Aan jouw zijde denk ik?quote:Op zondag 28 september 2014 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Alle die malle vrouwen hier. Is er dan geen normale vrouw meer te vinden?
Ik zeg maar even niks, dan hoef ik ook niet te liegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Samzz het volgende:
En ik ben niet mal, enkel lekker gek.
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50's swingdress en lang golvend haar ook goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?
Veel beter in my book.quote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
50's swingdress en lang golvend haar ook goed?
Uiteraard is dat goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt ziek.quote:Op zondag 28 september 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom ben ik brak
Ik heb niet gedronken
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.quote:
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.quote:Op zondag 28 september 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 september 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.
Beter dan 20 min achter een defecte trein staan.
Helaas zitten er niet enkel mannen in de treinquote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.
Maar ben je alweer onderweg terug dan?
Nicequote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
lol, ga gewoon tijdsvakken maken voordat er nog meer speculaties komen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
wel heel toevallig dat we weer op ongeveer hetzelfde tijdstip online komen...
Laat aeque het maar niet zien.quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik maak wel even een roosterquote:Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat aeque het maar niet zien.
Nee ok. Maar je was toch pas gisteren erheen gegaan?quote:Op zondag 28 september 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zitten er niet enkel mannen in de trein.
En ja. Het is een pokkereis.
Het viel mij ook al op ja...quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
TE LAAT!quote:Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat aeque het maar niet zien.
Ik moet morgen weer werkenquote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ok. Maar je was toch pas gisteren erheen gegaan?
Conspiracy much?quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goede reden ja.quote:
Doet het pijn ja?quote:
Laten we dat onderwerp maar overslaan.quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je kaartjes gegaan gisteren?
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?quote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, we worden in de gaten gehouden.
Je moet je wat beter verstoppen de volgende keer, iedereen zag je zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?
Nee, pijnlijke voorspelbaarheidquote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?
Nee, waarom?quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat onderwerp maar overslaan.
Nee dat bespieden is niet serieus, dat kaartjes verhaal wel.quote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Jij bespied mensen vanaf de bosjes, maar we mogen niks over jou weten?
En omdat het serieus is mogen we het niet weten?quote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat bespieden is niet serieus, dat kaartjes verhaal wel.
Afscheidsfeest was dus geslaagd?quote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
I approve the TT. [ afbeelding ]
En ik ben brak
Ik ben niet malquote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben brak
En blijkbaar mist 'ie de typefout.quote:
Collega koopt kaartjes met grappige en creatieve complimenten erop, schrijft mijn naam en nummer daarop. Blijkbaar ook half uitgedeeld (weet ik niet meer helemaal.quote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En omdat het serieus is mogen we het niet weten?
Je was er zelf over begonnen.
Goede nacht gehad?quote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben brak
Jazeker, maar toch wel een beetje sad puppy gevoel. Dit is de derde persoon al deze zomer die vertrekt, in dit tempo heb ik geen vrienden meer eind novemberquote:
Brak, BRAK! You dense motherfucker.quote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En blijkbaar mist 'ie de typefout.
Jawelquote:
ok, relaxquote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Collega koopt kaartjes met grappige en creatieve complimenten erop, schrijft mijn naam en nummer daarop. Blijkbaar ook half uitgedeeld (weet ik niet meer helemaal.) en wat er verder is gebeurd is niet boeiend.
Volgend onderwerp.
Wat zoek je precies?quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om een geschikte woning te vinden
Dat worden we allemaal. Mooie bokser by the wayquote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, we worden in de gaten gehouden.
Doe ik.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je eisen zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om een geschikte woning te vinden
En je bent niet plaatsgebonden toch?quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 kamers, minimaal toch wel rond de 40m2 en zonder gedeelde ruimtes.
En max rond de 650 euro.
Waar precies?quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 kamers, minimaal toch wel rond de 40m2 en zonder gedeelde ruimtes.
En max rond de 650 euro.
Het liefste wel in de buurt van waar ik nu zit natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je bent niet plaatsgebonden toch?
Ik heb niet eens super veel eisen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik.
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je eisen zijn.
Ik ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb.
Ja dat is waar. Ik mag al blij zijn met mijn eigen woning en de prijs daarvoor. Maar goed, randstad he, dan betaal je altijd de hoofdprijs.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens super veel eisen.
Maar om nu voor 500 euro in een kamer van 20m2 te gaan zitten is gewoon bezopen.
En je komt gewoon dingen tegen waar het gewoon schandalig is dat mensen er zulke bedragen voor durven te vragen.
De nederlandse woningmarkt is dan ook schandalig verrot. Voor 650 euro vind je hier een penthouse van 80m2 met twee slaapkamers en huge ass dakterras.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar om nu voor 500 euro in een kamer van 20m2 te gaan zitten is gewoon bezopen.
En je komt gewoon dingen tegen waar het gewoon schandalig is dat mensen er zulke bedragen voor durven te vragen.
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op zondag 28 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nederlandse woningmarkt is dan ook schandalig verrot. Voor 650 euro vind je hier een penthouse van 80m2 met twee slaapkamers en huge ass dakterras.
Doet niks af aan het verrotte van de woningmarkt in NL.quote:Op zondag 28 september 2014 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Die zijn inderdaad lager. Maar wel meer in verhouding met elkaar. Woningen in Nederland zijn gewoon belachelijk overpriced.quote:Op zondag 28 september 2014 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Omdat jij natuurlijkquote:
Tsja, zo probeer ik een woonruimte (klein appartment) te vinden in West of Oost Amsterdam, het liefst binnen de ring, voor max 850 euroquote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kreeg 30m2 in west aangeboden voor bijna 1000 euro. Dat gaat hem niet worden. Het andere aanbod (15m2 voor 300) ben ik nu toch geneigd om aan te nemen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, zo probeer ik een woonruimte (klein appartment) te vinden in West of Oost Amsterdam, het liefst binnen de ring, voor max 850 euro
NS en communicatie... Nee dat hebben ze nooit begrepen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Samzz het volgende:
Tering, communicatie van het NS personeel is om te janken. In de trein wordt omgeroepen dat het treinstel waar ik in zit in Gouda achter blijft. Dus iedereen uitstappen. Blijkt dat het treinstel toch wel naar Rotterdam gaat. Dus iedereen weer instappen.
Dat ze een ooginfectie mogen krijgen, nondeju.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Vrijwillig wonen in Amsterdam tegen dat soort bedragen
15 vierkante meter? VIJFTIEN!?!quote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kreeg 30m2 in west aangeboden voor bijna 1000 euro. Dat gaat hem niet worden. Het andere aanbod (15m2 voor 300) ben ik nu toch geneigd om aan te nemen.
Ik ben nog niet in Rotterdam. Daarnaast, ik ben op doorreisquote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef aeque het volgende:
[..]
NS en communicatie... Nee dat hebben ze nooit begrepen.
Maar we hadden dus gewoon een mini-meet kunnen hebben op Rotterdam CS? Flauw hoor dat je dat niet even zegt.
Tss tss, niet eens even voor een koffie? Stom hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 13:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben nog niet in Rotterdam. Daarnaast, ik ben op doorreis.
Nogal. Voor een kartonnen doos moet je al een vermogen betalenquote:Op zondag 28 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nederlandse woningmarkt is dan ook schandalig verrot. Voor 650 euro vind je hier een penthouse van 80m2 met twee slaapkamers en huge ass dakterras.
You can't be serious.quote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef yats het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kreeg 30m2 in west aangeboden voor bijna 1000 euro. Dat gaat hem niet worden. Het andere aanbod (15m2 voor 300) ben ik nu toch geneigd om aan te nemen.
Dat dit de huidige markt is, heb ik geen problemen om te geloven,quote:
Ik blijf nog lekker thuis zitten en sparen, kan ik straks wat kopen. Huren is ook je geld weggooien eigenlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat dit de huidige markt is, heb ik geen problemen om te geloven,
maar dat mensen het zowaar serieus overwegen dat geloof ik dan wel weer wat lastiger.
Zeker mensen zoals yats die soms toch redelijk intelligent lijken.
Ik ken nog een kamer hier in A'dam, die te huur staat:quote:Op zondag 28 september 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, zo probeer ik een woonruimte (klein appartment) te vinden in West of Oost Amsterdam, het liefst binnen de ring, voor max 850 euro
quote:Hoekkamer op 5de verdieping. 17 m2. Niet gemeubileerd. Dubbelglas. CV. Lift. Bewakingscamera's. Gelegen in rustige parkomgeving. 5 minuten van winkelcentrum en metrostation. WiFi. Gedeelde woonkamer & balkon ZW (40 m2), complete keuken, badkamer, wasmachine. Kast-/bergruimte. Fietsenberging op begane grond. Huur inclusief gas, water & elektra: 650 euro p/m. Borg: 650 euro
Flinke borg ook, of is dat normaal daar?quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken nog een kamer hier in A'dam, die te huur staat:
[..]
Ja en nee, nu hoef ik niet te wachten en woon ik al jaren lekker op mijzelf en heb ik geen rare grote onderhoudsposten die ineens op kunnen komen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker thuis zitten en sparen, kan ik straks wat kopen. Huren is ook je geld weggooien eigenlijk.
Ik denk het, niet zoveel verstand vanquote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Flinke borg ook, of is dat normaal daar?
Huren is zo slecht nog niet, het vergroot je sociale mobiliteit. Jij gaat niet zo snel je droombaan aannemen in Rotterdam als je een koopwoning hebt in Groningen bijvoorbeeld.quote:Op zondag 28 september 2014 13:45 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ik blijf nog lekker thuis zitten en sparen, kan ik straks wat kopen. Huren is ook je geld weggooien eigenlijk.
Ik ben en blijf altijd wel een Brabander, dus zal ook hier blijven wonen verwacht ik. Klopt wel wat je zegt, maar droombanen heb ik nog niet gezienquote:Op zondag 28 september 2014 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Huren is zo slecht nog niet, het vergroot je sociale mobiliteit. Jij gaat niet zo snel je droombaan aannemen in Rotterdam als je een koopwoning hebt in Groningen bijvoorbeeld.
Maar sparen is altijd goed, no matter what.
Een maandhuur aan borg is normaal hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Is nog aan de lage kant.quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Huis of appartement, en dan nog liever het laatste denk ik. En aangezien ik toch geen kinderen neem zit het qua doorgeven wel goedquote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja en nee, nu hoef ik niet te wachten en woon ik al jaren lekker op mijzelf en heb ik geen rare grote onderhoudsposten die ineens op kunnen komen.
Heeft beide voor- en nadelen natuurlijk.
Een huis kopen is meer iets voor de lange termijn als je ergens lang wilt blijven wonen en dingen door wil geven aan je kinderen enzo,
En ergens snap ik Yats wel.quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
maar dat mensen het zowaar serieus overwegen dat geloof ik dan wel weer wat lastiger.
Voor de locatie welquote:Op zondag 28 september 2014 13:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een maandhuur aan borg is normaal hoor.De rest niet
Bij 15m2 voor 300 zou ik me ook gaan afvragen wat het addertje onder het gras is eigenlijk, in A'dam dan.quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ergens snap ik Yats wel.
Hij heeft daar waarschijnlijk meer kans op een baan.
En 15m2 voor 300 in 020 is eigenlijk een "koopje"
Ik snap verhuizen RICHTING A'dam ook wel, maar niet specifiek in Adam.quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En ergens snap ik Yats wel.
Hij heeft daar waarschijnlijk meer kans op een baan.
En 15m2 voor 300 in 020 is eigenlijk een "koopje"
Oh ja, location, locationquote:
Ik zoek een 2 kamer appartement, desnoods een een studio. Niet een kamer van 17m2.quote:Op zondag 28 september 2014 13:47 schreef STING het volgende:
[..]
Ik ken nog een kamer hier in A'dam, die te huur staat:
[..]
Daar ben ik nog een beetje in dubio over, ik woon nu in A'dam buiten de ring, met nog redelijke huizenprijzen, alleen de buurt qua mensen vind ik niet helemaal ideaal. Kom je binnen de ring, in bijv. Oost betaal je zoveel meer voor dezelfde oppervlakte, maar wel wellicht een leukere buurt. Keuzes, keuzesquote:Op zondag 28 september 2014 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
dus dan liever iets meer in de buitenrand zitten en een iets langere reistijd, maar dat je nog wel wat geld overhoud om zowaar nog iets leuks te kunnen doen
Snap ik, maar wat de neuk moet je in een Weesp of Abcoude. En in de Bijlmer ga ik niet zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik snap verhuizen RICHTING A'dam ook wel, maar niet specifiek in Adam.
Openbaar vervoer is daar prima geregeld waardoor je snel er kan komen, dus dan liever iets meer in de buitenrand zitten en een iets langere reistijd, maar dat je nog wel wat geld overhoud om zowaar nog iets leuks te kunnen doen en niet alleen een huisbaas blij te maken.
Ik drink geen koffiequote:Op zondag 28 september 2014 13:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Tss tss, niet eens even voor een koffie? Stom hoor.
Dit dus.quote:Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ben ik nog een beetje in dubio over, ik woon nu in A'dam buiten de ring, met nog redelijke huizenprijzen, alleen de buurt qua mensen vind ik niet helemaal ideaal. Kom je binnen de ring, in bijv. Oost betaal je zoveel meer voor dezelfde oppervlakte, maar wel wellicht een leukere buurt. Keuzes, keuzes
Is koop een optie, of zoek je iets voor de middenkorte termijn?quote:Op zondag 28 september 2014 13:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik zoek een 2 kamer appartement, desnoods een een studio. Niet een kamer van 17m2.
Het is mogelijk (nieuwbouw) om appartmentjes te krijgen van 55m2 voor 780,- in de maand in oud-West of Oost. Alleen die zijn natuurlijk binnen no time al verhuurd, en dan moet het complex nog opgeleverd worden
Ja, maar om nou op de ideale locatie te zitten en bijvb nooit meer op vakantie te kunnen, moet ik ook niet aan denken.quote:Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Daar ben ik nog een beetje in dubio over, ik woon nu in A'dam buiten de ring, met nog redelijke huizenprijzen, alleen de buurt qua mensen vind ik niet helemaal ideaal. Kom je binnen de ring, in bijv. Oost betaal je zoveel meer voor dezelfde oppervlakte, maar wel wellicht een leukere buurt. Keuzes, keuzes
Je zou je nog aardig kunnen vergissen over Zuid-Oostquote:Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Snap ik, maar wat de neuk moet je in een Weesp of Abcoude. En in de Bijlmer ga ik niet zitten.
Dat laatste, aangezien ik nog niet weet of ik zou willen blijven.quote:Op zondag 28 september 2014 13:57 schreef STING het volgende:
[..]
Is koop een optie, of zoek je iets voor de middenkorte termijn?
Nee, daar ga ik ook niet aan beginnen. Ik wil ook niet gelijk op m'n maximale koopsom zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:58 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, maar om nou op de ideale locatie te zitten en bijvb nooit meer op vakantie te kunnen, moet ik ook niet aan denken.
Ja ok, niet alles is de 'ghetto', maar Zuid-Oost is ook geen Amsterdam. Ik werk erquote:Op zondag 28 september 2014 13:59 schreef STING het volgende:
[..]
Je zou je nog aardig kunnen vergissen over Zuid-Oost
Bij de Arena in de buurt zeker?quote:Op zondag 28 september 2014 14:00 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja ok, niet alles is de 'ghetto', maar Zuid-Oost is ook geen Amsterdam. Ik werk er
Leeftijdscategorie?quote:Op zondag 28 september 2014 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de Arena in de buurt zeker?
Het is een mooie nette buurt waar ik woon, veel groen, park in de buurt, zo in de stad. Alleen de leeftijdscategorie is voor mij niet ideaal. Vandaar bijv. Oost.
Haha jaquote:Op zondag 28 september 2014 14:01 schreef STING het volgende:
[..]
Bij de Arena in de buurt zeker?
Het is een mooie nette buurt waar ik woon, veel groen, park in de buurt, zo in de stad. Alleen de leeftijdscategorie is voor mij niet ideaal. Vandaar bijv. Oost.
Ah zodat je nog wat leuke buurvrouwen kan spotten als je het gras staat te maaien.quote:Op zondag 28 september 2014 14:04 schreef STING het volgende:
[..]
Hier zit voornamelijk 45+.
Ik zoek dan liever een buurt met gemiddeld 25-35.
Nee, geen IJBurg, meer een beetje richting Oosterpark.quote:Op zondag 28 september 2014 14:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha jaMaar Oost dus. Geen IJburg toch?
Nog een element die ik in overweging moet meenemen ja, het moet er niet al te druk zijnquote:Op zondag 28 september 2014 14:03 schreef Samzz het volgende:
Ik zou toch voor geen goud in Amsterdam willen wonen. Veel te druk.
Betaalbaar en in Amsterdam? Succes.quote:Op zondag 28 september 2014 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, geen IJBurg, meer een beetje richting Oosterpark.
Maar moet me nog wat verder gaan oriënteren, ergens volgend jaar wil ik de knoop gaan doorhakken.
[..]
Nog een element die ik in overweging moet meenemen ja, het moet er niet al te druk zijn
Haha, nou iets van wat horeca in de buurt, waar mensen zitten in dezelfde levensfase/leeftijd zou wel prettig zijn. Hier in de buurt, als er wat zit, zit het alleen maar vol met dronkenlappen in de 50, 60quote:Op zondag 28 september 2014 14:06 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ah zodat je nog wat leuke buurvrouwen kan spotten als je het gras staat te maaien.
Een soort van 'oeps buurman wat doet u nu' idee?
Ja, zo heb ik ook gekeken naar Frankendael en zo.quote:Op zondag 28 september 2014 14:07 schreef STING het volgende:
[..]
Nee, geen IJBurg, meer een beetje richting Oosterpark.
Maar moet me nog wat verder gaan oriënteren, ergens volgend jaar wil ik de knoop gaan doorhakken.
[..]
Nog een element die ik in overweging moet meenemen ja, het moet er niet al te druk zijn
Klopt ja. Buiten de Ring is het nog wel redelijk te doen en zijn er nog wat aardig mooie appartementen (80-100m2) te vinden. Maar binnen de Ring lever je daar toch wel op in. Zal alles echt goed moeten afwegen, pros & cons.quote:Op zondag 28 september 2014 14:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Betaalbaar en in Amsterdam? Succes.
Begin je daar gewoon je eigen manegequote:Op zondag 28 september 2014 14:13 schreef Samzz het volgende:
Ik ga gewoon bij Barb wonen. Bam. Vindt ie vast niet erg.
Arme paarden.quote:Op zondag 28 september 2014 14:14 schreef STING het volgende:
[..]
Begin je daar gewoon je eigen manege
Ik zou op Malta geen paarden kunnen houden zoals ik dat ideaal achtquote:Op zondag 28 september 2014 14:19 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Genoeg water om (te zuiveren en) de plantjes/gras water mee te geven.
Oh je begint gewoon een nieuwe beweging.quote:Op zondag 28 september 2014 14:21 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik zou op Malta geen paarden kunnen houden zoals ik dat ideaal acht.
Met jouw charmes, gewoon kickstarter gebruikenquote:Op zondag 28 september 2014 14:22 schreef Samzz het volgende:
Daarnaast denk ik dat het een godsvermogen kost.
Dat bestaat ook daar, in the real world.quote:Op zondag 28 september 2014 14:24 schreef Yvie_lu het volgende:
Zo, nu wel weer even genoeg optimisme voor vandaag. Back 2 the real world.
Tja...Werktechnisch gezien is het waarschijnlijk een verstandige zet om te verhuizen. Maar ik heb mijn twijfels, zeker nu het bij die stage zo goed loopt en die advocaat me een aanbod gedaan heeft.quote:
Amsterdam he?quote:
Thxs! Ik overweeg het vooral omdat ik liefst gewoon een vast inkomen/vaste baan vind. Die kans is in Amsterdam groter dan hier. Maar ik wacht het nog even af, wie weet vind ik hier alsnog iets. Maar dat ik zo snel mogelijk wil verhuizen staat wel vast.quote:Op zondag 28 september 2014 13:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik ken de eigenaar (mijn vader)quote:Op zondag 28 september 2014 13:52 schreef STING het volgende:
[..]
Bij 15m2 voor 300 zou ik me ook gaan afvragen wat het addertje onder het gras is eigenlijk, in A'dam dan.
Hertjequote:
Bijnaquote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een rust hier! Iedereen zit lekker in het zonnetje ofzo?
quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Wat een rust hier! Iedereen zit lekker in het zolderkamertje ofzo?
Ziekenhuis?quote:Op zondag 28 september 2014 14:52 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Bijna
Straks even met de motor rijden en dan richting ziekenhuis.
In de trein.quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Ja vermoeiend he!quote:Op zondag 28 september 2014 14:58 schreef Samzz het volgende:
Het concept stiltecoupe is lastig te begrijpen voor sommige mensen.
In bed film kijken.quote:Op zondag 28 september 2014 14:50 schreef AlbinoBambi het volgende:
Moeder is opgenomen, krijgt een nieuwe knie morgenquote:Op zondag 28 september 2014 14:53 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Ziekenhuis?
En oooh motor, dat moet zo fijn zijn nu.
Die is best gaaf. Zodra de actie een beetje op stoom komt en de Dinobots eindelijk hun intrede doen is het best te pruimen.quote:
Het is Michael Bay, dus als ik zeg ontploffingen spoiler ik nog steeds niet.quote:Op zondag 28 september 2014 15:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Leuk, maar geen spoilers graag, moet deze nog steeds kijken.
Zolang je niks hoogstaand verwacht met inhoud zijn dat soort films altijd wel okayquote:Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is best gaaf. Zodra de actie een beetje op stoom komt en de Dinobots eindelijk hun intrede doen is het best te pruimen.
Met een titel als Transformers en geregisseerd door Bay zit dat wel goed.quote:Op zondag 28 september 2014 15:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zolang je niks hoogstaand verwacht met inhoud zijn dat soort films altijd wel okay
Actie was primaquote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die meid als beeldvulling in die film.
Met haar korte broekjes.
Sowieso die film.
Dat hoort er wel gewoon een beetje bij.quote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met haar korte broekjes.
Sowieso die film.
Ja dat stoort me ergens altijd wel in zijn films. Niks mis met mooie vrouwen, maar die overdreven shots en make-up die altijd goed zit, terwijl ze bij wijze van spreke net hebben liggen modderworstelen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met haar korte broekjes.
Sowieso die film.
ik zat laatst weer een keer een aflevering van knight rider te kijken op netflix us. for old times sake. en toen viel me inderdaad nogal op dat daar vooral gewone mensen in meespelen nog. geen modellen, don juans, clooneys en doutzens. wat een verademing.quote:Op zondag 28 september 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, tegenwoordig is bijna iedereen, in wat voor film dan ook, gewoon computer/make-up mooi gemaakt. Ook de mannen. Dat is nu eenmaal de nieuwe standaard geworden ben ik bang.
Ja dat is niet zo heel erg. Maar een actie scene waar iemand ranzig hoort te worden, moeten ze dat ook blijven. Make-up zit dan echt niet zo perfect meer.quote:Op zondag 28 september 2014 15:40 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, tegenwoordig is bijna iedereen, in wat voor film dan ook, gewoon computer/make-up mooi gemaakt. Ook de mannen. Dat is nu eenmaal de nieuwe standaard geworden ben ik bang.
Knight Rider, A-Team, Airwolf... allemaal heerlijke series jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:43 schreef perro. het volgende:
[..]
ik zat laatst weer een keer een aflevering van knight rider te kijken op netflix us. for old times sake. en toen viel me inderdaad nogal op dat daar vooral gewone mensen in meespelen nog. geen modellen, don juans, clooneys en doutzens. wat een verademing.
Klopt normaal stoor ik me er niet aan, maar bij deze was het wel heel erg.quote:Op zondag 28 september 2014 15:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dat hoort er wel gewoon een beetje bij.
Even fapje doen..quote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Met haar korte broekjes.
Sowieso die film.
true. alleen is airwolf wel erg gedateerd.quote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Knight Rider, A-Team, Airwolf... allemaal heerlijke series ja
ja, maar dat waren gewone vrouwen. normaal gekleed. vrouwen die je op straat ook tegen zou kunnen komen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:47 schreef Yvie_lu het volgende:
Nou ik moet zeggen dat die chicks dan Face er ook altijd wel erg mooi uitzagen, ook zonder veel make-up als ik het mij goed herinner.
De rest van de mensen wat dan wel weer wat normaler ja.
Toevallig dat fragment gezien van Syndroom? Waarin een jongen met Down op zoek gaat naar Michael Knight en Kitt? Awesome!quote:Op zondag 28 september 2014 15:44 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Knight Rider, A-Team, Airwolf... allemaal heerlijke series ja
Voor art doet ze dat wel.quote:
Die Duitse? gast met die hond?quote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Knight Rider.
En je had ook Kommissar Rex.Top TV.
Ja klopt, beetje een roemloos eindequote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef perro. het volgende:
[..]
true. alleen is airwolf wel erg gedateerd.ook laatst weer eens een keer gekeken.
las daarna dat die heli jaren later als hulpheli werd ingezet tot ie crashte. en ik maar denken dat airwolf onoverwinnelijk was.
Die was ook vet jaquote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Knight Rider.
nah, zie liever jouquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
nah, zie liever jouStaat genoteerd op zondag 28 september 2014 15:51.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Jaaa! Met de broodjes.quote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Die Duitse? gast met die hond?
Wauw, dat is lang geleden haha
Klopt, die aflevering heette ook Moser's Tot dacht ik.quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Met de broodjes.
[ afbeelding ]
Ik had een crush op hem. Volgens mij ging die dood in een later seizoen.
hahaha ohwja, die broodjes. Was dat al bijna weer vergeten.quote:Op zondag 28 september 2014 15:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Jaaa! Met de broodjes.
[ afbeelding ]
Ik had een crush op hem. Volgens mij ging die dood in een later seizoen.
Ik wilde vroeger zo'n hondquote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef -Strawberry- het volgende:
Knight Rider.
Voort art doet iedereen dat toch?quote:Op zondag 28 september 2014 15:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Voor art doet ze dat wel.
* aeque houdt straw en art nauwlettend in de gaten
quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef artelligence het volgende:
[..]
nah, zie liever jouLogisch toch?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Ik wilde zo'n man met hond door de serie, niet alleen de hond. Mja dat was alweer heel erg lang geleden.quote:
Ik dacht dat alle Duitse herders zo waren, niet beseffende dat deze natuurlijk speciaal daarvoor opgeleid wasquote:
Skills. Nee ik heb nooit een tv crush gehad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, gewoon nieuwsgierig.
Maar crush om zijn looks of skills?
Er is daar een heel nieuw restaurant, die komt niks te kortquote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes bij je moeder, vergeet de bloemen/bonbons niet
Het is geen date! Bij een date neem je bloemen en bonbons mee.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Succes bij je moeder, vergeet de bloemen/bonbons niet
Nou moeders in het ziekenhuis vallen onder de categorie bloemen/chocolade hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het is geen date! Bij een date neem je bloemen en bonbons mee.
En dat vertel je me nu pas?quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet bij een eerste date? Doe ik altijd welquote:Op zondag 28 september 2014 16:05 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou moeders in het ziekenhuis vallen onder de categorie bloemen/chocolade hoor.
Een date echter niet. Misschien moet jij nog maar eens even de handleiding doornemen.
Ja, iedereen weet dat de 1ste date alleen serenades of een mooi gedicht zijn,quote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Niet bij een eerste date? Doe ik altijd welMeen je dat serieus? Ik dacht dat het bij de date etiquette hoorde
. Al die jaren dus verkeerd aangepakt
Loop je dan de hele avond mee rond.quote:Op zondag 28 september 2014 16:04 schreef artelligence het volgende:
[..]
Condooms bij de 2equote:Op zondag 28 september 2014 16:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, iedereen weet dat de 1ste date alleen serenades of een mooi gedicht zijn,
bloemen/bonbons is pas bij de 3e.
Hehequote:Op zondag 28 september 2014 16:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Loop je dan de hele avond mee rond.
Bonbons.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat hoe het bij jou en je vriendin ging?
Stuur me dat handboek eens, ik ben mijn versie kwijtgeraakt bij de verhuizing.quote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, dat is de 4e.
Jeetje, leer het handboek eens!
Eerst even een testje lijkt me? Verder volledig mee eens.quote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef artelligence het volgende:
Condoomsstinkdingen. Vaste relatie, goede seks, geen condooms
Oei, dat is lastig. Per persoon kan maar 1 handboek uitgegeven worden. De omgang hiervan laat zien hoeveel waarde iemand hecht aan de liefde, dus bij kwijtraken ervan kan er niets meer aan veranderd worden ben ik bang.quote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef yats het volgende:
[..]
Stuur me dat handboek eens, ik ben mijn versie kwijtgeraakt bij de verhuizing.
Sowieso. De eerste persoon die condooms fijn vindt moet ik nog tegenkomen. Al is de extra verzekering tegen zwangerschap wel fijn (en SOA's bij vreemdgangers, maar daar ga je niet van uit).quote:Op zondag 28 september 2014 16:13 schreef yats het volgende:
[..]
Eerst even een testje lijkt me? Verder volledig mee eens.
Deze vrouw weet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso. De eerste persoon die condooms fijn vindt moet ik nog tegenkomen. Al is de extra verzekering tegen zwangerschap wel fijn (en SOA's bij vreemdgangers, maar daar ga je niet van uit).
Maar wat nou als je dan handboek nog nooit hebt gekregen?quote:Op zondag 28 september 2014 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, dat is lastig. Per persoon kan maar 1 handboek uitgegeven worden. De omgang hiervan laat zien hoeveel waarde iemand hecht aan de liefde, dus bij kwijtraken ervan kan er niets meer aan veranderd worden ben ik bang.
Gelukkig heb je zojuist nr 1-4 hier al herhaald gekregen.
Alleen die pil is een aanslag op het libidoquote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef artelligence het volgende:
In dat geval zou ik gaan klagen bij de TNT Post als ik jou was. Succes!quote:Op zondag 28 september 2014 16:16 schreef aeque het volgende:
[..]
Maar wat nou als je dan handboek nog nooit hebt gekregen?
Ik kreeg alleen een brief toen ik 18 was dat als er ooit diensplicht komt, ik diensplichtig ben.
Er zijn anders prima condooms te koop tegenwoordig.quote:Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Sowieso. De eerste persoon die condooms fijn vindt moet ik nog tegenkomen. Al is de extra verzekering tegen zwangerschap wel fijn (en SOA's bij vreemdgangers, maar daar ga je niet van uit).
Ja, antidepressiva ook.quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen die pil is een aanslag op het libido
Dat verklaart een hoop.quote:Op zondag 28 september 2014 16:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Oei, dat is lastig. Per persoon kan maar 1 handboek uitgegeven worden. De omgang hiervan laat zien hoeveel waarde iemand hecht aan de liefde, dus bij kwijtraken ervan kan er niets meer aan veranderd worden ben ik bang.
Gelukkig heb je zojuist nr 1-4 hier al herhaald gekregen.
Die zijn er ook niet denk ik. Al heb je die zwangerschap ook zelf deels in eigen hand natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 16:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die bezorgen de post inmiddels niet meer...quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
In dat geval zou ik gaan klagen bij de TNT Post als ik jou was. Succes!
Stop met slikken?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op zondag 28 september 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Stop met slikken?Ok wie kopt deze in?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B
Ondanks dat het meerdere namen heeft gehad sinds de tijd dat jij het handboek had moeten ontvangen hadden zij nog wel bezorgplicht, dus zou ik toch aanraden je toch de TNT te wenden in de hoop dat zij je verder kunnen helpen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Die bezorgen de post inmiddels niet meer...
quote:Op zondag 28 september 2014 16:18 schreef yats het volgende:
[..]
Stop met slikken?Ja moet in overleg he...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar is het beste
Kun jij geen kopietje maken dan?quote:Op zondag 28 september 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ondanks dat het meerdere namen heeft gehad sinds de tijd dat jij het handboek had moeten ontvangen hadden zij nog wel bezorgplicht, dus zou ik toch aanraden je toch de TNT te wenden in de hoop dat zij je verder kunnen helpen.
Good luck! En anders kan je misschien samen met yats een avondje puzzelen over wat er nou eigenlijk in zou moeten staan.
Dan nog, dat geklooi met die dingen. Verpest het moment soms een beetje.quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Er zijn anders prima condooms te koop tegenwoordig.
Nee, ik heb de vrouwen-variant. En los daarvan zijn kopie's strikt verboden. Anders kan ik ook nooit meer liefde vinden.quote:
Dan doe je het sowieso niet goed...quote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan nog, dat geklooi met die dingen. Verpest het moment soms een beetje.
Dit..quote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O shit... Dan moet ik hem maar lenen in de bibliotheek ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 16:22 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, ik heb de vrouwen-variant. En los daarvan zijn kopie's strikt verboden. Anders kan ik ook nooit meer liefde vinden.
Hoezo, je zal het toch echt moeten pakken. Als je net helemaal opgaat in het moment is zo'n onderbreking gewoon jammer.quote:Op zondag 28 september 2014 16:22 schreef aeque het volgende:
[..]
Dan doe je het sowieso niet goed...
Ik wil hem er graag bij helpenquote:Op zondag 28 september 2014 16:20 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ondanks dat het meerdere namen heeft gehad sinds de tijd dat jij het handboek had moeten ontvangen hadden zij nog wel bezorgplicht, dus zou ik toch aanraden je toch de TNT te wenden in de hoop dat zij je verder kunnen helpen.
Good luck! En anders kan je misschien samen met yats een avondje puzzelen over wat er nou eigenlijk in zou moeten staan.
Overleg met.. ?quote:Op zondag 28 september 2014 16:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja moet in overleg he...maar is het beste
Dat dus...Enorm hinderlijkquote:Op zondag 28 september 2014 16:21 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Huisartsquote:Op zondag 28 september 2014 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik wil hem er graag bij helpen
[..]
Overleg met.. ?
[..]
Dat dus...Enorm hinderlijk
Pil is niet 100% als je dat bedoelt.quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef yats het volgende:
Die zijn er ook niet denk ik. Al heb je die zwangerschap ook zelf deels in eigen hand natuurlijk.
Logischquote:Op zondag 28 september 2014 16:24 schreef artelligence het volgende:
Van deze sextalk krijg ik zin. Zin in die spanning
Vasectomie.quote:Op zondag 28 september 2014 16:12 schreef artelligence het volgende:
Dat weet ik, ik bedoelde meer een combinatie van.quote:Op zondag 28 september 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pil is niet 100% als je dat bedoelt.
Nogmaals, dan doe jij of je bedpartner van dat moment (art dus) toch echt iets niet goed als je daardoor het moment laat verpesten. Kijk als je echt helemaal van bijvoorbeeld bed af moet om naar de badkamer te gaan om het te pakken ok.quote:Op zondag 28 september 2014 16:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hoezo, je zal het toch echt op een moment moeten pakken. Als je net helemaal opgaat in het moment is zo'n onderbreking gewoon jammer.
Elke pil?quote:Op zondag 28 september 2014 16:17 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alleen die pil is een aanslag op het libido
Niks is helaas 100%quote:Op zondag 28 september 2014 16:25 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Pil is niet 100% als je dat bedoelt.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals, dan doe jij of je bedpartner van dat moment (art dus) toch echt iets niet goed als je daardoor het moment laat verpesten. Kijk als je echt helemaal van bijvoorbeeld bed af moet om naar de badkamer te gaan om het te pakken ok.
Daarom nachtkastjequote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Nogmaals, dan doe jij of je bedpartner van dat moment (art dus) toch echt iets niet goed als je daardoor het moment laat verpesten. Kijk als je echt helemaal van bijvoorbeeld bed af moet om naar de badkamer te gaan om het te pakken ok.
Dit heb ik dus wel meegemaakt. Condoom lag niet onder kussen of ergens binnen handbereik.quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
Kaneels celibaat wordt steeds aanlokkelijker.quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks is helaas 100%
Alhoewel de manier die ik momenteel heb dat eigenlijk wel is.![]()
Ik kom anders aardig ver met niet zwanger worden...Ow wacht...quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Niks is helaas 100%
Alhoewel de manier die ik momenteel heb dat eigenlijk wel is.![]()
Weet ik niet, maar ze zijn er wel.quote:
Okay klopt. Maar die voorbereiding is er niet altijd, noch is de locatie altijd hetzelfde.quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef aeque het volgende:
[..]
We zijn het zo eens met elkaar. Soulmatequote:Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay klopt. Maar die voorbereiding is er niet altijd, noch is de locatie altijd hetzelfde.
Dat dus...Daarom heb ik er altijd een in mijn portemonnee, dan maakt de locatie vaak weinig uit. Een beetje voorbereidingquote:Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Okay klopt. Maar die voorbereiding is er niet altijd, noch is de locatie altijd hetzelfde.
Smoothquote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Daarom heb ik er altijd een in mijn portemonnee, dan maakt de locatie vaak weinig uit. Een beetje voorbereiding
Ik dacht dat je die dingen niet meer in je portemonnee mocht bewaren ivm oa de steeds verschillende temperatuur die de verpakking schade kan toebrengen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Dat dus...Daarom heb ik er altijd een in mijn portemonnee, dan maakt de locatie vaak weinig uit. Een beetje voorbereiding
Ik ben dan altijd bang dat ie er ergens willekeurig uit valt, in een restaurant of zo.quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Lol, dat zou wel iets zijn voor zo'n simpele comedyfilm ofzo.quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ie er ergens willekeurig uit valt, in een restaurant of zo.
Dat soort dingen gebeuren mij altijd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Lol, dat zou wel iets zijn voor zo'n simpele comedyfilm ofzo.
Dat doe ik altijd op een date. *oops* wat valt daar nou weer op de grond *giechelt*quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik ben dan altijd bang dat ie er ergens willekeurig uit valt, in een restaurant of zo.
Ieder mens doet (weleens) aan seks. Zolang het geen familypak is dat eruit valt zou ik me daar niet druk om maken. En ja, dat is me weleens gebeurd.quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Is dat zo?quote:Op zondag 28 september 2014 16:31 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik dacht dat je die dingen niet meer in je portemonnee mocht bewaren ivm oa de steeds verschillende temperatuur die de verpakking schade kan toebrengen.
Ja, geldt ook voor de pil en een spiraaltje.quote:
Smooth like artquote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op een date. *oops* wat valt daar nou weer op de grond *giechelt*
Alleen zo jammer dat door alle frictie in je portemonnee de kwaliteit van de condoom achteruit laten gaan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:30 schreef yats het volgende:
[..]
Klopt, maar het ging over SOA's. Als ik geen kinderen meer wil zou ik een vasectomie overwegenquote:Op zondag 28 september 2014 16:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, geldt ook voor de pil en een spiraaltje.
Wat?? Dat kan niet waar zijn? Dan zijn er dus mensen die geen maagd meer zijn maar ook nog nooit seks hebben gehad (als ze niet kunnen klaarkomen)?quote:Op zondag 28 september 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat er geen sprake is van seks als er geen orgasmes zijn.Ik dacht altijd dat het om de handelingen ging ipv het eindresultaat. Wat een gekkie ben ik ook.
Ik heb ze in een soort 'verborgen vakje' zitten, daar is de frictie minimaal.quote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat door alle frictie in je portemonnee de kwaliteit van de condoom achteruit laten gaan.
Wie beweert zoiets geks?quote:Op zondag 28 september 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
Ik heb trouwens vernomen dat er geen sprake is van seks als er geen orgasmes zijn.Ik dacht altijd dat het om de handelingen ging ipv het eindresultaat. Wat een gekkie ben ik ook.
*hint hint*quote:Op zondag 28 september 2014 16:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat doe ik altijd op een date. *oops* wat valt daar nou weer op de grond *giechelt*
Ditquote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Een verstandige meid is op haar (kinderloze) toekomst voorbereid.
Wie heeft je dat wijs gemaakt?quote:Op zondag 28 september 2014 16:37 schreef Fascination het volgende:
Gewoon ballenknijpers dragen en vaak de laptop op schoot. Dan halen de zwemmers het toch niet.quote:Op zondag 28 september 2014 16:36 schreef aeque het volgende:
[..]
Alleen zo jammer dat door alle frictie in je portemonnee de kwaliteit van de condoom achteruit laten gaan.
En toch zal het je verbazen hoeveel vrouwen er automatisch vanuit gaan dat de man voor een condoom zorgt. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:39 schreef -Strawberry- het volgende:
Een verstandige meid is op haar (kinderloze) toekomst voorbereid.
Kost je klauwen met geld al die dates, yats.quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
En toch zal het je verbazen hoeveel vrouwen er automatisch vanuit gaan dat de man voor een condoom zorgt. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
Dan ben ik goed bezig geweest. Dus eigenlijk moet ik weer gaan roken? Helpt ook goed.quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon ballenknijpers dragen en vaak de laptop op schoot. Dan halen de zwemmers het toch niet.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Gewoon ballenknijpers dragen en vaak de laptop op schoot. Dan halen de zwemmers het toch niet.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:41 schreef twi het volgende:
[..]
Kost je klauwen met geld al die dates, yats.
Ik heb wel genoeg materiaal voor een MI denk ik.quote:Op zondag 28 september 2014 16:42 schreef yats het volgende:
[..]Die dingen staan me gelukkig totaal niet. En nee, je krijgt geen pic
Mannen hebben gewoon minder moeite met betalen voor seksquote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
En toch zal het je verbazen hoeveel vrouwen er automatisch vanuit gaan dat de man voor een condoom zorgt. Gelukkig zijn er ook uitzonderingen.
quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb wel genoeg materiaal voor een MI denk ik.
Klopt, daarom zijn er ook meer escortdames dan dat er escortheren zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen hebben gewoon minder moeite met betalen voor seks
Whehe, inderdaad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:38 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat?? Dat kan niet waar zijn? Dan zijn er dus mensen die geen maagd meer zijn maar ook nog nooit seks hebben gehad (als ze niet kunnen klaarkomen)?
Ex-bedpartner van me.quote:
Volledige onzinquote:Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.
[..]
Ex-bedpartner van me.
Zij is gewoon raar dan.quote:Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.
[..]
Ex-bedpartner van me.
Wat een faaldefinitie.quote:Op zondag 28 september 2014 16:46 schreef Fascination het volgende:
[..]
Whehe, inderdaad.
[..]
Ex-bedpartner van me.
Zoveel verdienen mannen ook niet meer dan vrouwen hoor.quote:Op zondag 28 september 2014 16:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Mannen hebben gewoon minder moeite met betalen voor seks
Verdienen we wel, krijgen we alleen nietquote:Op zondag 28 september 2014 16:48 schreef twi het volgende:
[..]
Zoveel verdienen mannen ook niet meer dan vrouwen hoor.
Ik weet niet of hij maatje miniem of maatje extra large nodig heeft.quote:Op zondag 28 september 2014 16:40 schreef yats het volgende:
[..]
Heel leven voor zich enzo. Even huilen met zijn allen en medelijden hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef Samzz het volgende:
Zo, flink ongeluk in Haaksbergen... Toch vind ik het altijd typisch dat er duidelijk vermeld moet worden dat er kinderen bij betrokken zijn, wat doet de leeftijd van een gewonde/dode er in godsnaam toe.
Dat heeft een persoon van 20 toch ook?quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Heel leven voor zich enzo. Even huilen met zijn allen en medelijden hebben.
Maar dat is voor Hart van Nederland heel anders.quote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heeft een persoon van 20 toch ook?
Voor FOK! blijkbaar ookquote:Op zondag 28 september 2014 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Maar dat is voor Hart van Nederland heel anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |