abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_145013913
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:50 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dat 'eeuwige talent' stempel heeft hij zichzelf niet opgedrukt, dat doen mensen (waaronder jij dus). Ik vind Wijnaldum wél een goede aankoop en een uitstekende voetballer, het is alleen geen voetballer die de kar trekt wanneer het niet draait. Dat bedoel ik ook te zeggen; de balans is niet goed, want er zijn niet genoeg spelers (ervaren spelers) die dat wél kunnen.
"Uitstekende" voetballers maken ook zonder de kar te trekken regelmatig het verschil. Ik verwacht van Wijngum niet dat hij een onbetwiste leider is bij PSV maar wel dat hij zelf gewoon presteert en een fatsoenlijk niveau behaalt. Dan ga je vanzelf het verschil maken. Dat gebeurt dus gewoon véél te weinig bij hem. Het predicaat 'matig' past hem daarom veel beter dan 'uitstekend'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_145013930
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nu wil je een punt maken en dan kom je met namen als Maher, Eriksen en Tadic. Maher is niks meer of minder dan een talent, op geen enkele manier dragen voor AZ. Eriksen was een goede speler, maar dragend? Nee, absoluut niet. Tadic was ook belangrijk met assists voor Groningen, maar ook geen speler die de mouwen opstroopt en de kar trok wanneer het niet liep. Ik denk aan jongens als Strootman en Suarez, niet aan die schooljochies die jij opnoemt.
Suarez was net een paar dagen 24 toen hij bij Ajax vertrok, en Strootman 23 toen hij vertrok bij PSV. Dus je punt?

En Eriksen was dragend bij Ajax, net zo goed als Maher bij AZ.
pi_145013948
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Uitstekende" voetballers maken ook zonder de kar te trekken regelmatig het verschil. Ik verwacht van Wijngum niet dat hij een onbetwiste leider is bij PSV maar wel dat hij zelf gewoon presteert en een fatsoenlijk niveau behaalt. Dan ga je vanzelf het verschil maken. Dat gebeurt dus gewoon véél te weinig bij hem. Het predicaat 'matig' past hem daarom veel beter dan 'uitstekend'.
Daarin verschillen wij dan van mening ;) Wat dat betreft zijn er geen 'uitstekende' spelers in de eredivisie op het moment, niemand maakt wekelijks het verschil.
pi_145013996
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 11:55 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Suarez was net een paar dagen 24 toen hij bij Ajax vertrok, en Strootman 23 toen hij vertrok bij PSV. Dus je punt?

En Eriksen was dragend bij Ajax, net zo goed als Maher bij AZ.
Schei eens uit, Eriksen was niet dragend. Die zakte ook nog maandelijks wel een keer of 2/3 door het ijs, wisselde ook hele goede met hele dramatische potten af. Maher was leuk, en een goed talent maar dragend? Kom nou.

Strootman en Suarez zijn leiders, winnaars. Mensen waardoor je een wedstrijd als gister wel kan verliezen, maar in ieder geval niet op mentaliteit.
pi_145014042
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Schei eens uit, Eriksen was niet dragend. Die zakte ook nog maandelijks wel een keer of 2/3 door het ijs, wisselde ook hele goede met hele dramatische potten af. Maher was leuk, en een goed talent maar dragend? Kom nou.

Strootman en Suarez zijn leiders, winnaars. Mensen waardoor je een wedstrijd als gister wel kan verliezen, maar in ieder geval niet op mentaliteit.
Dan nog, ze zijn de leeftijd waarvan jij riep dat het niet kon dat iemand dan dragend of een leider was, dus je haalt al je hele punt onderuit. En het waren gewoon prima spelers, ik vond ze dragend, wil niet zeggen dat ze niet eens een mindere pot hebben. Feit is dat als een speler 34 wedstrijden het verschil maakt hij daarna (of na de helft van een seizoen zelfs) al niet meer ED speelt.
  maandag 29 september 2014 @ 11:59:34 #206
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145014062
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:54 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Hij is ook niet zo goed, Van Gaal heeft hem goed uitgeperst, daar werkte hij wel hard voor maar bracht voetballend ook nagenoeg niks, als dat werken dan wegvalt blijft er niets over.

Dan kom je weer bij het oude liedje terecht dat je op papier wel de beste selectie kan hebben maar als team gewoon niet zo goed in elkaar zit.
pi_145014080
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 11:58 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Dan nog, ze zijn de leeftijd waarvan jij riep dat het niet kon dat iemand dan dragend of een leider was, dus je haalt al je hele punt onderuit. En het waren gewoon prima spelers, ik vond ze dragend, wil niet zeggen dat ze niet eens een mindere pot hebben. Feit is dat als een speler 34 wedstrijden het verschil maakt hij daarna (of na de helft van een seizoen zelfs) al niet meer ED speelt.
De leeftijd is hetzelfde, maar feit is wel dat je appels met peren vergelijkt. Er zijn nou eenmaal spelers die snel dragend zijn, en spelers die dat niet zijn. Strootman liep in z'n eerste interland ook al de boel te delegeren, Wijnaldum is meer timide in het veld.
  maandag 29 september 2014 @ 12:00:28 #208
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145014089
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:57 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Eriksen was zeker dragend, kon je ook wel zien toen hij wegging
pi_145014108
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:55 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Daarin verschillen wij dan van mening ;) Wat dat betreft zijn er geen 'uitstekende' spelers in de eredivisie op het moment, niemand maakt wekelijks het verschil.
Wekelijks het verschil maken is ook slechts iets voor de groten der aarde maar spelers als Wijnaldum spelen gewoon pakweg de helft van hun wedstrijden matig. Je hoeft niet per se 2 keer per wedstrijd te scoren of assists te geven, je moet wel je taken naar behoren uitvoeren, je directe tegenstander de baas zijn in duels en simpele passes tot een goed eind weten te brengen. Dat lukt Wijnaldum gewoon te vaak niet.

Het meest trieste is nog wel dat Wijngum waarschijnlijk na Depay de beste voetballer van de selectie is :')
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
pi_145014128
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:00 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

De leeftijd is hetzelfde, maar feit is wel dat je appels met peren vergelijkt. Er zijn nou eenmaal spelers die snel dragend zijn, en spelers die dat niet zijn. Strootman liep in z'n eerste interland ook al de boel te delegeren, Wijnaldum is meer timide in het veld.
Feit is dat Wijnaldum dus gewoon het eeuwige talent blijft. Want als hij écht zo'n goede was dan was hij dus wel al dragend. En dat is hij niet, want hij moet nog 'groeien' en weet ik wat voor blabla allemaal.
pi_145014237
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Feit is dat Wijnaldum dus gewoon het eeuwige talent blijft. Want als hij écht zo'n goede was dan was hij dus wel al dragend. En dat is hij niet, want hij moet nog 'groeien' en weet ik wat voor blabla allemaal.
Hier gaan we het niet over eens worden, maar dat hoeft ook niet gelukkig. Als laatste van mijn kant; Sommige spelers worden niet dragend, hoeft ook niet eens. Waarom zou je 11 dragende spelers in een team willen? Het is aan de TD/Staff om daar een balans in te vinden.
pi_145014256
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

"Wat goed is komt snel" luidt het gezegde niet voor niks. Wijnaldum heeft alle kansen en ruimte gehad om rustig te groeien en ervaring op kunnen doen, veel meer dan wat hij nu laat zien lijkt er gewoon niet in te zitten.
pi_145014277
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hier gaan we het niet over eens worden, maar dat hoeft ook niet gelukkig. Als laatste van mijn kant; Sommige spelers worden niet dragend, hoeft ook niet eens. Waarom zou je 11 dragende spelers in een team willen? Het is aan de TD/Staff om daar een balans in te vinden.
Het is je captain, en hij word zo neergezet, dus ja, dan mag je wel verwachten dat hij meer brengt dan dit. En dan kom jij met een volslagen kul argument over z'n leeftijd, wat je vervolgens zelf om zeep helpt door andere spelers te noemen die wél dragend waren op die leeftijd. En dan hoeft het ineens allemaal niet meer en moet hij maar gewoon lekker ballen en maakt het verder niet uit :')
pi_145014301
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:05 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

"Wat goed is komt snel" luidt het gezegde niet voor niks. Wijnaldum heeft alle kansen en ruimte gehad om rustig te groeien en ervaring op kunnen doen, veel meer dan wat hij nu laat zien lijkt er gewoon niet in te zitten.
Precies, nuttig spelertje voor een ED club, maar verder net zo'n dravertje als een Immers, Serero, en dergelijke. Terwijl PSV toch wel een beetje de leider in hem ziet.
pi_145014364
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Als je op niveau en constant presteert, dan ben je vanzelf 'dragend'. Zeggen dat een speler niet dragend is en het nooit zal worden is eigenlijk zeggen dat hij niet goed genoeg is. Nogmaals, dat hoeft niet te betekenen dat je wekelijks scoort, assists geeft en strooit met gouden passes, wel dat je basis goed is.
pi_145014459
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:08 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

Als je op niveau en constant presteert, dan ben je vanzelf 'dragend'. Zeggen dat een speler niet dragend is en het nooit zal worden is eigenlijk zeggen dat hij niet goed genoeg is. Nogmaals, dat hoeft niet te betekenen dat je wekelijks scoort, assists geeft en strooit met gouden passes, wel dat je basis goed is.
Dan hebben wij dus een verschillende betekenis van het woord dragend. Ik vind een dragende speler iemand die de kar trekt wanneer het niet loopt, die aanwijzingen geeft en spelers motiveert/positioneert en die af en toe eens de gevoelige snaar weer te raken met de juiste woorden. Iemand die leuk meespeelt, doelpunten maakt en assists geeft kan dat ook zijn, maar dit is imo niet voorwaardelijk.
  maandag 29 september 2014 @ 12:11:27 #217
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145014472
quote:
2s.gif Op maandag 29 september 2014 12:07 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Precies, nuttig spelertje voor een ED club, maar verder net zo'n dravertje als een Immers, Serero, en dergelijke. Terwijl PSV toch wel een beetje de leider in hem ziet.
Hij is net wat beter dan die 2, heeft tenminste scorend vermogen maar het is geen teamspeler, daar is hij te blind voor.
pi_145014526
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:11 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Dan hebben wij dus een verschillende betekenis van het woord dragend. Ik vind een dragende speler iemand die de kar trekt wanneer het niet loopt, die aanwijzingen geeft en spelers motiveert/positioneert en die af en toe eens de gevoelige snaar weer te raken met de juiste woorden. Iemand die leuk meespeelt, doelpunten maakt en assists geeft kan dat ook zijn, maar dit is imo niet voorwaardelijk.
We kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat Wijnaldum dát nooit gaat lukken dan. :D :'( :D
pi_145014557
quote:
10s.gif Op maandag 29 september 2014 12:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:

[..]

We kunnen het er in ieder geval over eens zijn dat Wijnaldum dát nooit gaat lukken dan. :D :'( :D
Nee idd, maar Maher ook niet, Depay ook niet, L. de Jong ook niet en zo nog een handvol, die rol is niet voor veel spelers weggelegd.
pi_145015279
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 11:17 schreef Grrrrrrrr het volgende:

Wijnaldum had ook weer een mooie, ze zouden van deze wedstrijd geleerd hebben dat dit elftal geen wedstrijden op halve kracht kan winnen. Toch wel treurig als dat besef nu pas komt en eerlijk gezegd vraag ik me af of het besef er überhaupt wel is...

Nee, dat besef is er niet. PSV speelt al 4 jaar wedstrijden op halve kracht. OF ze kunnen gewoon niet beter en dat laatste begin ik langzaam te geloven. Wijnaldum is een prima kerel en laat af en toe ook prima voetbal zien, maar is geen man die een wedstrijd kan kantelen. Hoevaak is hij beslissend of heeft hij een belangrijk aandeel bij een aansluitings- of openingsdoelpunt?
Maher ook zoiets. Speelt al veel beter dan afgelopen jaar, maar is echt een elf in een dozijn voetballer geworden. Vind het echt niets speciaals, erg jammer. Achteraf gezien had hij beter naar Amsterdam kunnen gaan.

Maar achterin blijft toch echt een groot drama... echt verschrikkelijk.
U MAD?
  maandag 29 september 2014 @ 12:39:20 #221
119165 satecl
Dorpsidioot.
pi_145015331
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Nee, dat besef is er niet. PSV speelt al 4 jaar wedstrijden op halve kracht. OF ze kunnen gewoon niet beter en dat laatste begin ik langzaam te geloven. Wijnaldum is een prima kerel en laat af en toe ook prima voetbal zien, maar is geen man die een wedstrijd kan kantelen. Hoevaak is hij beslissend of heeft hij een belangrijk aandeel bij een aansluitings- of openingsdoelpunt?
Maher ook zoiets. Speelt al veel beter dan afgelopen jaar, maar is echt een elf in een dozijn voetballer geworden. Vind het echt niets speciaals, erg jammer. Achteraf gezien had hij beter naar Amsterdam kunnen gaan.

Wijnaldum is zo'n type speler die alleen goed speelt als de rest ook goed speelt. Daar ga je de oorlog niet mee winnen.
Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
  maandag 29 september 2014 @ 13:23:10 #222
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_145016714
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:13 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Nee idd, maar Maher ook niet, Depay ook niet, L. de Jong ook niet en zo nog een handvol, die rol is niet voor veel spelers weggelegd.
Wellicht Guardado?
Ik bedoel ervaring heeft ie zat, als hij zonder blessures blijft, wie weet...
  maandag 29 september 2014 @ 13:24:23 #223
131800 Tarado
capô de fusca
pi_145016757
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wellicht Guardado?
Zijn positie is eigenlijk die van Maher, maar zal ook niet de laatste speler zijn bij PSV die op naam gehaald wordt ipv op positie
pi_145022309
quote:
1s.gif Op maandag 29 september 2014 13:23 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wellicht Guardado?
Beetje jammer dat uitgerekend hij gehuurd is :P
  maandag 29 september 2014 @ 16:02:40 #225
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145022368
ach is toch steeds. Park gehuurd, Ruiz gehuurd. Bommel een jaartje. Guardado gehuurd. Continu gokken op kampioenschap en de daarbij behorende miljoentjes, maar gewoon niks geen structuur.
pi_145031774
Wereldgoal Rayhi bij Jong PSV. Inmiddels 3-0 tegen Den Bosch na 45 minuten.
pi_145034025
Flip zou eens een aantal jongen jongens moeten opstellen ipv locadia jozefzoon etc.
pi_145035476
  maandag 29 september 2014 @ 22:19:47 #230
12172 Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
pi_145036152
lekkere goal zeg.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
pi_145036386

juichen!
pi_145036417
Zou zo'n Rayhi nou oprecht minder zijn dan Jozefzoon?
pi_145037450
John Troost haalde PSV en Jong PSV door elkaar
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
pi_145041295
quote:
Sooooooow wereldtalent dit dat.
pi_145049897
quote:
6s.gif Op maandag 29 september 2014 22:25 schreef FL_Freak het volgende:
[ afbeelding ]

juichen!
Is dat die Toeter idioot?
U MAD?
pi_145050196
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 12:28 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Ja ik denk het wel.
pi_145052163
Ik heb net eens even gekeken naar de wedstrijdstatistiekjes van PSV-Heerenveen (ik wist nog niet wat de uitslag was). Ik had lage verwachtingen maar met 1-0 verliezen terwijl je met een man meer op het veld komt te staan in de 1ste helft slaat alles.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
pi_145052252
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef BeamofLight het volgende:
ach is toch steeds. Park gehuurd, Ruiz gehuurd. Bommel een jaartje. Guardado gehuurd. Continu gokken op kampioenschap en de daarbij behorende miljoentjes, maar gewoon niks geen structuur.
Die indruk heb ik ook, ik kan niets van beleid waarnemen. Sterker nog, de verhalen die naar buiten lekken wijzen er op dat er geen beleid is. Onder Hiddink zou van de jeugdopleiding een prioriteit worden gemaakt, niet gebeurd. Onder Rutten dezelfde belofte, half/half. Nu lijkt het gelukkig wat te zijn verbeterd maar het zwalken is een duidelijk patroon. Dan weer veel investeren in matige spelers - zachtjes uitgedrukt (ik denk met name aan een aantal matige verdedigers en middenvelders) maar in andere periode een goede speler of belofte links laten liggen omdat er geen geld is, maar dan vervolgens wel weer 10-20 miljoen Euro mislopen doordat je geen CL speelt terwijl 1 speler of 2 spelers het verschil zouden hebben gemaakt (pennywise poundfoolish).
Geen beleid.

quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 12:37 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Eens. Depay is een zeer groot talent en een aantal jongens die net komen kijken verdienen nog een kans maar de meer ervaren spelers in de aanval hebben niet dat beetje extra talent wat spelers zoals Robben, Sneijder en van Persie wel hebben. Combineer dat met een zwakke verdediging - slechte samenwerking en gebrek aan kwaliteit (1 op 1, snelheid, inzicht) - en je laat teveel steken vallen om met machtsvertoon kampioen te worden en in Europa iets te zoeken te hebben buiten het troosttoernooi tegen andere voetbaldwergen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:09:38 #239
364829 elCholo
Facta non Verba
pi_145053145
quote:
PSV neemt vijf fans mee; De Vos noemt opnieuw alle reizigers bij naam
Dinsdag, 30 september 2014 om 14:00

De supporters van PSV worden niet warm van de verre uitwedstrijden die hun favoriete club dit seizoen speelt in de Europa League. Er gingen acht fans mee naar Shakhtyor Soligorsk, die allemaal bij naam werden genoemd door Sierd de Vos, en de RTL-commentator heeft alvast aangekondigd dat hij dit voor de uitwedstrijd van donderdag bij Dynamo Moskou opnieuw zal gaan doen.
Dit zal De Vos nu nog minder tijd kosten: volgens De Telegraaf gaan er slechts vijf supporters van PSV mee naar Rusland. Onder andere het aanvragen van een visum en de kosten voor de reis zelf vormen een belemmering voor de Eindhovense fans, die sowieso zelden enthousiast raken over wedstrijden uit de Europa League.
De ploeg van Phillip Cocu speelt in de groepsfase van de Europa League nog twee uitwedstrijden, tegen het Griekse Panathinaikos en het Portugese Estoril. PSV denkt voor deze duels wel wat meer fans mee te nemen.
_O-
  dinsdag 30 september 2014 @ 14:56:48 #240
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_145054682
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 september 2014 14:09 schreef elCholo het volgende:

[..]

_O-
trots
pi_145085247
Wat een afgang.
pi_145088634
Hebben ze wel kunnen vliegen uiteindelijk ? :')
pi_145090557
5 vind ik al veel.. ik zou daar echt geen geld aan uitgeven naar zo'n land en zo'n club..
Iedereen wel lekker lachen maar zelf nooit in een stadion komen, alleen al in NL :P
pi_145091211
Wel heel erg leuk dat Sierd ze beloond voor hun steun :)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_145092134
quote:

[..]

Doe normaal, joh.
pi_145103045
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:27 schreef Seam het volgende:
Sierd blijft me telkens verbazen, betere heb je niet..
  woensdag 1 oktober 2014 @ 20:04:00 #247
97042 Sj0rSz
Erkend Oppersoftie
pi_145103158
quote:

[..]

Hij heeft een beperking ja...... "Idioot" vind ik nogal kortzichtig in dit geval :)
Op donderdag 28 juni 2012 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
We hebben Sjorsduels. Saaie wedstrijden waarin niets gebeurt en die ellendig lang duren :P
pi_145120019
Rustig hier op matchday, waar zijn al die supporters dan?
pi_145120198
quote:
0s.gif Op donderdag 2 oktober 2014 11:10 schreef WhateverWhatever het volgende:
Rustig hier op matchday, waar zijn al die supporters dan?
Slecht bereik in Moskou -O-
Get it and Bet it
pi_145120705
quote:
7s.gif Op woensdag 1 oktober 2014 14:27 schreef Seam het volgende:
Vind ik dus echt te idioot voor woorden wat die gek doet.
Wie levert trouwens de namen van die personen aan? Als ik in Moskou zou zijn had ik Sierd verzocht mijn naam niet te noemen. Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Dat hij zijn kunstje kan doen om uniek te zijn? Zo nep. Ik ga niet naar PSV toe om op TV genoemd te worden.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')