Ik snap serieus niet waar ze op doelen met die 60 minuten.quote:
Is een Amerikaanse nieuwsprogramma. Soort nieuwsuur.quote:Op zondag 28 september 2014 16:25 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik snap serieus niet waar ze op doelen met die 60 minuten.
Maar goed. Bedankt voor je antwoord.
thxquote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Is een Amerikaanse nieuwsprogramma. Soort nieuwsuur.
Weinig van te merken.quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 15:49 schreef IPA35 het volgende:
[..]
Het is niet in een stad. Oorspronkelijk was die tombe in of bij een kasteel.
In 1921 tekenden de Fransen, die Syrië bezaten, een verdrag met Turkse opstandelingen in Ankara om de grens af te bakenen.
Een van de artikelen bepaalde dat de Turkse staat het "eigendom" "blijft behouden" over de tombe "in/bij het kasteel" en alle daarbij behorende gebouwen. Verder krijgen ze het recht daar de vlag te hijsen en wachters aan te wijzen.
Later is er een stuwmeer aangelegd, de tombe gesloopt en elders heropgebouwd.
Nu is de vraag wat is de juridische status?
De Turkse regering claimt dat het stukje land waarop de tombe staat hun grondgebied is (als exclave). Naar mijn mening rek je hiermee de tekst van het verdrag wel heel erg ver op.
Los daarvan is het verdrag natuurlijk getekend door mensen die de macht van de Ottomaanse regering usurpeerde dus je kunt je afvragen of het gehele verdrag wel klopt omdat het niet door de Ottomaanse regering is ondertekend... Het Verdrag van Lausanne bevestigt gelukkig wel de grens zoals afgesproken in het verdrag van 1921.
Staan trouwens best wel verrassende dingen in dat Verdrag van Lausanne, een aanrader om eens door te lezen...
Ik draag u voor:quote:
O.a.:quote:Turkey undertakes that the stipulations contained in Articles 38 to 44 shall be recognised as fundamental laws, and that no law, no regulation, nor official action shall conflict or interfere with these stipulations, nor shall any law, regulation, nor official action prevail over them.
quote:The Turkish Government undertakes to assure full and complete protection of life and liberty to ali inhabitants of Turkey without distinction of birth, nationality, language, race or religion.
quote:No restrictions shall be imposed on the free use by any Turkish national of any language in private intercourse, in commerce, religion, in the press, or in publications of any kind or at public meetings.
quote:Notwithstanding the existence of the official language, adequate facilities shall be given to Turkish nationals of non-Turkish speech for the oral use of their own language before the Courts.
Volstrekt geloofwaardig vodje iddquote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef IPA35 het volgende:
Teken dan gewoon geen verdrag zou ik dan zeggen...
We kunnen trouwens de VN veiligheidsraad ook opheffen na talloze schendingen van Westerse Mogendheden(inclusief NAVO lid, Raad van Europa deelnemer en EU kandidaatlidstaat Turkije) .quote:Op zondag 28 september 2014 17:08 schreef IPA35 het volgende:
Teken dan gewoon geen verdrag zou ik dan zeggen...
Goed plan wat mij betreft.quote:Op zondag 28 september 2014 17:18 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
We kunnen trouwens de VN veiligheidsraad ook opheffen na talloze schendingen van Westerse Mogendheden(inclusief NAVO lid, Raad van Europa deelnemer en EU kandidaatlidstaat Turkije) .
Evenals de Geneefse conventie.
twitter:Hevallo twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:01:07RT @AliserQockiri: #world #economic #forumErdogan's son Bilal Erdogan
his ISIL brothers #SOSKobane #WEF e http://t.co/WXljYqoLBA reageer retweet
Dit bericht stond ook op de voorpagina van een Iraanse krant:quote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef .Exe het volgende:
twitter:Hevallo twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:01:07RT @AliserQockiri: #world #economic #forumErdogan's son Bilal Erdogan
Punt gemaakt, verontschuldiging!quote:Op zondag 28 september 2014 18:13 schreef Bilge het volgende:
[..]
Dit bericht stond ook op de voorpagina van een Iraanse krant:
[ afbeelding ]
De bebaarde mannen zijn doodgewone restauranthouders uit hartje Istanbul. Wat deze foto aantoont is dat de zoon van Erdogan zich niet te groot voelt om met het gewone volk geassocieerd te worden, dat regionale concurrenten van Turkije met list en bedrog ISIS willen associeren met Turkije, en dat uilskuikens zoals jij hierin trappen en deze propaganda verder verspreiden.
Situatie is stabiel.quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Biebsie het volgende:
Wie kan me informeren over Kobane? Is het onderhands al overgenomen of nog niet? Als Amerika ISIS posities bombardeert dan neem ik aan dat het snel gedaan is met ISIS?
deze hoaxquote:Op zondag 28 september 2014 18:03 schreef .Exe het volgende:
[ afbeelding ]twitter:Hevallo twitterde op zondag 28-09-2014 om 18:01:07RT @AliserQockiri: #world #economic #forumErdogan's son Bilal Erdogan
Alles nog hetzelfde, alleen meer vluchtelingen van Kobani naar Turkije en YPG stevig baas in Kobani.quote:Op zondag 28 september 2014 18:20 schreef Biebsie het volgende:
Wie kan me informeren over Kobane? Is het onderhands al overgenomen of nog niet? Als Amerika ISIS posities bombardeert dan neem ik aan dat het snel gedaan is met ISIS?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |