Aan jouw zijde denk ik?quote:Op zondag 28 september 2014 11:13 schreef AirwiN het volgende:
Alle die malle vrouwen hier. Is er dan geen normale vrouw meer te vinden?
Ik zeg maar even niks, dan hoef ik ook niet te liegen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
quote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Samzz het volgende:
En ik ben niet mal, enkel lekker gek.
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
50's swingdress en lang golvend haar ook goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Met een tuinbroek en een kort pittig kapsel?
Veel beter in my book.quote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
50's swingdress en lang golvend haar ook goed?
Uiteraard is dat goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij wordt ziek.quote:Op zondag 28 september 2014 11:41 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Waarom ben ik brak
Ik heb niet gedronken
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.quote:
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mooi. Anders had ik me moeten omkleden en dat zou rare praktijken opgeleverd hebben, zo in de trein.
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.quote:Op zondag 28 september 2014 11:55 schreef Royco1 het volgende:
[..]
En voor je het weet is er dan weer vertraging enzo, dus dat moeten we niet hebben.
Dat dan weer wel.quote:Op zondag 28 september 2014 11:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ach vertraging om een leuke reden is ook wel een goed voor de afwisseling.
Beter dan 20 min achter een defecte trein staan.
Helaas zitten er niet enkel mannen in de treinquote:Op zondag 28 september 2014 11:50 schreef aeque het volgende:
[..]
Ach, kijkt niemand van op joh. Kunnen de mannen wel waarderen.
Maar ben je alweer onderweg terug dan?
Nicequote:Op zondag 28 september 2014 11:25 schreef Samzz het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |