Om omdat ik hem idioot noem en hij een verstandelijke beperking heeft moet ik normaal doen?quote:
Die zal hij vast hebben, maar zijn nooit mee naar de wedstrijden. Of in elk geval erg weinig. En dat het irritant is, tsjah.. In een vol stadion hoor je ook constant gejuich/toeters/fluitjes/weet ik het van fans van de tegenstander. Boeiend...quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om omdat ik hem idioot noem en hij een verstandelijke beperking heeft moet ik normaal doen?
Ik heb alle respect voor mensen met welke beperking dan ook, maar dit gedrag is gewoon bloedirritant. Schijnt hij ook te doen bij een amateurclub in Brabant, waar men zich verbaasde dat tegenstanders vaak agressief reageerden omdat hij elke keer bij balbezit van de uitploeg op de toeter drukte. Hij heeft toch begeleiders neem ik aan?
+1quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:00 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Om omdat ik hem idioot noem en hij een verstandelijke beperking heeft moet ik normaal doen?
Ik heb alle respect voor mensen met welke beperking dan ook, maar dit gedrag is gewoon bloedirritant. Schijnt hij ook te doen bij een amateurclub in Brabant, waar men zich verbaasde dat tegenstanders vaak agressief reageerden omdat hij elke keer bij balbezit van de uitploeg op de toeter drukte. Hij heeft toch begeleiders neem ik aan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Who's your Stannis?
Wat ik dan wel bijzonder vind is dat er meer mensen naar Soligorsk gaan, een of ander gat in Wit-Rusland, dan naar Moskou.quote:
Dan weet het personeel of ze oordopjes moeten meenemen of niet, logisch.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:48 schreef Sj0rSz het volgende:
Weet in elk geval dat ze bij FC Eindhoven en PSV/FC Eindhoven altijd vragen of hij komt enzo.
Nee hoor, is al jaren bekend hier in Amsterdam en omstreken.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:30 schreef tja77 het volgende:
[..]
Heb je die zelf bedacht ja?
Stoere boi
Verhoek is gratis af te halen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:22 schreef ZeeOtter het volgende:
GVD de Jozefzoon kan er werkelijk niets van
idd. en locadia laten staan.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:57 schreef tompsv18 het volgende:
Cocu ook met zijn standaardwissels![]()
Iedere keer haalt ie Maher eruit voor Ritzmaier, terwijl Maher gewoon prima speelde
Precies de reden waarom je vandaag geen punten pakt. Het ontbreken van die 2 spelers.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 18:55 schreef ZeeOtter het volgende:
Hopelijk zijn Depay en de Jong snel weer fit, want deze aanval kan echt niet.
Cabaret in haar puurste vorm.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:38 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Nee hoor, is al jaren bekend hier in Amsterdam en omstreken.
Het zal er om hangen, jouw bijdrage is anders ook van een bedenkelijk niveau.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:08 schreef Halcon het volgende:
Hahahahaha. PSV. Lachertje van de week.
U mad?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:16 schreef tja77 het volgende:
[..]
Het zal er om hangen, jouw bijdrage is anders ook van een bedenkelijk niveau.
Nope, ingecalculeerd verlies, en met een fitte selectie (dus met oa de Jong en Memphis) win je daar waarschijnlijk.quote:
Nee hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:26 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nope, ingecalculeerd verlies, en met een fitte selectie (dus met oa de Jong en Memphis) win je daar waarschijnlijk.
Kan er niet boos om worden. Vind je dat jammer?
Van toptalent die godverdomme een kansen moet krijgen naar rot op niet meer opstellen in een korte tijdquote:Op donderdag 2 oktober 2014 17:53 schreef FL_Freak het volgende:
Locadiaals het niet hoeft niet opstellen die gozer
Spel was niet geweldig. Middenveld werd vaak overgeslagen en met name de aanval oogde erg onnauwkeurig. Aan de andere kant was Moskou ook erg zwak en vlogen de kansen heen en weer. PSV had hier eigenlijk een 0-0 verdiend.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:04 schreef Lange_Lans het volgende:
Helaas niet kunnen zien. Was het wederom erg slecht, of heeft het bezoek van de trolletjes in het topic nog steeds te maken met die ongetwijfeld pijnlijke 1-3 in de ArenA?
Waren er serieus mensen die hem een toptalent vonden? Ik zie al bijna twee jaar mensen negatief over hem zijn hoor.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 19:43 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Van toptalent die godverdomme een kansen moet krijgen naar rot op niet meer opstellen in een korte tijdvoetbalwereld
DJ_Day-V.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Spel was niet geweldig. Middenveld werd vaak overgeslagen en met name de aanval oogde erg onnauwkeurig. Aan de andere kant was Moskou ook erg zwak en vlogen de kansen heen en weer. PSV had hier eigenlijk een 0-0 verdiend.
[..]
Waren er serieus mensen die hem een toptalent vonden? Ik zie al bijna twee jaar mensen negatief over hem zijn hoor.
Dat klinkt alsof het in ieder geval beter was dan afgelopen zondag. Dat stemt me enigszins gerust.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Spel was niet geweldig. Middenveld werd vaak overgeslagen en met name de aanval oogde erg onnauwkeurig. Aan de andere kant was Moskou ook erg zwak en vlogen de kansen heen en weer. PSV had hier eigenlijk een 0-0 verdiend.
TwitterThijs.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:10 schreef Seam het volgende:
[..]
Waren er serieus mensen die hem een toptalent vonden? Ik zie al bijna twee jaar mensen negatief over hem zijn hoor.
Alleen maar gunstig voor jullie toch?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 22:57 schreef tompsv18 het volgende:
Hoe kan Estoril nou met 2-0 van Panathinaikos winnen? Matig team was dat zeg
Dat wel jaquote:Op donderdag 2 oktober 2014 23:04 schreef Seam het volgende:
[..]
Alleen maar gunstig voor jullie toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |