Aan jouw zijde denk ik?quote:Op zondag 28 september 2014 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Alle die malle vrouwen hier. Is er dan geen normale vrouw meer te vinden?
Ik zeg maar even niks, dan hoef ik ook niet te liegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Samzz het volgende:
En ik ben niet mal, enkel lekker gek.
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50's swingdress en lang golvend haar ook goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?
Veel beter in my book.quote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
50's swingdress en lang golvend haar ook goed?
Uiteraard is dat goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt ziek.quote:Op zondag 28 september 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom ben ik brak
Ik heb niet gedronken
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.quote:
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.quote:Op zondag 28 september 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 september 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.
Beter dan 20 min achter een defecte trein staan.
Helaas zitten er niet enkel mannen in de treinquote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.
Maar ben je alweer onderweg terug dan?
Nicequote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
lol, ga gewoon tijdsvakken maken voordat er nog meer speculaties komen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
wel heel toevallig dat we weer op ongeveer hetzelfde tijdstip online komen...
Laat aeque het maar niet zien.quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik maak wel even een roosterquote:Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat aeque het maar niet zien.
Nee ok. Maar je was toch pas gisteren erheen gegaan?quote:Op zondag 28 september 2014 12:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Helaas zitten er niet enkel mannen in de trein.
En ja. Het is een pokkereis.
Het viel mij ook al op ja...quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
TE LAAT!quote:Op zondag 28 september 2014 12:11 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Laat aeque het maar niet zien.
Ik moet morgen weer werkenquote:Op zondag 28 september 2014 12:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee ok. Maar je was toch pas gisteren erheen gegaan?
Conspiracy much?quote:Op zondag 28 september 2014 12:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Goede reden ja.quote:
Doet het pijn ja?quote:
Laten we dat onderwerp maar overslaan.quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hey, hoe is het met je kaartjes gegaan gisteren?
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?quote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, we worden in de gaten gehouden.
Je moet je wat beter verstoppen de volgende keer, iedereen zag je zitten.quote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?
Nee, pijnlijke voorspelbaarheidquote:Op zondag 28 september 2014 12:18 schreef aeque het volgende:
[..]
Zag je me kijken vanuit de bosjes ?
Nee, waarom?quote:Op zondag 28 september 2014 12:16 schreef aeque het volgende:
[..]
[..]
Laten we dat onderwerp maar overslaan.
Nee dat bespieden is niet serieus, dat kaartjes verhaal wel.quote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, waarom?
Jij bespied mensen vanaf de bosjes, maar we mogen niks over jou weten?
En omdat het serieus is mogen we het niet weten?quote:Op zondag 28 september 2014 12:23 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee dat bespieden is niet serieus, dat kaartjes verhaal wel.
Afscheidsfeest was dus geslaagd?quote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
I approve the TT. [ afbeelding ]
En ik ben brak
Ik ben niet malquote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben brak
En blijkbaar mist 'ie de typefout.quote:
Collega koopt kaartjes met grappige en creatieve complimenten erop, schrijft mijn naam en nummer daarop. Blijkbaar ook half uitgedeeld (weet ik niet meer helemaal.quote:Op zondag 28 september 2014 12:43 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En omdat het serieus is mogen we het niet weten?
Je was er zelf over begonnen.
Goede nacht gehad?quote:Op zondag 28 september 2014 12:46 schreef Barbusse het volgende:
En ik ben brak
Jazeker, maar toch wel een beetje sad puppy gevoel. Dit is de derde persoon al deze zomer die vertrekt, in dit tempo heb ik geen vrienden meer eind novemberquote:
Brak, BRAK! You dense motherfucker.quote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
En blijkbaar mist 'ie de typefout.
Jawelquote:
ok, relaxquote:Op zondag 28 september 2014 12:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Collega koopt kaartjes met grappige en creatieve complimenten erop, schrijft mijn naam en nummer daarop. Blijkbaar ook half uitgedeeld (weet ik niet meer helemaal.) en wat er verder is gebeurd is niet boeiend.
Volgend onderwerp.
Wat zoek je precies?quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om een geschikte woning te vinden
Dat worden we allemaal. Mooie bokser by the wayquote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, we worden in de gaten gehouden.
Doe ik.quote:
Dat ligt er maar net aan wat je eisen zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Royco1 het volgende:
Waarom is het zo moeilijk om een geschikte woning te vinden
En je bent niet plaatsgebonden toch?quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 kamers, minimaal toch wel rond de 40m2 en zonder gedeelde ruimtes.
En max rond de 650 euro.
Waar precies?quote:Op zondag 28 september 2014 13:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
2 kamers, minimaal toch wel rond de 40m2 en zonder gedeelde ruimtes.
En max rond de 650 euro.
Het liefste wel in de buurt van waar ik nu zit natuurlijk.quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En je bent niet plaatsgebonden toch?
Ik heb niet eens super veel eisen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:04 schreef aeque het volgende:
[..]
Doe ik.
[..]
Dat ligt er maar net aan wat je eisen zijn.
Ik ben allang blij dat ik een dak boven mijn hoofd heb.
Ja dat is waar. Ik mag al blij zijn met mijn eigen woning en de prijs daarvoor. Maar goed, randstad he, dan betaal je altijd de hoofdprijs.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens super veel eisen.
Maar om nu voor 500 euro in een kamer van 20m2 te gaan zitten is gewoon bezopen.
En je komt gewoon dingen tegen waar het gewoon schandalig is dat mensen er zulke bedragen voor durven te vragen.
De nederlandse woningmarkt is dan ook schandalig verrot. Voor 650 euro vind je hier een penthouse van 80m2 met twee slaapkamers en huge ass dakterras.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Maar om nu voor 500 euro in een kamer van 20m2 te gaan zitten is gewoon bezopen.
En je komt gewoon dingen tegen waar het gewoon schandalig is dat mensen er zulke bedragen voor durven te vragen.
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?quote:Op zondag 28 september 2014 13:12 schreef Barbusse het volgende:
[..]
De nederlandse woningmarkt is dan ook schandalig verrot. Voor 650 euro vind je hier een penthouse van 80m2 met twee slaapkamers en huge ass dakterras.
Doet niks af aan het verrotte van de woningmarkt in NL.quote:Op zondag 28 september 2014 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Die zijn inderdaad lager. Maar wel meer in verhouding met elkaar. Woningen in Nederland zijn gewoon belachelijk overpriced.quote:Op zondag 28 september 2014 13:13 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik ga er dan vanuit dat lonen en dagelijkse kosten lager liggen. Of zie ik dat dan verkeerd?
Omdat jij natuurlijkquote:
Tsja, zo probeer ik een woonruimte (klein appartment) te vinden in West of Oost Amsterdam, het liefst binnen de ring, voor max 850 euroquote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Ik kreeg 30m2 in west aangeboden voor bijna 1000 euro. Dat gaat hem niet worden. Het andere aanbod (15m2 voor 300) ben ik nu toch geneigd om aan te nemen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:23 schreef artelligence het volgende:
[..]
Tsja, zo probeer ik een woonruimte (klein appartment) te vinden in West of Oost Amsterdam, het liefst binnen de ring, voor max 850 euro
NS en communicatie... Nee dat hebben ze nooit begrepen.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Samzz het volgende:
Tering, communicatie van het NS personeel is om te janken. In de trein wordt omgeroepen dat het treinstel waar ik in zit in Gouda achter blijft. Dus iedereen uitstappen. Blijkt dat het treinstel toch wel naar Rotterdam gaat. Dus iedereen weer instappen.
Dat ze een ooginfectie mogen krijgen, nondeju.
Kijk, met jou kan ik praten.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Yvie_lu het volgende:
Vrijwillig wonen in Amsterdam tegen dat soort bedragen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |