Ik heb er nog een aantal van het fotorolletjestijdperk.quote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef agter het volgende:
Haha. Jawel hoor. Bijna alle meiden maken dit soort foto's. Zeker sinds ze digitale camera's hebben.
Jezus1, Jezus9.... Hoeveel Jezussen hebben we hier eigenlijk? Ik dacht dat God maar één Zoon had.quote:Op zondag 28 september 2014 12:47 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Mij vergelijken met dat jezus1 figuur, das pas schelden
Ja, daar dacht ik ook al aan. En de slechte voorbereiding: gewoon in een topje en korte broek die trail gaan doen. Plus dat ze geen reiservaring hadden.quote:Op zondag 28 september 2014 12:44 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Precies: alle meiden. Dat markeert ook goed het verschil tussen meiden en vrouwen.
o ja je heb gelijk, jezus9quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Jezus1, Jezus9.... Hoeveel Jezussen hebben we hier eigenlijk? Ik dacht dat God maar één Zoon had.
Ik heb veel blogs gelezen van toeristen die trails hebben gelopen in Boquete en omgeving.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. En de slechte voorbereiding: gewoon in een topje en korte broek die trail gaan doen. Plus dat ze eigenlijk geen reiservaring hebben.
Het zijn gewoon onervaren meiden, geen volwassen vrouwen. Vooruit plannen was niet hun sterkste kant.
Met tot gevolg dit drama.
quote:Op zondag 28 september 2014 12:41 schreef schuschuho het volgende:
Sorry ik geloof dat ik hier niet goed ben!Ik zoek het topic van Kris Kremers en Lisanne Froon!!
Trek op zijn minst een lange broek aan! Die locals zie je ook niet in korte broek rondlopen, met al die beesten daar.quote:Op zondag 28 september 2014 13:05 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik heb veel blogs gelezen van toeristen die trails hebben gelopen in Boquete en omgeving.
Met veel foto's er bij. Ik kan me niet herinneren dat ik een foto gezien heb van een wandelaar die zo schaars gekleed was.
Inderdaad. Dat is een, wellicht pijnlijke, waarheid die veel van de "onverklaarbare" gebeurtenissen toch verklaart.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef agter het volgende:
Overigens, als je het niet volwassen gedrag van de meiden ziet, zal het mij niet verbazen dat ze ook de tijd niet in de gaten gehouden hebben.
Nope; Jezus is de 7e zoon van god.quote:Op zondag 28 september 2014 12:56 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Jezus1, Jezus9.... Hoeveel Jezussen hebben we hier eigenlijk? Ik dacht dat God maar één Zoon had.
Inderdaad, het is gewoon zo ondoordacht hoe ze die wandeling hebben aangepakt. Allereerst denk ik dat ze helemaal niet goed voorbereid zijn en dachten dat ze een rondje zouden maken toen ze doorliepen nadat ze de Mirador hadden bereikt. Een internesite bezoeken vooraf betekent niet dat je alle info in je opneemt. Verder is idd die kledingkeuze ook vrij bizar. Als ze alleen na de Mirador weer terug waren gelopen, dan was hun kleding nog wel enigzins geschikt, maar gezien de omgeving voorbij de Mirador zou je toch wat beter uitgerust moeten zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 13:09 schreef agter het volgende:
Overigens, als je het niet volwassen gedrag van de meiden ziet, zal het mij niet verbazen dat ze ook de tijd niet in de gaten gehouden hebben.
Een Darwin Award lijkt me op zijn plaats.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Copycat het volgende:
Jeudige overmoed die zijn tragische tol heeft geëist.
Het puberbrein staat (wetenschappelijk) erom bekend dat het nog niet goed vooruit kan plannen, en tot onvoorspelbaar gedrag kan leiden. Het overziet beslissingen nog niet goed.quote:Op zondag 28 september 2014 13:27 schreef Copycat het volgende:
Jeudige overmoed die zijn tragische tol heeft geëist.
Kijk uit, voordat de gedachtenpolitie in dit topic je een veeg uit de pan geeft. Heb meerdere malen ondervonden dat commentaar op vader Kremers (die het niet kan verkroppen dat zijn 'slimme' dochter zou kunnen verdwalen) ook niet gewaardeerd werd.quote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een Darwin Award lijkt me op zijn plaats.
Ja, bedankt - dat was me ook al opgevallen. Ik zal me een beetje inhouden.quote:Op zondag 28 september 2014 13:50 schreef Falco het volgende:
[..]
Kijk uit, voordat de gedachtenpolitie in dit topic je een veeg uit de pan geeft. Heb meerdere malen ondervonden dat commentaar op vader Kremers (die het niet kan verkroppen dat zijn 'slimme' dochter zou kunnen verdwalen) ook niet gewaardeerd werd.
Wat zijn dit dan weer voor sneue opmerkingen?quote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Een Darwin Award lijkt me op zijn plaats.
Ergens kan ik die Panamezen ook wel begrijpen dat ze dat gezeur van die verdwijning zat zijn. Voor hen is het ook een uitgemaakte zaak hoe het allemaal is verlopen en willen ze nu de boel afronden door de overblijfselen over te dragen. Kan me er wel iets bij voorstellen. Zoveel nieuwe bruikbare info is er ook niet gekomen de laatste tijd.quote:Op zondag 28 september 2014 14:07 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, bedankt - dat was me ook al opgevallen. Ik zal me een beetje inhouden.
In dezelfde sfeer vond men ook niet prettig dat ik eerder een eenvoudige rekensom maakte: omdat K&L het bedrag van $25 uitspaarden op een gids verwacht de familie K. dat de Panamese gemeenschap nu gratis en voor niets $25.000 - $100.000 (een ruwe schatting, rekening houdend met personele inzet, helicopters, etc.) uitgeeft om de beenderen van hun dochter in de jungle op te sporen.
Staat bij mij ook nog steeds bovenaan het lijstje van mogelijkheden. Het enige wat dan verklaard moet worden is hoe en waardoor ze buiten het zicht van passanten zijn geraakt, d.w.z. van het pad af. Buiten het pad daalt de vindkans razendsnel richting nul.quote:Op zondag 28 september 2014 13:00 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, daar dacht ik ook al aan. En de slechte voorbereiding: gewoon in een topje en korte broek die trail gaan doen. Plus dat ze geen reiservaring hadden.
Het waren gewoon onervaren meiden, geen volwassen vrouwen. Vooruit plannen was niet hun sterkste kant.
Met tot gevolg dit drama.
Gewoon niet goed vooruit gedacht en gepland door de meiden. Dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 28 september 2014 14:27 schreef A_Fortiori het volgende:
Die kledingkeuze vind ik ook bizar. Je spaart maanden voor deze trip, je leest je in voor zo'n reis, dan ben je al twee weken iin Panama, je leest en krijgt en informatie over hikes en je reserveert ook enkele, dan ben je wel op de hoogte van wandelschoenen maar niet op de hoogte van degelijke kleding?
Als je reserveert voor een hike, wordt dat er ook niet bij gezegd?
Zo begint ie. Daarna gaat ie diep het bos in:quote:Op zondag 28 september 2014 14:34 schreef blondetrien het volgende:
Tot de Mirador is het vrij open terrein toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |