Mee eens, ongepast.quote:Op zondag 28 september 2014 14:12 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Wat zijn dit dan weer voor sneue opmerkingen?
Ah, dan zouden shorts ook niet mijn eerste keus zijn inderdaad... als het voornamelijk open terrein was geweest kan ik het me nog best voorstellen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:39 schreef agter het volgende:
[..]
Zo begint ie. Daarna gaat ie diep het bos in:
This pleasant day hike winds through dairy land and into humid cloud forest. You need to wade across a small river after 200m, but then it’s a steady, leisurely incline for 2km before you start to climb a steeper, narrow path. The path winds deep into the forest, though you can turn back at any time.
http://www.lonelyplanet.c(...)/sendero-el-pianista
Als K&L echt niet goed vooruit gedacht hebben, dan zou ik als ouder niet durven zeggen dat mijn dochter een verstandige meid is/was. Hoe vervelend ook.quote:Op zondag 28 september 2014 14:33 schreef agter het volgende:
[..]
Gewoon niet goed vooruit gedacht en gepland door de meiden. Dat is wel duidelijk.
Waarom niet? Je kunt heel verstandig zijn maar toch weleens iets verkeerd inschatten. Daarbij denk ik dat de ouders meer inzicht hebben in hun dochters dan wij hier met zijn allen kunnen bepalen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Als K&L echt niet goed vooruit gedacht hebben, dan zou ik als ouder niet durven zeggen dat mijn dochter een verstandige meid is/was. Hoe vervelend ook.
Zeker, alleen wil een van de ouders niet toegeven dat de verstandige dochter een verkeerde inschatting kan hebben gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt heel verstandig zijn maar toch weleens iets verkeerd inschatten. Daarbij denk ik dat de ouders meer inzicht hebben in hun dochters dan wij hier met zijn allen kunnen bepalen.
En ook die 'leuk' geposeerde foto's bovenaan: het zijn gewoon meiden, en geen volwassen vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom niet? Je kunt heel verstandig zijn maar toch weleens iets verkeerd inschatten. Daarbij denk ik dat de ouders meer inzicht hebben in hun dochters dan wij hier met zijn allen kunnen bepalen.
Waarom zouden ze dat doen? En voor wie?quote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Zeker, alleen wil een van de ouders niet toegeven dat de verstandige dochter een verkeerde inschatting kan hebben gemaakt.
Dat weet ik niet. Ik heb volwassen kinderen en af en toe vertellen ze iets over toen ze ongeveer dezelfde leeftijd hadden als K&L. Daar zit wel eens wat bij dat ik echt niet had kunnen denken, dat mijn kind dat zou doen...Als iemand me van te voren gevraagd zou hebben of ik dat denkbaar vond zou ik vol overtuiging nee gezegd hebbenquote:Op zondag 28 september 2014 14:43 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou daarom. Verwachten nu sommige mensen dat de ouders hun overleden kinderen gaan afkraken? Of dat ze gaan zeggen: eigen schuld? Natuurlijk niet.quote:Op zondag 28 september 2014 14:49 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik heb volwassen kinderen en af en toe vertellen ze iets over toen ze ongeveer dezelfde leeftijd hadden als K&L. Daar zit wel eens wat bij dat ik echt niet had kunnen denken, dat mijn kind dat zou doen...Als iemand me van te voren gevraagd zou hebben of ik dat denkbaar vond zou ik vol overtuigingnee gezegd hebben
ja ik snap je punt, mee eensquote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou daarom. Verwachten nu sommige mensen dat de ouders hun overleden kinderen gaan afkraken? Of dat ze gaan zeggen: eigen schuld? Natuurlijk niet.
Dat hoeven ze niet te doen, voor niemand. Voor mij in ieder geval niet.quote:Op zondag 28 september 2014 14:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Waarom zouden ze dat doen? En voor wie?
Nee, dat valt tegen. Bekijk hiervoor de reconstructie-video die de ouders K. (die overigens wel warmpjes gekleed waren, proviand mee hadden genomen, wandelstokken, gidsen, etc.) hebben gemaakt.quote:Op zondag 28 september 2014 14:34 schreef blondetrien het volgende:
Tot de Mirador is het vrij open terrein toch?
Vind je het begrip "Darwin Award" in het algemeen ongepast? Of alleen in dit specifieke geval omdat het zulke schattige meisjes waren?quote:
Nee, dat verwacht niemand. Maar dat is nog geen rechtvaardiging om zowel de Panamese als Nederlandse overheid allerlei verwijten te maken en te eisen dat men een kostbare maar nutteloze speurtocht in het Panamese bos voortzet.quote:Op zondag 28 september 2014 14:51 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nou daarom. Verwachten nu sommige mensen dat de ouders hun overleden kinderen gaan afkraken? Of dat ze gaan zeggen: eigen schuld? Natuurlijk niet.
Als je dat zelf niet aanvoelt is het niet uit te leggen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:37 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Vind je het begrip "Darwin Award" in het algemeen ongepast? Of alleen in dit specifieke geval omdat het zulke schattige meisjes waren?
Dus eigenlijk moeten ze in ruil voor hulp zeggen dat hun dochters dom waren?quote:Op zondag 28 september 2014 15:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht niemand. Maar dat is nog geen rechtvaardiging om zowel de Panamese als Nederlandse overheid allerlei verwijten te maken en te eisen dat men een kostbare maar nutteloze speurtocht in het Panamese bos voortzet.
Veel ouders hebben die neiging, dus vrij normaal. Zeker met een NOS camera voor je. En in dit geval was er een extra reden om het te zeggen, puur doelgericht: druk op de Panamese ketel. Ze liepen daar niet hard genoeg, vond vader. Kan 'ie best gelijk in gehad hebben. Niet hard genoeg zoeken kan een vermiste het leven kosten, dat is al erg. Maar het wordt een stuk erger, als er criminelen zijn die toeristen laten verdwijnen, die daardoor de dans ontspringen.quote:Op zondag 28 september 2014 14:47 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Zeker, alleen wil een van de ouders niet toegeven dat de verstandige dochter een verkeerde inschatting kan hebben gemaakt.
dat weet je niet, of dat nutteloos is. Ok, je krijgt de meiden er niet mee terug, maar misschien wel meer duidelijkheid. Bv als er nog botten worden gevonden waar wel sporen op zijn achtergebleven.quote:Op zondag 28 september 2014 15:41 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Nee, dat verwacht niemand. Maar dat is nog geen rechtvaardiging om zowel de Panamese als Nederlandse overheid allerlei verwijten te maken en te eisen dat men een kostbare maar nutteloze speurtocht in het Panamese bos voortzet.
Ah, daar hebben we die bekende dooddoener weer eens!quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Als je dat zelf niet aanvoelt is het niet uit te leggen.
Eh..nee. Waar leidt je dat uit af?quote:Op zondag 28 september 2014 15:45 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dus eigenlijk moeten ze in ruil voor hulp zeggen dat hun dochters dom waren?
Precies. Met die kleding viel het op zo'n mooie dag nog wel mee, gesteld dat ze bij de Mirador rechtsomkeert hadden gemaakt. Maar ik vrees dat ze helemaal niet dachten in termen van voor de Mirador, voorbij de Mirador, regenwoud, enz. Ze hadden geen idee van de geografie van het gebied en toen het donker werd was er paniek en misschien ook wel ruzie. Desoriëntatie deed de rest.quote:Op zondag 28 september 2014 13:17 schreef Falco het volgende:
[..]
Inderdaad, het is gewoon zo ondoordacht hoe ze die wandeling hebben aangepakt. Allereerst denk ik dat ze helemaal niet goed voorbereid zijn en dachten dat ze een rondje zouden maken toen ze doorliepen nadat ze de Mirador hadden bereikt. Een internesite bezoeken vooraf betekent niet dat je alle info in je opneemt. Verder is idd die kledingkeuze ook vrij bizar. Als ze alleen na de Mirador weer terug waren gelopen, dan was hun kleding nog wel enigzins geschikt, maar gezien de omgeving voorbij de Mirador zou je toch wat beter uitgerust moeten zijn.
Aan alles hangt een prijskaartje. Hoeveel zou jij (namens de Panamese gemeenschap) er voor over hebben om nog een paar botten te vinden? $10.000 of $100.000 of $1.000.000?quote:Op zondag 28 september 2014 15:51 schreef Marrije het volgende:
[..]
dat weet je niet, of dat nutteloos is. Ok, je krijgt de meiden er niet mee terug, maar misschien wel meer duidelijkheid. Bv als er nog botten worden gevonden waar wel sporen op zijn achtergebleven.
En dat stukje huid, van wie was dat? Als we daar niks over horen ga je bijna denken dat het niet van 1 van de meiden was?
In elk geval een man. Met lang haar. Hij zou op FOK! geen kort koppie kiezen als pictogram.quote:Op zondag 28 september 2014 13:08 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Moet ik uit het geflirt afleiden dat Jezus toch vrouw was? Of toch homo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |