quote:
Op maandag 29 september 2014 16:02 schreef BeamofLight het volgende:ach is toch steeds. Park gehuurd, Ruiz gehuurd. Bommel een jaartje. Guardado gehuurd. Continu gokken op kampioenschap en de daarbij behorende miljoentjes, maar gewoon niks geen structuur.
Die indruk heb ik ook, ik kan niets van beleid waarnemen. Sterker nog, de verhalen die naar buiten lekken wijzen er op dat er geen beleid is. Onder Hiddink zou van de jeugdopleiding een prioriteit worden gemaakt, niet gebeurd. Onder Rutten dezelfde belofte, half/half. Nu lijkt het gelukkig wat te zijn verbeterd maar het zwalken is een duidelijk patroon. Dan weer veel investeren in matige spelers - zachtjes uitgedrukt (ik denk met name aan een aantal matige verdedigers en middenvelders) maar in andere periode een goede speler of belofte links laten liggen omdat er geen geld is, maar dan vervolgens wel weer 10-20 miljoen Euro mislopen doordat je geen CL speelt terwijl 1 speler of 2 spelers het verschil zouden hebben gemaakt (pennywise poundfoolish).
Geen beleid.
quote:
Op maandag 29 september 2014 12:37 schreef de_boswachter het volgende:[..]
Nee, dat besef is er niet. PSV speelt al 4 jaar wedstrijden op halve kracht. OF ze kunnen gewoon niet beter en dat laatste begin ik langzaam te geloven. Wijnaldum is een prima kerel en laat af en toe ook prima voetbal zien, maar is geen man die een wedstrijd kan kantelen. Hoevaak is hij beslissend of heeft hij een belangrijk aandeel bij een aansluitings- of openingsdoelpunt?
Maher ook zoiets. Speelt al veel beter dan afgelopen jaar, maar is echt een elf in een dozijn voetballer geworden. Vind het echt niets speciaals, erg jammer. Achteraf gezien had hij beter naar Amsterdam kunnen gaan.
Maar achterin blijft toch echt een groot drama... echt verschrikkelijk.
Eens. Depay is een zeer groot talent en een aantal jongens die net komen kijken verdienen nog een kans maar de meer ervaren spelers in de aanval hebben niet dat beetje extra talent wat spelers zoals Robben, Sneijder en van Persie wel hebben. Combineer dat met een zwakke verdediging - slechte samenwerking en gebrek aan kwaliteit (1 op 1, snelheid, inzicht) - en je laat teveel steken vallen om met machtsvertoon kampioen te worden en in Europa iets te zoeken te hebben buiten het troosttoernooi tegen andere voetbaldwergen.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL