Klinkt heerlijk!quote:Op zondag 28 september 2014 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
Wij hebben net een paar uur gewandeld, net buiten de stad. Het is hier zo mooi, en het was prachtig weer. Nog even heerlijk op een grote steen liggen kletsen.
Vanavond maken we spätzle. Voor de Duutser käsespätzle, voor mij spätzle met stoofvlees van klapstuk. Ben benieuwd hoe dat smaakt, het vlees heeft gister 10 uur liggen stoven, en viel van de botten af. Heb al het vet er vanaf geschraapt, van 1.5 kilo vlees had ik denk ik 500 gram over ofzo.
Leuk om zulke oude advertenties te zienquote:Op zondag 28 september 2014 15:26 schreef golfer het volgende:
Overigens voor de iets minder oudere jongeren: de TT verwijst naar een legendarische reclamecampagne voor het wolmerk uit de jaren 70 van de vorige eeuw.
[ afbeelding ]
Triest voor die mensenquote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden.Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.
http://www.tubantia.nl/re(...)haakbergen-1.4554346
Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg.![]()
gatver. in dat dorp wonen m'n ouders en ben ik opgegroeid! Ik kan me niet voorstellen dat m'n ouders daar waren, maar toch maar even bellen...quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Lonaa het volgende:
Poeh. Ik hoorde net allerlei gillende sirenes. Best wel heel veel, dus even kijken wat er gebeurd is, is er tijdens een evenement in Haaksbergen een monstertruck het publiek ingereden.Er liggen mensen op straat, gewonden, reanimaties.
http://www.tubantia.nl/re(...)haakbergen-1.4554346
Ik kan het niet helpen dat ik hier kippen vel en hele nare flashbacks van krijg.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 16:52 schreef Lonaa het volgende:
Oh ruk Jagar.Hopelijk heb je ze al te pakken?
Fijn.quote:
Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden.quote:Op zondag 28 september 2014 16:54 schreef golfer het volgende:
Heftig zeg.![]()
Hopelijk blijft het bij gewonden.
Oh wat een paniek.. gatver..quote:Op zondag 28 september 2014 16:51 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Bewegend beeld: https://www.facebook.com/video.php?v=10152427902137712
mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...quote:Op zondag 28 september 2014 16:53 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Fijn.
Ik kon het ook niet helpen dat ik me af vroeg of ik mensen ken in mijn omgeving die zoiets zouden bezoeken.
Wat afschuwelijk!quote:Op zondag 28 september 2014 16:56 schreef Lonaa het volgende:
Er wordt al gesproken over 1 dode, 6 reanimaties en minimaal 40 gewonden.
GRIP 3 en SIGMA is ingezet.
Ja, ambu's van uit de hele omgeving zijn er naar toe. Daarom hoorde ik ook loeiende sirenes vanaf hier. Dat waren de ambu's die van Enschede naar Haaksbergen gingen. MST schijnt ook z'n rampenplan ingezet te hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 17:13 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
mijn vader is er even heen gefietst, en er was nog een traumahelikopter geland. Er stonden wel 20 ambulances, zei hij. En hij sprak over 3 doden...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkheidsbaas van alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |