abonnement Unibet Coolblue
pi_144972166


Welkom in het immer succesvolle make-up-tips-topic!
Professional, nitwit of newbie? Pak je kwasten, je kleurtjes en post gezellig mee!

Of ga eens voor een andere subtielere look

Mokkel met stuntstok
  roze zondag 28 september 2014 @ 01:08:13 #2
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144972331
Ik heb voor het eerst veel geld uitgegeven aan foundation. Ik had jaren lang Catrice en heb vandaag deze gekocht:

O+
Your beauty never ever scared me.
pi_144978633
Was best tevreden over de photofinish van catrice.
Begonnen met proefje primer van garnier, daarna concealer v sephora onder de ogen, foundation, matterend poeder en beetje bronzer. Heeft perfect gezeten de hele dag :)
  roze zondag 28 september 2014 @ 13:16:51 #4
393783 Ama
Hypa Hypa
pi_144979463
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:45 schreef MevrouwPuff het volgende:
Was best tevreden over de photofinish van catrice.
Begonnen met proefje primer van garnier, daarna concealer v sephora onder de ogen, foundation, matterend poeder en beetje bronzer. Heeft perfect gezeten de hele dag :)
De photo finish heb ik momenteel ook maar ik zocht juist een foundation die zonder concealer enz zijn werk ook goed doet en eindelijk eens de perfecte kleur. Ik gebruik sowieso alleen nog maar foundation en mascara haha
Your beauty never ever scared me.
pi_144979722
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:16 schreef Amarantha het volgende:

[..]

De photo finish heb ik momenteel ook maar ik zocht juist een foundation die zonder concealer enz zijn werk ook goed doet en eindelijk eens de perfecte kleur. Ik gebruik sowieso alleen nog maar foundation en mascara haha
Oh ik gebruik normaal juist niets op mn gezicht, dit was bij een bruiloft.
pi_144980002
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Sterkheidsbaas van alles.
  zondag 28 september 2014 @ 13:57:41 #7
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_144980446
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
[ afbeelding ] op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Kwestie van uitproberen. Vaak zijn het de Siliconen in foundation, maar het kan in principe alles zijn waar je huid op reageert.
Misschien is een andere geschikter voor jouw huid.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_144983498
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
[ afbeelding ] op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Mee teruggaan naar de winkel, ook al heb je hem een tijd geleden gekocht. Zeggen dat je er uitslag van krijgt. Anders eerst even bellen. Meestal zijn ze wel coulant.
pi_144985240
Ja, uitproberen. Dat is natuurlijk wel ruk als zo'n flesje 30 euro kost.

En teruggaan/bellen is misschien wel een goede tip!
Sterkheidsbaas van alles.
pi_145285345
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, uitproberen. Dat is natuurlijk wel ruk als zo'n flesje 30 euro kost.

En teruggaan/bellen is misschien wel een goede tip!
Hoe maak je je huid schoon? Misschien is daar iets in te veranderen.

Je kunt ook testers vragen bij de wat duurdere zaken. Zodat je het eerst kunt uitproberen voor je het product koopt!

Een goede foundation die de roodheden verbergt heb ik nog niet gevonden. Ik moet echt een primer of een cccream gebruiken wil ik echt geen roodheden meer hebben!

Heb nu bv de blauwe primer van makeupforever en de hdfoundation. Dat is een goede combi maar zou ik door de prijs niet meer opnieuw kopen! (60 euro voor de 2 als ik me niet vergis)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_145285787
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
[ afbeelding ] op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Probeer teint idole van Lancôme. Zeer goed dekkend ( zonder plamuureffect),en je krijgt er geen pukkels van.
  Vis een optie? dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:34:12 #12
70532 loveli
N
pi_145288486
Ik vond de Miracle Air de Teint van Lancome heel mooi egaal maken en er toch heel natuurlijk uitzien. Alleen vermoed ik dat de kleuren van Lancome voor een lichte huid/rossig type wat te gelig zijn.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 7 oktober 2014 @ 11:35:30 #13
70532 loveli
N
pi_145288522
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 16:35 schreef Lonaa het volgende:
Ja, uitproberen. Dat is natuurlijk wel ruk als zo'n flesje 30 euro kost.
In de winkel laten opbrengen of proefje mee naar huis vragen. Kost niks.
crap in = crap out
pi_145291349
Ik heb inderdaad vorige week 2 proefjes mee naar huis gekregen. :Y Ik heb ook 2 verschillende reinigers (doekjes) en verschillende cremes in huis. Ik ga eens even experimenteren. Dank voor de adviezen. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_145294834
Bij de catrice foundation vond ik de dagen erna toch wat puistjes in de t-zone. Het kwam niet door de primer, want die + bbcream geven geen puistjes bij me.
pi_146058770
Vraag! Ik had altijd de sensitive mascara van de HEMA, ideaal voor mij omdat ik zachte lenzen en gevoelige ogen heb. Helaas kwam ik er vandaag achter dat deze uit het assortiment is gehaald... Kan iemand me een goede vervanger aanraden? Prijs maakt niet uit.
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 06:34:28 #17
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_146061692
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef Sarasi het volgende:
Vraag! Ik had altijd de sensitive mascara van de HEMA, ideaal voor mij omdat ik zachte lenzen en gevoelige ogen heb. Helaas kwam ik er vandaag achter dat deze uit het assortiment is gehaald... Kan iemand me een goede vervanger aanraden? Prijs maakt niet uit.
Etos heeft een eigen sensitive lijn (witte verpakking) en geloof ik onder de 5 euro.

Als je duurder wilt, de Clinique Lash Power mascara. (22 euro)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  woensdag 29 oktober 2014 @ 09:32:47 #18
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_146063630
quote:
0s.gif Op dinsdag 28 oktober 2014 23:50 schreef Sarasi het volgende:
Vraag! Ik had altijd de sensitive mascara van de HEMA, ideaal voor mij omdat ik zachte lenzen en gevoelige ogen heb. Helaas kwam ik er vandaag achter dat deze uit het assortiment is gehaald... Kan iemand me een goede vervanger aanraden? Prijs maakt niet uit.
clinique high impact, mijn moeder heeft ook gevoelige ogen en met deze heeft ze er geen last van
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_146993063
Schop!

Wat zijn, als beginner zijnde, goede brushes om je ogen mee te doen? Vandaag voor het eerst m'n ogen opgemaakt, maar ik heb alleen maar brushes die niet prettig werken. En om nou meteen te investeren in MAC..
pi_146993265
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Schop!

Wat zijn, als beginner zijnde, goede brushes om je ogen mee te doen? Vandaag voor het eerst m'n ogen opgemaakt, maar ik heb alleen maar brushes die niet prettig werken. En om nou meteen te investeren in MAC..
Wat gebruik je nu? En wat vind je hier niet prettig aan werken? :)
pi_146993289
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:19 schreef Negentiendertig het volgende:
Schop!

Wat zijn, als beginner zijnde, goede brushes om je ogen mee te doen? Vandaag voor het eerst m'n ogen opgemaakt, maar ik heb alleen maar brushes die niet prettig werken. En om nou meteen te investeren in MAC..
real techniques

Kan je kopen via feelunique.com
pi_146993558
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:24 schreef DeKleineOnbekende het volgende:

[..]

Wat gebruik je nu? En wat vind je hier niet prettig aan werken? :)
Heb er nu een aantal van de Body Shop en Hema. Blenden niet lekker, prikken op m'n oogleden, krijg amper wat spul uit de verpakking op m'n ogen.

Van Real Techniques heb ik een aantal brushes voor het gezicht die erg fijn werken. Zal eens kijken, dank!
  FOK!fossiel woensdag 26 november 2014 @ 08:07:30 #23
1455 Keroppi
kool kikker
pi_147012562
Zoeva (zoeva.de) is ook erg goed en betaalbaar
Chick on a mission
pi_147012617
quote:
1s.gif Op woensdag 29 oktober 2014 06:34 schreef Lotusss het volgende:

[..]

Etos heeft een eigen sensitive lijn (witte verpakking) en geloof ik onder de 5 euro.

Als je duurder wilt, de Clinique Lash Power mascara. (22 euro)
Ik heb nu die van de etos ja, bevalt goed. :)
Your opinion of me is none of my business.
  woensdag 26 november 2014 @ 19:31:11 #25
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_147031560
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 november 2014 16:34 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Heb er nu een aantal van de Body Shop en Hema. Blenden niet lekker, prikken op m'n oogleden, krijg amper wat spul uit de verpakking op m'n ogen.

Van Real Techniques heb ik een aantal brushes voor het gezicht die erg fijn werken. Zal eens kijken, dank!
wat voor oogschaduw koop je dan dat daar geen goede bij zit? Ik koop sws al nooit goedkope oogschaduw omdat ik bij de duurdere leukere kleuren vind en ik ben tevreden over die borstels. Maar ik gebruik ook heel vaak gewoon mijn vingers :D
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  woensdag 26 november 2014 @ 19:34:12 #26
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_147031687
Mss dat due van ici paris huismerk goed zijn. Ik heb wel vaker goede producten van die lijn
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_147033179
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 19:31 schreef madeliefff het volgende:

[..]

wat voor oogschaduw koop je dan dat daar geen goede bij zit? Ik koop sws al nooit goedkope oogschaduw omdat ik bij de duurdere leukere kleuren vind en ik ben tevreden over die borstels. Maar ik gebruik ook heel vaak gewoon mijn vingers :D
Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een fatsoenlijke oogschaduwkwast bij mijn oogschaduw gezien. Zelfs niet bij paletten van ¤55,-.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  woensdag 26 november 2014 @ 20:16:38 #28
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147033378
quote:
17s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een fatsoenlijke oogschaduwkwast bij mijn oogschaduw gezien. Zelfs niet bij paletten van ¤55,-.
Dit
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147034031
Aan de make-up zelf zal het niet liggen, heb oa spul van BH Cosmetics, Em, Urban Decay. De brushes die ik heb werken gewoon niet fijn, weet niet precies hoe ik het moet zeggen. In plaats van dat ze wat poeder oppakken, schrapen ze gewoon over het oppervlak van de oogschaduw.

Anywho, heb zo'n starterskit van RT besteld, kijken of dat wat is, en of ik daadwerkelijk regelmatig oogschaduw ga gebruiken. Zo ja, dan investeer ik ooit misschien wel in MAC of Sigma :)
pi_147034506
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef Negentiendertig het volgende:
Aan de make-up zelf zal het niet liggen, heb oa spul van BH Cosmetics, Em, Urban Decay. De brushes die ik heb werken gewoon niet fijn, weet niet precies hoe ik het moet zeggen. In plaats van dat ze wat poeder oppakken, schrapen ze gewoon over het oppervlak van de oogschaduw.

Anywho, heb zo'n starterskit van RT besteld, kijken of dat wat is, en of ik daadwerkelijk regelmatig oogschaduw ga gebruiken. Zo ja, dan investeer ik ooit misschien wel in MAC of Sigma :)
Kan inderdaad dat je brushes niet genoeg haartjes hebben, te makkelijk buigen of juist te hard zijn. Denk dat je met die RT starter kit al een heel verschil moet merken :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147037161
quote:
17s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:45 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Kan inderdaad dat je brushes niet genoeg haartjes hebben, te makkelijk buigen of juist te hard zijn. Denk dat je met die RT starter kit al een heel verschil moet merken :).
Ja dat, gewoon slecht dus :) Ben benieuwd, komen vrijdag hopelijk binnen!
  woensdag 26 november 2014 @ 23:00:22 #32
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_147041083
quote:
17s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:10 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ik heb nog nooit, maar dan ook echt nog nooit een fatsoenlijke oogschaduwkwast bij mijn oogschaduw gezien. Zelfs niet bij paletten van ¤55,-.
nu je het zegt kan ik me er eentje van chanel herinneren waarbij ik hard moest boenen voordat er oogschaduw op kwam. maar ik gebruik nu al een tijd een oogschaduw die heel veel pigment heeft en veeel oogschaduw afgeeft waardoor ik het zelfs liever met mijn vinger doe zodat het minder dik word. dat is er eentje van guerlain. met zulke oogschaduw maakt t borsteltje niet meer uit hehe...en ik heb er eentje die vloeibaar is dus dat is ook weer anders .
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_147041338
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
[ afbeelding ] op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Ik heb ook roodheid op mijn wangen en ik gebruik al jaren de double wear van estee lauder. Ook niet goedkoop, maar ik doe er een half jaar mee. Heb ooit een tester gekregen en die vul ik gewoon (pompje). Ik heb geen last van puitjes bij die foundation. Hij dekt zonder dat het plamuur is :) probeer die eens uit!
pi_147041894
quote:
1s.gif Op woensdag 26 november 2014 23:05 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik heb ook roodheid op mijn wangen en ik gebruik al jaren de double wear van estee lauder. Ook niet goedkoop, maar ik doe er een half jaar mee. Heb ooit een tester gekregen en die vul ik gewoon (pompje). Ik heb geen last van puitjes bij die foundation. Hij dekt zonder dat het plamuur is :) probeer die eens uit!
Zal het eens onthouden!
Heb er nu 1 waar ik best tevreden over ben. Heb laatst wat monstertjes meegekregen en uitgeprobeerd. Deze ziet er het natuurlijkste uit en geen echte pukkeltjes meer. :)
Sterkheidsbaas van alles.
pi_147313399
Ik heb de leuke aanbieding van bol.com gemist, YSL Touche Éclat en mascara in geschenkdoos voor 25 euro, ergens anders duurder.
pi_147393352
Ik heb voor het eerst van mijn leven foundation gekocht. En ik dacht: laat ik het meteen goed doen. Helemaal in de verf gezet bij Douglas en toen de op één na lichtste Collistar variant gekocht. Nu zei mijn schoonzus dat ik zo bruin was. Ik zei nog tegen haar: lijkt me sterk met zo'n lichte kleur, misschien zie je de blusher.

Na enig speurwerk blijkt dat ze me dus juist de een na donkerste variant hebben meegegeven :{ Ik dacht zelf: het zal zo wel horen, die dames hebben er verstand van. Goed uitsmeren in de nek, hoort er blijkbaar bij. Ik gebruik ook echt maar een piepklein drupje.

Ik gebruik het spul al weken en niemand heeft er iets naars over opgemerkt. Integendeel: alleen maar complimenten, dat van mijn schoonzus was ook bedoeld als compliment. Mijn man zegt dat hij het écht niet ziet. In de zomer ben ik ook behoorlijk bruin in mijn gezicht.

Wat moet ik hier nou mee? Kan moeilijk terug gaan met een potje dat ik al 2 weken gebruik?

[ Bericht 1% gewijzigd door _Arual_ op 08-12-2014 16:11:52 ]
pi_147397452
Koop je er nog 1 bij en dan gebruik je de donkere om te shapen.
pi_147398444
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 18:03 schreef quirina het volgende:
Koop je er nog 1 bij en dan gebruik je de donkere om te shapen.
ik betwijfel of iemand die voor het eerst foundation heeft gekocht gaat shapen.. Doen dagelijkse mensen dat eigenlijk wel?
pi_147398499
quote:
2s.gif Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef Lonaa het volgende:
Ik zoek een nieuwe foundation.

Een flinke tijd geleden kocht ik deze:
[ afbeelding ] op aanraden van de mevrouw in de winkel.

Ik zoek namelijk vooral een foundation om de roodheid in mijn gezicht te camoufleren (snel rode wangen in combinatie met rood haar). Mijn huid is verder ontzettend gaaf. Maar nou komt het, behalve als ik deze foundation gebruik!

Ik gebruik m niet dagelijks, maar steevast 1 of 2 dagen na gebruik komen er wat puistjes. Kleine oneffenheden, die ik zonder gebruik eigenlijk nooit heb.

Hebben jullie adviezen?
Face and Body van MAC.
pi_147398538
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 16:02 schreef _Arual_ het volgende:
Ik heb voor het eerst van mijn leven foundation gekocht. En ik dacht: laat ik het meteen goed doen. Helemaal in de verf gezet bij Douglas en toen de op één na lichtste Collistar variant gekocht. Nu zei mijn schoonzus dat ik zo bruin was. Ik zei nog tegen haar: lijkt me sterk met zo'n lichte kleur, misschien zie je de blusher.

Na enig speurwerk blijkt dat ze me dus juist de een na donkerste variant hebben meegegeven :{ Ik dacht zelf: het zal zo wel horen, die dames hebben er verstand van. Goed uitsmeren in de nek, hoort er blijkbaar bij. Ik gebruik ook echt maar een piepklein drupje.

Ik gebruik het spul al weken en niemand heeft er iets naars over opgemerkt. Integendeel: alleen maar complimenten, dat van mijn schoonzus was ook bedoeld als compliment. Mijn man zegt dat hij het écht niet ziet. In de zomer ben ik ook behoorlijk bruin in mijn gezicht.

Wat moet ik hier nou mee? Kan moeilijk terug gaan met een potje dat ik al 2 weken gebruik?
Koop een goedkope foundation in de lichtste kleur zodat je hem aanpassen. Of meng hem gewoon met wat dagcreme dan word hij wat lichter in coverage.
pi_147398577
quote:
0s.gif Op woensdag 26 november 2014 20:34 schreef Negentiendertig het volgende:
Aan de make-up zelf zal het niet liggen, heb oa spul van BH Cosmetics, Em, Urban Decay. De brushes die ik heb werken gewoon niet fijn, weet niet precies hoe ik het moet zeggen. In plaats van dat ze wat poeder oppakken, schrapen ze gewoon over het oppervlak van de oogschaduw.

Anywho, heb zo'n starterskit van RT besteld, kijken of dat wat is, en of ik daadwerkelijk regelmatig oogschaduw ga gebruiken. Zo ja, dan investeer ik ooit misschien wel in MAC of Sigma :)
RT is een aanrader. Verder heb je pareltjes bij Ebay ertussen.
  maandag 8 december 2014 @ 18:49:50 #42
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_147398798
RT is fijn.

Oh en tips voor budget make up.
Make up revolution en I ♡ make up. Kost geen drol heeft super pigmentatie en ook veel dupes van mac.. UD en stila.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_147398970
Oh, nu we het over budget hebben. Sleek en Make up geek!!!!!!!

Make up geek shadows zijn beter dan mac eyeshadows. En ik was echt een mac eyeshadow junkie. :D
  maandag 8 december 2014 @ 19:04:52 #44
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_147399348
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 18:37 schreef friekin_ het volgende:

[..]

ik betwijfel of iemand die voor het eerst foundation heeft gekocht gaat shapen.. Doen dagelijkse mensen dat eigenlijk wel?
Als je Kim Kardashian heet ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147400348
quote:
17s.gif Op maandag 8 december 2014 19:04 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Als je Kim Kardashian heet ;).
Mte ;)
  maandag 8 december 2014 @ 19:36:07 #46
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_147400779
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 18:55 schreef Crip het volgende:
Oh, nu we het over budget hebben. Sleek en Make up geek!!!!!!!

Make up geek shadows zijn beter dan mac eyeshadows. En ik was echt een mac eyeshadow junkie. :D
Sleek is ook super 😍
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_147405474
Shapen? Ik weet nog net wat het is, maar gewoon foundation op mijn gezicht smeren plus iets op mijn ogen vergt al het uiterste van mijn ochtendritueel (dat om 5.45 begint).

Dagcreme heb ik niet. Wel nachtcreme, maar die is denk ik te vet?

Voor dagcreme zou ik ook weer naar die winkel gaan, dan kan ik net zo goed vragen hoe ze zo'n fout hebben kunnen maken...
  maandag 8 december 2014 @ 22:06:49 #48
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147407089
Kun je niet een vet te lichte foundation kopen en daarmee mengen? Of de witte face and body foundation van MAC?
Naar de winkel terug met dat verhaal kan, maar ik geef je weinig kans. Is toch gek dat het weken goed lijkt te zijn, je het gebruikt en nu ineens te donker blijkt omdat je nu pas goed kijkt.

Nachtcrème mixen is niet handig, wordt een vette bende
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147407524
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 22:06 schreef Molo het volgende:
Kun je niet een vet te lichte foundation kopen en daarmee mengen? Of de witte face and body foundation van MAC?
Naar de winkel terug met dat verhaal kan, maar ik geef je weinig kans. Is toch gek dat het weken goed lijkt te zijn, je het gebruikt en nu ineens te donker blijkt omdat je nu pas goed kijkt.

Nachtcrème mixen is niet handig, wordt een vette bende
Plan nachtcreme gaat van tafel. Ik denk dat ik bij die winkel om advies ga vragen. Want behalve nachtcreme en nivea heb ik niks in huis.

Zelf dacht ik dat ik eraan moest wennen omdat ik voorheen nooit wat gebruikte. En dat het misschien aan de blusher lag. En goed kijken... Tsja. Als ik het op doe is het donker en bij thuiskomst ook. Op het werk is geen spiegel. Ik voel me echt een rund nu.

Hoeveel foundation gebruiken jullie trouwens per keer? Want ik gebruik nu een druppel kleiner dan een erwt en vond het al lastig om die uit te smeren over mijn gezicht.

:X
  maandag 8 december 2014 @ 22:21:46 #50
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147407716
Goeie spiegel in goed licht is key bij opmaken.

En hoeveelheid is afhankelijk van soort foundation en dekking die je wilt.
Ikzelf gebruik meestal een dikke erwt ongeveer, en dan met kabuki of buffing kwast (vaak van Zoeva of Everyday Minerals) uitwerken
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  maandag 8 december 2014 @ 22:22:56 #51
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147407766
En altijd dagcrème aanbrengen voor je foundation aan brengt. Wordt egaler, mooier, verdeelt gelijkmatiger, minder velletjes en blijft langer zitten.
Simpele dagcrème is voldoende, dun laagje.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147409006
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 22:22 schreef Molo het volgende:
En altijd dagcrème aanbrengen voor je foundation aan brengt. Wordt egaler, mooier, verdeelt gelijkmatiger, minder velletjes en blijft langer zitten.
Simpele dagcrème is voldoende, dun laagje.
Ik gebruik gewoon nivea witte pot onder mijn foundation, werkt perfect.
  dinsdag 9 december 2014 @ 00:00:35 #53
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147411713
quote:
1s.gif Op maandag 8 december 2014 22:49 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Ik gebruik gewoon nivea witte pot onder mijn foundation, werkt perfect.
Die soft bedoel je?
Ja prima toch, als jouw huid dat goed verdraagt, lekker houden zo ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 09:37:21 #54
70532 loveli
N
pi_147415583
quote:
0s.gif Op maandag 8 december 2014 21:30 schreef _Arual_ het volgende:
Voor dagcreme zou ik ook weer naar die winkel gaan, dan kan ik net zo goed vragen hoe ze zo'n fout hebben kunnen maken...
Zou sowieso teruggaan als het echt geen goede kleur voor je is. Is je schoonzus de enige die de kleur verkeerd voor je vindt of de enige die het zegt? Misschien heeft de verkoopster per ongeluk een ander nummer gepakt? Ik kreeg laatst bijna kleur 050 mee in plaats van de 005, maar dat verschil ziet een blinde in het donker nog.

In een goede winkel zorgen ze ervoor dat je tevreden bent met je foundation, ze willen dat je vaste klant wordt. Zelf koop ik nooit direct nadat ze hem hebben aangebracht, maar ik kijk hoe hij er na een paar uur uitziet.
crap in = crap out
pi_147418770
Trouwens het kan ook zijn dat je foundation heel erg oxideert nadat je hem hebt aangebracht.
pi_147418886
Ik ben gestopt met foundation, ik heb toch een egale huid. Dus eigenlijk was het zonde en overbodig. Heb nu wel dat ik blush van MAC (creamblend) heb opgebracht gisteren en ik heb nu opeens kleine pukkeltjes op mijn wang. Niet echt fijn! Of het komt door de kwast die ik heb gebruikt bedenk ik me nu.. |:(
pi_147431643
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 09:37 schreef loveli het volgende:

[..]

Zou sowieso teruggaan als het echt geen goede kleur voor je is. Is je schoonzus de enige die de kleur verkeerd voor je vindt of de enige die het zegt? Misschien heeft de verkoopster per ongeluk een ander nummer gepakt? Ik kreeg laatst bijna kleur 050 mee in plaats van de 005, maar dat verschil ziet een blinde in het donker nog.

In een goede winkel zorgen ze ervoor dat je tevreden bent met je foundation, ze willen dat je vaste klant wordt. Zelf koop ik nooit direct nadat ze hem hebben aangebracht, maar ik kijk hoe hij er na een paar uur uitziet.
Het is duidelijk het verkeerde nummer. De verkoopster zei dat ik de een na lichtste kleur had. Ik was verbaasd dat ik niet de allerlichtste kleur had, dus dat weet ik heel zeker. Maar ik heb dus nummer 7 meegekregen en dat is volgens de site juist de een na donkerste:
http://www.iciparisxl.nl/(...)H-07-LEATHER/p606708;pgid=Gt3lxpHdt_9SR07VVYY17_qo00004e-DxepK;sid=sg-4bp0B9lmwbsmG9761ZZ4L2in1GU2KsdA=?JumpTo=OfferList.

Opmerkingen zijn allemaal bedoeld als compliment: "Lekker op vakantie geweest?" "Het gaat weer beter me je hè, mooi kleurtje weer in je gezicht." Niemand heeft me uitgelachen en me een pannenkoek genoemd.

:D
pi_147431767
Tot zover dus de poging "Laura begint ruim na haar 30e met make-up".

Ik voel me nu net als een kennis van me die een pizza met plastic en al in de oven had gezet, omdat op de verpakking niet stond dat je dat eraf moest halen. Toen dacht ik: hoe kun je zoiets basaals nou niet weten? Zoiets heb ik dus blijkbaar met make-up.
pi_147431834
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:00 schreef _Arual_ het volgende:

[..]

Het is duidelijk het verkeerde nummer. De verkoopster zei dat ik de een na lichtste kleur had. Ik was verbaasd dat ik niet de allerlichtste kleur had, dus dat weet ik heel zeker. Maar ik heb dus nummer 7 meegekregen en dat is volgens de site juist de een na donkerste:
http://www.iciparisxl.nl/(...)H-07-LEATHER/p606708;pgid=Gt3lxpHdt_9SR07VVYY17_qo00004e-DxepK;sid=sg-4bp0B9lmwbsmG9761ZZ4L2in1GU2KsdA=?JumpTo=OfferList.

Opmerkingen zijn allemaal bedoeld als compliment: "Lekker op vakantie geweest?" "Het gaat weer beter me je hè, mooi kleurtje weer in je gezicht." Niemand heeft me uitgelachen en me een pannenkoek genoemd.

:D
Terug gaan, als je echt nummer 7 hebt meegekregen en je hebt gewoon een blanke huid, heb je eht de verkeerde meegekregen.
dat is geen goedkope foundation, ze ruilen 'm maar om.
Mokkel met stuntstok
pi_147431914
Daarom durf ik dus geen dure shizzle te kopen :')
Was laatst trouwens in de make up (dagcreme, primer, foundation, afgepoederd) met de fiets (3 kwartier) weggaan en ik ging het afzweten, dat vond ik wel echt een smerig idee. Hoe doen mensen dat in de zomer? :?
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:08:43 #61
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_147431920
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Tot zover dus de poging "Laura begint ruim na haar 30e met make-up".

Ik voel me nu net als een kennis van me die een pizza met plastic en al in de oven had gezet, omdat op de verpakking niet stond dat je dat eraf moest halen. Toen dacht ik: hoe kun je zoiets basaals nou niet weten? Zoiets heb ik dus blijkbaar met make-up.
Ik zou teruggaan en het eerlijk uitleggen. Dat dit je eerste ervaring met make-up is, dat je er helemaal niet bij stil had gestaan maar je toch echt prettiger voelt met de juiste kleur. En vraag anders op zijn minst een proefje van de lichte kleur, dan kun je wat "terug" mengen zeg maar. Want ineens van "lekker bruin" naar weer bleekjes valt ook op ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:09:23 #62
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_147431953
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:08 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daarom durf ik dus geen dure shizzle te kopen :')
Was laatst trouwens in de make up (dagcreme, primer, foundation, afgepoederd) met de fiets (3 kwartier) weggaan en ik ging het afzweten, dat vond ik wel echt een smerig idee. Hoe doen mensen dat in de zomer? :?
Proberen niet te zweten _O-. Nee, ik draag wel foundation in de zomer maar vaak iets met lichtere dekking en inderdaad afpoederen.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  dinsdag 9 december 2014 @ 20:45:58 #63
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147433292
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 12:33 schreef Roooske het volgende:
Ik ben gestopt met foundation, ik heb toch een egale huid. Dus eigenlijk was het zonde en overbodig. Heb nu wel dat ik blush van MAC (creamblend) heb opgebracht gisteren en ik heb nu opeens kleine pukkeltjes op mijn wang. Niet echt fijn! Of het komt door de kwast die ik heb gebruikt bedenk ik me nu.. |:(
Siliconen en minerale oliën hebben dat effect ook weleens bij mij. Geen crème blushes meer voor mij iig.
Bij gel blushes overigens nooit last, maar die zijn niet makkelijk over je foundation heen aan te brengen helaas.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Vis een optie? dinsdag 9 december 2014 @ 21:44:24 #64
70532 loveli
N
pi_147435799
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 20:04 schreef _Arual_ het volgende:
Tot zover dus de poging "Laura begint ruim na haar 30e met make-up".

Ik voel me nu net als een kennis van me die een pizza met plastic en al in de oven had gezet, omdat op de verpakking niet stond dat je dat eraf moest halen. Toen dacht ik: hoe kun je zoiets basaals nou niet weten? Zoiets heb ik dus blijkbaar met make-up.
Fietsen lukte toch ook niet binnen 5 minuten? Oefenen, een paar tutorials kijken op YouTube (goss makeupartist vind ik goed, die geeft tips voor verschillende gezichtsvormen en niet alleen "zo doe je een smokey eye "). En de tijd nemen om dingen te vinden die bij jouw huid/portemonnee/ochtendritueel passen.
crap in = crap out
pi_147435964
Iemand een goed idee voor een hydraterende dag/nacht creme zonder siliconen, parfum en alcohol?

Mijn huid is er in geen tijden zo slecht aan toe geweest maar ik reageer erg slecht op al die dingen. Zeer gevoelige huid.

Maar het liefst ook een beetje betaalbaar :@
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 9 december 2014 @ 22:03:39 #66
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147436506
Nonique via nonique.nl of Alverde van DM in Duitsland. De mattifying appel limoen bladiebla bevalt mij erg goed, en is goedkoop.




Nadeel is wel dat je dan wel even naar Duitsland moet om het te kopen
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147439636
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 december 2014 22:03 schreef Molo het volgende:
Nonique via nonique.nl of Alverde van DM in Duitsland. De mattifying appel limoen bladiebla bevalt mij erg goed, en is goedkoop.


[ afbeelding ]

Nadeel is wel dat je dan wel even naar Duitsland moet om het te kopen

Thanks goede reden om meteen ook wat drank in te slaan;) ik sla hem iig even op :)

Ik ga eens een van die van nonique bestellen thanks ^O^

[ Bericht 7% gewijzigd door Thinkk-Pinkk op 09-12-2014 23:29:39 ]
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147444099
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een goed idee voor een hydraterende dag/nacht creme zonder siliconen, parfum en alcohol?

Mijn huid is er in geen tijden zo slecht aan toe geweest maar ik reageer erg slecht op al die dingen. Zeer gevoelige huid.

Maar het liefst ook een beetje betaalbaar :@
Dermolin van de Kruidvat :)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147445075
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een goed idee voor een hydraterende dag/nacht creme zonder siliconen, parfum en alcohol?

Mijn huid is er in geen tijden zo slecht aan toe geweest maar ik reageer erg slecht op al die dingen. Zeer gevoelige huid.

Maar het liefst ook een beetje betaalbaar :@
Twee druppeltjes pure arganolie (van De Tuinen), 's ochtends en 's avonds. M'n huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. 'S ochtends laat ik het een kwartiertje intrekken voordat ik m'n make-up doe.
  woensdag 10 december 2014 @ 13:14:27 #70
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147450719
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:20 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Twee druppeltjes pure arganolie (van De Tuinen), 's ochtends en 's avonds. M'n huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. 'S ochtends laat ik het een kwartiertje intrekken voordat ik m'n make-up doe.
Deed ik eerder ook een tijdje met avocadoolie. Werkte prima, alleen ik heb 's ochtends geen zin om daar de tijd voor te nemen, moet al vroeg genoeg op staan.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147496825
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 13:14 schreef Molo het volgende:

[..]

Deed ik eerder ook een tijdje met avocadoolie. Werkte prima, alleen ik heb 's ochtends geen zin om daar de tijd voor te nemen, moet al vroeg genoeg op staan.
Heb ik geen last van. Ik douche, breng oogcreme en arganolie aan. Spray parfum op, kleed me aan. Dan ga ik eten. Tegen die tijd zijn we al 15 min verder. :)
pi_147496949
quote:
1s.gif Op woensdag 10 december 2014 09:20 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Twee druppeltjes pure arganolie (van De Tuinen), 's ochtends en 's avonds. M'n huid heeft er nog nooit zo goed uitgezien. 'S ochtends laat ik het een kwartiertje intrekken voordat ik m'n make-up doe.
Nice, zal ik ook eens proberen. M'n huid is een zooitje momenteel.
pi_147497131
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:43 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Nice, zal ik ook eens proberen. M'n huid is een zooitje momenteel.
Het heeft mij goed geholpen, ik hoop dat het jou ook zal helpen. Wat betreft die arganolie- ik koop dat spul alleen als De Tuinen een 1+1 gratis actie heeft. Een flesje kost volgens mij 17,99¤, van het merk Miaflora oid. Doe met een flesje bijna een jaar :)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 december 2014 @ 21:57:18 #74
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_147497520
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:48 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Het heeft mij goed geholpen, ik hoop dat het jou ook zal helpen. Wat betreft die arganolie- ik koop dat spul alleen als De Tuinen een 1+1 gratis actie heeft. Een flesje kost volgens mij 17,99¤, van het merk Miaflora oid. Doe met een flesje bijna een jaar :)
Ik was vandaag bij een huidtherapeut en zij raadde mij vitamine E-olie of Jojoba-olie aan (i.v.m. droge huid). Zou dat ook werken? Ik ben wel van plan Jojoba te proberen! :)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_147498137
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:57 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ik was vandaag bij een huidtherapeut en zij raadde mij vitamine E-olie of Jojoba-olie aan (i.v.m. droge huid). Zou dat ook werken? Ik ben wel van plan Jojoba te proberen! :)
Vitamine E olie gebruik ik wel eens als het weer erg guur is (koud en straffe wind enzo). M'n huid wordt dan schraal, en om de huid een soort van boost te geven, smeer ik m'n gezicht dan 's avonds in met die vitamine E olie. Voor overdag (en dan vooral als je make-up gebruikt) vind ik het minder geschikt. Vergeleken met argan olie lijkt vit. E olie slecht in te trekken (glimmend, vet gezicht). Als er velletjes ontstaan wil ik soms nog wel een klein beetje vit. E aanbrengen op bepaalde plekken, maar liever eigenlijk niet. Jojobaolie heb ik geen ervaring mee :) maar probeer het! Ik heb allerlei soorten olieen geprobeerd eer ik erachter kwam dat argan voor mij het beste werkt (van linksgedraaide zoete amandelolie tot zwitsal babyolie). Gelukkig kun je de meeste olieen ook prima gebruiken in je haarpunten of elders op je lichaam, dus als het niet werkt voor je gezicht is het iig geen weggegooid geld.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 11 december 2014 @ 22:29:48 #76
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_147498824
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:13 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Vitamine E olie gebruik ik wel eens als het weer erg guur is (koud en straffe wind enzo). M'n huid wordt dan schraal, en om de huid een soort van boost te geven, smeer ik m'n gezicht dan 's avonds in met die vitamine E olie. Voor overdag (en dan vooral als je make-up gebruikt) vind ik het minder geschikt. Vergeleken met argan olie lijkt vit. E olie slecht in te trekken (glimmend, vet gezicht). Als er velletjes ontstaan wil ik soms nog wel een klein beetje vit. E aanbrengen op bepaalde plekken, maar liever eigenlijk niet. Jojobaolie heb ik geen ervaring mee :) maar probeer het! Ik heb allerlei soorten olieen geprobeerd eer ik erachter kwam dat argan voor mij het beste werkt (van linksgedraaide zoete amandelolie tot zwitsal babyolie). Gelukkig kun je de meeste olieen ook prima gebruiken in je haarpunten of elders op je lichaam, dus als het niet werkt voor je gezicht is het iig geen weggegooid geld.
Ja, dat is ook wel zo. Jojoba-olie (wat technisch geen olie is blijkbaar, maar een soort was) schijnt heel erg te lijken op de olie die wij in onze huid van nature hebben. Daarom schijnt het zo goed te werken. Ik wil alleen niet gelijk zo'n megapot. 50 ml lijkt me eerst genoeg en ook omdat ik nu even wat krap bij kas zit. Bij De Tuinen (online) zie ik wel wat, maar die is niet puur (de goedkope, eigen-merk-versie dan). Denk je dat ik pure Jojoba zou kunnen aantreffen in een eko/reform-zaak? Ik wil namelijk het liefst niet online kopen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik het zou kunnen vinden, :{.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_147500246
Hallo dames,

Ik vraag me al een tijdje af, met wat voor product je je gezicht kan shapen/ contouren. Weten jullie dat? :)
  donderdag 11 december 2014 @ 23:15:36 #78
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147501003
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 21:41 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Heb ik geen last van. Ik douche, breng oogcreme en arganolie aan. Spray parfum op, kleed me aan. Dan ga ik eten. Tegen die tijd zijn we al 15 min verder. :)
Ik ontbijt in de auto om tijd te sparen in de ochtend en ik vlieg door de douche heen.
Ben echt zooo geen ochtend mens :D

Ik heb jojobaolie weleens hier besteld, niet te grote hoeveelheden, goeie service en fijne producten.
Let niet op de wazige site naam :')

http://www.hekserij.nl/Jojobaolie.aspx
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 11 december 2014 @ 23:16:05 #79
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147501022
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:00 schreef Rozekwarts het volgende:
Hallo dames,

Ik vraag me al een tijdje af, met wat voor product je je gezicht kan shapen/ contouren. Weten jullie dat? :)
Matte grijsbruine bronzer of matte grijsbruine blush
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147502082
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:16 schreef Molo het volgende:

[..]

Matte grijsbruine bronzer of matte grijsbruine blush
Bedankt :)
  donderdag 11 december 2014 @ 23:47:43 #81
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147502314
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:42 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Bedankt :)
Veel oefenen is wel aan te raden. Of keertje bij de MAC winkel of Bobbi Brown winkel laten voor doen.

Ik doe het echt nooit, vraag mr af hoeveel mensen dat serieus thuis regelmatig doen.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147502489
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Veel oefenen is wel aan te raden. Of keertje bij de MAC winkel of Bobbi Brown winkel laten voor doen.

Ik doe het echt nooit, vraag mr af hoeveel mensen dat serieus thuis regelmatig doen.
Ik doe het elke dag :P
Ik draag elke dag een foundation die heel mooi het licht reflecteert, maar daardoor valt alle natuurlijke schaduw uit mijn gezicht weg.
  donderdag 11 december 2014 @ 23:53:35 #83
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_147502586
Sleek faceform palette vind ik heel fijn.
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_147502977
quote:
1s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:47 schreef Molo het volgende:

[..]

Veel oefenen is wel aan te raden. Of keertje bij de MAC winkel of Bobbi Brown winkel laten voor doen.

Ik doe het echt nooit, vraag mr af hoeveel mensen dat serieus thuis regelmatig doen.
Ik heb al wel eens geoefend met blush en oogschaduw, haha.
Dure merken heb ik geen budget voor dus ik leef me uit met essence/Catrice en Max/primark ^O^
pi_147503269
Maar met die olie he. Ik heb enorm veel last van puistjes. Zou dat dan niet nog meer worden omdat dat zo vet is?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147503632
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 23:53 schreef _evenstar_ het volgende:
Sleek faceform palette vind ik heel fijn.
Die zijn inderdaad heel fijn, en die blush is zoo mooi O+
  vrijdag 12 december 2014 @ 06:24:18 #87
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147505976
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar met die olie he. Ik heb enorm veel last van puistjes. Zou dat dan niet nog meer worden omdat dat zo vet is?
Ligt eraan wat de reden voor jouw puistjes is. Meestal komt dat overigens niet door (huid)vet maar andere zaken.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  vrijdag 12 december 2014 @ 08:50:17 #88
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_147506631
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 00:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Maar met die olie he. Ik heb enorm veel last van puistjes. Zou dat dan niet nog meer worden omdat dat zo vet is?
Droge huid -> produceert extra talg om te hydrateren -> meer puistjes. Vaak werkt olie juist goed op een huid met puistjes ;).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147520942
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Jojoba-olie (wat technisch geen olie is blijkbaar, maar een soort was) schijnt heel erg te lijken op de olie die wij in onze huid van nature hebben. Daarom schijnt het zo goed te werken. Ik wil alleen niet gelijk zo'n megapot. 50 ml lijkt me eerst genoeg en ook omdat ik nu even wat krap bij kas zit. Bij De Tuinen (online) zie ik wel wat, maar die is niet puur (de goedkope, eigen-merk-versie dan). Denk je dat ik pure Jojoba zou kunnen aantreffen in een eko/reform-zaak? Ik wil namelijk het liefst niet online kopen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik het zou kunnen vinden, :{.
Klopt, heb ik vaker gehoord idd. Daarom wordt jojoba-olie vaak gebruikt in het haar.

Volgens mij is jojoba een vrij bekende soort olie, dus ik zou niet verbaasd zijn als ze het gewoon bij de Ekoplaza verkopen. Elke reformtoko zal wel jojoba in huis hebben. Inderdaad wel goed opletten dat je de pure versie koopt. Toevallig was ik vandaag bij De Tuinen, en de olie van hun eigen merk is niet puur. Ze verkopen echter ook een ander merk (naam kwijt, sorry!) en das pure jojoba-olie. Was volgens mij ook ietsjes duurder, maar wat het precies kostte heb ik niet onthouden.

Hier bij mij in de buurt (Amsterdam centrum) zit een (zelfstandige?) reformwinkel, zal morgen eens kijken wat die hebben liggen aan oliën.
pi_147521223
Oh, en omdat dit het make-up topic is:

Er is een winkel van Kiko geopend in Amstelveen, in het stadshart. Aan het pleintje bij de Hema en de Starbucks. :) Leuk spul wel, kende het al uit Spanje. Heb er voor mezelf alleen een eyeshadow primer en een felt-tip eyeliner gekocht, maar ze hebben ook prachtig verpakte oogschaduw quatros en nagellaksetjes en een heleboel meer.
pi_147523272
Ik kreeg zonder problemen de juiste kleur foundation mee! Het was namelijk overduidelijk dat er een foutje was gemaakt. Veel te donker. Bovendien wist ik feilloos de kleur die ik wel nodig had te benoemen. Het is ook aangepast op mijn klantenkaart.
pi_147523921
Ik heb een hele egale huid maar de laatste tijd heb ik op mijn voorhoofd een paar velletjes (droge huid dus), een puist op mijn wang }:| en kleine (onzichtbare, maar toch als ik dan over mijn gezicht wrijf voel ik het) pukkeltjes op mijn kin. }:| Ik vind het heeeel vervelend omdat ik dat helemaal niet gewend ben. Nou heb ik nivea nachtcrème gebruikt en dat werkt niet, daarna heb ik van Garnier iets in een groen potje gebruikt en dat werkt ook niet. Ik denk dat ik ook vitamine E-olie ga gebruiken, kijken of dat (hopelijk!!) werkt.

En wauwie, ik doe maar een paar maanden met arganolie! Hoewel ik een huisgenootje heb die het dan ook gebruikt, dat speelt misschien ook mee. :P Ik koop dat via internet bij zo;'n website waar het 100% pure arganolie is (wat ook echt zo is).
pi_147524997
Arganolie koop je t best in een marrokaanse winkel.
  vrijdag 12 december 2014 @ 22:42:06 #94
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147530954
quote:
0s.gif Op vrijdag 12 december 2014 19:27 schreef _Arual_ het volgende:
Ik kreeg zonder problemen de juiste kleur foundation mee! Het was namelijk overduidelijk dat er een foutje was gemaakt. Veel te donker. Bovendien wist ik feilloos de kleur die ik wel nodig had te benoemen. Het is ook aangepast op mijn klantenkaart.
Netjes! Heel netjes! ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147531181
Ik gebruik qua creme de blauwe pot van Nivea, ik zweer erbij. Enige spul dat mijn huid niet vettig maakt of gekke dingen doet. M'n moeder zweert er ook bij en die gebruikt het al 40 jaar en heeft ook nog nooit oneffenheden gehad. Maar het kan ook zijn dat we goede genen hebben :P
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_147608882
Vanaf morgen in de aanbieding bij Trekpleister. Make up van L'Oréal, Rimmel en NYC 1+1 gratis. Bij kruidvat alleen de Rimmel. Niet alle trekpleisters hebben NYC make up helaas.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_147608902
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:09 schreef WinnieWana het volgende:
Vanaf morgen in de aanbieding bij Trekpleister. Make up van L'Oréal, Rimmel en NYC 1+1 gratis. Bij kruidvat alleen de Rimmel. Niet alle trekpleisters hebben NYC make up helaas.
Thanksssss morgen daar zijn dan. :@
  maandag 15 december 2014 @ 18:22:01 #98
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_147609214
Ik ben na jaren ineens allergisch voor m'n Rimmel mascara lijkt het wel. Elke keer als ik 'm gebruik beginnen m'n ogen te jeuken.
pi_147609723
quote:
15s.gif Op maandag 15 december 2014 18:22 schreef kwiwi het volgende:
Ik ben na jaren ineens allergisch voor m'n Rimmel mascara lijkt het wel. Elke keer als ik 'm gebruik beginnen m'n ogen te jeuken.
Ze zeggen het niet voor niets; "Rimmel is rommel". ;)

Maar even serieus, is hij niet over datum?
  maandag 15 december 2014 @ 18:44:16 #100
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_147609817
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:41 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Ze zeggen het niet voor niets; "Rimmel is rommel". ;)

Maar even serieus, is hij niet over datum?
Nee, dat dacht ik eerst ook dus toen heb ik een nieuwe gepakt maar daarmee precies hetzelfde probleem. Tot nu toe was dit de enige waar ik geen last van had, dus maar weer op zoek naar een ander merk dan.
pi_147609994
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik eerst ook dus toen heb ik een nieuwe gepakt maar daarmee precies hetzelfde probleem. Tot nu toe was dit de enige waar ik geen last van had, dus maar weer op zoek naar een ander merk dan.
Ah dat is shit!

Heb je sowieso gevoelige ogen?
Wat heb je al geprobeerd aan merken?
pi_147624131
quote:
0s.gif Op donderdag 11 december 2014 22:29 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Ja, dat is ook wel zo. Jojoba-olie (wat technisch geen olie is blijkbaar, maar een soort was) schijnt heel erg te lijken op de olie die wij in onze huid van nature hebben. Daarom schijnt het zo goed te werken. Ik wil alleen niet gelijk zo'n megapot. 50 ml lijkt me eerst genoeg en ook omdat ik nu even wat krap bij kas zit. Bij De Tuinen (online) zie ik wel wat, maar die is niet puur (de goedkope, eigen-merk-versie dan). Denk je dat ik pure Jojoba zou kunnen aantreffen in een eko/reform-zaak? Ik wil namelijk het liefst niet online kopen maar ik heb eigenlijk geen idee waar ik het zou kunnen vinden, :{.
Ik ben eventjes benieuwd of je de Jojoba olie al hebt geprobeerd? Morgen ga ik ook kijken in een ekowinkel. Ik word echt een beetje moedeloos van mijn huid de laatste tijd. Droog, velletjes, pijnlijk onzichtbare bultjes. Ik weet niet hoe het komt, nooit problemen gehad met mijn huid :(
pi_147628381
Ik zweer bij droogheid bij uierzalf :o
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:43:32 #104
88561 Lotusss
Queen of Topic Kill
pi_147628553
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 18:44 schreef kwiwi het volgende:

[..]

Nee, dat dacht ik eerst ook dus toen heb ik een nieuwe gepakt maar daarmee precies hetzelfde probleem. Tot nu toe was dit de enige waar ik geen last van had, dus maar weer op zoek naar een ander merk dan.
De hypoallergeen-lijn van Etos (witte verpakking, niet duur), óf Clinique. ;)
-----------------------------------------------------
So happy to show us, I ate the lotus
... and I feel fine.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie dinsdag 16 december 2014 @ 08:47:52 #105
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_147628591
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 00:12 schreef Roooske het volgende:

[..]

Ik ben eventjes benieuwd of je de Jojoba olie al hebt geprobeerd? Morgen ga ik ook kijken in een ekowinkel. Ik word echt een beetje moedeloos van mijn huid de laatste tijd. Droog, velletjes, pijnlijk onzichtbare bultjes. Ik weet niet hoe het komt, nooit problemen gehad met mijn huid :(
Nee, nog niet! Ik wilde het toevallig vandaag gaan kopen :).
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_147628638
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:43 schreef Lotusss het volgende:

[..]

De hypoallergeen-lijn van Etos (witte verpakking, niet duur), óf Clinique. ;)
Die van etos is fijn ja. :Y Al moet ik zeggen dat hij er wel heel moeilijk afgaat voor een niet waterproof mascara, ik heb de volgende ochtend altijd zwarte slapers en dat is toch minder prettig...
Your opinion of me is none of my business.
  dinsdag 16 december 2014 @ 08:58:45 #107
199256 kwiwi
de enige echte.
pi_147628701
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 18:49 schreef Rozekwarts het volgende:

[..]

Ah dat is shit!

Heb je sowieso gevoelige ogen?
Wat heb je al geprobeerd aan merken?
Wat niet, kunnen we er beter van maken :P Heb altijd waterproof mascara gehad dus de keuze was daardoor wat gelimiteerd. Misschien toch maar overstappen op wat anders eens.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:43 schreef Lotusss het volgende:

[..]

De hypoallergeen-lijn van Etos (witte verpakking, niet duur), óf Clinique. ;)
Ik zat inderdaad ook Clinique te denken.
pi_147628817
Ik gebruik ook die van de Etos. Krijg er geen jeuk of uitslag van *O*
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147671721
Je kan een make-up pakket winnen bij wehkamp: https://www.facebook.com/video.php?v=802714516431924
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_147673332
Iemand ervaring met die 24 delige kwastenset by Tess die weleens voorbij komt bij the best deals?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147675665
Rimmel is echt rommel ja, en max factor mascara is ook niet fijn zit ook iets in waar m'n ogen van gaan prikken en tranen.
Ik gebruik momenteel een mascara van Lancôme. Hypnose waterproof.
Erg prettig!
En ik heb ook een waterproof mascara van yves rocher. Ook geen last!
Yves Rocher is een beetje oubollig truttenmerk, maar er zitten ook wel goede dingen tussen (monoi Tahiti lijn voor de zomer bijvoorbeeld)
  zondag 21 december 2014 @ 15:24:09 #112
118453 Pinnenmutske
Tante Sara maal 7
pi_147803490
kan ik lippenstift samen met lipgloss gebruiken? voor de kerst wil ik glitterlipjes ;)
Koning, keizer, admiraal, schijten moeten ze allemaal by cafca.
  zondag 21 december 2014 @ 15:30:57 #113
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147803759
Ja dat kan. Gloss voorzichtig over de lipstick heen doen.
Wordt wel vaak plakkerig verhaal vind ik, dus ik doe het niet, maar er zijn mensen die er bij zweren
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  Vis een optie? zondag 21 december 2014 @ 22:07:15 #114
70532 loveli
N
pi_147821354
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand ervaring met die 24 delige kwastenset by Tess die weleens voorbij komt bij the best deals?
Je moet ze niet willen vergelijken met high-end kwasten. Er zitten wel kwasten bij die prima te gebruiken zijn en voor de prijs val je je er geen buil aan (ten minste, ik heb voor mijn set 16 euro + verzendkosten betaald). Ik heb 'em aangevuld met o.a. de basisset van Real Techniques voor ogen, een losse stipling brush en een goede blending brush.
crap in = crap out
  zondag 21 december 2014 @ 22:36:17 #115
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_147822973
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 15:24 schreef sararaats het volgende:
kan ik lippenstift samen met lipgloss gebruiken? voor de kerst wil ik glitterlipjes ;)
Dat kan, maar test het even vooraf want soms gaat de lipstick ineens uitlopen dan.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_147823218
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:07 schreef loveli het volgende:

[..]

Je moet ze niet willen vergelijken met high-end kwasten. Er zitten wel kwasten bij die prima te gebruiken zijn en voor de prijs val je je er geen buil aan (ten minste, ik heb voor mijn set 16 euro + verzendkosten betaald). Ik heb 'em aangevuld met o.a. de basisset van Real Techniques voor ogen, een losse stipling brush en een goede blending brush.
Denk dat ik dan toch maar losse kwasten koop.

Ga eens beginnen met die van rt.

Welke kwasten voor bkushes zijn goed?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_147823323
Heeft iemand nog een tip voor een fijne kwast voor foundation? :)
Ik gebruik eigenlijk altijd een sponsje, enige reden om wat anders te proberen is omdat de fles dan misschien wat minder snel opgaat. Omdat ik niet weet hoe het gaat bevallen en hoe goed ik met een kwast overweg kan wil ik niet meteen een hele dure aanschaffen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Vis een optie? zondag 21 december 2014 @ 23:38:28 #118
70532 loveli
N
pi_147826114
Aanbrengen met vingers en nog eens met een stippling brush er overheen bevalt mij prima, maar denk dat het ook afhankelijk is van het soort foundation dat je gebruikt en hoe het samengaat met je huid. Met zo'n platte foundationkwast krijg ik het in ieder geval niet mooi.

Thinkk-Pinkk, de rouge- en poederkwasten uit die set bevallen mij wel goed (dat maakt dat zo'n set geen miskoop is, voor de prijs van 1 dure kwast zitten er echt wel meerdere bruikbare kwasten bij), voor oogschaduw waren de kwasten wat aan de harde kant en miste ik vooral de blending brush.
De set van RT heb ik met korting gekocht, weet niet of ik het de volle mep waard vind, denk dat ik liever goede kwasten van echt haar heb. Het etui met klittebandsluiting heb ik meteen weggegooid, onhandig ding.

[ Bericht 0% gewijzigd door loveli op 22-12-2014 00:17:59 ]
crap in = crap out
  zondag 21 december 2014 @ 23:45:10 #119
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147826459


Bufferkwasten vind ik (afhankelijk van soort foundation) het fijnste.
Dat is de middelste op de foto.
Te koop op o.a. de Zoeva site
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147846245
Zijn er hier mensen die ervaring hebben emt zowel de L'oreal Infallible lipstick, en de Maybelline 24hrs?
Ik heb de Maybelline, qua draagtijd ben ik tevreden, maar op gegeven moment voelen mijn lippen zo onprettig aan, heel droog ofzo,maakt niet uit hoeveel van dat witte spul ik er dan op smjeer.

Of hoort dit en beetje bij dergelijke lipsticks?
Mokkel met stuntstok
  maandag 22 december 2014 @ 16:38:34 #121
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_147846658
quote:
5s.gif Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben emt zowel de L'oreal Infallible lipstick, en de Maybelline 24hrs?
Ik heb de Maybelline, qua draagtijd ben ik tevreden, maar op gegeven moment voelen mijn lippen zo onprettig aan, heel droog ofzo,maakt niet uit hoeveel van dat witte spul ik er dan op smjeer.

Of hoort dit en beetje bij dergelijke lipsticks?
Hoort er een beetje bij helaasch. Ik herken het in ieder geval wel. :P
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  maandag 22 december 2014 @ 16:41:43 #122
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_147846767
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:38 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Hoort er een beetje bij helaasch. Ik herken het in ieder geval wel. :P
Wat IJs zegt.

Ik gebruik die dingen inmiddels daarom ook helemaal niet meer trouwens :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_147956258
Voor kerst heb ik Magnetic Lash mascara gehad, deze belooft langere wimpers. Het setje bestaat uit 2 rollers, gewone mascara en een "lash builder".
Je brengt eerst de mascara aan en daarna de lash builder. Hierin zitten kleine fibers die aan de mascara blijven plakken. Daarna nog een laag mascara en ze zijn echt langer!
Ik denk, ik deel het even met jullie >:O
pi_147958243
quote:
5s.gif Op maandag 22 december 2014 16:25 schreef Mord_Sith het volgende:
Zijn er hier mensen die ervaring hebben emt zowel de L'oreal Infallible lipstick, en de Maybelline 24hrs?
Ik heb de Maybelline, qua draagtijd ben ik tevreden, maar op gegeven moment voelen mijn lippen zo onprettig aan, heel droog ofzo,maakt niet uit hoeveel van dat witte spul ik er dan op smjeer.

Of hoort dit en beetje bij dergelijke lipsticks?
Ik was al jaren opzoek. .. ik gebruik nu al ruim een jaar deze van maybelline en wil absoluut niks anders meer :)
is zonder 2e laag en zonder velletjes!
ook kan je deze dik smeren of juist subtiel voor overdag, en later gewoon bijwerken over de eerste laag heen
http://beautylovin.pl/wp-(...)stay-14h-szminki.jpg
pi_147958359
quote:
0s.gif Op zondag 21 december 2014 22:42 schreef Pisces29 het volgende:
Heeft iemand nog een tip voor een fijne kwast voor foundation? :)
Ik gebruik eigenlijk altijd een sponsje, enige reden om wat anders te proberen is omdat de fles dan misschien wat minder snel opgaat. Omdat ik niet weet hoe het gaat bevallen en hoe goed ik met een kwast overweg kan wil ik niet meteen een hele dure aanschaffen.
Voor 2 bij Primark een kwast gehaald. Love it.
pi_148063282
wat gebruiken jullie nou als gezichtsverzorging?
en dan bedoel ik oogcreme en dag/nacht...

ik heb het idee dat mijn huid het afgelopen jaar 5jaar ouder is geworden ;( ben 28 en ik zie nu toch wel als ik bijv lach dat de lachrimpels steeds verder uitrekken :P
pi_148063427
Ik gebruik elke avond en ochtend een reinigingslotion zonder alcohol. Elke ochtend ook een fijne dagcrème van The Body Shop die heel zacht is voor mijn huid. Verder eigenlijk alleen hele milde make-up remover van Nivea. Soms heb ik veel last van een droge huid, dan scrub ik eens per week en gebruik ik ook een nachtcrème. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_148063554
Ik zag bij de Etos producten van Victoria's Secret, even eraan geroken, wat een mierzoete rommel :r.
  zondag 28 december 2014 @ 20:16:48 #129
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148063619
In de zomer SPF 30-50, winter niks qua zonnebescherming.
Verder niet teveel in de zon zitten en elke dag dagcrème, simpele van Lavera heb ik nu alweer een tijdje (van de DM drogist in Duitsland), maar Nonique werkt ook goed, of bodyshop.
Liefst gebruik ik zelf geen minerale olie in gezichtsverzorging omdat ik daar soms puistjes van krijg.
's avonds meestal niks voor mij, maar als het koud is of ik een droge huid heb smeer ik gewoon nog beetje dag crème op.
Geen speciale nachtcrème en geen speciale oogcreme, vind ik niet nodig.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  zondag 28 december 2014 @ 20:17:44 #130
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_148063664
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 20:15 schreef Mylene het volgende:
Ik zag bij de Etos producten van Victoria's Secret, even eraan geroken, wat een mierzoete rommel :r.
Ja smerig... En sommige met glitter :')
Ik ben geen 10-jarige :')
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_148066598
Ben nu dag-nacht crème van de tuinen dode zee aan het proberen. Is hypo allergeen en heb tot op heden nergens last van en de schraalheid is ook ver weg. Ben benieuwd of het ook wat tegen de puistjes gaat doen ^^

Idee van schoonmoeder
I solemnly swear i'm up to no good
pi_148069480
Ik was 's ochtends mijn gezicht met water en gebruik daarna een hydraterende, matterende dagcrème van Nivea. Op dagen dat ik veel buiten ben, gebruik ik SPF 30. In de winter gebruik ik 's avonds ook anti-age nachtcrème van Mylène. Mijn oogmake-up verwijder ik met Ultra Bland van Lush, daarna was ik mijn hele gezicht met water en zeep. Ik ben 26 en heb een gecombineerde, vrij gevoelige huid.
pi_148069592
Ik heb als kerstcadeautje voor mezelf trouwens een Beautyblender en NARS highlighter in Albatross gekocht! Nu ongeduldig, want het zal wel wat langer duren voor het bezorgd wordt met deze dagen...
pi_148093045
quote:
0s.gif Op zondag 28 december 2014 20:10 schreef deadly_kiss het volgende:
wat gebruiken jullie nou als gezichtsverzorging?
en dan bedoel ik oogcreme en dag/nacht...

ik heb het idee dat mijn huid het afgelopen jaar 5jaar ouder is geworden ;( ben 28 en ik zie nu toch wel als ik bijv lach dat de lachrimpels steeds verder uitrekken :P
Ehm.... dat is toch logisch :D
  maandag 29 december 2014 @ 13:58:49 #135
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_148093200
Ik reinig 's ochtends met een facewash onder de douche. 's Avonds verwijder ik make-up met een oliereiniger, daarna milde facewash.

Gebruik zowel 's ochtends als 's avonds een druppel of 4 olie (mengsel van jojoba, avocado en abrikozenpit) en daarna dag/nachtcreme.

27 en sinds kort zeer droge huid met steeds minder onzuiverheden (slik roaccutane)
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_148105537
Ik heb nu serum/dag/nacht/oog creme van hema aangeschaft ik ga erns kijken hoe dat uitpakt onder make-up :)
pi_148105587
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 13:55 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Ehm.... dat is toch logisch :D
Wat is logisch? Dat ik rimpels krijg? Vast wel... maar dat wil niet zeggen dat je het gevecht niet hoeft aan te gaan :P
pi_148138514
Make up forever flash palette dupe. Exacte dupe 99 euro vs 15 euro.
De ingrediënten blijken het zelfde te zijn. :9

http://www.ebay.com/itm/1(...)e=STRK%3AMEBIDX%3AIT

pi_148139884
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Wat is logisch? Dat ik rimpels krijg? Vast wel... maar dat wil niet zeggen dat je het gevecht niet hoeft aan te gaan :P
Daarom gebruik ik een serum van Paula's choice, doe ik ernaast een vit c creme en zonnecreme.
Probeer te letten op mn suikerinname etc. 8-)
pi_148152325
The magic word...hyaluronzuur!
Slikken en smeren.
En altijd sunblock gebruiken...ook in de winterzon!
pi_148156523
Ik smeer gewoon spul van Yves Rocher op, ben 24 dus nog geen last van. Gezicht was ik onder de douche met een gel (ik heb geen zin om helemaal met reinigingsmelk en weet ik het wat te doen, dat duurt veel te lang en reinigingsmelk brandt standaard bij mij).

Trekt snel in en vind het wel fijn voelen.
pi_148156994
Bestaat hier geen apart topic voor eigenlijk? Ik vind het wel een belangrijk onderwerp waar toch ook regelmatig weer nieuwe dingen voor verzonnen worden :P

De dames van Fok... en het gevecht tegen ouderdom 8-)
pi_148179933
Ik zeg, open een topic! Ik ben sowieso dan van de partij want ik ben dol op skincare 😃
pi_148284862
Iemand die weet waar ik het beste Urban Decay online kan bestellen? Heb echt nieuwe eyepencils nodig ;)
  zaterdag 3 januari 2015 @ 17:17:41 #145
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_148285060
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand die weet waar ik het beste Urban Decay online kan bestellen? Heb echt nieuwe eyepencils nodig ;)
www.beautybay.com Heb ik goede ervaringen mee, en anders is feelunique.com ook een goede :)
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_148299675
quote:
5s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:11 schreef shiNinG_staR het volgende:
Iemand die weet waar ik het beste Urban Decay online kan bestellen? Heb echt nieuwe eyepencils nodig ;)
Sephora.com? Ben er sinds kort pas achter dat die al een tijdje naar NL verzenden. Importkosten worden in het winkelmandje berekend en vooruit betaald, dus geen verrassingen achteraf.
pi_148299983
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 17:17 schreef Diconnected het volgende:

[..]

www.beautybay.com Heb ik goede ervaringen mee, en anders is feelunique.com ook een goede :)
yup met beautybay.com heb ik alleen maar goede ervaringen, al vaak wat besteld.
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_148301778
Thanks :)
pi_148309813
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 januari 2015 22:51 schreef n0a het volgende:

[..]

Sephora.com? Ben er sinds kort pas achter dat die al een tijdje naar NL verzenden. Importkosten worden in het winkelmandje berekend en vooruit betaald, dus geen verrassingen achteraf.
Die versturen UD niet naar Nederland. Sephora.fr zou nog kunnen maar dan betaal je hoge verzendkosten.

Op feelunique.com staan vaak kortingscodes die ook voor UD geldig zijn, en is ook gratis verzenden. Heb er goede ervaringen mee :)
pi_148314497
quote:
0s.gif Op zondag 4 januari 2015 10:02 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Die versturen UD niet naar Nederland. Sephora.fr zou nog kunnen maar dan betaal je hoge verzendkosten.

Op feelunique.com staan vaak kortingscodes die ook voor UD geldig zijn, en is ook gratis verzenden. Heb er goede ervaringen mee :)
Ah dat zuigt :{ . Zag het net idd in de cart, bij het product zelf staat het niet.
pi_148360274
Besteld op beautybay! Fijn ook dat het verzenden gratis is.
  maandag 5 januari 2015 @ 16:47:26 #152
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_148360420
quote:
14s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:43 schreef shiNinG_staR het volgende:
Besteld op beautybay! Fijn ook dat het verzenden gratis is.
Yay! Wat heb je besteld? :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_148360961
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 16:47 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Yay! Wat heb je besteld? :9
Urban Decay Black Magic Double Ended 24/7 Glide On Eye Pencil 4 Piece Gift Set
Too Faced Bulletproof Brows Taupe
Urban Decay Naked Lip Gloss Beso
pi_148361514
Vandaag mijn Sephora bestelling binnen gekregen. Die was vrijdag verzonden *O* .

  maandag 5 januari 2015 @ 21:03:29 #155
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_148369223
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:26 schreef n0a het volgende:
Vandaag mijn Sephora bestelling binnen gekregen. Die was vrijdag verzonden *O* .

[ afbeelding ]
Had em op je IG gezien ja :D is dat het KvD palette dat nu een paar maanden uit is? So pretty O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 5 januari 2015 @ 21:04:12 #156
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_148369263
quote:
6s.gif Op maandag 5 januari 2015 17:04 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Urban Decay Black Magic Double Ended 24/7 Glide On Eye Pencil 4 Piece Gift Set
Too Faced Bulletproof Brows Taupe
Urban Decay Naked Lip Gloss Beso
Naice O+. De UD liners blijven wel het beste ja.
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_148376459
Ik kom hier ook weer posten. Vorige week in Amerika voor een prikkie naked eyes 1 gehaald , foundation van clinique en lipstick van Estee lauder en dior. Nu heb ik de smaak weer te pakken. Nou alleen nog tutorials volgen om mijn ogen te doen, dat blijft een lastig iets voor mij..
pi_148377419
quote:
0s.gif Op maandag 5 januari 2015 21:03 schreef Diconnected het volgende:

[..]

Had em op je IG gezien ja :D is dat het KvD palette dat nu een paar maanden uit is? So pretty O+
Eerlijk gezegd geen idee. Ik zag net dat Temptalia er april vorig jaar al over schreef, dus ik vermoed van niet. Het is de monarch palette.
  dinsdag 6 januari 2015 @ 15:22:45 #159
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_148390679
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 januari 2015 00:01 schreef n0a het volgende:

[..]

Eerlijk gezegd geen idee. Ik zag net dat Temptalia er april vorig jaar al over schreef, dus ik vermoed van niet. Het is de monarch palette.
Ohhh ja Monarch is mooi O+ heb ik nog mee in m'n handen gestaan in oktober toen ik in de VS was, maar uiteindelijk niet gekocht omdat ik al Vice 3 had gekocht :D
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_149663389
Bestaat er iets als een lippenstift-fixeer-dingetje ofzo? Dat je over je lippenstift smeert en zorgt dat het wat beter op je mond (en niet op je glas) blijft zitten?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149663910
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestaat er iets als een lippenstift-fixeer-dingetje ofzo? Dat je over je lippenstift smeert en zorgt dat het wat beter op je mond (en niet op je glas) blijft zitten?
Meh. Blijft een struggle. Wat helpt is lipliner vooraf in de kleur van je lippenstift, daar je lippen mee inkleuren ook. Dan laagje lippenstift, happen op tissue, nog een laagje lippenstift, tissue ertegenaan en dan (trust me on this one) tissue ertegenaan en óver de tissue heen met een neutrale poeder op poederkwast.
pi_149663974
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:49 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Meh. Blijft een struggle. Wat helpt is lipliner vooraf in de kleur van je lippenstift, daar je lippen mee inkleuren ook. Dan laagje lippenstift, happen op tissue, nog een laagje lippenstift, tissue ertegenaan en dan (trust me on this one) tissue ertegenaan en óver de tissue heen met een neutrale poeder op poederkwast.
Ja, dat doe ik dus al. Dat zorgt er voor dat het 3 kwartier blijft zitten ipv een half uur :')
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149663999
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Ja, dat doe ik dus al. Dat zorgt er voor dat het 3 kwartier blijft zitten ipv een half uur :')
Well, it's something :')
pi_149664008
Ik scrub mijn lippen altijd eerst zacht met een tandenborstel, dan droog maken, dan lipstick. Afhappen en een halfuur niet aan zitten. Dan heel licht en voorzichtig lippenbalsem aanbrengen met zo'n stickje. Blijft het bij mij de hele dag zitten. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_149664144
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik scrub mijn lippen altijd eerst zacht met een tandenborstel, dan droog maken, dan lipstick. Afhappen en een halfuur niet aan zitten. Dan heel licht en voorzichtig lippenbalsem aanbrengen met zo'n stickje. Blijft het bij mij de hele dag zitten. :)
:o
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_149668606
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestaat er iets als een lippenstift-fixeer-dingetje ofzo? Dat je over je lippenstift smeert en zorgt dat het wat beter op je mond (en niet op je glas) blijft zitten?
http://www.lipcote.nl/

:)

Ik gebruik zelf van Maybelline graag de Superstay lipsticks. Blijven ook lang zitten O+
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_149668696
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 17:46 schreef Diconnected het volgende:

[..]

http://www.lipcote.nl/

:)

Ik gebruik zelf van Maybelline graag de Superstay lipsticks. Blijven ook lang zitten O+
Oeh!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  FOK!fossiel woensdag 4 maart 2015 @ 18:02:18 #168
1455 Keroppi
kool kikker
pi_150289775
Onder het mom: "Je weet maar nooit"

Is hier iemand met een niet/nauwelijks gebruikt "Too Faced - The naked eye" palette?

Het is echt mijn favoriete palette ever en een aantal kleuren zijn echt tot de laatste kruimel opgebruikt. Echter dit palette is (in tegenstelling tot andere versies) niet meer verkrijgbaar. Kon 'm zelfs niet op Ebay vinden. In het Boudoir eyes palette zitten een aantal kleuren uit dit palette dubbel, maar eigenlijk wil ik het origineel.

Iemand? :)
Chick on a mission
  woensdag 4 maart 2015 @ 18:18:02 #169
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150290328
Volgens mij heb ik die nog liggen, vrijwel ongebruikt ( :@ )

Ik ga vanavond wel even voor je kijken :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_150294762
Ik heb wel een Too faced natural eye die amper gebruikt is. Krijg er last van mijn ogen van.
pi_150294899
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:29 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bestaat er iets als een lippenstift-fixeer-dingetje ofzo? Dat je over je lippenstift smeert en zorgt dat het wat beter op je mond (en niet op je glas) blijft zitten?
ik zag in het kruidvat blaadje iets nieuws. ..
NYC lipprimer.
'deze onzichtbare primer legt een zijdeachtige basis voor jouw favoriete lip kleur. Perfecte basis, kleur gaat langer mee.

tja ben best nieuwsgierig of dit werkt.
mijn lipkleur blijft ook nooit lang zitten :')
The secret of getting ahead is getting started
  woensdag 4 maart 2015 @ 20:31:44 #172
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_150295741
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 18:18 schreef Molo het volgende:
Volgens mij heb ik die nog liggen, vrijwel ongebruikt ( :@ )

Ik ga vanavond wel even voor je kijken :)


Yep, alleen Birthday Suit en Lap Dance zijn paar keer gebruikt, de rest denk ik 1 x ofzo. Ik ben altijd erg smetvrezig met makeup, kan het ook nog even extra ontsmetten met ziekenhuis alcohol als je wilt.
Doe maar per PM laten weten of je het wat vindt.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!fossiel woensdag 4 maart 2015 @ 22:18:09 #173
1455 Keroppi
kool kikker
pi_150299790
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:31 schreef Molo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Yep, alleen Birthday Suit en Lap Dance zijn paar keer gebruikt, de rest denk ik 1 x ofzo. Ik ben altijd erg smetvrezig met makeup, kan het ook nog even extra ontsmetten met ziekenhuis alcohol als je wilt.
Doe maar per PM laten weten of je het wat vindt.
Dat is 'm O+ Ik heb je gelijk een PM gestuurd!
Chick on a mission
pi_150300370
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 20:13 schreef Poison-Ivy het volgende:

[..]

ik zag in het kruidvat blaadje iets nieuws. ..
NYC lipprimer.
'deze onzichtbare primer legt een zijdeachtige basis voor jouw favoriete lip kleur. Perfecte basis, kleur gaat langer mee.

tja ben best nieuwsgierig of dit werkt.
mijn lipkleur blijft ook nooit lang zitten :')
Primers zitten onder de lipstick en halen bij mij maar weinig uit :(
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  woensdag 4 maart 2015 @ 22:44:07 #175
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_150300795
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 februari 2015 14:53 schreef Sarasi het volgende:
Ik scrub mijn lippen altijd eerst zacht met een tandenborstel, dan droog maken, dan lipstick. Afhappen en een halfuur niet aan zitten. Dan heel licht en voorzichtig lippenbalsem aanbrengen met zo'n stickje. Blijft het bij mij de hele dag zitten. :)
de hele dag? Dan gebruik je zeker niet een random lippenstift maar zo eentje die opdroogt en droog aanvoelt? Ik heb al droge huid en lippen dus begin daar al niet aan.
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
  woensdag 4 maart 2015 @ 23:07:23 #176
380389 madeliefff
soms ook madeboosss
pi_150301540
quote:
0s.gif Op dinsdag 9 december 2014 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Iemand een goed idee voor een hydraterende dag/nacht creme zonder siliconen, parfum en alcohol?

Mijn huid is er in geen tijden zo slecht aan toe geweest maar ik reageer erg slecht op al die dingen. Zeer gevoelige huid.

Maar het liefst ook een beetje betaalbaar :@
de toleriane van la roche posay (apotheek) is iig parfum en parabenen vrij. En goedkoper dan dure ici paris merken. Die gebruik ik toevallig. Ik weet niet hoe siliconen in een creme aangegeven word?
1-Op vrijdag 22 mei 2015 19:53 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Niet weten dat Madeliefff KLB godin is en dus alles kan, zelfs jou doen verdwijnen.
2-Ik ben een Rivella...
pi_150302070
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 23:07 schreef madeliefff het volgende:

[..]

de toleriane van la roche posay (apotheek) is iig parfum en parabenen vrij. En goedkoper dan dure ici paris merken. Die gebruik ik toevallig. Ik weet niet hoe siliconen in een creme aangegeven word?
Haaij,

Ik gebruik sindskort de dode zee dag&nacht crème van de tuinen. Jeej voor geen uitslag en geen droge huid meer O+ super tevreden mee.

Dankjewel voor de tip
I solemnly swear i'm up to no good
pi_150304624
quote:
1s.gif Op woensdag 4 maart 2015 22:44 schreef madeliefff het volgende:

[..]

de hele dag? Dan gebruik je zeker niet een random lippenstift maar zo eentje die opdroogt en droog aanvoelt? Ik heb al droge huid en lippen dus begin daar al niet aan.
Nee, het is niet zo'n superstay ding ofzo. Gewoon een lipstick. Wel een duurdere. Ik heb zelf ook droge lippen, maar ze zijn niet droger als ik lipstick heb gebruikt. :)
Your opinion of me is none of my business.
pi_150628394
Even een klein tipje. Ik heb laatst op de gok twee mascara's van maybelline meegenomen en één ervan blijkt best fucking briljant. Het is de falsies featherlook. Suuuuperrrelaxed voor meiden die al wat langere wimpers hebben en een hekel hebben aan klontjes of plakkende wimpers. Echt briljant spul.
pi_150628563
quote:
14s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:45 schreef clumsy_clown het volgende:
Even een klein tipje. Ik heb laatst op de gok twee mascara's van maybelline meegenomen en één ervan blijkt best fucking briljant. Het is de falsies featherlook. Suuuuperrrelaxed voor meiden die al wat langere wimpers hebben en een hekel hebben aan klontjes of plakkende wimpers. Echt briljant spul.
Is die waterproof? Ik zoek nog een goede waterproof mascara die niet klont of plakt of verlengt namelijk.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150628767
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 11:56 schreef Sarasi het volgende:

[..]

Is die waterproof? Ik zoek nog een goede waterproof mascara die niet klont of plakt of verlengt namelijk.
Ohja vergeten te melden. Ze hadden de waterproof niet (heeft ook mijn voorkeur) dus dit is de gewone, maar hij bestaat wel.
pi_150628974
quote:
1s.gif Op zaterdag 14 maart 2015 12:07 schreef clumsy_clown het volgende:

[..]

Ohja vergeten te melden. Ze hadden de waterproof niet (heeft ook mijn voorkeur) dus dit is de gewone, maar hij bestaat wel.
Top, thanks. Ga ik die binnenkort eens halen.
Your opinion of me is none of my business.
pi_150657159
Ik zoek me rot naar het too faced Semi sweet chocolate bar palette zonder dat de importkosten en verzendkosten het op 100 euro brengen voor een palette van 45 euro ;/
Weet iemand een goede site?
  Vis een optie? zondag 15 maart 2015 @ 11:38:37 #184
70532 loveli
N
pi_150657369
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:28 schreef Crip het volgende:
Ik zoek me rot naar het too faced Semi sweet chocolate bar palette zonder dat de importkosten en verzendkosten het op 100 euro brengen voor een palette van 45 euro ;/
Weet iemand een goede site?
Sephora US:
International Shipping Information
Sephora offers the following flat rate international shipping costs.
Guaranteed all-inclusive costs (no additional fees at delivery)

Netherlands: ¤10 EUR on orders over ¤75 EUR
crap in = crap out
pi_150657484
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:38 schreef loveli het volgende:

[..]

Sephora US:
International Shipping Information
Sephora offers the following flat rate international shipping costs.
Guaranteed all-inclusive costs (no additional fees at delivery)

Netherlands: ¤10 EUR on orders over ¤75 EUR
Nou not dus ;(. Had al gekeken was helemaal blij dat sephora 10 eur shipping aanbood. Dus ik mijn winkelmandje gevuld en hoe meer in je mandje hoe meer taxes kwam uit op 50 euro ofzo alleen voor taxes. _O-
Ik dacht wachten totdat hij op beautybay komt maar ik begin ongeduldig te raken :/

EUR 49.08
TOO FACED Semi Sweet Chocolate Bar
ITEM 1664721 QTY 1
Merchandise Subtotal EUR 49.08
Shipping & Handling EUR 19.22
Taxes & Duties EUR 10.62
Order Total EUR 78.92
(Including taxes and VAT)
pi_150657505
Ehm beautybay.com?
pi_150657557
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:45 schreef quirina het volgende:
Ehm beautybay.com?
Beautybay heeft alleen het originele palette. Semi sweet (nog?) niet. helaas
pi_150657587
quote:
1s.gif Op maandag 29 december 2014 18:50 schreef deadly_kiss het volgende:

[..]

Wat is logisch? Dat ik rimpels krijg? Vast wel... maar dat wil niet zeggen dat je het gevecht niet hoeft aan te gaan :P
Dit is een oud berichtje, maar ik vraag me af hoe je rimpelst 'tegen' gaat, want 28 is best nog jong. Helpen crèmes daar nou echt tegen? Mijn oma zegt gewoon dat je geluk moet hebben en een beetje gezond moet eten/leven. :P
pi_150657705
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dit is een oud berichtje, maar ik vraag me af hoe je rimpelst 'tegen' gaat, want 28 is best nog jong. Helpen crèmes daar nou echt tegen? Mijn oma zegt gewoon dat je geluk moet hebben en een beetje gezond moet eten/leven. :P
Uit de zon blijven met je gezicht en sunblock op je toet smeren als je buiten bent helpt een hoop.
En mijn oma gebruikte altijd nivea uit t blauwe blikje als nachtcrème.
Argan olie is ook geweldig ( Google maar even rond voor de eigenschappen). Maar een paar drupjes nodig.
pi_150657767
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:55 schreef quirina het volgende:

[..]

Uit de zon blijven met je gezicht en sunblock op je toet smeren als je buiten bent helpt een hoop.
En mijn oma gebruikte altijd nivea uit t blauwe blikje als nachtcrème.
Argan olie is ook geweldig ( Google maar even rond voor de eigenschappen). Maar een paar drupjes nodig.
Too bad, ik vind de zon juist zo heerlijk aanvoelen op mijn huid. :D Ik gebruik zelf, na veel dure crèmes, ook Nivea. Dat helpt bij mij erg goed als ik bijvoorbeeld een droge huid heb. Ik heb ook arganolie (voor mijn haar), maar dat is een product waarvan ik niet zeker weet of het echt zo is of dat het een beetje een hype is inmiddels..
pi_150658000
Argan olie is zeker geen hype, vraag t maar eens aan een marrokaanse vrouw.
En probeer t maar eens, paar drupjes op je uitgedroogde handen. Het trekt zo in en je hebt superzachte tengeltjes.
Meng t eens met wat grof zout en gebruik het als scrub op je benen. Superzachte benen.
Ik ben pro argan olie hoor.
Droge huid door de kou? Savonds voor t slapen paar drupjes argan olie op t snoetje als serum. Weg droge huid. Soms knijp ik een capsule vitamine e extra uit en smeer t erbij als extra boost.
Enne hyaluronzuur..

[ Bericht 2% gewijzigd door quirina op 15-03-2015 12:30:17 ]
pi_150660742
Argan olie is echt voor ons Marokkanen een secret weapon. :D

Niet alleen is de cosmetische argan olie onwijs goed voor je huid/haren
Maar ook heel gezond om mee te koken (moet je wel specifiek argan olie om mee te koken).

Moet wel zeggen dat je nauwelijks goede pure argan olie hier in Nederland vind. Meeste is gemixt en niet puur.
pi_150662245
quote:
1s.gif Op zondag 15 maart 2015 11:49 schreef Nammie het volgende:

[..]

Dit is een oud berichtje, maar ik vraag me af hoe je rimpelst 'tegen' gaat, want 28 is best nog jong. Helpen crèmes daar nou echt tegen? Mijn oma zegt gewoon dat je geluk moet hebben en een beetje gezond moet eten/leven. :P
Het is voor het grootste deel geluk/ongeluk hebben.. maar ik denk wel dat ALS je ergens een rimpel krijgt... deze minder aanwezig kan houden door het soepel te houden.

Overigens heb ik nog steeds niks gevonden haha
  † In Memoriam † zondag 15 maart 2015 @ 16:08:42 #194
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_150666150
Hoi! Heeft iemand ervaring met de make up kwasten van het eigen merk van Beauty Bay? Ze zijn niet zo heel duur dus ik kan natuurlijk geen superkwaliteit verwachten, maar wie weet heeft iemand hier ze eens besteld.



Wat een fijne site trouwens, en puik dat ze of weinig verzendkosten of vanaf 14 euro geen verzendkosten rekenen :)
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_150670708
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 13:42 schreef Crip het volgende:
Argan olie is echt voor ons Marokkanen een secret weapon. :D

Niet alleen is de cosmetische argan olie onwijs goed voor je huid/haren
Maar ook heel gezond om mee te koken (moet je wel specifiek argan olie om mee te koken).

Moet wel zeggen dat je nauwelijks goede pure argan olie hier in Nederland vind. Meeste is gemixt en niet puur.
Heb je een tip over waar het wel te kopen is?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_150674170
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 18:18 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Heb je een tip over waar het wel te kopen is?
Van hier weet ik dat het legit is
http://www.mogadorcosmeti(...)roduct&product_id=42

Maar ik haal persoonlijk gewoon echt mijn argan olie uit Marokko is wat goedkoper en ik weet waar het verdaan komt, wie het heeft geproduceerd etc.
pi_150678983
quote:
0s.gif Op zondag 15 maart 2015 20:07 schreef Crip het volgende:

[..]

Van hier weet ik dat het legit is
http://www.mogadorcosmeti(...)roduct&product_id=42

Maar ik haal persoonlijk gewoon echt mijn argan olie uit Marokko is wat goedkoper en ik weet waar het verdaan komt, wie het heeft geproduceerd etc.
Bedankt voor de tip!
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151088817
Welke soort foundation gebruiken jullie en van welk merk?
Ik gebruik nu BB Cream van Garnier en poeder van Miss Sporty. Gewoon zo'n plat doosje met 'platte' poeder dat ik aanbreng met het bijbehorende watje.
Het werkt wel hoor maar ik denk dat het veel beter kan. Vooral dat laatste dan.
Tips graag. :)
pi_151089369
Ik gebruik de Sans Soucis CC Cream Color Correction, erg mooi resultaat en heeft SPF20.

Kan iemand mij helpen; ik wil al zó lang een Naked Pallette, maar ik kan deze helemaal nergens vinden. Is ook niet te vinden op het eerder genoemde Beautybay. Suggesties?
Karma is a fucking bitch.
  Vis een optie? vrijdag 27 maart 2015 @ 13:01:37 #201
70532 loveli
N
pi_151089510
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef MissLuna het volgende:
Ik gebruik de Sans Soucis CC Cream Color Correction, erg mooi resultaat en heeft SPF20.

Kan iemand mij helpen; ik wil al zó lang een Naked Pallette, maar ik kan deze helemaal nergens vinden. Is ook niet te vinden op het eerder genoemde Beautybay. Suggesties?
Nieuw of gebruikt? Hier ligt er een te verstoffen sinds ik Dior heb ontdekt. Nauwelijks gebruikt, meeste kleuren zijn te donker voor mij (huidtype sneeuwwitje).
crap in = crap out
pi_151089684
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 13:01 schreef loveli het volgende:

[..]

Nieuw of gebruikt? Hier ligt er een te verstoffen sinds ik Dior heb ontdekt. Nauwelijks gebruikt, meeste kleuren zijn te donker voor mij (huidtype sneeuwwitje).
Welke heb je?
Karma is a fucking bitch.
  Vis een optie? vrijdag 27 maart 2015 @ 13:08:12 #203
70532 loveli
N
pi_151089733
De eerste.
crap in = crap out
pi_151090420
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 12:56 schreef MissLuna het volgende:
Ik gebruik de Sans Soucis CC Cream Color Correction, erg mooi resultaat en heeft SPF20.

Kan iemand mij helpen; ik wil al zó lang een Naked Pallette, maar ik kan deze helemaal nergens vinden. Is ook niet te vinden op het eerder genoemde Beautybay. Suggesties?
Bij Feelunique zijn ze nog te kopen http://m.feelunique.com/brands/urban-decay/palettes-gifts

Maar je kan ook kijken naar de dupes van w7 bij op=op.
pi_151107734
Iemand nog tips voor lippenstift die lang blijft zitten en niet afgeeft, maar ook enigzins betaalbaar is?
pi_151117461
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 maart 2015 21:31 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Iemand nog tips voor lippenstift die lang blijft zitten en niet afgeeft, maar ook enigzins betaalbaar is?
Wat vind jij betaalbaar? Die Maybelline 24hr superstay lipsticks vind ik fijn, en die zijn ook regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat.
pi_151117656
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 06:59 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Wat vind jij betaalbaar? Die Maybelline 24hr superstay lipsticks vind ik fijn, en die zijn ook regelmatig in de aanbieding bij Kruidvat.
Die is idd fijn. En als je echt op de prijs wil letten is de 1+1 gratis actie (elke week heeft een drogisterij wel een bekend merk met die aanbieding) misschien een idee.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_151117824
Er was toch ook altijd een heel goedlopend nagellak topic :? Ben ik nou zo kippig dat ik dat niet kan vinden?
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151117934
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:11 schreef DancingPhoebe het volgende:
Er was toch ook altijd een heel goedlopend nagellak topic :? Ben ik nou zo kippig dat ik dat niet kan vinden?
Show hier je nagels (SHJN). Dan vind je em zo.
pi_151118124
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 08:27 schreef quirina het volgende:

[..]

Show hier je nagels (SHJN). Dan vind je em zo.
Ja goffer :') Ik zoek toch op nagellak :')

Dank je *O*
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_151131144
Heb mijn Anastasia contour palette vandaag binnengekregen en hij is echt geweldig blenden goed zijn super zacht maar kruimelen niet. Worth the hype.
Tipje: Als je op hun eigen site gaat dan kun je je zelf een palette samenstellen voor 40 dollar (zelfde prijs als premade) en dan kun je uit 27 contour en highlight shades kiezen. Met verzendskosten uitgekomen op 53 dollar vanuit USA. Nog goedkoper dan hem op een nederlandse webshop kopen ( 65 euro) en meer keus ;)

pi_151131154
Nu nog wachten op mijn andere goodies btw. :P

Oja het palette wat ik heb samengesteld is precies hetzelfde als light-medium versie alleen heb ik Sand ingeruild voor 10K vond 10k een betere highlighter (goud) die bij mijn huid staat.
pi_151139897
Ik heb ook de contour palette, had hem besteld bij Sephora. Kun je bij de Anastasia webshop ook de invoerrechten voor betalen?
  zondag 29 maart 2015 @ 15:59:54 #214
164755 Mss
kutHOEr
pi_151157744
Ik merk dat mijn foundation (Mac) ineens donkerder uitslaat op mijn huid. Ik zie echt een kleurverschil met mijn hals. Heb de foundation toentertijd ook in het voorjaar gekocht, dus zelfde huidtint. Het valt me nu ineens op na het een tijdje niet gebruikt te hebben. Komt dit door de ouderdom?
Aids.
pi_151158166
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:59 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat mijn foundation (Mac) ineens donkerder uitslaat op mijn huid. Ik zie echt een kleurverschil met mijn hals. Heb de foundation toentertijd ook in het voorjaar gekocht, dus zelfde huidtint. Het valt me nu ineens op na het een tijdje niet gebruikt te hebben. Komt dit door de ouderdom?
Mac oxideert altijd lichtelijk naar oranje.
Ben niet zo van de Mac foundations, krijg je nooit echt een juiste kleur tenzij je zelf gaat mengen.

Betere ervaringen met foundations van bobbi brown,makeup forever en teint idole van Lancôme.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:14:37 #216
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151158219
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 15:59 schreef Mss het volgende:
Ik merk dat mijn foundation (Mac) ineens donkerder uitslaat op mijn huid. Ik zie echt een kleurverschil met mijn hals. Heb de foundation toentertijd ook in het voorjaar gekocht, dus zelfde huidtint. Het valt me nu ineens op na het een tijdje niet gebruikt te hebben. Komt dit door de ouderdom?
Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_151158223
Oh en foundations die al een jaar oud zijn kunnen door indrogen ook verkleuren ja.
Beter koop je een nieuwe.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:15:32 #218
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151158264
Ik ben heel benieuwd naar die Lancome cushion foundation... maar duur ;(.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 29 maart 2015 @ 16:17:39 #219
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_151158356
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).
Herkenbaar, dat luchtjesverhaal. Zo zonde. :')
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
  zondag 29 maart 2015 @ 16:20:20 #220
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151158459
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:17 schreef IJsdraakje het volgende:

[..]

Herkenbaar, dat luchtjesverhaal. Zo zonde. :')
Vooral bij een redelijk nieuw flesje wat ineens naar WC-eend ruikt :')
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_151158497
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:15 schreef Debsterr het volgende:
Ik ben heel benieuwd naar die Lancome cushion foundation... maar duur ;(.
Het is geen aanrader.
Hij is namelijk zo leeg en dat voor die prijs is het een no-go.
pi_151158548
:D. Heb ook eens gehad dat ik van Chanel Allure gewoon misselijk werd, terwijl ik d'r eerst gek op was, dacht dat het aan mij lag als in 'stel je niet aan' toen ik bijna over m'n nek ging in de trein van mijn eigen geur :')

Ik heb trouwens arganolie op mijn huid gesmeerd. Resultaat is een pukkel op mijn voorhoofd en een onderhuidse bult op mijn kin. Lekker dus :P.
  zondag 29 maart 2015 @ 16:38:59 #223
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_151159242
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:20 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Vooral bij een redelijk nieuw flesje wat ineens naar WC-eend ruikt :')
Mijn favoriet was ineens niet mijn favoriet meer. :')

Hormonen, raar spul.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_151162549
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:22 schreef Nammie het volgende:
Ik heb trouwens arganolie op mijn huid gesmeerd. Resultaat is een pukkel op mijn voorhoofd en een onderhuidse bult op mijn kin. Lekker dus :P.
Welk merk gebruik je?
  zondag 29 maart 2015 @ 18:29:07 #225
16715 Mylene
*schatje*
pi_151162959
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.

pi_151163010
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.

[ afbeelding ]
:9
Mokkel met stuntstok
  zondag 29 maart 2015 @ 18:34:54 #227
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_151163089
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.

[ afbeelding ]
Ik moet mezelf maar gaan aanwennen om er af en toe binnen te waggelen. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_151164137
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.

[ afbeelding ]
Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.
  zondag 29 maart 2015 @ 19:11:16 #229
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151164238
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.
Dat kun je gewoon weer mixen hoor. Winkelprijs hier is 14 euro voor 1 flesje, dan is 3 voor 12 best netjes. Collecties van 1 a 2 jaar oud.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 29 maart 2015 @ 19:11:20 #230
16715 Mylene
*schatje*
pi_151164241
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:08 schreef quirina het volgende:

[..]

Bij onze big bazar alleen maar rare kleuren en je kan zien aan de lak dat het oud is ( geschift). Dan vind ik 12 euro nog te duur.
Echt? Dat is dan minder.
pi_151164256
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:11 schreef Mylene het volgende:

[..]

Echt? Dat is dan minder.
Mwa, ff flink schudden en hij is weer prima hoor.
Mokkel met stuntstok
pi_151164275
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:29 schreef Mylene het volgende:
Ook hier maar even melden, bij Big Bizar.

[ afbeelding ]
Vanaf morgen?
pi_151164530
quote:
0s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:12 schreef Negentiendertig het volgende:

[..]

Vanaf morgen?
Nee ze hebben al heel lang die O.P.I lakken.
pi_151164562
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee ze hebben al heel lang die O.P.I lakken.
Ja joh? Morgen maar eens langs dan.
pi_151164598
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee ze hebben al heel lang die O.P.I lakken.
ja, voor vijf euro per stuk.
Die drie voor twaalf is maar eens in de zoveel tijd.
Mokkel met stuntstok
pi_151164650
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 19:19 schreef quirina het volgende:

[..]

Nee ze hebben al heel lang die O.P.I lakken.
Met een beetje pech zit t wel in een bak waar enkele doosjes en lippenstiften zijn opengegaan...
  zondag 29 maart 2015 @ 21:47:48 #237
164755 Mss
kutHOEr
pi_151171911
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:13 schreef quirina het volgende:

[..]

Mac oxideert altijd lichtelijk naar oranje.
Ben niet zo van de Mac foundations, krijg je nooit echt een juiste kleur tenzij je zelf gaat mengen.

Betere ervaringen met foundations van bobbi brown,makeup forever en teint idole van Lancôme.
Ja voorheen had ik het niet. Toen leek hij eerder te licht voor mijn houd dan te donker. Ik bedenk wel dat ik het flesje al drie jaar heb dus sowieso wel vervangen mag worden.
Aids.
  zondag 29 maart 2015 @ 21:48:09 #238
164755 Mss
kutHOEr
pi_151171931
quote:
17s.gif Op zondag 29 maart 2015 16:14 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Ben je in de tussentijd veranderd van anticonceptie? Kan ook van invloed zijn namelijk - andere hormoonbalans, dan reageert soms ook je huid anders (ik had het met een parfum, gewisseld van pil en BAM in 1x was het te smerig voor woorden als ik dat luchtje opdeed).
Nee ook niet.
Aids.
pi_151177400
Foundation is ongeveer 1 jaar 1,5 jaar houdbaar na openen.
Daarna is t bedorven. Nog mazzel dat je er geen uitslag van op je gezicht hebt gekregen.
pi_151180860
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 23:47 schreef quirina het volgende:
Foundation is ongeveer 1 jaar 1,5 jaar houdbaar na openen.
Daarna is t bedorven. Nog mazzel dat je er geen uitslag van op je gezicht hebt gekregen.
Dat staat er ook op als het goed is, bij die van mij wel in ieder geval (12 maanden na opening)
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 13:04:45 #241
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151259455
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara :'). Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151259547
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara :'). Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 13:10:13 #243
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151259643
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:07 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

40% korting op alle mascara's bij de ici Paris! Dus mocht je een dure mascara op het oog hebben..
Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben :'). Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d. :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151260121
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben :'). Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d. :').
Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima. :D
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 13:28:51 #245
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151260313
quote:
1s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:23 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Ik gebruik er een van Estee Lauder en Dior iconic overcurl en die bevallen mij goed! Ik koop ze alleen in de 40% uitverkoop want ik vind die dure mascara's niet zoveel beter dat ik er 30 euro meer aan zou uitgeven. Mijn miss sporty mascara werkt ook prima. :D
Ja, ik zat even rond te kijken bij Ici Paris en ik dacht; ik kan er ook eerst tussenin gaan zitten i.p.v. gelijk zo duur. Dus ik overweeg L'oreal Miss Manga :').
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151261392
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:04 schreef ChipsZak. het volgende:
Hoi! Mijn goedkope mascara is bijna op en nu zit ik na te denken en te overwegen eens een goede mascara te kopen. Aan al mijn make-up geef ik veel uit, behalve mascara :'). Maar ik heb hier dus echt weinig verstand van. Is er echt veel verschil per merk of valt het verschil tussen een Carice'je en een duurder merk relatief wel mee?
Ik zweer bij Mac's Haute and Naughty O+ heb al vrij lange wimpers van mezelf, dus ze hoeven niet nog langer. Maar deze mascara zorgt dat ze mooi vol lijken, en dat zonder klontjes en dingetjes :)
  woensdag 1 april 2015 @ 14:19:34 #247
16715 Mylene
*schatje*
pi_151262193
Bol.com heeft soms ook actie met luxe merken, wel beperkt assortiment. Ik hou het altijd even in de gaten. In januari gaven ze 25% korting op alle grote merken, scheelde veel met Douglas. Ik heb toen even voordeel gepakt op Dior make-up. Of van die weekaanbiedingen. De YSL Touche Éclat met mascara in cadeauverpakking voor 25 euro.
Ik check MakeupAlley altijd even hoe goed een product is.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:27:25 #248
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151262473
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 13:10 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Oh, thanks! Ik heb alleen geen idee wat voor mascara ik moet hebben :'). Ik pak normaal gewoon altijd eentje van Carice o.i.d. :').
I O+ Chanel Inimitable Intense.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 1 april 2015 @ 14:44:57 #249
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151263093
Ja, ik zoek mascara waarvan ik echt een nepwimper-feel krijg, haha. Dus lang, vol, zwart. Maar wel zonder klontjes en plak :r. Maar dat ligt denk ik ook deels aan hoe je het zelf opbrengt.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  woensdag 1 april 2015 @ 14:56:15 #250
164755 Mss
kutHOEr
pi_151263499
quote:
17s.gif Op woensdag 1 april 2015 14:27 schreef Debsterr het volgende:

[..]

I O+ Chanel Inimitable Intense.
Ik heb ook de Inimitable en die is echt baas. Niet de intense, want die is er niet in waterproof geloof ik. Maar wel een fijne mascara, ik heb echt matige wimpers en met deze mascara wordt het nog enigszins wat.

Nu is er bij Douglas trouwens 25% korting. Ik had een bon in mijn mailbox :Y
Aids.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2015 @ 16:40:37 #251
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151298493
Heb nu eerst de Miss Manga gedaan, om even ergens tussen el cheapo en erg duur in te gaan zitten :P. Bedankt voor het meedenken ladies!
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151299495
Had wat makeup besteld van amazon ( tartelette palette, lorac pro 2, covergirl 3 in 1 foundation, physicians formula shimmerstrip)

Iemand behoefte aan meer info over een van die:?
pi_151299609
quote:
1s.gif Op zondag 29 maart 2015 18:13 schreef Evi90 het volgende:

[..]

Welk merk gebruik je?
Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2015 @ 19:38:47 #254
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151304384
Miss Manga uitgeprobeerd; chill! Als 'ie zo blijft, koop ik deze denk ik wel weer.
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
  donderdag 2 april 2015 @ 20:31:49 #255
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151306720
quote:
14s.gif Op donderdag 2 april 2015 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
Miss Manga uitgeprobeerd; chill! Als 'ie zo blijft, koop ik deze denk ik wel weer.
Wat voor iets is dat?

-edit- mascara van l'oreal, ik zag het al :D
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 april 2015 @ 20:33:01 #256
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151306797
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:19 schreef Nammie het volgende:

[..]

Van www.arganolie.eu. Er staat dat het 100% puur is en ik geloof het wel. Ik weet ook niet waar ik het anders vandaan moet halen.. Maar het werkt dus niet voor mijn huid.
Ik heb dat effect vaker gelezen bij arganolie. Jammer maar helaas!
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  donderdag 2 april 2015 @ 20:33:39 #257
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151306831
quote:
0s.gif Op donderdag 2 april 2015 17:15 schreef Crip het volgende:
Had wat makeup besteld van amazon ( tartelette palette, lorac pro 2, covergirl 3 in 1 foundation, physicians formula shimmerstrip)

Iemand behoefte aan meer info over een van die:?
:Y
Ben wel naar allemaal benieuwd eigenlijk. Foto's, review,prijzen en verkoper :)
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie donderdag 2 april 2015 @ 20:36:36 #258
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_151306982
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:31 schreef Molo het volgende:

[..]

Wat voor iets is dat?

-edit- mascara van l'oreal, ik zag het al :D
Haha ja! ;)
I guess words are a motherfucker.
I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
pi_151307069
quote:
1s.gif Op donderdag 2 april 2015 20:33 schreef Molo het volgende:

[..]

:Y
Ben wel naar allemaal benieuwd eigenlijk. Foto's, review,prijzen en verkoper :)
Zal ze morgen eens voor je uitwerken, heb dan toch vrij. Heb net me makeup gedaan met de producten en ben erg tevreden al :D
  donderdag 2 april 2015 @ 20:48:32 #260
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151307636
*O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_151318641
Klopt helemaal, toch jammer, want ik heb eigenlijk nooit problemen met producten of mijn huid. Nou goed, shit happens! :D En ik houd het maar gewoon bij Nivea voor af en toe, haha.. :) Ik heb een nieuw haar was ding van Lush, ben benieuwd of het echt zo fantastisch is als wordt beweerd.
pi_151839572
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/

Zie hier de mascara test.


Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.

Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.

En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
  zondag 19 april 2015 @ 21:47:25 #263
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_151841256
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef quirina het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/

Zie hier de mascara test.


Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.

Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.

En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het wel :).
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  zondag 19 april 2015 @ 21:48:20 #264
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151841292
quote:
17s.gif Op zondag 19 april 2015 21:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Mascara is ZO verschillend per persoon.. Tenminste, zo ervaar ik het wel :).
Yep, dit :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_151895736
Waarom zijn alle foundations in de drogist zo donker. Alle merken halen hun lichtste kleuren weg lijkt het wel. :'( Ik gebruik nu de gosh exceptional wear, de enige die licht genoeg is. Maar wil graag eentje die minder mat is. Iemand nog tips behalve mac ( ik ben nw15 of lager)? De lichtste kleuren van de meeste merken zijn te donker helaas.

En laatst mijn alledaagse make up uitgezocht. Ik heb veel te veel. Veel lipsticks terwijl ik die nauwelijks gebruik. Maar wat vaker opdoen anders is het ook zonde. Ik kan maar weinig make up dragen op werk. Veel is ook relatief natuurlijk, het komt geeneens in de buurt van de hoeveelheid die ik zie in make up stash video's.

Ik vond zelf de mascara glamorous curl van de hema wel fijn. De 3d effect mascara van de hema weer niet. Nu gebruik ik een bourjois volume mascara ( niet getest bij kassa), ook wel oke. Maar ga hierna weer terug naar de curl mascara van de hema.

Morgen is er trouwens een speciale koopavond bij de kruidvat. Veel kortingen. Ook op make up. 1+1 gratis op lóreal make up en maybelline. Wel alleen met bonnetjes (lekker ouderwets ook) via hier uit te printen http://postimg.org/gallery/30m41z74q/f930ae57/
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:36:59 #266
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151906742
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland *O*
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:37:17 #267
242690 IJsdraakje
Feliz Navidad
pi_151906759
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland *O*
Zomg yay!
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_151906763
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:36 schreef Molo het volgende:
Lees net dat Urban Decay terug komt in Nederland *O*
Waarwanneerwat?!
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:38:32 #269
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151906813
Las het op beautyscene.nl
Nog niet duidelijk waar, wanneer en hoe etc.
Ik hoop in Douglas ofzo, in ieder geval beetje leuk verkrijgbaar.

Tof merk wat ik mis hier ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 april 2015 @ 21:55:42 #270
303405 megamandy
KAME-HAMEE-HAAAA
pi_151907604
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:38 schreef Molo het volgende:
Las het op beautyscene.nl
Nog niet duidelijk waar, wanneer en hoe etc.
Ik hoop in Douglas ofzo, in ieder geval beetje leuk verkrijgbaar.

Tof merk wat ik mis hier ^O^
Jaaaaaaa ik las het ook :D Enige oogschaduw die ik gebruik _O_
En ik had net de pan geraakt bij een kleur :(

Heb nu trouwens Babydoll mascara van YSL, zeer fijn!
吴 曼 迪
  dinsdag 21 april 2015 @ 22:01:44 #271
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_151907857
quote:
17s.gif Op dinsdag 21 april 2015 21:55 schreef megamandy het volgende:

[..]

Jaaaaaaa ik las het ook :D Enige oogschaduw die ik gebruik _O_
En ik had net de pan geraakt bij een kleur :(

Heb nu trouwens Babydoll mascara van YSL, zeer fijn!
Ja bij mij ook zo ongeveer enige spul wat ik gebruik :)
(niet dat ik niet genoeg heb, maar jeweetz he, kopen kopen kopennnnnnn *) )
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  dinsdag 21 april 2015 @ 23:22:06 #272
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_151911045
Urban Decay _O_ O+. Ik gebruik dat eigenlijk ook nog alleen maar.
it's the map in my mind that sends me on my way.
  maandag 11 mei 2015 @ 14:00:27 #273
16715 Mylene
*schatje*
pi_152488694
De nieuwste beautytrend uit Korea geeft je de perfecte huid

Wil ik ook wel proberen, recensies zijn goed.
pi_152507909
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 april 2015 16:13 schreef WinnieWana het volgende:
Waarom zijn alle foundations in de drogist zo donker. Alle merken halen hun lichtste kleuren weg lijkt het wel. :'( Ik gebruik nu de gosh exceptional wear, de enige die licht genoeg is. Maar wil graag eentje die minder mat is. Iemand nog tips behalve mac ( ik ben nw15 of lager)? De lichtste kleuren van de meeste merken zijn te donker helaas.

En laatst mijn alledaagse make up uitgezocht. Ik heb veel te veel. Veel lipsticks terwijl ik die nauwelijks gebruik. Maar wat vaker opdoen anders is het ook zonde. Ik kan maar weinig make up dragen op werk. Veel is ook relatief natuurlijk, het komt geeneens in de buurt van de hoeveelheid die ik zie in make up stash video's.

Ik vond zelf de mascara glamorous curl van de hema wel fijn. De 3d effect mascara van de hema weer niet. Nu gebruik ik een bourjois volume mascara ( niet getest bij kassa), ook wel oke. Maar ga hierna weer terug naar de curl mascara van de hema.

Morgen is er trouwens een speciale koopavond bij de kruidvat. Veel kortingen. Ook op make up. 1+1 gratis op lóreal make up en maybelline. Wel alleen met bonnetjes (lekker ouderwets ook) via hier uit te printen http://postimg.org/gallery/30m41z74q/f930ae57/
clinique en collistar foundation zijn niet super mat
pi_152515101
Nog meiden met een donkerehuid die weten waar je fijne foundation kan kopen in het oosten ? :{
pi_152517154
Deze week Nars concealer besteld. Ben benieuwd of hij echt zo goed is. De concealer van MAC vind ik in ieder geval niet fijn.
pi_152517477
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 09:19 schreef ColombianChick het volgende:
Nog meiden met een donkerehuid die weten waar je fijne foundation kan kopen in het oosten ? :{
Sleek heeft vrij donkere tinten als je voor budget gaat.
En anders check Douglas in Zwolle.
pi_152561123
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 mei 2015 11:07 schreef quirina het volgende:

[..]

Sleek heeft vrij donkere tinten als je voor budget gaat.
En anders check Douglas in Zwolle.
dankjewell ^O^
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:08:38 #279
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152572760


Dit spul is tof O+

Lip & Cheek Velvet Sticks van The Body Shop.
Ik heb de kleur Poppy Red, dass ist ein sehr geiles farbe jawohl :Y O+
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:49:50 #280
164755 Mss
kutHOEr
pi_152574877
Gij enabler ;(
Aids.
  woensdag 13 mei 2015 @ 21:52:35 #281
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152575037
Heyyyyyyy chickie!!!!

Jeweettog jeweettog :7
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_152575135
Gister bij bigbazar setje van 3 essie lakjes meegenomen voor ¤ 5 en een w7 nude palet in een blikje :)
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:08:52 #283
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152575892
Die matte lipbalm sticks van Hema zijn ook fijn :7
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:11:09 #284
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152575987
En die stinken niet zoals veel lipbalm sticks.

* Molo die nog wil halen :@
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_152577045
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:08 schreef Diconnected het volgende:
Die matte lipbalm sticks van Hema zijn ook fijn :7
blijft dat een beetje goed zitten?
Mokkel met stuntstok
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:37:33 #286
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152577382
quote:
1s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:31 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

blijft dat een beetje goed zitten?
Ja uur of 4-5 sowieso wel. Tenzij je vet gaat eten, dan is het er snel af. (ervaring mee :') )
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_152577642
Mokkel met stuntstok
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:44:42 #288
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152577799
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_152577832
Van de week maar ff 1 halen :9
Mokkel met stuntstok
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:45:54 #290
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152577875
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:45 schreef Mord_Sith het volgende:
Van de week maar ff 1 halen :9
Gotta hoard em' all :9
it's the map in my mind that sends me on my way.
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:48:14 #291
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152578020
En dan niet te dik en niet te "netjes" strakke lijntjes mee stiften. Iets losser is mooier :Y
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_152578128
Heeft een van jullie misschien tips voor goeie merken kwa eyeliner, ik heb van BeYu denk ik paarse en turquoise eyeliner die wel snel opdroogt en ook goed blijft zitten, ik heb alleen liquid eyeliner en normale geprobeerd, van de Hema denk ik, moet ik even kijken maar die droogt niet goed op, en de kwast, nouja geen rechte lijn en schiet de hele tijd de verkeerde kant uit.
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:55:49 #293
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152578356
Ik gebruik altijd zachte potloden. NYX (automatische opdraai dingen, waterproof geloof ik) zijn fijn, Rimmel (Exeggerate) zijn super maar wat duurder.
Kun je een aardig scherp lijntje mee zetten, of beetje mee smudgen (uitvagen) als je dat wilt. En droog betekent dat het gewoon vast zit, voor de rest van de dag.

Gelliner is ook een optie, mits je een lekker werkend kwastje hebt. Je had ze bij Kruidvat van Essence en Catrice, maar weet niet of ze die nog hebben. Maar Maybelline en L'Oreal enzo hebben die geloof ik ook, van Rimmel weet ik het zeker.

Liquid liner of die vilten pennen kan ik zelf niet mee overweg.
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
  woensdag 13 mei 2015 @ 22:59:38 #294
203250 Diconnected
Zeg maar Dico.
pi_152578514
it's the map in my mind that sends me on my way.
pi_152578616
Met lenzen in krijg ik ook altijd irritatie met een 'natte' eyeliner, ook al kom ik niet binnen de wimperlijn. Of heb je daar speciale eyeliner voor?
  woensdag 13 mei 2015 @ 23:10:52 #296
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_152578986
Hypoallergene eyeliner misschien, maar heb er zelf geen last van dus zou het niet weten
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_152580705
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 22:50 schreef MotherFoker het volgende:
Heeft een van jullie misschien tips voor goeie merken kwa eyeliner, ik heb van BeYu denk ik paarse en turquoise eyeliner die wel snel opdroogt en ook goed blijft zitten, ik heb alleen liquid eyeliner en normale geprobeerd, van de Hema denk ik, moet ik even kijken maar die droogt niet goed op, en de kwast, nouja geen rechte lijn en schiet de hele tijd de verkeerde kant uit.
Ik gebruik er 1 van Yves rocher, bevalt prima! Zo'n uitdraaibaar potlood. Kost iets van ¤ 5,00.
pi_152581034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 mei 2015 23:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
Met lenzen in krijg ik ook altijd irritatie met een 'natte' eyeliner, ook al kom ik niet binnen de wimperlijn. Of heb je daar speciale eyeliner voor?
Waterproof eyeliner kiezen.
Revlon colorstay blijft zitten als een huis.
En liquid eyeliner van makeup forever is ook erg fijn ( wel wat duurder)
pi_152582916
quote:
Ik de vierde juist. De eerste en derde kan ik nooit tegen om op te doen. Ook niet als iemand anders het bij mij opdoet. :'(
pi_152584044
quote:
1s.gif Op zondag 19 april 2015 21:13 schreef quirina het volgende:
http://kassa.vara.nl/tv/a(...)is-het-best/speel/1/

Zie hier de mascara test.


Maybelline The Colossal Go Extreme Leather Black Volum' Express is de beste en miss sporty een goede tweede.

Zeggen ze..
Ik zie dat ze amper high end merken hebben getest.

En.. Ik heb Maybelline the colossal zelf ook geprobeerd maar je krijgt heel snel spinnenpoten hoor.
Goed om te lezen dat mascara na 3 maanden weggegooid moet worden.
Meestal is mijn mascara dan ook wel op, maar te lang doorgaan betekent én lelijke wimpers én bacteriën. En ik heb ook lenzen en gevoelige ogen, dus extra belangrijk om het na 3 maanden weg te doen.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_152584062
quote:
Ik zweer ook bij eye-liner, maar dan een andere, volgens mij dipliner.
De prijs is echt ideaal vergeleken andere merken en er is geen punt waar ik zo mee kan werken als met deze _O_
Nagellak en eye-liner zijn mijn budget make-ups (noem je nagellak make-up? ;) ) en ideaal zo goedkoop en goed.
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')