abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 september 2014 @ 02:32:26 #51
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144973877
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:17 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ja, opmerkelijk, maar nog geen argument voor een misdrijf.
maar icm andere zaken wordt dat wel minder onwaarschijnlijk, bv het belgedrag. Maar daarover kunnen wij verschillen van mening.
pi_144974007
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:31 schreef vronie het volgende: Fijn dat je terug bent laat je niet op fokken door dit persoon.
_O_ Ik waarderen mijn toegewijde, trouwe fans _O_

Met vriendelijke groet, afzender: Jezus.
pi_144974025
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:41 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

_O_ Ik waarderen mijn toegewijde, trouwe fans _O_
Ik jou ook ^O^
pi_144974053
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:43 schreef vronie het volgende: Ik jou ook ^O^
Huwelijksaanzoek in aantocht, check u brievenbus morgenvroeg :7
pi_144974064
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:25 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Ik weet niet waar deze opmerkingen op teruggrijpen, maar in elk geval zijn de zaak "Lucia de B." en de Schiedammer parkmoord totaal verschillend.

In de zaak "Lucia de B." was er namelijk überhaupt geen sprake van moord.
Daarom is het juist een prima vergelijking, bij het zoeken naar de dader van deze moord verdachte verdwijning past. Nog wel mogelijke daders, niet één die als enige verdacht wordt. Maar er is hier wel een meest genoemde geadopteerd als meest geschikte om een misdrijf denkbaar te houden. En de argumenten tegen natuurlijk overlijden (miskleunen met schatten van de kans daarop). zijn praktisch hetzelfde. Het zal maar over je gezegd worden, door crimefighters een halve wereld verderop: "ik wil (x of y) niet beschuldigen, maar het is wel duidelijk, dat hij er meer van weet"

[ Bericht 0% gewijzigd door JustinCase op 28-09-2014 03:03:20 ]
pi_144974231
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:19 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Kijk de 'op hun ... getrapte' mannen hier eens te keer gaan tegen me _O- Met name 'JustinCase' heeft een vrouw je stellige overtuiging nog nooit eerder tegen gesproken ofwat? _O-
Stellige overtuiging? Man, ik leg even wat dingetjes uit, die ik hier zie. En dat het niet anders wordt als bijv. jij, jezelf vergeleken bij Wim Dankbaar en doorgedraaide Thruthers een realist bent die dan "kom op, jongens" denkt. Heeft niks met man of vrouw te maken. Waarom je deze move maakt weet ik niet, maar ik ben een neger, dus pas maar op.
pi_144974251
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 03:02 schreef JustinCase het volgende: Waarom je deze move maakt weet ik niet, maar ik ben een neger, dus pas maar op.
Over het algemeen niet maar als z'n naam Bonjaski draagt maak ik een uitzondering tot aanraking.
pi_144974278
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:46 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Daarom is het juist een prima vergelijking, bij het zoeken naar de dader van deze moord verdachte verdwijning past. Nog wel mogelijke daders, niet één die als enige verdacht wordt. Maar er is hier wel een meest genoemde geadopteerd als meest geschikte om een misdrijf denkbaar te houden. En de argumenten tegen natuurlijk overlijden (miskleunen met schatten van de kans daarop). zijn praktisch hetzelfde. Het zal maar over je gezegd worden, door crimefighters een halve wereld verderop: "ik wil (x of y) niet beschuldigen, maar het is wel duidelijk, dat hij er meer van weet"
Ik lees door de je regels heen dat de zoon van FG misschien verdacht is.
pi_144974288
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 03:03 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Over het algemeen niet maar als z'n naam Bonjaski draagt maak ik een uitzondering tot aanraking.
Dat zijn drie haakse sprongen op een rij, je dwaalspoor boodshap is duidelijk..
En het is ook best laat, dus je kunt niets uitsluiten. Welterusten, als vrouw.
pi_144974327
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 03:07 schreef vronie het volgende:

[..]

Ik lees door de je regels heen dat de zoon van FG misschien verdacht is.
Als ik "de zoon van" niet begrijp, maar als automatisch"FG" gezegd of gedacht wordt als het over verdachtmaken gaat, hoef ik even geen uitleg over de grap. Als het met x y te maken heeft ook niet, dan ga ik er morgen wel om lachen.
pi_144974346
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:31 schreef vronie het volgende:

[..]

Fijn dat je terug bent laat je niet op fokken door dit persoon
Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?
pi_144974447
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 03:19 schreef JustinCase het volgende: Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?
Ik weet dat je aandacht van me wil trekken via allerlei indirecte omwegen maar heb je al gezegd dat ik geen interesse in een date met je heb, get over it :{w
pi_144974690
Als mijn vriendin van 22 en al haar vriendinnen 11 dagen verdwaald zouden zijn in de jungle dan zouden ze ALLEMAAL in die 11 dagen meerdere keren naar huis hebben geprobeerd te bellen, een sms proberen te sturen en als het helemaal niet meer ging zeker een soort van bericht/foto hebben achtergelaten voor hun vriendje of ouder in de hoop dat die uiteindelijk een keer gelezen zou worden.

Mensen die dan nog steeds geloven dat daar een andere reden voor moet zijn dat dat niet gebeurd is om maar aan hun verdwaal/ongeluk theorie vast te kunnen houden...ach,ze doen maar.

Tegen die mensen zeg ik : toedeledokie, blijf zitten waar je zit maar ik ga verder. De groeten
pi_144974718
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 04:46 schreef jackie12 het volgende: Als mijn vriendin van 22 en al haar vriendinnen 11 dagen verdwaald zouden zijn in de jungle dan zouden ze ALLEMAAL in die 11 dagen meerdere keren naar huis hebben geprobeerd te bellen, een sms proberen te sturen en als het helemaal niet meer ging zeker een soort van bericht/foto hebben achtergelaten voor hun vriendje of ouder in de hoop dat die uiteindelijk een keer gelezen zou worden.
:Y

Maar tis allemaal zó voorspelbaar... als over 3 jaar blijkt dat het toch een misdrijf was (getuigenissen, verklikkers, bewijsstukken naar voren komen, wat dan ook, dat even in het midden gelaten) dan zie ik iedereen die pertinent beweerde dat het een verdwaling of ongeluk was al zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd: een misdrijf.
pi_144974798
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op zich klopt dat. Maar in dit geval is een eenvoudige verdwaling verreweg de meest waarschijnlijke oorzaak van de tragedie. Alle andere scenario's zijn zeer onwaarschijnlijk en om die reden niet de moeite om nog veel geld in te investeren.
Ik begrijp wat je bedoelt kloothommel. Eerst niet maar nu wel (een beetje)
Kort gezegd: de meiden zijn dood en komen we er waarschijnlijk nooit achter wat er is gebeurd.
Onderzoek zal heel veel geld kosten( wat er niet is ) in een land wat niet mee wil werken.
Waarom je dan nog druk maken?
Ik denk dat je denkt (aanname) dat de meiden idd verdwaald zijn maar al het ander sluit je niet geheel uit.
Eerlijke vraag: Heb je kinderen?
Mijn gevoel (aanname) zegt nl van niet.

Ik als ouder zou tot mn dood willen weten wat er is gebeurd met mn kind.
Als nu blijkt dat jij geen kinderen hebt begrijp ik je standpunt maar dan zeg ik : geloof me als je kinderen hebt ga je door tot het gaatje (en verder)
Als je wel kinderen hebt dan begrijp ik je niet
pi_144974905
quote:
16s.gif Op zondag 28 september 2014 03:39 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

Ik weet dat je aandacht van me wil trekken via allerlei indirecte omwegen maar heb je al gezegd dat ik geen interesse in een date met je heb, get over it :{w
Ben je dronken of zo
pi_144974993
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 04:53 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

:Y

Maar tis allemaal zó voorspelbaar... als over 3 jaar blijkt dat het toch een misdrijf was (getuigenissen, verklikkers, bewijsstukken naar voren komen, wat dan ook, dat even in het midden gelaten) dan zie ik iedereen die pertinent beweerde dat het een verdwaling of ongeluk was al zeggen: zie je wel, ik heb het altijd al gezegd: een misdrijf.
Jij bent voorspelbaar. Je zit jezelf vast in te dekken voor als het een verdwaling is. Want dan zal het volgens jou over een jaar of 3 of zo alsnog duidelijk worden dat jij gelijk had. Op die manier kun je nu nog jaren lopen bleren dat niemand het begrijpt behalve jij :r
pi_144975042
de laatste botresten zijn gevonden op een plek waar meerdere botresten lagen van mensen en dieren
dan is het volgende mogelijk

-de plek is wat een zelling wordt genoemd http://nl.wiktionary.org/wiki/zelling
-een dader heeft daar botresten van meerdere mensen en dieren neergelegd
-een dader heeft de botresten van Kris er bij gelegd

in de laatste 2 gevallen moet het iemand zijn met veel kennis van het gebied en die zich daar regelmatig bevindt zonder al te veel op te vallen
pi_144975087
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:11 schreef Grijzemassa het volgende: Jij bent voorspelbaar. Je zit jezelf vast in te dekken voor als het een verdwaling is. Want dan zal het volgens jou over een jaar of 3 of zo alsnog duidelijk worden dat jij gelijk had. Op die manier kun je nu nog jaren lopen bleren dat niemand het begrijpt behalve jij :r
quote:
0s.gifOp zondag 28 september 2014 07:26 schreef Grijzemassa het volgende: Ben je dronken of zo :r
Ben je me nou alweer aan het stalken? Je reageert op elke zin, woord en knipslag van me. In elke reeks, keer op keer. Waarom je precies geobsedeerd door mijn persoon bent, blijft een raadsel maar gelieve dit te stoppen, ja?
pi_144975247
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 08:30 schreef Grijzemassa het volgende:
de laatste botresten zijn gevonden op een plek waar meerdere botresten lagen van mensen en dieren
dan is het volgende mogelijk

-de plek is wat een zelling wordt genoemd http://nl.wiktionary.org/wiki/zelling
-een dader heeft daar botresten van meerdere mensen en dieren neergelegd
-een dader heeft de botresten van Kris er bij gelegd

in de laatste 2 gevallen moet het iemand zijn met veel kennis van het gebied en die zich daar regelmatig bevindt zonder al te veel op te vallen
ah.... de rivier? (grapje)😜
pi_144975287
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen, kan ik het volgende vragen: wie van jullie denkt, dat de foto van K op de mirador, met die uitgestrekte armen, zo geposeerd kan zijn "voor een knappe man" die er bij is, en waar K van onder de indruk is, en die naar haar kijkt, of is dat volslagen quatsch? en staan vrouwen met elkaar onderling juist zo op de foto (ontspannen).
pi_144975350
quote:
18s.gif Op zondag 28 september 2014 08:38 schreef Jezus9 het volgende:

[..]

[..]

Ben je me nou alweer aan het stalken? Je reageert op elke zin, woord en knipslag van me. In elke reeks, keer op keer. Waarom je precies geobsedeerd door mijn persoon bent, blijft een raadsel maar gelieve dit te stoppen, ja?
Achtervolgingswaanzin
pi_144975380
Wellicht "doen" we ons onderzoek verkeerd, en moeten we Gorraay vragen of hij een kaart kan maken met Google maps/bing, met zo'n cirkel, rondom de vindplaatsen en dan uitwaaierend met 5 km daaromheen. En dat we dan met zijn allen dat gebied dan proberen in kaart te brengen, en logisch te linken aan de laatste Quebrada foto. Zoiets als hieronder:

WS is toe aan Thread nr 6, en hierin is nog eens die kaart weergegeven van User KingRoad,
in post 2 (oorspr. van 16/08):

http://s102.photobucket.c(...)zps7b76826b.jpg.html

[ Bericht 6% gewijzigd door Poekje01 op 28-09-2014 09:56:33 ]
pi_144975501
Deze post #20 van Danyoromijn spreekt mij aan:

I discovered who the women are who walked with guide P.M. on 2 May the culebra trail
(from coast to coast). Actually one of them is a journalist and she traveled with a film maker.
It's interesting to read they made about 2 terrabytes of pictures and movies there.
If we had that collection, we would have a much bigger chance to find the exact location
of the night pictures. You can read about their trip here:

http://emilykinskey.com/2014/06/02/w...across-panama/

Ik denk zelf alleen dat het niet de dames waren die die nachtfoto's maakten: niemand snapt ze, dus wat zouden we er aan moeten hebben?
pi_144975733
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen, kan ik het volgende vragen: wie van jullie denkt, dat de foto van K op de mirador, met die uitgestrekte armen, zo geposeerd kan zijn "voor een knappe man" die er bij is, en waar K van onder de indruk is, en die naar haar kijkt, of is dat volslagen quatsch? en staan vrouwen met elkaar onderling juist zo op de foto (ontspannen).
Waarom zou K. voor een knappe man zo poseren, als ze er thuis al een heeft?
Nee, ik zou zo poseren omdat ik blij ben de top te hebben bereikt, tenslotte heb ik er maanden voor gespaard.
  zondag 28 september 2014 @ 10:11:40 #76
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144975755
Overduidelijk een tada!-moment.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
  zondag 28 september 2014 @ 10:11:54 #77
55835 ZaZoe
The spice of life
pi_144975758
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 10:09 schreef A_Fortiori het volgende:

[..]

Waarom zou K. voor een knappe man zo poseren, als ze er thuis al een heeft?
Nee, ik zou zo poseren omdat ik blij ben de top te hebben bereikt, tenslotte heb ik er maanden voor gespaard.
Blij en trots.
Een pond moed is meer waard dan een ton geluk
  zondag 28 september 2014 @ 10:12:42 #78
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_144975766
quote:
vind ik zeker geen gekke gedachte
pi_144975852
Volgende vraag heb ik aan Baru gesteld:

Baru: do you think it is possible to ask your friend at the DIJ to find out who is the person "Lux"
in this thread

http://projectavalon.net/(...)ghlight=kris+lisanne

April 5, in post # 7 Buares

[quote]
Posted by Lux
According to a friend of the girls, they had a 2pm appointment at the Pianista trail head, but they never showed upIs this common knowledge? Do we have any actual evidence they went hiking anywhere at all?
[unquote]

can the DIJ ask the Project Avalon org. to give them info about the IP addresses of both the Buares and Lux user, and than ask this Buares where he got that post from this Lux user out of, and ask Lux the following:

- who was this friend of the girls? user Lux is referring to
- with whome did the girls have a 2pm appointment at the Pianista trail head?
pi_144976163
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 03:19 schreef JustinCase het volgende:

[..]

Hoeveel van de hier verdacht gemaakte Panamezen zijn vrouw?
Een vrouw? Dat is te onwaarschijnlijk voor ze...
pi_144976272
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 00:05 schreef Jezus9 het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat is de bedoeling hier van?
pi_144976393
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 02:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Op zich klopt dat. Maar in dit geval is een eenvoudige verdwaling verreweg de meest waarschijnlijke oorzaak van de tragedie. Alle andere scenario's zijn zeer onwaarschijnlijk en om die reden niet de moeite om nog veel geld in te investeren.
Is dat zo? Hoe vaak gebeurt dat daar? Aantoonbaar?
Als ik dáár naar kijk dan vind ik dat juist helemaal niet het meest waarschijnlijk.
pi_144976512
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 09:29 schreef Poekje01 het volgende:
Wellicht "doen" we ons onderzoek verkeerd, en moeten we Gorraay vragen of hij een kaart kan maken met Google maps/bing, met zo'n cirkel, rondom de vindplaatsen en dan uitwaaierend met 5 km daaromheen. En dat we dan met zijn allen dat gebied dan proberen in kaart te brengen, en logisch te linken aan de laatste Quebrada foto. Zoiets als hieronder:

WS is toe aan Thread nr 6, en hierin is nog eens die kaart weergegeven van User KingRoad,
in post 2 (oorspr. van 16/08):

http://s102.photobucket.c(...)zps7b76826b.jpg.html

Ach. Gruisloos heeft zijn eigen kaartje ook weer terug gezet in de OP terwijl die dus aantoonbaar fout is. Dus wat maakt een kaartje meer of minder nu uit?
pi_144977679
quote:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen...
knipperde knip
dat weet je helemaal niet, dat is een aanname :P
...
pi_144977765
quote:

[..]

[..]

Gaat alles goed met je?
Make my day!
  zondag 28 september 2014 @ 12:05:50 #87
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144977790
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 05:31 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Ik begrijp wat je bedoelt kloothommel. Eerst niet maar nu wel (een beetje)
Kort gezegd: de meiden zijn dood en komen we er waarschijnlijk nooit achter wat er is gebeurd.
Onderzoek zal heel veel geld kosten( wat er niet is ) in een land wat niet mee wil werken.
Waarom je dan nog druk maken?
Ik denk dat je denkt (aanname) dat de meiden idd verdwaald zijn maar al het ander sluit je niet geheel uit.
Eerlijke vraag: Heb je kinderen?
Mijn gevoel (aanname) zegt nl van niet.

Ik als ouder zou tot mn dood willen weten wat er is gebeurd met mn kind.
Als nu blijkt dat jij geen kinderen hebt begrijp ik je standpunt maar dan zeg ik : geloof me als je kinderen hebt ga je door tot het gaatje (en verder)
Als je wel kinderen hebt dan begrijp ik je niet
Eh... ik heb zelf vier kinderen, ook in de leeftijd van K&L. Vandaar juist dat deze zaak me bezighoudt, vermoed ik.

In de eerste plaats zou ik er alles aan doen om te verhinderen dat mijn kinderen, ook al zijn ze met 21/22 jaar formeel volwassen, naar zo'n van god verlaten oord zouden vertrekken. Naar mijn idee waren deze meisjes nog veel te naïef en onervaren om deze reis te maken. Dat zie ik helaas bevestigd in de foto's die ze hebben gemaakt. Zelf heb ik over de hele wereld gelopen, ook in berggebieden en andere ruige streken. Maar nog nooit ben ik andere wandelaars tegengekomen die slechts gekleed waren in een kort strak broekje en een mouwloos hempje.

Maar goed, mocht mijn kind dan toch zo eigenwijs zijn om op zo jonge leeftijd wel naar de andere kant van de aardbol te willen en daar dan verdwalen (of vermist raken), dan zou ik er natuurlijk ook alles aan doen om het te redden. Echter, als mijn kind dan overleden zou zijn, dan moet er een moment van berusting en rouw komen. Dat is natuurlijk vreselijk triest.

Iets anders is het willen blijven zoeken naar een alternatieve doodsoorzaak, omdat er om een of andere reden de gedachte van een misdrijf is ontstaan, hoewel daar geen enkele directe aanwjzing voor is. Ik geloof niet dat dat verstandig is.
  zondag 28 september 2014 @ 12:09:02 #88
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144977870
quote:
Facebook-generatie. Voor de faceboek-vrienden moet worden geëtaleerd hoe fantastisch leuk de vakantie wel niet is en wat ze allemaal hebben meegemaakt. Een soort pauwengedrag dus.
pi_144977873
Ze waren idd heel slecht gekleed voor die tocht.
De voorbereiding was gewoon niet goed, dat is duidelijk.
Make my day!
  zondag 28 september 2014 @ 12:17:27 #90
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_144978035
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:09 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

Facebook-generatie. Voor de faceboek-vrienden moet worden geëtaleerd hoe fantastisch leuk de vakantie wel niet is en wat ze allemaal hebben meegemaakt. Een soort pauwengedrag dus.
Want voor Facebook maakten we nooit dit soort vakantiekiekjes.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_144978063
quote:

[..]

[..]

De meeste onzin die schrijft negeer ik. Maar af en toe is het gewoon te aantrekkelijk om je een koekje van eigen deeg te geven.
En tja, als je hier post kun je reacties krijgen. Moet je maar tegen kunnen :P
pi_144978080
quote:
7s.gif Op zondag 28 september 2014 12:17 schreef Copycat het volgende:

[..]

Want voor Facebook maakten we nooit dit soort vakantiekiekjes.
Haha. Jawel hoor. Bijna alle meiden maken dit soort foto's. Zeker sinds ze digitale camera's hebben. :)
Make my day!
pi_144978307
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 09:09 schreef Poekje01 het volgende:

[..]

ah.... de rivier? (grapje)😜
Jaaa, die is verdachte nr 1 :)
pi_144978357
Hm, die kaart van Baru uit de OP is door hem verwijderd?
http://www.bing.com/maps/(...)DED!1986&form=LMLTSN
Make my day!
  zondag 28 september 2014 @ 12:33:37 #95
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144978384
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:19 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

De meeste onzin die schrijft negeer ik. Maar af en toe is het gewoon te aantrekkelijk om je een koekje van eigen deeg te geven.
En tja, als je hier post kun je reacties krijgen. Moet je maar tegen kunnen :P
Misschien moeten jullie samen een eigen topic beginnen?
pi_144978448
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Misschien moeten jullie samen een eigen topic beginnen?
Nee hoor, ik heb er geen moeite mee als mensen hier op mijn posts reageren. Zelfs niet als de grootste kloothommel reageert :D
pi_144978551
Sorry ik geloof dat ik hier niet goed ben! :N Ik zoek het topic van Kris Kremers en Lisanne Froon!! :W
  zondag 28 september 2014 @ 12:42:23 #98
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144978571
quote:
0s.gif Op zondag 28 september 2014 12:36 schreef Grijzemassa het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb er geen moeite mee als mensen hier op mijn posts reageren. Zelfs niet als de grootste kloothommel reageert :D
Hola, niet schelden, anders krijg je een ban, -edit-

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 28-09-2014 13:11:21 ]
  zondag 28 september 2014 @ 12:44:35 #99
429912 Dr.Kloothommel
Trollen moet mogen
pi_144978614
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:20 schreef agter het volgende:

[..]

Haha. Jawel hoor. Bijna alle meiden maken dit soort foto's. Zeker sinds ze digitale camera's hebben. :)
Precies: alle meiden. Dat markeert ook goed het verschil tussen meiden en vrouwen.
pi_144978675
quote:
1s.gif Op zondag 28 september 2014 12:42 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Hola, niet schelden, anders krijg je een ban, .
Mij vergelijken met dat jezus1 figuur, das pas schelden :(

[ Bericht 1% gewijzigd door Lavenderr op 28-09-2014 13:11:43 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')