abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144993410
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 19:36 schreef agter het volgende:

[..]

Het simpele feit dat het OM niet uitgaat van een misdrijf, suggereert op zijn minst dat er geen vreemd DNA aangetroffen is op alles wat ze onderzocht hebben.
Voor Panama lijkt dat hetzelfde te gelden.

Bedenk ook dat bij de uitzending van "vermist" de ouders (toen al een week in het bezit van de laatste NFI-rapporten) niets over vreemd DNA gezegd hebben. Terwijl zij niet geloven in het verdwaal scenario. Mocht er vreemd DNA aangetroffen zijn, dan hadden ze dat gezegd, want dat versterkt hun case.

Al met al kunnen we er, denk ik, vanuit gaan dat er geen vreemd DNA aangetroffen is en dat de tijdslijn van 1300 op de top gehandhaafd kan worden. En dat het NFI geen aanwijzingen heeft om een derde partij te vermoeden: dus die 90 nachtfoto's zijn in hun ogen, na onderzoek, door de dames (of een van beide) zelf gemaakt.
Geen vreemd DNA betekent toch wel dat er met behoorlijk veel zekerheid gezegd kan worden
dat er dan geen dader/moordenaar is, tenzij we met zo'n sluwe crimineel te maken hebben, die
zelfs in staat is al zijn DNA-sporen te wissen. Maar als men na 140 jaar nog in staat is de
identiteit van Jack the Ripper te achterhalen aan de hand van DNA-materiaal, lijkt het mij
vrij sterk dat men in deze zaak geen vreemd DNA zou kunnen vinden, terwijl de moordenaar
het halve regenwoud met de rugzak rondgelopen heeft en 3 uur lang met de camera heeft
lopen spelen (en dagen lang ook regelmatig met de mobiele telefoons).
pi_144993543
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef agter het volgende:

[..]

Ik postte vandaag:

[..]

Vreemd?
Hij was bezig met zijn kaart en had volgens mij per ongeluk alles gewist op zijn kaart, hij schrijft:
" I have made many maps in bing, yesterday I was triying to erase some tracking, but I lose everything. But I have the KMZ from GE. Im uploading again and editing."
Under construction dus :-)
pi_144993623
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:32 schreef Gorraay het volgende:

[..]

Ze hebben gemeen dat Justitie het verkeerd zag, waaruit gekkies vaak "afleiden" te concluderen is dat Justitie het in een heel andere zaak dus ook wel verkeerd zal zien niet onfeilbaar is/ook best vergissingen (onbewust) kan maken/doelbewust een verkeerde voorstelling van zaken kan geven.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_144993903
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

Geen vreemd DNA betekent toch wel dat er met behoorlijk veel zekerheid gezegd kan worden
dat er dan geen dader/moordenaar is, tenzij we met zo'n sluwe crimineel te maken hebben, die
zelfs in staat is al zijn DNA-sporen te wissen. Maar als men na 140 jaar nog in staat is de
identiteit van Jack the Ripper te achterhalen aan de hand van DNA-materiaal, lijkt het mij
vrij sterk dat men in deze zaak geen vreemd DNA zou kunnen vinden, terwijl de moordenaar
het halve regenwoud met de rugzak rondgelopen heeft en 3 uur lang met de camera heeft
lopen spelen (en dagen lang ook regelmatig met de mobiele telefoons).
Dan zijn die nachtfoto's dus door hunzelf gemaakt.
Welk scenario zou dit alles kunnen verklaren?
Make my day!
pi_144994000
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 15:35 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Nee, dat valt tegen. Bekijk hiervoor de reconstructie-video die de ouders K. (die overigens wel warmpjes gekleed waren, proviand mee hadden genomen, wandelstokken, gidsen, etc.) hebben gemaakt.
Ze vertrokken nogal vroeg op de ochtend en het weer zou wel eens naders kunnen zijn geweest ( geen zon) dan op 1 april. Wat proviand betreft weet je niet wat K en L bij zich hadden.
pi_144994221
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef agter het volgende:

[..]

Een collega van me had een plausibele verklaring:
1 van de 2 meiden is 's nachts op een of andere manier in de rivier terecht gekomen
en de ander is 3 uur lang gaan zoeken en gebruikte het flitslicht om haar te zoeken.
Maar dan zou je dus wel veel meer foto's verwachten waar je de rivier op ziet en
niet maar 3 foto's van de kant en 87 compleet zwarte foto's (compleet zwart zullen
ze wel niet zijn, maar meer dan een paar takjes zal er niet op te zien zijn waarschijnlijk).

Een andere verklaring is dat ze dachten wat te horen of te zien in de nacht en vluchtten
of er achteraan gingen. Ik denk dat ze na 1 week ook nogal waren doorgedraaid en
dingen zagen/hoorden die er niet waren (hallucinaties). Er was op WS een verhaal
over een man die (ook) verdwaald was in een regenwoud en na 5 dagen werd
gevonden en tegen krankzinnigheid aan zat (verhalen over monsters enzo).
pi_144994302
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:03 schreef Lutalo het volgende:

[..]

Ze vertrokken nogal vroeg op de ochtend en het weer zou wel eens naders kunnen zijn geweest ( geen zon) dan op 1 april. Wat proviand betreft weet je niet wat K en L bij zich hadden.
In elk geval is het naar de top niet alleen maar open terrein maar moet je een stuk door een heel dicht tropisch bos.
Make my day!
pi_144994674
Aan de foto's te zien zitten ze niet onder de schrammen, butsen en builen.
pi_144994788
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:17 schreef Lutalo het volgende:
Aan de foto's te zien zitten ze niet onder de schrammen, butsen en builen.
Had je dat verwacht dan?
En zo ja, waarom?
Make my day!
pi_144994976
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef agter het volgende:

[..]

Had je dat verwacht dan?
En zo ja, waarom?
En zo nee, waarom niet ? :-)

Omdat ze door een stuk heel dicht tropisch bos moesten en (vlgs sommigen) nogal onverantwoord gekleed waren, zou het best kunnen dat op hun blote armen en benen de gevolgen daarvan te zien zouden zijn.
pi_144995039
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:23 schreef Lutalo het volgende:

[..]

En zo nee, waarom niet ? :-)

Omdat ze door een stuk heel dicht tropisch bos moesten en (vlgs sommigen) nogal onverantwoord gekleed waren, zou het best kunnen dat op hun blote armen en benen de gevolgen daarvan te zien zouden zijn.
Het was gewoon een trail.
Make my day!
pi_144995186
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 19:39 schreef agter het volgende:

[..]

Super! Goed om te zien.
sorry foutje van mij
pi_144995252
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:28 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mijn verzoek dan om niet steeds users van andere forums te quoten. We kunnen allemaal zelf meelezen
op ws.
Ik quote nooit users van andere forums. Geef me een link?

Sterker nog, ik vind het nogal storend als mensen hier aankomen met 'daar is alles beter'.
Make my day!
pi_144995286
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 20:29 schreef agter het volgende:

[..]

Ik quote nooit users van andere forums. Geef me een link?
nee zie edit foutje van mij
pi_144995336
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:30 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

nee zie edit foutje van mij
No Harm taken. :)
Make my day!
pi_144995364
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 19:54 schreef danyoromijn het volgende:

[..]

Hij was bezig met zijn kaart en had volgens mij per ongeluk alles gewist op zijn kaart, hij schrijft:
" I have made many maps in bing, yesterday I was triying to erase some tracking, but I lose everything. But I have the KMZ from GE. Im uploading again and editing."
Under construction dus :-)
"Er was op WS een verhaal
gevonden en tegen krankzinnigheid aan zat (verhalen over monsters enzo)."

Dat kwam hier vandaan. de video staat nog in de op

Mijn verzoek om niet steeds users op andere forums te quoten we kunnen allemaal zelf meelezen op ws.

[ Bericht 13% gewijzigd door Grijzemassa op 28-09-2014 20:38:40 ]
pi_144995856
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Mijn verzoek om niet steeds users op andere forums te quoten we kunnen allemaal zelf meelezen op ws.
Wel eerst aanmelden!
pi_144995919
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:40 schreef schuschuho het volgende:

[..]

Wel eerst aanmelden!
nee hoor je kan gewoon mee lezen doe ik al maandenhttp://www.websleuths.com(...)Boquete-1-Apr-2014-6
pi_144996016
De bekken van Kris en de schoen van Lisanne ( achter een boom) zijn dus maar een paar honderd meter vanaf de 4e kabelbrug gevonden?
Dacht dat de 4e kabelbrug een stuk noordelijker lag
pi_144996252
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:31 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Dit is geen quote, toch? Zie ook geen user of link. is dus hetzelfde als "ik heb wel eens gehoord". Op een forum, dus horen zeggen van horen zeggen. Zegt ook weinig over oorzaak of gevolg. Wie niet helemaal jofel is kan daardoor verdwalen, het omgekeerde is ook denkbaar.
pi_144996393
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 20:50 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Dit is geen quote, toch? Zie ook geen user of link. is dus hetzelfde als "ik heb wel eens gehoord". Op een forum, dus horen zeggen van horen zeggen. Zegt ook weinig over oorzaak of gevolg. Wie niet helemaal jofel is kan daardoor verdwalen, het omgekeerde is ook denkbaar.
nee dit was ook mijn reactie op de video. De quote staat er boven
pi_144996462
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef Geruisloos het volgende:
Nieuwe kaart met bronvermeldingen en de benodigdheden voor verbetering.

super!!!
pi_144996508
Het is gewoon vervelend als iemand steeds komt met; op ws denken ze dit, of op ws zegt die dat
dat kunnen we zelf toch ook wel lezen
pi_144997207
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 20:01 schreef agter het volgende:

[..]

Ik kan er dan alleen bij bedenken dat ze tijdens het flitsen in de lucht toevallig deze foto's gemaakt hebben
pi_144997286
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 21:09 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Ik kan er dan alleen bij bedenken dat ze tijdens het flitsen in de lucht toevallig deze foto's gemaakt hebben
Die rescue workers waren wel in dat gebied die nacht. Je moet er niet aan denk dat ze elkaar net mis gelopen zijn..
Make my day!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')