maar icm andere zaken wordt dat wel minder onwaarschijnlijk, bv het belgedrag. Maar daarover kunnen wij verschillen van mening.quote:Op zondag 28 september 2014 02:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ja, opmerkelijk, maar nog geen argument voor een misdrijf.
quote:Op zondag 28 september 2014 02:31 schreef vronie het volgende: Fijn dat je terug bent laat je niet op fokken door dit persoon.
Ik jou ookquote:Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Jezus9 het volgende:
[..]Ik waarderen mijn toegewijde, trouwe fans
Daarom is het juist een prima vergelijking, bij het zoeken naar de dader van deze moord verdachte verdwijning past. Nog wel mogelijke daders, niet één die als enige verdacht wordt. Maar er is hier wel een meest genoemde geadopteerd als meest geschikte om een misdrijf denkbaar te houden. En de argumenten tegen natuurlijk overlijden (miskleunen met schatten van de kans daarop). zijn praktisch hetzelfde. Het zal maar over je gezegd worden, door crimefighters een halve wereld verderop: "ik wil (x of y) niet beschuldigen, maar het is wel duidelijk, dat hij er meer van weet"quote:Op zondag 28 september 2014 02:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Ik weet niet waar deze opmerkingen op teruggrijpen, maar in elk geval zijn de zaak "Lucia de B." en de Schiedammer parkmoord totaal verschillend.
In de zaak "Lucia de B." was er namelijk überhaupt geen sprake van moord.
Stellige overtuiging? Man, ik leg even wat dingetjes uit, die ik hier zie. En dat het niet anders wordt als bijv. jij, jezelf vergeleken bij Wim Dankbaar en doorgedraaide Thruthers een realist bent die dan "kom op, jongens" denkt. Heeft niks met man of vrouw te maken. Waarom je deze move maakt weet ik niet, maar ik ben een neger, dus pas maar op.quote:Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Kijk de 'op hun ... getrapte' mannen hier eens te keer gaan tegen meMet name 'JustinCase' heeft een vrouw je stellige overtuiging nog nooit eerder tegen gesproken ofwat?
Over het algemeen niet maar als z'n naam Bonjaski draagt maak ik een uitzondering tot aanraking.quote:Op zondag 28 september 2014 03:02 schreef JustinCase het volgende: Waarom je deze move maakt weet ik niet, maar ik ben een neger, dus pas maar op.
Ik lees door de je regels heen dat de zoon van FG misschien verdacht is.quote:Op zondag 28 september 2014 02:46 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Daarom is het juist een prima vergelijking, bij het zoeken naar de dader van deze moord verdachte verdwijning past. Nog wel mogelijke daders, niet één die als enige verdacht wordt. Maar er is hier wel een meest genoemde geadopteerd als meest geschikte om een misdrijf denkbaar te houden. En de argumenten tegen natuurlijk overlijden (miskleunen met schatten van de kans daarop). zijn praktisch hetzelfde. Het zal maar over je gezegd worden, door crimefighters een halve wereld verderop: "ik wil (x of y) niet beschuldigen, maar het is wel duidelijk, dat hij er meer van weet"
Dat zijn drie haakse sprongen op een rij, je dwaalspoor boodshap is duidelijk..quote:Op zondag 28 september 2014 03:03 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Over het algemeen niet maar als z'n naam Bonjaski draagt maak ik een uitzondering tot aanraking.
Als ik "de zoon van" niet begrijp, maar als automatisch"FG" gezegd of gedacht wordt als het over verdachtmaken gaat, hoef ik even geen uitleg over de grap. Als het met x y te maken heeft ook niet, dan ga ik er morgen wel om lachen.quote:Op zondag 28 september 2014 03:07 schreef vronie het volgende:
[..]
Ik lees door de je regels heen dat de zoon van FG misschien verdacht is.
Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?quote:Op zondag 28 september 2014 02:31 schreef vronie het volgende:
[..]
Fijn dat je terug bent laat je niet op fokken door dit persoon
Ik weet dat je aandacht van me wil trekken via allerlei indirecte omwegen maar heb je al gezegd dat ik geen interesse in een date met je heb, get over itquote:Op zondag 28 september 2014 03:19 schreef JustinCase het volgende: Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?
quote:Op zondag 28 september 2014 04:46 schreef jackie12 het volgende: Als mijn vriendin van 22 en al haar vriendinnen 11 dagen verdwaald zouden zijn in de jungle dan zouden ze ALLEMAAL in die 11 dagen meerdere keren naar huis hebben geprobeerd te bellen, een sms proberen te sturen en als het helemaal niet meer ging zeker een soort van bericht/foto hebben achtergelaten voor hun vriendje of ouder in de hoop dat die uiteindelijk een keer gelezen zou worden.
Ik begrijp wat je bedoelt kloothommel. Eerst niet maar nu wel (een beetje)quote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op zich klopt dat. Maar in dit geval is een eenvoudige verdwaling verreweg de meest waarschijnlijke oorzaak van de tragedie. Alle andere scenario's zijn zeer onwaarschijnlijk en om die reden niet de moeite om nog veel geld in te investeren.
Ben je dronken of zoquote:Op zondag 28 september 2014 03:39 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Ik weet dat je aandacht van me wil trekken via allerlei indirecte omwegen maar heb je al gezegd dat ik geen interesse in een date met je heb, get over it
Jij bent voorspelbaar. Je zit jezelf vast in te dekken voor als het een verdwaling is. Want dan zal het volgens jou over een jaar of 3 of zo alsnog duidelijk worden dat jij gelijk had. Op die manier kun je nu nog jaren lopen bleren dat niemand het begrijpt behalve jijquote:Op zondag 28 september 2014 04:53 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
Maar tis allemaal zó voorspelbaar... als over 3 jaar blijkt dat het toch een misdrijf was (getuigenissen, verklikkers, bewijsstukken naar voren komen, wat dan ook, dat even in het midden gelaten) dan zie ik iedereen die pertinent beweerde dat het een verdwaling of ongeluk was al zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd: een misdrijf.
quote:Op zondag 28 september 2014 08:11 schreef Grijzemassa het volgende: Jij bent voorspelbaar. Je zit jezelf vast in te dekken voor als het een verdwaling is. Want dan zal het volgens jou over een jaar of 3 of zo alsnog duidelijk worden dat jij gelijk had. Op die manier kun je nu nog jaren lopen bleren dat niemand het begrijpt behalve jij
Ben je me nou alweer aan het stalken? Je reageert op elke zin, woord en knipslag van me. In elke reeks, keer op keer. Waarom je precies geobsedeerd door mijn persoon bent, blijft een raadsel maar gelieve dit te stoppen, ja?quote:
ah.... de rivier? (grapje)😜quote:Op zondag 28 september 2014 08:30 schreef Grijzemassa het volgende:
de laatste botresten zijn gevonden op een plek waar meerdere botresten lagen van mensen en dieren
dan is het volgende mogelijk
-de plek is wat een zelling wordt genoemd http://nl.wiktionary.org/wiki/zelling
-een dader heeft daar botresten van meerdere mensen en dieren neergelegd
-een dader heeft de botresten van Kris er bij gelegd
in de laatste 2 gevallen moet het iemand zijn met veel kennis van het gebied en die zich daar regelmatig bevindt zonder al te veel op te vallen
Achtervolgingswaanzinquote:Op zondag 28 september 2014 08:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
[..]
Ben je me nou alweer aan het stalken? Je reageert op elke zin, woord en knipslag van me. In elke reeks, keer op keer. Waarom je precies geobsedeerd door mijn persoon bent, blijft een raadsel maar gelieve dit te stoppen, ja?
Waarom zou K. voor een knappe man zo poseren, als ze er thuis al een heeft?quote:Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen, kan ik het volgende vragen: wie van jullie denkt, dat de foto van K op de mirador, met die uitgestrekte armen, zo geposeerd kan zijn "voor een knappe man" die er bij is, en waar K van onder de indruk is, en die naar haar kijkt, of is dat volslagen quatsch? en staan vrouwen met elkaar onderling juist zo op de foto (ontspannen).
Blij en trots.quote:Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef A_Fortiori het volgende:
[..]
Waarom zou K. voor een knappe man zo poseren, als ze er thuis al een heeft?
Nee, ik zou zo poseren omdat ik blij ben de top te hebben bereikt, tenslotte heb ik er maanden voor gespaard.
vind ik zeker geen gekke gedachtequote:Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen, kan ik het volgende vragen: wie van jullie denkt, dat de foto van K op de mirador, met die uitgestrekte armen, zo geposeerd kan zijn "voor een knappe man" die er bij is, en waar K van onder de indruk is, en die naar haar kijkt, of is dat volslagen quatsch? en staan vrouwen met elkaar onderling juist zo op de foto (ontspannen).
Een vrouw? Dat is te onwaarschijnlijk voor ze...quote:Op zondag 28 september 2014 03:19 schreef JustinCase het volgende:
[..]
Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?
quote:Op zondag 28 september 2014 00:05 schreef Jezus9 het volgende:
Wat is de bedoeling hier van?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is dat zo? Hoe vaak gebeurt dat daar? Aantoonbaar?quote:Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Op zich klopt dat. Maar in dit geval is een eenvoudige verdwaling verreweg de meest waarschijnlijke oorzaak van de tragedie. Alle andere scenario's zijn zeer onwaarschijnlijk en om die reden niet de moeite om nog veel geld in te investeren.
Ach. Gruisloos heeft zijn eigen kaartje ook weer terug gezet in de OP terwijl die dus aantoonbaar fout is. Dus wat maakt een kaartje meer of minder nu uit?quote:Op zondag 28 september 2014 09:29 schreef Poekje01 het volgende:
Wellicht "doen" we ons onderzoek verkeerd, en moeten we Gorraay vragen of hij een kaart kan maken met Google maps/bing, met zo'n cirkel, rondom de vindplaatsen en dan uitwaaierend met 5 km daaromheen. En dat we dan met zijn allen dat gebied dan proberen in kaart te brengen, en logisch te linken aan de laatste Quebrada foto. Zoiets als hieronder:
WS is toe aan Thread nr 6, en hierin is nog eens die kaart weergegeven van User KingRoad,
in post 2 (oorspr. van 16/08):
http://s102.photobucket.c(...)zps7b76826b.jpg.html
dat weet je helemaal niet, dat is een aannamequote:Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen...
knipperde knip
Gaat alles goed met je?quote:Op zondag 28 september 2014 08:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
[..]
Ben je me nou alweer aan het stalken? Je reageert op elke zin, woord en knipslag van me. In elke reeks, keer op keer. Waarom je precies geobsedeerd door mijn persoon bent, blijft een raadsel maar gelieve dit te stoppen, ja?
Eh... ik heb zelf vier kinderen, ook in de leeftijd van K&L. Vandaar juist dat deze zaak me bezighoudt, vermoed ik.quote:Op zondag 28 september 2014 05:31 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Ik begrijp wat je bedoelt kloothommel. Eerst niet maar nu wel (een beetje)
Kort gezegd: de meiden zijn dood en komen we er waarschijnlijk nooit achter wat er is gebeurd.
Onderzoek zal heel veel geld kosten( wat er niet is ) in een land wat niet mee wil werken.
Waarom je dan nog druk maken?
Ik denk dat je denkt (aanname) dat de meiden idd verdwaald zijn maar al het ander sluit je niet geheel uit.
Eerlijke vraag: Heb je kinderen?
Mijn gevoel (aanname) zegt nl van niet.
Ik als ouder zou tot mn dood willen weten wat er is gebeurd met mn kind.
Als nu blijkt dat jij geen kinderen hebt begrijp ik je standpunt maar dan zeg ik : geloof me als je kinderen hebt ga je door tot het gaatje (en verder)
Als je wel kinderen hebt dan begrijp ik je niet
Facebook-generatie. Voor de faceboek-vrienden moet worden geëtaleerd hoe fantastisch leuk de vakantie wel niet is en wat ze allemaal hebben meegemaakt. Een soort pauwengedrag dus.quote:Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
Want voor Facebook maakten we nooit dit soort vakantiekiekjes.quote:Op zondag 28 september 2014 12:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
Facebook-generatie. Voor de faceboek-vrienden moet worden geëtaleerd hoe fantastisch leuk de vakantie wel niet is en wat ze allemaal hebben meegemaakt. Een soort pauwengedrag dus.
De meeste onzin die schrijft negeer ik. Maar af en toe is het gewoon te aantrekkelijk om je een koekje van eigen deeg te geven.quote:Op zondag 28 september 2014 08:38 schreef Jezus9 het volgende:
[..]
[..]
Haha. Jawel hoor. Bijna alle meiden maken dit soort foto's. Zeker sinds ze digitale camera's hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Want voor Facebook maakten we nooit dit soort vakantiekiekjes.
Misschien moeten jullie samen een eigen topic beginnen?quote:Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
De meeste onzin die schrijft negeer ik. Maar af en toe is het gewoon te aantrekkelijk om je een koekje van eigen deeg te geven.
En tja, als je hier post kun je reacties krijgen. Moet je maar tegen kunnen
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee als mensen hier op mijn posts reageren. Zelfs niet als de grootste kloothommel reageertquote:Op zondag 28 september 2014 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Misschien moeten jullie samen een eigen topic beginnen?
Hola, niet schelden, anders krijg je een ban, -edit-quote:Op zondag 28 september 2014 12:36 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee als mensen hier op mijn posts reageren. Zelfs niet als de grootste kloothommel reageert
Precies: alle meiden. Dat markeert ook goed het verschil tussen meiden en vrouwen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef agter het volgende:
[..]
Haha. Jawel hoor. Bijna alle meiden maken dit soort foto's. Zeker sinds ze digitale camera's hebben.
Mij vergelijken met dat jezus1 figuur, das pas scheldenquote:Op zondag 28 september 2014 12:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Hola, niet schelden, anders krijg je een ban, .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |