Zeker nu er geen aanwijzingen gevonden zijn voor een misdrijf. Dan maar eindeloos verder zoeken? Wanneer stop je daarmee?quote:Op zondag 28 september 2014 15:57 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
[..]
Aan alles hangt een prijskaartje. Hoeveel zou jij (namens de Panamese gemeenschap) er voor over hebben om nog een paar botten te vinden? $10.000 of $100.000 of $1.000.000?
Ergens moet het toch ophouden?
Ik kan me wel voorstellen dat ze meer resten willen vinden. Met wat er nu gevonden is blijven er zoveel vragen open. Aan de andere kant, voor de ouders van Lisanne waren het antwoorden.quote:Op zondag 28 september 2014 16:16 schreef agter het volgende:
[..]
Zeker nu er geen aanwijzingen gevonden zijn voor een misdrijf. Dan maar eindeloos verder zoeken? Wanneer stop je daarmee?
Ja, natuurlijk willen ze meer resten. Maar wanneer is het genoeg?quote:Op zondag 28 september 2014 16:20 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Ik kan me wel voorstellen dat ze meer resten willen vinden. Met wat er nu gevonden is blijven er zoveel vragen open. Aan de andere kant, voor de ouders van Lisanne waren het antwoorden.
waar ik nog aan toe wil voegen, hoeveel heeft dat nou gekost? Dat wat gevonden is, is door de inwoners van het gebied gevonden. Dan gaat het om dna onderzoeken en wat mislukte zoekacties.quote:Op zondag 28 september 2014 16:05 schreef Marrije het volgende:
Ze zijn niet de eersten die daar zijn verdwenen. Hoeveel is het toerisme waard? Alleen betere wegwijzers?
Alle zoekacties, met en zonder honden, vergeten?quote:Op zondag 28 september 2014 16:26 schreef Marrije het volgende:
[..]
waar ik nog aan toe wil voegen, hoeveel heeft dat nou gekost? Dat wat gevonden is, is door de inwoners van het gebied gevonden.
ik had mijn post al aangepastquote:Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef agter het volgende:
[..]
Alle zoekacties, met en zonder honden, vergeten?
Het is ook geen rijk land.
Weet niet of het terecht is om met NL maatstaven te meten.
Ik de mijne ook.quote:
Nou, met dat fosfor zou ik toch wat meer onderzoek doen. Bijvoorbeeld op de plek waar ze die botten hebben gevonden. Om maar wat te noemen.quote:Op zondag 28 september 2014 16:28 schreef agter het volgende:
En dan nog de vraag: wanneer heb je genoeg gevonden? Hoe lang moet je doorzoeken?
Goeie vraag, of het quatsch is. Stel, dat deze pose (of welke pose dan ook) inderdaad alleen voor een man bedoeld kan zijn. Dan is het geen quatsch. Anders wel. Fossiele quatsch, uit de hoogtijdagen van de heterodominantie, toen al het andere "van het pad af gaan" was.quote:Op zondag 28 september 2014 09:14 schreef Poekje01 het volgende:
ik weet dat hier veel vrouwen meelezen, kan ik het volgende vragen: wie van jullie denkt, dat de foto van K op de mirador, met die uitgestrekte armen, zo geposeerd kan zijn "voor een knappe man" die er bij is, en waar K van onder de indruk is, en die naar haar kijkt, of is dat volslagen quatsch? en staan vrouwen met elkaar onderling juist zo op de foto (ontspannen).
Het mindere sterke is dat er geen foto's van een gids zijn en dat er geen foto van hen beiden tegelijk is wanneer ze hun prestatiemomentje (het halen van een bergtop) hebben bereikt.quote:Op zondag 28 september 2014 18:08 schreef jackie12 het volgende:
Dat de meiden slecht (belachelijk) gekleed zijn voor de hike zeg en denk ik net als jullie ook al maanden.
Jullie aanname is dat dat als ware bewijst dat ze slecht voorbereid waren. Zou kunnen.
Je kunt het ook in een ander daglicht zetten namelijk dat ze ogenschijnlijk slecht voorbereid waren omdat ze niet alleen gingen maar dat er een gids met hun meeging in wie ze het volste vertrouwen hadden en ze daarom doorliepen na de mirador.
Bovendien zeggen verschillende mensen dat ze juist niet naief zijn en slecht voorbereid waren en dat ze informatie hebben gezocht en zelfs tegen anderen hebben gezegd de pianista niet zonder gids te doen.
Het sterke van dit scenario is dat dat verklaard dat (tot nu toe) niemand hen 100% zeker heeft gezien vanaf de hostel tot boven op de mirador.
Het zwakke van verdwalen is dat ze dan dus met Tita Tovenaar zijn toverstokje , hoepla vanaf de hostel boven op de mirador stonden.quote:Op zondag 28 september 2014 18:11 schreef Falco het volgende:
[..]
Het mindere sterke is dat er geen foto's van een gids zijn en dat er geen foto van hen beiden tegelijk is wanneer ze hun prestatiemomentje (het halen van een bergtop) hebben bereikt.
Houd eens op met die bullshit.
Klinkt leuk, maar in de praktijk zal het toch een stuk lastiger blijken te zijn. Voor zo'n zoektochtquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef suddenintuition het volgende:
juist ! dat bedoel ik nou.....als amateurs, tellen wij eigenlijk niet mee, wij mogen niet mee praten
`zogenaamd ` ....wij hebben de opleiding niet.....wij zijn te `emotioneel ` betrokken, zoals dat dan heet......maar ik durf er mijn kop om te verwedden, dat als er ergens in Nederland, een losgeslagen miljonair rondloopt met wat geld teveel, wat toch maar ergens op een slapende bankrekening staat.....en die zou bereidt zijn een 20-tal fokforummers hier een onderzoeks-reis te betalen, daar naar toe.....dat wij binnen 2 a 3 weken deze hele zaak opgelost hadden, en dan laten we ons n e r g e n s door tegen houden......moest kunnen.....helaassss......
Ja zoiets dacht ik ook al vanaf het moment dat ik hier begon mee te lezen.quote:Op zondag 28 september 2014 12:41 schreef schuschuho het volgende:
Sorry ik geloof dat ik hier niet goed ben!Ik zoek het topic van Kris Kremers en Lisanne Froon!!
Je wou eerst mij nog laten blokken door de moderator, omdat ik nogal negatiefquote:Op zondag 28 september 2014 09:45 schreef Poekje01 het volgende:
Deze post #20 van Danyoromijn spreekt mij aan:
Al zouden ze ze niet zelf gemaakt hebben, dan weten we in ieder geval wel waar ze zijnquote:Ik denk zelf alleen dat het niet de dames waren die die nachtfoto's maakten: niemand snapt ze, dus wat zouden we er aan moeten hebben?
Ik dacht dat we het hier al héél lang geleden over hebben gehad! De conclusie is toen gemaakt dat de meiden deze foto wel zelf hebben gemaakt! Lees eerst eens helemaal terug alvorens hier te posten. Of wordt nu alles in de herhaling gegooid?quote:Op zondag 28 september 2014 18:57 schreef danyoromijn het volgende:
quote:Ik denk zelf alleen dat het niet de dames waren die die nachtfoto's maakten: niemand snapt ze, dus wat zouden we er aan moeten hebben?
Ik kan natuurlijk niet voorkomen wat mensen hier allemaal posten. Ik kan wel alles lezen en daar op modden. En dat doe ik dan ook.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Ja zoiets dacht ik ook al vanaf het moment dat ik hier begon mee te lezen.
Het het is echt een beetje triest hier met die figuren die elkaar steeds aanvallen
en beschuldigen. Erg jammer, want door al die spam en off topic posts zien we
door de bomen het bos niet meer (hmm, wel een toepasselijke metafoor trouwens).
Nogmaals mijn verzoek aan de Moderator om ervoor te zorgen dat het hier weer
om de inhoud gaat. Kritiek op elkaars standpunten is prima, maar hou het dan
wel inhoudelijk en laten we ons beperken tot deze zaak (af en toe een vergelijking
met een andere zaak kan, maar een hele pagina off topic is niet leuk meer).
In een paar dagen tijd zijn wel alweer ineens 10 pagina's met voornamelijk
rommel verder en slechts een paar nuttige bijdragen, heel vermoeiend....
(ja kom maar weer op met die negatieve reactie's... zo voorspelbaar...)
eh? Wat is dit nou, ik begrijp best dat je de herhaling van zetten zat bent hoor. Maar ik denk fat die meiden die fotos niet zelf hebben gemaakt, weet niet wie de conclusie heeft getrokken van wel, maar in principe weten we het gewoon niet.quote:Op zondag 28 september 2014 19:04 schreef schuschuho het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het hier al héél lang geleden over hebben gehad! De conclusie is toen gemaakt dat de meiden deze foto wel zelf hebben gemaakt! Lees eerst eens helemaal terug alvorens hier te posten. Of wordt nu alles in de herhaling gegooid?
Ja dat begrijp ik en ben er ook van overtuigd dat je daarbij zoveel mogelijk de forumregelsquote:Op zondag 28 september 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ik kan natuurlijk niet voorkomen wat mensen hier allemaal posten. Ik kan wel alles lezen en daar op modden. En dat doe ik dan ook.
Er is inderdaad geen bewijs dat ze de foto's zelf gemaakt hebben (ze staan er zelf immers niet op) en er is ook geen bewijs dat iemand anders ze gemaakt heeft, dat maakt het zo ingewikkeld. Ik vraag me af wanneer het NFI de camera heeft onderzocht op DNA-materiaal, waarom we in het nieuws niets hebben gehoord of er wel of geen DNA van anderen op de camera is gevonden, dat zou een hoop duidelijkheid scheppen. Een eventuele dader, hoe slim die ook is, zal altijd wel iets van sporen op zo'n rugzak of camera achterlaten (een haar of huidschilver is al genoeg).quote:Op zondag 28 september 2014 19:15 schreef Marrije het volgende:
[..]
eh? Wat is dit nou, ik begrijp best dat je de herhaling van zetten zat bent hoor. Maar ik denk fat die meiden die fotos niet zelf hebben gemaakt, weet niet wie de conclusie heeft getrokken van wel, maar in principe weten we het gewoon niet.
Het simpele feit dat het OM niet uitgaat van een misdrijf, suggereert op zijn minst dat er geen vreemd DNA aangetroffen is op alles wat ze onderzocht hebben.quote:Op zondag 28 september 2014 19:21 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Er is inderdaad geen bewijs dat ze de foto's zelf gemaakt hebben (ze staan er zelf immers niet op) en er is ook geen bewijs dat iemand anders ze gemaakt heeft, dat maakt het zo ingewikkeld. Ik vraag me af wanneer het NFI de camera heeft onderzocht op DNA-materiaal, waarom we in het nieuws niets hebben gehoord of er wel of geen DNA van anderen op de camera is gevonden, dat zou een hoop duidelijkheid scheppen. Een eventuele dader, hoe slim die ook is, zal altijd wel iets van sporen op zo'n rugzak of camera achterlaten (een haar of huidschilver is al genoeg).
Super! Goed om te zien.quote:Op zondag 28 september 2014 19:09 schreef Geruisloos het volgende:
Kaart nu met Pianista trail.
[ afbeelding ]
Op WS heeft Baru de rest van de route ook op zijn kaart gezet. Of die route helemaalquote:
Ik postte vandaag:quote:Op zondag 28 september 2014 19:45 schreef danyoromijn het volgende:
[..]
Op WS heeft Baru de rest van de route ook op zijn kaart gezet. Of die route helemaal
klopt weten we niet, die is niet met GPS gemaakt, maar op basis van wat hij nog wist van
de rest van de route. Hopelijk komt er nog eens een volledige met GPS gemaakte kaart.
Vreemd?quote:Op zondag 28 september 2014 12:32 schreef agter het volgende:
Hm, die kaart van Baru uit de OP is door hem verwijderd?
http://www.bing.com/maps/(...)DED!1986&form=LMLTSN
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |