SPOILER: Kampioen afbeeldingen 2010/2011, 2011/2012, 2012/2013 en 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2012/2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2013/2014Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2014/2015Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
kut tt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
APOEL Nicosia schijnt ook fysieke spelers te hebben!!111!!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Op naar het krachthonk' was beter geweest.![]()
het wordt tijd dat boilesen het krachthonk in gaatquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
'Op naar het krachthonk' was beter geweest.![]()
Huh, Ajax een pingel in een uitwedstrijd? Dat het kan
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal![]()
KNJB scheidsquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef StarGazer het volgende:
Huh, Ajax een pingel in een uitwedstrijd? Dat het kan![]()
Sigthorsson schrok er zelf ook van en schoot daarom maar gewoon overquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:31 schreef StarGazer het volgende:
Huh, Ajax een pingel in een uitwedstrijd? Dat het kanOnterechte automatische incasso![]()
Goede overwinning, alleen jammer dat Ajax in 7 wedstrijden al 10 goals heeft geïncasseerd.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.![]()
Het is wat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:52 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Boer heeft weer genoten van de inzet van Sightorsson zegt ie tegen Joep Schreuder.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
voor mijn gevoel was De Boer bijna aan het overwegen om hem uit de basis te halen. Die hoop is nu weer vervlogen. En dat is heel wat inderdaad.quote:![]()
Sigthorsson loop er toevallig drie in met zijn logge lijf en hij zal wel weer bijna ongelimiteerd krediet van frenkHeel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Die eerste goal was wel mooi vond ik. Die andere twee waren gewoon dankzij geblunder van de keeper inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2014 23:55 schreef Catch22- het volgende:
Sigthorsson loop er toevallig drie in met zijn logge lijf en hij zal wel weer bijna ongelimiteerd krediet van frenk![]()
Ik ben geen fan van Sigthorsson, maar 'ondanks geblunder van de keeper' hij schiet ze er toch goed in? Twee keer een gaatje, korte hoek en door de benen, zijn gewoon prima goals. Dat hij daarna drie of misschien wel meer kansen en een lompe actie in de 16 bij Veltman heeft verpest het dan weer ontzettend en dat is ook de reden dat de meeste fans Sigthorsson liever vervangen zien worden.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Goh, 1x een goeie dag hebben maakt hem niet ineens goed.quote:Op zondag 28 september 2014 00:19 schreef PeeJie_ het volgende:
Ik ben geen fan van Sigthorsson, maar 'ondanks geblunder van de keeper' hij schiet ze er toch goed in? Twee keer een gaatje, korte hoek en door de benen, zijn gewoon prima goals. Dat hij daarna drie of misschien wel meer kansen en een lompe actie in de 16 bij Veltman heeft verpest het dan weer ontzettend en dat is ook de reden dat de meeste fans Sigthorsson liever vervangen zien worden.![]()
Dit is echt te idioot voor woorden. Op TV zie je het een, twee keer voorbij komen maar in zo'n gifje wordt het steeds erger. Elke keer als ik er naar kijk ziet het er steeds dommer uit.quote:Op zondag 28 september 2014 00:55 schreef Gruisman het volgende:
[..]
Hij komt ook echt uit het niet opeens aanrennen![]()
Nu zijn aanvallers doorgaans niet zo handig met verdedigende acties, maar dit slaat alles.![]()
Ondanks zijn 3 treffers, blijf ik hem een waardeloze spits vinden. Hij kan niet voetballen, echt niet.quote:Op zondag 28 september 2014 01:53 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Dit is echt te idioot voor woorden. Op TV zie je het een, twee keer voorbij komen maar in zo'n gifje wordt het steeds erger. Elke keer als ik er naar kijk ziet het er steeds dommer uit.
Nu zijn aanvallers doorgaans niet zo handig met verdedigende acties, maar dit slaat alles.What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?![]()
http://gfycat.com/ContentDifferentHen
We hadden gewoon fucking Pellè moeten kopen
Serieus dan werd je met 2 vingers in de neus kampioen en kon je gewoon overwinteren in de CL.![]()
Alsof hij ooit naar Ajax zou komenquote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
http://gfycat.com/ContentDifferentHen
We hadden gewoon fucking Pellè moeten kopen
Serieus dan werd je met 2 vingers in de neus kampioen en kon je gewoon overwinteren in de CL.Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
![]()
![]()
Goed dat Schöne terugkomt en gisteren eens te meer duidelijk werd dat Andersen en Serero naar de Toekomst mogen.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
quote:Fileleed Ajax onder de loep - Telegraaf
De aanklager betaald voetbal onderzoekt of Ajax zaterdag door eigen schuld te laat bij NAC Breda arriveerde. De spelersbus bereikte pas een half uur voor het geplande aanvangstijdstip het Rat Verlegh Stadion. Daarom werd de aftrap van het duel verplaatst van 18.30 uur naar 18.45 uur.
Ajax ondervond veel hinder van wegwerkzaahheden aan de A27, die overigens vantevoren waren aangekondigd. Trainer Frank de Boer en zijn spelers vertrokken ook extra vroeg naar Breda, maar arriveerden toch te laat. „Dit is misschien niet handig van ons”, erkende de oefenmeester van Ajax. „Maar de politie raadde ons ook af om over Rotterdam te rijden. Dat vonden ze niet verstandig omdat de combibussen met fans van Feyenoord naar Deventer vertrokken.”
De KNVB laat weten dat het er naar streeft dat duels op tijd beginnen. De aanklager onderzoekt of Ajax iets te verwijten valt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee dat zeg ik ook niet, maar om meteen de goals af te serveren als fout van de keeper is ook een beetje kort door de bocht. Maar een goede speler, nee, dat heeft hij daarna helaas weer bewezen niet te zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 01:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goh, 1x een goeie dag hebben maakt hem niet ineens goed.Wie niet dom is moet slim zijn!![]()
Het toont wel zijn werklust aan, maar ook zijn lompheid, daar is hij wel een beetje mee gedefinieerd, doet zijn (loop)werk goed.quote:![]()
kreeg een onverwachte tegenstanderquote:Op zondag 28 september 2014 10:38 schreef Amoeba het volgende:
Veltman
Stond een beetje te schutteren bij de tweede NAC gol maar verder prima wedstrijd.![]()
![]()
hij heeft daar niets te zoeken. Er staan tien man achter hem voor het verdedigen in de zestien. Hij geeft gewoon een goal weg zo.quote:Op zondag 28 september 2014 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het toont wel zijn werklust aan, maar ook zijn lompheid, daar is hij wel een beetje mee gedefinieerd, doet zijn (loop)werk goed.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?![]()
Siggy deed zijn werk gisteren goed, voor mij gewoon meer dan een ruime voldoende.
Andersen en Serero daarentegen...jongens, jongens, wat een treurnis.![]()
Andersen was al een stuk beter dan de voorgaande wedstrijden. Is alleen fysiek nog te licht, nog even een tijdje de sportschool in.quote:Op zondag 28 september 2014 11:18 schreef Fargo het volgende:
Siggy deed zijn werk gisteren goed, voor mij gewoon meer dan een ruime voldoende.
Andersen en Serero daarentegen...jongens, jongens, wat een treurnis.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
dat sportschool moeten we ook niet overdrijven, hij is lichamelijk gewoon nog een jochie, dat train je er in de sportschool niet zomaar uit, kwestie van (fysiek) volwassen worden.quote:Op zondag 28 september 2014 11:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Andersen was al een stuk beter dan de voorgaande wedstrijden. Is alleen fysiek nog te licht, nog even een tijdje de sportschool in.![]()
Is ook zo maar wat werken aan zijn body mag best. Hij hoeft geen kleerkast te worden maar wat steviger op zijn benen staan is alleen maar goed.quote:Op zondag 28 september 2014 11:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
dat sportschool moeten we ook niet overdrijven, hij is lichamelijk gewoon nog een jochie, dat train je er in de sportschool niet zomaar uit, kwestie van (fysiek) volwassen worden.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Zo bouw je dus krediet op bij je nieuwe club. Job well done!quote:Op zondag 28 september 2014 02:48 schreef ClapClapYourHands het volgende:
We hadden gewoon fucking Pellè moeten kopen![]()
Verre van sterk in ieder geval net als hij ook bij het eerste doelpunt Perica vrij liet inkoppenquote:Op zondag 28 september 2014 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit was dat Veltman z'n fout.![]()
LR heeft er inderdaad kijk op.quote:Op zondag 28 september 2014 01:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Littlerabbit was dat Veltman z'n fout.Wegens niet-Zuid-Koreaanse praktijken verwijderd. :')
VBL / De stylist
https://www.youtube.com/watch?v=G9Y5Dhzciyc&
https://www.youtube.com/watch?v=uxlsPrPF_lk![]()
Sowieso is het verdedigend nog niet zoals het moet zijnquote:Op zondag 28 september 2014 12:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Verre van sterk in ieder geval net als hij ook bij het eerste doelpunt Perica vrij liet inkoppen![]()
Maakte wel veel meer fouten dan dat. Speelde echt belabberd.quote:Op zondag 28 september 2014 10:38 schreef Amoeba het volgende:
Veltman
Stond een beetje te schutteren bij de tweede NAC gol maar verder prima wedstrijd.AFCA
Qui audet adipiscitur![]()
Klopt, maar die goals van milik tegen die amateurs en Heracles waren ook niet bijzonder.quote:Op zondag 28 september 2014 01:50 schreef Yreal het volgende:
[..]
Goh, 1x een goeie dag hebben maakt hem niet ineens goed.![]()
Robert Muric heeft vrijdag in het duel tussen Jong Ajax en FC Emmen een ingescheurde enkelband (links) opgelopen. De aanvaller is de komende weken niet inzetbaar en reist dus ook niet mee met Ajax A1 naar Cyprus voor het UEFA Youth League-wedstrijd tegen Apoel Nicosia.
Muric kreeg tijdens de tweede helft van FC Emmen – Jong Ajax (2-2) een tik op zijn enkels en viel geblesseerd uit. Voor rust had de Kroaat zijn eerste doelpunt gemaakt voor Ajax in het betaalde voetbal.![]()
Poep toch wel 16 kleuren voor barca.. met een beetje pech word dat 26-0quote:Op zondag 28 september 2014 08:15 schreef Planga het volgende:
[ afbeelding ]
Goed dat Schöne terugkomt en gisteren eens te meer duidelijk werd dat Andersen en Serero naar de Toekomst mogen.hhhhh![]()
Ach kom, zo heel veel slechter dan vorig seizoen is het ook weer niet.quote:Op zondag 28 september 2014 13:28 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Poep toch wel 16 kleuren voor barca.. met een beetje pech word dat 26-0Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Oh zie net dat el classico 4 dagen erna is, was vorig seizoen volgens mij ook?quote:Op zondag 28 september 2014 13:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach kom, zo heel veel slechter dan vorig seizoen is het ook weer niet.
Hebben we weer mazzel mee
hhhhh![]()
Bron: De meest betrouwbare berichtgever op het gebied van Ajax, De Telegraaf.quote:Schöne met Ajax mee naar Cyprus
Frank de Boer heeft Lasse Schöne opgenomen in de wedstrijdselectie van Ajax voor het Champions Leagueduel met Apoel Nicosia. De middenvelder en sleutelspelers van de Amsterdammers is nagenoeg hersteld van een liesblessure.
Schöne was nog niet van de partij tegen NAC Breda. Ajax zegevierde met 2-5 dankzij 3 goals van Kolbeinn Sigthorsson en doelpunten van Ricardo van Rhijn en Joël Veltman.
"Lasse kan al veel dingen 100 procent, maar in de dingen waar hij goed in is, zit nog wat twijfel”, meldde trainer Frank de Boer over Schöne, voorafgaand aan het duel met NAC Breda.
De Boer neemt 19 spelers mee naar Cyprus, waarvan er nog één moet afvallen om de selectie definitief te maken. Uit het eerste Champions Leagueduel, met Paris Saint-Germain in de ArenA, hield Ajax 1 punt over dankzij een wonderschone vrije trap van Schöne (1-1).![]()
Cruciale wedstrijd jaquote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Als we niet oppassen verliezen we gewoon van APOEL![]()
Kan heel gemakkelijk ja, maar met 1-0 verliezen in barcelona op volle sterkte is best knapquote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Als we niet oppassen verliezen we gewoon van APOELhhhhh![]()
Je zag het al tegen Celtic, als de tegenstander flink de beuk erin gooit komen we altijd in de problemenquote:Op zondag 28 september 2014 13:33 schreef Smoofie het volgende:
Als we niet oppassen verliezen we gewoon van APOEL![]()
8 wisselspelers noem ik niet volle sterkte.quote:Op zondag 28 september 2014 13:43 schreef DaveDave09 het volgende:
[..]
Kan heel gemakkelijk ja, maar met 1-0 verliezen in barcelona op volle sterkte is best knapAFCA
Veltman was weer baasquote:Op zondag 28 september 2014 12:32 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maakte wel veel meer fouten dan dat. Speelde echt belabberd.![]()
Beste verdediger van NL, by far.![]()
Is het er zo eentjequote:Robert Muric moet de komende weken rust houden. De aanvaller van Jong Ajax raakte vrijdag in het duel met FC Emmen (2-2) geblesseerd aan zijn enkel en zijn club meldt dat hij een ingescheurde enkelband heeft opgelopen. Hoe lang hij exact uit de roulatie is, wordt niet vermeld.
/
De jonge Kroaat, die afgelopen zomer een veelbesproken overstap maakte van Dinamo Zagreb, kende daarmee een bitterzoete avond. Voor rust had hij Jong Ajax met zijn eerste treffer in het Nederlandse betaalde voetbal nog aan een 0-2 voorsprong geholpen, maar acht minuten na de pauze moest hij zich laten vervangen.
De achttienjarige buitenspeler is door Ajax gehaald met het oog op de toekomst en zal dit seizoen voornamelijk zijn minuten maken bij het beloftenelftal en de A1. De club meldt dat Muric door zijn kwetsuur niet meereist naar Cyprus, waar hij met de A1 een wedstrijd in de UEFA Youth League zou afwerken tegen APOEL Nicosia.![]()
![]()
En een penalty missen (en dan niet eens gered door de keeper maar gewoon overgeschoten) en een tegengoal veroorzaakt.quote:![]()
Het is inderdaad ergens jammer dat hij er een 3 inschopt, aangezien Frank nu weer de verlosser in hem ziet. Het is leuk dat we winnen, maar ergens blijft het schrijnend dat het moet met figuren als Andersen, Serano, en Siggy. Ajax 1 onwaardige spelers. Waarom een Zivkovic in Jong laten rijpen, maar een speler als Andersen wel week na week in het eerste laten ballen terwijl hij er duidelijk weinig toevoegt? Grootste talent dit dat, leuk allemaal, maar als je het in wedstrijden niet laat zien, wat heb je dan aan zo'n talent op de training?![]()
Vond hem gisteren wel wat goede acties hebben moet ik zeggen, maar wat mij betreft zit hij dinsdag, mits Schöne kan spelen natuurlijk, weer gewoon op de bank en gaat het niet ten koste van El Ghazi, die echt mijn favoriete speler begint te wordenquote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is inderdaad ergens jammer dat hij er een 3 inschopt, aangezien Frank nu weer de verlosser in hem ziet. Het is leuk dat we winnen, maar ergens blijft het schrijnend dat het moet met figuren als Andersen, Serano, en Siggy. Ajax 1 onwaardige spelers. Waarom een Zivkovic in Jong laten rijpen, maar een speler als Andersen wel week na week in het eerste laten ballen terwijl hij er duidelijk weinig toevoegt? Grootste talent dit dat, leuk allemaal, maar als je het in wedstrijden niet laat zien, wat heb je dan aan zo'n talent op de training?![]()
Ach penalty missen kan iedereen gebeuren zelfs Balo. Die tegengoal was wel mooi jaquote:Op zondag 28 september 2014 14:41 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En een penalty missen (en dan niet eens gered door de keeper maar gewoon overgeschoten) en een tegengoal veroorzaakt.![]()
![]()
Altijd een beetje triest als mensen hier hopen op het falen van Siggy en dus van Ajax.
Ook niet mijn eerste spits maar voorlopig heb je weinig anders voorhanden. Milik of Siggy, lood om oud ijzer. Als ze maar scoren.Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat iemand liever heeft dat we verliezen dan dat we winnen dankzij Siggyquote:Op zondag 28 september 2014 15:06 schreef Pedroso het volgende:
Altijd een beetje triest als mensen hier hopen op het falen van Siggy en dus van Ajax.Oneensquote:Milik of Siggy, lood om oud ijzer.![]()
![]()
Wat een onzinquote:Op zondag 28 september 2014 14:44 schreef Loveless85 het volgende:
Het is inderdaad ergens jammer dat hij er een 3 inschopt, aangezien Frank nu weer de verlosser in hem ziet.Als hij geen goals maakt krijgt ie kritiek en als ie een hattrick maakt ook?
![]()
![]()
Wat zie je dan in Milik? Ik ben tot nu toe helemaal niet onder de indruk van hem eerlijk gezegd. Maar wil hem wel eens een aantal wedstrijden achter elkaar aan het werk zien dan kunnen we er pas echt over oordelen.quote:Op zondag 28 september 2014 15:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ik kan me niet voorstellen dat iemand liever heeft dat we verliezen dan dat we winnen dankzij Siggy
[..]
Oneens![]()
Neuh, maar laten we vooral niet nu gaan doen alsof hij in Ajax 1 thuis hoort omdat hij er 3 in frommelt tegen een degradatiekandidaat.quote:Op zondag 28 september 2014 15:52 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wat een onzinAls hij geen goals maakt krijgt ie kritiek en als ie een hattrick maakt ook?
![]()
Voetballend vind ik hem zo'n 80 keer beter dan Sigthórsson, al deed hij dat gisteren zeker in de eerste helft ook niet verkeerd. Verder denk ik dat hij ook best een afmaker kan zijn al heeft hij ook dat niet veel laten zien, zit wel een lekker schot in hem.quote:Op zondag 28 september 2014 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat zie je dan in Milik? Ik ben tot nu toe helemaal niet onder de indruk van hem eerlijk gezegd. Maar wil hem wel eens een aantal wedstrijden achter elkaar aan het werk zien dan kunnen we er pas echt over oordelen.
De irritaties door Sigthórsson die er elke wedstrijd weer zijn zorgen er dan al helemaal voor dat ik Milik graag zoals jij al zegt eens een paar wedstrijden achter elkaar wil zien.![]()
Wees blij dat we uberhaupt 2 spitsen hebben die nu wat goals maken. Een beetje concurrentie op die plek kan geen kwaad.quote:Op zondag 28 september 2014 16:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Neuh, maar laten we vooral niet nu gaan doen alsof hij in Ajax 1 thuis hoort omdat hij er 3 in frommelt tegen een degradatiekandidaat.![]()
Tegen JOS en NAC ja...quote:Op zondag 28 september 2014 16:07 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Wees blij dat we uberhaupt 2 spitsen hebben die nu wat goals maken. Een beetje concurrentie op die plek kan geen kwaad.![]()
De lulquote:Op zondag 28 september 2014 17:10 schreef DaveDave09 het volgende:
[ afbeelding ]
Siggy gunde hem dus gewoon geen kans op een rebound
Ondertussen helpt Heerenveen ons een handje![]()
![]()
NAC heeft evenveel punten als Feyenoord en Vitesse hoorquote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
True storyquote:Op zondag 28 september 2014 18:42 schreef Shreyas het volgende:
[..]
NAC heeft evenveel punten als Feyenoord en Vitesse hoor![]()
Nou die goaltjes van Milik tegen JOS had Serero nog wel gemaakt. Wat schoot die ze belabberd binnen en die keeper deed niksquote:Op zondag 28 september 2014 16:10 schreef Vermecelli het volgende:
[..]
Lekker boeiend hoe en tegen wie ze die doelpunten maken. Als ze maar scoren.![]()
![]()
Die eerste niet, die zat er best aardig in. Die drie prikkertjes maken echter niet het feit goed dat hij sinds april droog stond en echt 0,0 niks toevoegt aan het team. Sterker nog, ik heb het idee dat siggy op de loonlijst staat in rotterdam.quote:Op zondag 28 september 2014 18:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Nou die goaltjes van Milik tegen JOS had Serero nog wel gemaakt. Wat schoot die ze belabberd binnen en die keeper deed niksIk ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Psv gaat nog wel wat punten laten liggen als ik die wedstrijd van vandaag zo bekijk.quote:Ik ben DeJori en ik wil aangesproken worden als DeJori. Ik heb handboeien en ik heb pepperspray. Ik los dat hier op op mijn manier. Aight?![]()
Jozefzoon, daar zijn we ook geschikt vanaf gekomen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast.
Dit psv wordt never kampioen de komende 3jaarNothing to see here, carry on![]()
Dinsdag weer CLBen erg benieuwd, weet niks van APOEL dus het is mij een raadsel hoeveel kans we hebben om te winnen daar
![]()
Mwah, Ajax vorige week was nog stukken slechter. Ik moet het allemaal nog maar zien.quote:Op zondag 28 september 2014 19:16 schreef RijstNatie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap alvast.
Dit psv wordt never kampioen de komende 3jaar![]()
We zijn pas 7 wedstrijden ver, en alle teams hebben hun mindere kanten. Wie dit jaar kampioen wordt, ligt nog helemaal open. Al hoop ik natuurlijk wel dat Ajax weer kampioen wordt
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.![]()
PSV heeft in mijn ogen nog steeds de beste selectie van de eredivisie, maar dat is m.i. al een paar jaar het geval.quote:Op zondag 28 september 2014 19:35 schreef spijkerbroek het volgende:
We zijn pas 7 wedstrijden ver, en alle teams hebben hun mindere kanten. Wie dit jaar kampioen wordt, ligt nog helemaal open. Al hoop ik natuurlijk wel dat Ajax weer kampioen wordtVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hahah nee PSV heeft niet de beste selectie.quote:Op zondag 28 september 2014 19:37 schreef Monolith het volgende:
[..]
PSV heeft in mijn ogen nog steeds de beste selectie van de eredivisie, maar dat is m.i. al een paar jaar het geval.![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 14:02 schreef Syntix het volgende:
[..]
Veltman was weer baas![]()
Beste verdediger van NL, by far.![]()
![]()
![]()
Lastige , stugge , ervaren ploeg . Gaat lastig wordenquote:Op zondag 28 september 2014 19:22 schreef Heeinz het volgende:
Dinsdag weer CLBen erg benieuwd, weet niks van APOEL dus het is mij een raadsel hoeveel kans we hebben om te winnen daar
RED ONS HENNIEGOD![]()
Gewoon een soort Celtic dus?quote:Op zondag 28 september 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lastige , stugge , ervaren ploeg . Gaat lastig worden![]()
Gewoon 3 punten meenemen moet te doen zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 19:55 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Lastige , stugge , ervaren ploeg . Gaat lastig worden![]()
Met dit team gaat nooit iets vanzelfquote:Op zondag 28 september 2014 20:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Gewoon 3 punten meenemen moet te doen zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
Zeker niet in de CLquote:Op zondag 28 september 2014 20:07 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Met dit team gaat nooit iets vanzelf![]()
Daar ben ik nou net bang voor tegen een tegenstander die niet echt aanspreekt maar wel gewoon goed is, het zal wel nodig zijn.quote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms stijgen ze dan boven zichzelf uit , hopelijk dinsdag ook![]()
Het is een uitstekende ploeg ja . Hopelijk denken ze niet dat dit makkelijk gaat worden want dan ga je er gewoon kansloos af daarquote:Op zondag 28 september 2014 23:15 schreef Tarado het volgende:
[..]
Daar ben ik nou net bang voor tegen een tegenstander die niet echt aanspreekt maar wel gewoon goed is, het zal wel nodig zijn.RED ONS HENNIEGOD![]()
nee, komt omdat ze in de CL meer ruimte krijgenquote:Op zondag 28 september 2014 23:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Soms stijgen ze dan boven zichzelf uit , hopelijk dinsdag ook
makkelijker voetballen![]()
Dat ook .quote:Op zondag 28 september 2014 23:19 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
nee, komt omdat ze in de CL meer ruimte krijgen
makkelijker voetballenRED ONS HENNIEGOD![]()
Dit seizoen nog Denswil - Veltman. Kunnen we jaren mee vooruit, goeie zaak.quote:Frank de Boer acht de kans zeer reëel dat Niklas Moisander halverwege het seizoen wordt verkocht, zo laat hij weten tegenover De Telegraaf. Het contract van Moisander loopt komende zomer af. "Uiteindelijk zal het de bedoeling zijn hem komende wintertransferperiode te verkopen”, aldus de trainer, die een ’maar’ liet volgen. "Als hij in de winterstop nog de beste is, praten we over een nieuw contract."
"Hij weet dat het zou kunnen gebeuren dat hij op de bank terechtkomt. Maar op dit moment zie ik daar geen reden voor. Als er uiteindelijk een gelijkwaardige speler is, zoals destijds bij Miralem Sulejmani, dan krijgt de toekomst de voorkeur boven degene die gaat vertrekken. Ik vind dat Stefano Denswil goed bezig is. Dat gat wordt kleiner."![]()
Ik vind Moisander niet echt geweldig dit seizoen, verdedigend dan.quote:Op zondag 28 september 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit seizoen nog Denswil - Veltman. Kunnen we jaren mee vooruit, goeie zaak.![]()
Zullen we zien dat Viergever er komt te spelenquote:Op zondag 28 september 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit seizoen nog Denswil - Veltman. Kunnen we jaren mee vooruit, goeie zaak.![]()
Denswilquote:Op zondag 28 september 2014 23:22 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Dit seizoen nog Denswil - Veltman. Kunnen we jaren mee vooruit, goeie zaak.Daar ben ik nou echt nog niet van overtuigd
![]()
Viergever en Denswil zijn ongeveer even goed. Misschien kan Ajax Virgil van Dijk halenquote:Op zondag 28 september 2014 23:26 schreef wieisboos het volgende:
[..]
Zullen we zien dat Viergever er komt te spelenOp vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
komt wel goed met die jongenquote:Op zondag 28 september 2014 23:28 schreef Heeinz het volgende:
[..]
DenswilDaar ben ik nou echt nog niet van overtuigd
![]()
quote:Op zondag 28 september 2014 23:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Viergever en Denswil zijn ongeveer even goed. Misschien kan Ajax Virgil van Dijk halen_!
![]()
Wat is er?quote:Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Die kan er weinig van. Waarom zou je 'm dan kopen ?quote:Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.![]()
Wel. Meestal staan we al best een aantal punten achter rond deze tijd.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dacht het niet, ze beginnen meestal wel aardig qua resultaten maar er zit gewoon te weinig voetbal in voor de lange termijnquote:Op maandag 29 september 2014 09:09 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel. Meestal staan we al best een aantal punten achter rond deze tijd.![]()
Ja. En toch krijgen we het de laatste jaren steeds voor elkaar om aardig achter te staan in de winterstop.quote:Op maandag 29 september 2014 09:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dacht het niet, ze beginnen meestal wel aardig qua resultaten maar er zit gewoon te weinig voetbal in voor de lange termijnDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Dat is dan ook aardig wat wedstrijden verder we zitten nu op 20% van de wedstrijden.quote:Op maandag 29 september 2014 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja. En toch krijgen we het de laatste jaren steeds voor elkaar om aardig achter te staan in de winterstop.
Overigens vind ik Ajax ook nog verre van stabiel, wel prettig is het scorend vermogen wat weer goed verdeeld is over veel spelers.![]()
Als je de komende twee wedstrijden (PEC en Twente) een beetje fatsoenlijk doorkomt, dan moet je ook wel leiden in de winterstop. We krijgen bijna alle kleine clubs nog.![]()
Dat programma van Ajax is wel bizar in de eerste weken, des te fijner dat ze er qua resultaat zo goed doorheen komen vooralsnogOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Sjekquote:Medische staf
Gavin Benjafield Manager physical performance
Don de Winter Sportarts physical performance
Pim van Dord Fysiotherapeut
Ronald Vermeer Fysiotherapeut/Sporttherapeut/Manueel therapeut
Björn Rekelhof Performance coach
Perry Augustine Performance coach
Freddy Pijloo Masseur/pedicure
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar Apoel.. oh wait_!
Oh, gelukkigquote:![]()
![]()
3 punten in minderingquote:Fileleed Ajax in onderzoek
De aanklager betaald voetbal onderzoekt of Ajax zaterdag door eigen schuld te laat bij NAC arriveerde. De spelersbus bereikte pas een half uur voor het geplande aanvangstijdstip het stadion. Daarom werd de aftrap verplaatst van 18.30 naar 18.45 uur. Ajax ondervond veel hinder van wegwerkzaahheden aan de A27, die overigens vantevoren waren aangekondigd. De aanklager onderzoekt of Ajax iets te verwijten valt.![]()
Tsja we zijn geen fifa mannetje waarvoor een snelweg even voor wordt platgelegd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Ook geen rugnummer jonguh!quote:Op maandag 29 september 2014 10:41 schreef El_jefe07 het volgende:
[ afbeelding ]
Op naar Apoel.. oh wait![]()
KNKBquote:Op maandag 29 september 2014 10:27 schreef TheVulture het volgende:
Dat programma van Ajax is wel bizar in de eerste weken, des te fijner dat ze er qua resultaat zo goed doorheen komen vooralsnog![]()
![]()
Haha kijk ze rennen dan! Joduhhhh lopen altijd weg.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 11:32 schreef Mani89 het volgende:
Haha kijk ze rennen dan! Joduhhhh lopen altijd weg.![]()
![]()
En waar heeft Ajax nou juist motivatieprobleempjes mee? Juist.quote:Op maandag 29 september 2014 10:05 schreef Dale__Cooper het volgende:
Als je de komende twee wedstrijden (PEC en Twente) een beetje fatsoenlijk doorkomt, dan moet je ook wel leiden in de winterstop. We krijgen bijna alle kleine clubs nog.![]()
Ach, je hebt ook ploegen die het tegen een subtopper als Heerenveen al niet meer op kunnen brengenquote:Op maandag 29 september 2014 11:41 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
En waar heeft Ajax nou juist motivatieprobleempjes mee? Juist.![]()
![]()
Tsjah, ik meen dat Ajax ook 2x van Zwolle verloor. Zo hebben we allemaal onze nukken en daardoor zal er dit jaar niemand fluitend kampioen worden.quote:Op maandag 29 september 2014 11:44 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, je hebt ook ploegen die het tegen een subtopper als Heerenveen al niet meer op kunnen brengen![]()
Frank is meestal wel de snelste met het vinden van stabiliteit en daar wordt het kampioenschap op beslistquote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, ik meen dat Ajax ook 2x van Zwolle verloor. Zo hebben we allemaal onze nukken en daardoor zal er dit jaar niemand fluitend kampioen worden.![]()
Dat is jullie geluk idd, jullie hebben de beste trainer op de NLse velden sinds tijden. Desondanks gaat het gewoon spannend worden, ik denk dat het verschil uiteindelijk weer 3/4 punten is.quote:Op maandag 29 september 2014 11:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Frank is meestal wel de snelste met het vinden van stabiliteit en daar wordt het kampioenschap op beslist![]()
Dat sowieso.quote:Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is jullie geluk idd, jullie hebben de beste trainer op de NLse velden sinds tijden. Desondanks gaat het gewoon spannend worden, ik denk dat het verschil uiteindelijk weer 3/4 punten is.![]()
Zwolle is wel heel wat beter dan Excelsior, Go Ahead, Dordrecht, ADO, Cambuur, Willem II, Utrecht. Zet daar Heerenveen nog bij en je hebt het resterende programma van Ajax tot de winterstop.quote:Op maandag 29 september 2014 11:46 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Tsjah, ik meen dat Ajax ook 2x van Zwolle verloor. Zo hebben we allemaal onze nukken en daardoor zal er dit jaar niemand fluitend kampioen worden.
Ajax boekte vorig seizoen 14 overwinningen, 4 gelijke spelen en 0 nederlagen tegen de ploegen uit rechterrijtje.![]()
Hmm ik heb ook 2 keer in een nac vak gezeten. Destijds werd juichen getolereerd.Leef in het moment. Gisteren en morgen zijn een illusie.![]()
Maar je wordt voetballend ook niet geklopt door Zwolle, maar op beleving en inzet. Dat is het schrijnende, en dat is geen aanval/verwijt want het zelfde gebeurd gister bij PSV. Wat denk je nou, dat Heerenveen beter is dan PSV? Dan zouden ze uiteindelijk wel boven PSV eindigen. Feit is gewoon dat Heerenveen gister gewoon attenter en feller was.quote:Op maandag 29 september 2014 12:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Zwolle is wel heel wat beter dan Excelsior, Go Ahead, Dordrecht, ADO, Cambuur, Willem II, Utrecht. Zet daar Heerenveen nog bij en je hebt het resterende programma van Ajax tot de winterstop.
Ajax boekte vorig seizoen 14 overwinningen, 4 gelijke spelen en 0 nederlagen tegen de ploegen uit rechterrijtje.![]()
Dat zal best kunnen, afgelopen seizoen was er sinds de winterstop al een soort gelatenheid in de ploeg waardoor het eigenlijk spannender leek dan het was, benieuwd of Frank dat er dit jaar uit krijgt, er is wel meer concurrentie in de selectie.quote:Op maandag 29 september 2014 11:52 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat is jullie geluk idd, jullie hebben de beste trainer op de NLse velden sinds tijden. Desondanks gaat het gewoon spannend worden, ik denk dat het verschil uiteindelijk weer 3/4 punten is.![]()
Het was cynisch. Want 120 mil, je weet toch.quote:Op maandag 29 september 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat kleine stukje, is wel een charter dacht ik
AFCA
Cyprus is toch nog vier uur vliegen hoorquote:Op maandag 29 september 2014 13:41 schreef Tarado het volgende:
[..]
wat maakt het uit dat kleine stukje, is wel een charter dacht ikCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Ik vind het toch wat armoedig ogen eerlijk gezegd. Vliegen Manchester United en Barcelona ook zo?quote:Op maandag 29 september 2014 13:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Het was cynisch. Want 120 mil, je weet toch.![]()
Nee die vliegen met Turkish Airlines, dit een charter via Oad denk ikquote:Op maandag 29 september 2014 13:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat armoedig ogen eerlijk gezegd. Vliegen Manchester United en Barcelona ook zo?![]()
Transaviaquote:Op maandag 29 september 2014 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nee die vliegen met Turkish Airlines, dit een charter via Oad denk ik![]()
United vliegt nietquote:Op maandag 29 september 2014 13:55 schreef j95 het volgende:
[..]
Ik vind het toch wat armoedig ogen eerlijk gezegd. Vliegen Manchester United en Barcelona ook zo?![]()
![]()
quote:
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦![]()
Nee anders kan je nooit die Arena kopen. Het blijven joden.quote:Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
lol xdquote:Op maandag 29 september 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt gierig ja. Ga dan gewoon met de trein ook als je beetje de jood wil uithangen.
die grap is al 40-45 keer gemaakt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
* 39-45quote:Op maandag 29 september 2014 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lol xd
die grap is al 40-45 keer gemaakt![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 14:46 schreef satecl het volgende:
[..]
Nee anders kan je nooit die Arena kopen. Het blijven joden.quote:Op maandag 29 september 2014 14:56 schreef KnutdeIJsbeer het volgende:
[..]
Echt gierig ja. Ga dan gewoon met de trein ook als je beetje de jood wil uithangen.Zo 010 en 040 proberen ook weer even grappig te zijn... hahahah hilarisch hoor hahaha....quote:Op maandag 29 september 2014 14:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
lol xd
die grap is al 40-45 keer gemaakt![]()
Mooi he!?quote:Op maandag 29 september 2014 15:08 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
[..]
[..]
Zo 010 en 040 proberen ook weer even grappig te zijn... hahahah hilarisch hoor hahaha....Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.![]()
Zlatan is er morgen niet bij tegen Barca, is toch alleen maar gunstig voor ons.
Natuurlijk wel goed je best doen tegen APOEL, kan je morgen al 2e staan.![]()
Silva en Lavezzi ontbreken ook.quote:Op maandag 29 september 2014 15:11 schreef DenXD het volgende:
Zlatan is er morgen niet bij tegen Barca, is toch alleen maar gunstig voor ons.
Natuurlijk wel goed je best doen tegen APOEL, kan je morgen al 2e staan.![]()
Is zeker al gepost maarWTF loopt hij te janken? Dit is toch juist teamwork?quote:Kolbeinn Sigthorsson scoorde namens Ajax zaterdag drie keer tegen NAC Breda, maar liet een strafschop onbenut.
Vlak na rust kreeg ging Joeri de Kamps in de fout. Hij vloerde Lucas Andersen en veroorzaakte zo een strafschop. Sigthorsson legde aan voor zijn derde treffer, maar schoot over. Even daarvoor was Anwar El Ghazi naar hem toegekomen.
"Hij kwam nog even naar me toe en maakte het wat lastiger", zei Sigthorsson na afloop in gesprek met De Telegraaf. "Als je met een strafschop bezig bent, moet je je daar op focussen. Maar hij vroeg me in welke hoek ik zou schieten. Dan wist hij dat voor een eventuele rebound. Dat had ik nog nooit meegemaakt."
"Anwar wilde de strafschop ook nemen, maar ik stond bovenaan de lijst", vervolgt de spits van Ajax, die eerder al een strafschop miste tegen Barcelona. "De volgende keer als hij hem neemt, zal ik hem ook even vragen waar hij gaat schieten."
Na de misser van Sigthorsson kwam NAC tot twee keer toe terug in de wedstrijd door doelpunten van Stipe Perica. Vlak voor tijd maakte Sigthorsson alsnog zijn derde van de avond.![]()
Ja goed bedoeld van El Ghazi, maar dat kan je wel uit je concentratie halen. Op beide hoeken moeten gewoon mensen lopen.quote:Op maandag 29 september 2014 15:52 schreef Class het volgende:
Is zeker al gepost maar
[..]
WTF loopt hij te janken? Dit is toch juist teamwork?![]()
Nee, is een vreemde actie van El-Ghazi. Iemand die een penalty gaat nemen moet je met rust laten, die moet zich op- en top concentreren. Nog even los van het feit dat het ook niet handig is om te zinspelen op het feit dat de schutter mogelijk kan missen.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dat laatste vind ik wel handig maar het vragen wat minderquote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nee, is een vreemde actie van El-Ghazi. Iemand die een penalty gaat nemen moet je met rust laten, die moet zich op- en top concentreren. Nog even los van het feit dat het ook niet handig is om te zinspelen op het feit dat de schutter mogelijk kan missen.![]()
quote:Op maandag 29 september 2014 16:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat laatste vind ik wel handig maar het vragen wat minder
She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
morgen 2e boven PSGFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Dat zou leuk zijn, ook maar ff winnen van PEC dit weekend?quote:
Ik ben wel altijd voorzichtig met dit soort uitspraken....
![]()
![]()
Niet gek met dit teamquote:Op maandag 29 september 2014 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ook maar ff winnen van PEC dit weekend?
RED ONS HENNIEGOD![]()
pec is niet rullevantquote:Op maandag 29 september 2014 16:22 schreef WhateverWhatever het volgende:
[..]
Dat zou leuk zijn, ook maar ff winnen van PEC dit weekend?
Winnen van APOEL
overwinteren in de CL is alles wat telt, kampioen worden we heus wel weerFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
? Juve staat niet in het lijstje ?quote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ja een spits die bij een 0-3 (?) stand een penalty gaat nemen moet volledig met rust gelaten worden, een ieder die iets tegen hem zegt moet gelijk een rode kaart krijgenquote:Op maandag 29 september 2014 16:12 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Nee, is een vreemde actie van El-Ghazi. Iemand die een penalty gaat nemen moet je met rust laten, die moet zich op- en top concentreren. Nog even los van het feit dat het ook niet handig is om te zinspelen op het feit dat de schutter mogelijk kan missen.![]()
Heracles welquote:Op maandag 29 september 2014 16:28 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
? Juve staat niet in het lijstje ?![]()
![]()
Het slaat iig helemaal nergens op om het daar op dat moment te doen. Dat doe je maar lekker op de training bespreken en sowieso moeten er mensen staan voor de rebound aan beide kanten.quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja een spits die bij een 0-3 (?) stand een penalty gaat nemen moet volledig met rust gelaten worden, een ieder die iets tegen hem zegt moet gelijk een rode kaart krijgen![]()
je bespreekt niet op de training al in welke hoek je een penalty gaat schieten lijkt me, was gewoon niet zo handig van El Ghazi maar aan de andere kant ook een zwak excuus want het was voor de 0-4 dus je kan niet zeggen dat er druk op stond.quote:Op maandag 29 september 2014 16:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Het slaat iig helemaal nergens op om het daar op dat moment te doen. Dat doe je maar lekker op de training bespreken en sowieso moeten er mensen staan voor de rebound aan beide kanten.![]()
Neuh, waar schrijf ik dat? Het is gewoon een domme opmerking van El-Ghazi. Dat is niet erg, want het is nog een jonge jongen, maar het is goed dat hij even gecorrigeerd wordt. Dan leert hij daar zelf ook van.quote:Op maandag 29 september 2014 16:35 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Ja een spits die bij een 0-3 (?) stand een penalty gaat nemen moet volledig met rust gelaten worden, een ieder die iets tegen hem zegt moet gelijk een rode kaart krijgenShe was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dat lijkt mij dan weer wel. Zal toch wel getraind worden op penalty's.quote:Op maandag 29 september 2014 16:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
je bespreekt niet op de training al in welke hoek je een penalty gaat schieten lijkt me, was gewoon niet zo handig van El Ghazi maar aan de andere kant ook een zwak excuus want het was voor de 0-4 dus je kan niet zeggen dat er druk op stond.![]()
uiteraard maar je bepaalt toch op het moment van nemen in welke hoek je hem schietquote:Op maandag 29 september 2014 17:09 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Dat lijkt mij dan weer wel. Zal toch wel getraind worden op penalty's.![]()
Hij kan er gewoon geen kloten van. Keeper stond gewoon dramatisch te keepen waardoor hij er 2 kon maken, eentje was wel goed. Verder moeten we nu niet doen alsof hij goed speelde, alle ballen rolden nog steeds vier meter van z'n voeten af.quote:Op maandag 29 september 2014 17:17 schreef Tarado het volgende:
[..]
uiteraard maar je bepaalt toch op het moment van nemen in welke hoek je hem schiet![]()
Maar hij heeft nu wel genoeg krediet bij Frankie om de rest van het seizoen te falen.quote:Op maandag 29 september 2014 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon geen kloten van. Keeper stond gewoon dramatisch te keepen waardoor hij er 2 kon maken, eentje was wel goed. Verder moeten we nu niet doen alsof hij goed speelde, alle ballen rolden nog steeds vier meter van z'n voeten af.Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Het is een beetje zoals het met Boerrigter was, het loopwerk klopt wel alleen met bal een drama, maar hij heeft wel vertrouwen getankt.quote:Op maandag 29 september 2014 17:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hij kan er gewoon geen kloten van. Keeper stond gewoon dramatisch te keepen waardoor hij er 2 kon maken, eentje was wel goed. Verder moeten we nu niet doen alsof hij goed speelde, alle ballen rolden nog steeds vier meter van z'n voeten af.![]()
Maar Boerrigter speelde zijn heerste halfjaar gewoon goed, dat heb ik Siggy nog nooit zien doen.quote:Op maandag 29 september 2014 17:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Het is een beetje zoals het met Boerrigter was, het loopwerk klopt wel alleen met bal een drama, maar hij heeft wel vertrouwen getankt.
Daarbij waren zijn concurrenten toen Ebecillio etc, die er helemaal geen kloten van konden. Voor Siggy heb je nu Milik die gewoon een kans verdient.![]()
Dat wordt de rest van het seizoen weer genieten dusquote:![]()
alsof dat na 3,5 jaar ineens gaat gebeuren. Het blijft een hopeloze voetballer. En als spits van Ajax schiet je er altijd wel een paar in, zeker tegen zo'n clownverdediging+keeper als die van NAC.quote:Op maandag 29 september 2014 18:29 schreef Ajacied422 het volgende:
Als Ajax wint door zijn goals, klaag ik niet meer.![]()
Kennelijk is Milik nog slechter anders had hij al lang de kans gehad.quote:Op maandag 29 september 2014 18:38 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
alsof dat na 3,5 jaar ineens gaat gebeuren. Het blijft een hopeloze voetballer. En als spits van Ajax schiet je er altijd wel een paar in, zeker tegen zo'n clownverdediging+keeper als die van NAC.![]()
Hij heeft mij in twee wedstrijden al meer mogelijkheden laten zien dan Sightorsson in drie seizoenen. En het is nou niet dat Frank alles goed ziet. Het is een topcoach, maar af en toe teveel vertrouwen in spelers (op de verkeerde plek).quote:Op maandag 29 september 2014 18:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Kennelijk is Milik nog slechter anders had hij al lang de kans gehad.![]()
Sinkgraven kopen aub in de winter, sowieso beter dan Serero. Desnoods nog even een halfjaar in Heerenveen houden voordat hij straks 12 miljoen kost.![]()
Frank is het met me eens: http://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=225830quote:Op maandag 29 september 2014 17:04 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Neuh, waar schrijf ik dat? Het is gewoon een domme opmerking van El-Ghazi. Dat is niet erg, want het is nog een jonge jongen, maar het is goed dat hij even gecorrigeerd wordt. Dan leert hij daar zelf ook van.She was born in spring but I was born too late, blame it on a simple twist of fate.![]()
Dit, of voordat Pisvee weer met miljoenen gaat smijtenquote:Op maandag 29 september 2014 21:01 schreef Vjenne12345 het volgende:
Sinkgraven kopen aub in de winter, sowieso beter dan Serero. Desnoods nog even een halfjaar in Heerenveen houden voordat hij straks 12 miljoen kost.![]()
quote:
I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Hoop niet dat je daar die wedstrijd tegen JOS in mee neemt.quote:Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft mij in twee wedstrijden al meer mogelijkheden laten zien dan Sightorsson in drie seizoenen. En het is nou niet dat Frank alles goed ziet. Het is een topcoach, maar af en toe teveel vertrouwen in spelers (op de verkeerde plek).![]()
Vanavond wedstrijdje
Hopelijk drie punten.I got two dudes that turned into raspberry slushy and flushed down my toilet. I can't even take a proper dump in there.![]()
Jawel, dat doen ze wel. En dat hij zes doelpunten maakt tegen fucking JOS is fantastisch, maar als Sigthorsson er drie maakt tegen NAC dan telt dat niet, want NAC kan er niks vanquote:Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop niet dat je daar die wedstrijd tegen JOS in mee neemt.
De tyfus, hoe hypocriet kan men zijn. Ik heb geen voorkeur, want ze zijn beiden niet geschikt als Ajax-spits vind ik. Tenminste, niet voor het niveau dat we nastreven. Maar dan kunnen er nog wel vijf / zes spelers uit de basis. Ik hoop gewoon weer dat Sigthorsson er drie in schiet vanavond en hoe ze er in gaan? Dat interesseert me echt geen reet.
Matchday, Vamosssss!
90 minuten lang!![]()
Laat Siggy maar eens echt belangrijk zijn en vanavond scoren, heeft hij dat eigenlijk al eens gedaan in de CL?![]()
dit seizoenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:07 schreef Heeinz het volgende:
Laat Siggy maar eens echt belangrijk zijn en vanavond scoren, heeft hij dat eigenlijk al eens gedaan in de CL?
Competitie----------------------------Club---------------Wedstr-------Goals-----Assists----Geel-----Rood
Eredivisie--------------------------AFC Ajax---------------6--------------3------------1-----------1----------0
Johan Cruijff Schaal------------AFC Ajax---------------1--------------0------------0-----------0----------0
KNVB beker----------------------AFC Ajax----------------0-------------0------------0-----------0-----------0
UEFA Champions League----AFC Ajax---------------1--------------0------------0-----------0-----------0
Vriendschappelijk---------------AFC Ajax---------------0--------------0------------0-----------0-----------0
zijn carriere 3 doelpunten in europa en dat was tijdens zijn verblijf bij AZ
[ Bericht 15% gewijzigd door mokkiemok op 30-09-2014 08:15:23 ]FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe kun je dat nu weten? Milik heeft vooralsnog geen echte kans gehad als spits. Alle wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij ook gescoord, plus dat hij nog veel jonger is. Niks met hypocriet zijn te maken, men ziet gewoon het vele aantal droevige wedstrijden van Siggy.quote:Op dinsdag 30 september 2014 07:58 schreef S15 het volgende:
[..]
Jawel, dat doen ze wel. En dat hij zes doelpunten maakt tegen fucking JOS is fantastisch, maar als Sigthorsson er drie maakt tegen NAC dan telt dat niet, want NAC kan er niks van
De tyfus, hoe hypocriet kan men zijn. Ik heb geen voorkeur, want ze zijn beiden niet geschikt als Ajax-spits vind ik. Tenminste, niet voor het niveau dat we nastreven. Maar dan kunnen er nog wel vijf / zes spelers uit de basis. Ik hoop gewoon weer dat Sigthorsson er drie in schiet vanavond en hoe ze er in gaan? Dat interesseert me echt geen reet.
Matchday, Vamosssss!
90 minuten lang!![]()
Alle wedstrijden? Hij heeft er tegen Heracles twee gemaakt en tegen JOS zes. Prima hoor, maar tegen Heracles speelde hij ook gewoon erg zwak. Daar doen die twee goals niets aan af. Hij mag van mij best een kans krijgen, zoals ik al zei heb ik geen voorkeur, maar laten we niet net doen of Milik de verlosser is. Waarschijnlijk ben jij de eerste die na drie wedstrijden weer roept dat er een ander in de spits moet.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu weten? Milik heeft vooralsnog geen echte kans gehad als spits. Alle wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij ook gescoord, plus dat hij nog veel jonger is. Niks met hypocriet zijn te maken, men ziet gewoon het vele aantal droevige wedstrijden van Siggy.![]()
allemaal leuk en aardig maar blijkbaar doet Siggy bepaalde dingen (zonder bal) beter dan Milik die ik ook aan de bal sterker vind.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hoe kun je dat nu weten? Milik heeft vooralsnog geen echte kans gehad als spits. Alle wedstrijden die hij heeft gespeeld heeft hij ook gescoord, plus dat hij nog veel jonger is. Niks met hypocriet zijn te maken, men ziet gewoon het vele aantal droevige wedstrijden van Siggy.![]()
Praat niet zo dom. Niemand ziet hem als een verlosser, er wordt slechts gezegd dat Milik gewoon een kans verdient.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:18 schreef S15 het volgende:
[..]
Alle wedstrijden? Hij heeft er tegen Heracles twee gemaakt en tegen JOS zes. Prima hoor, maar tegen Heracles speelde hij ook gewoon erg zwak. Daar doen die twee goals niets aan af. Hij mag van mij best een kans krijgen, zoals ik al zei heb ik geen voorkeur, maar laten we niet net doen of Milik de verlosser is. Waarschijnlijk ben jij de eerste die na drie wedstrijden weer roept dat er een ander in de spits moet.![]()
Al dat gezeik dat Milik slecht speelde tegen Heracles.
HIJ SCOORDE GODVERDOMME
Sigthorsson stond tot zaterdag sinds 6 april droog.
Kom op zeg![]()
![]()
Ja en dan blijkt hij ook niet te voldoen dan gaan we hem weer afzeiken en dan moet de volgende er weer in. Tja...quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Praat niet zo dom. Niemand ziet hem als een verlosser, er wordt slechts gezegd dat Milik gewoon een kans verdient.![]()
Tja dan kan je ook zeggen dat hij eindelijk het vertrouwen van Frank uitbetaaltquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
HIJ SCOORDE GODVERDOMME
Kom op zeg, ik ben ik ook niet zo'n fan van hem maar we krijgen nu dezelfde discussie als met Hoesen vorig seizoen en geloof dat de Hoesengod aanhangers inmiddels ook allemaal wel overtuigd zijn dat het niets is.
Milik krijgt zijn kansen echt nog wel, dan moet hij ze pakken.![]()
In Vi zei Verveek nog dat Siggy nooit van hem in mocht zakken omdat hij daarvoor te beperkt was bij AZ. Maar dat hij volgens zichzelf dat prima zou kunnen, en wat probeert Siggy bij Ajax? Juist, mee voetballen. Terwijl het positiespel bij Ajax veel hoger ligt dan bij AZ.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
allemaal leuk en aardig maar blijkbaar doet Siggy bepaalde dingen (zonder bal) beter dan Milik die ik ook aan de bal sterker vind.![]()
Jammer dat de meningen van velen gebaseerd is op zijn blijkbaar aanvallend onvermogen en het gifje waarbij hij Veltman onderuit loopt, maar het is toch duidelijk dat Siggy zijn verdedigende taken goed uitvoert? En ook al is het niet altijd genoeg, zeker aanvallend gezien, hij werkt als een paard. En hoewel ik ook liever zie dat Milik meer kansen krijgt, vind ik dat Siggy vaak ten ontechte alle hoon over zich heen krijgt.![]()
En toch denk ik dat Hoesen het nog beter zou doen dan Siggy afgelopen jaar.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tja dan kan je ook zeggen dat hij eindelijk het vertrouwen van Frank uitbetaalt, ik ben ik ook niet zo'n fan van hem maar we krijgen nu dezelfde discussie als met Hoesen vorig seizoen en geloof dat de Hoesengod aanhangers inmiddels ook allemaal wel overtuigd zijn dat het niets is.
Milik krijgt zijn kansen echt nog wel, dan moet hij ze pakken.![]()
Wat Verbeek vindt interesseert me weinig, die vond Maher ook rijp voor een topclub, het gaat erom wat De Boer vindt en met hem ben ik het ook niet altijd eens maar ik weet wel zeker dat hij altijd wil winnen en altijd naar het teambelang kijkt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:27 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
In Vi zei Verveek nog dat Siggy nooit van hem in mocht zakken omdat hij daarvoor te beperkt was bij AZ. Maar dat hij volgens zichzelf dat prima zou kunnen, en wat probeert Siggy bij Ajax? Juist, mee voetballen. Terwijl het positiespel bij Ajax veel hoger ligt dan bij AZ.![]()
Oh ja? Sigthorsson heeft vorig seizoen in ALLE belangrijke wedstrijden gescoord. Die blinde haat hier van sommigenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:28 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat Hoesen het nog beter zou doen dan Siggy afgelopen jaar.![]()
![]()
ik heb gisterenavond 2 uur aan beeldmateriaal bekeken van APOEL van vorig seizoen CL en wat competitite samenvattingen.
en ben tot een volgende conculise gekomen
het zijn duikelaars
zijn erg sterk aan de bal maar verdedigend is het op de flanken matig ( gaan te veel naar voren)
aanvallend is het maar 1 persoon die hem er in schiet
laten we hopen dat van der hoorn niet speelt bij ons ( want ze versieren wel een penalty)
laten we hopen dat veltman geen veltmannetje doet
laten we in godsnaam hopen dat el ghazi niet weer gaat naschoppen
siggy moet er minimaal 2 maken
APOEL is het gevaarlijks de eerste 20 minuten van elke helf daarna zakt het in
en als ze met meer dan 2 doelpunten verschil achter staan gaan ze provoceren als een malle
dus als we de eerste 20 minuten doorkomen zonder tegendoelpunten en dan in de eerste helft in ieder geval zelf scoren zie ik het goed komen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hahahaquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
ik heb gisterenavond 2 uur aan beeldmateriaal bekeken van APOEL van vorig seizoen CL en wat competitite samenvattingen.
het zijn duikelaars
zijn erg sterk aan de bal maar verdedigend is het op de flanken matig ( gaan te veel naar voren)
laten we hopen dat van der hoorn niet speelt bij ons ( want ze versieren wel een penalty)
en als ze met meer dan 2 doelpunten verschil achter staan gaan ze provoceren als een malle
dus als we de eerste 20 minuten doorkomen zonder tegendoelpunten en dan in de eerste helft in ieder geval zelf scoren zie ik het goed komen.meld je bij de club aan als analyticus:)
![]()
ik kan nu in ieder geval meepraten in plaats van sommige hier die gewoon roepen zonder te onderzoekenquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:38 schreef Sjacq het volgende:
[..]
Hahahameld je bij de club aan als analyticus:)
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
ben ik met je eens. Maar geen tegengoal krijgen en zelf wel scoren, geen blunders maken en niet natrappen zijn niet echt diepe conclusiesquote:Op dinsdag 30 september 2014 08:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kan nu in ieder geval meepraten in plaats van sommige hier die gewoon roepen zonder te onderzoeken![]()
![]()
bottom line was dat ze strafschoppen versieren (zeker als ze achter staan)quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:00 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
ben ik met je eens. Maar geen tegengoal krijgen en zelf wel scoren, geen blunders maken en niet natrappen zijn niet echt diepe conclusies
en dat ze alleen in de eerste 20 minuten van elke helft gevaarlijk zijnFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Sommige weten geen naam te noemen van APOEL, maar zitten wel op tv te verkondigen dat ze een hoop ervaring hebben en Ajax moet oppassen voor deze ploeg (Johan Derksen).quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:42 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
ik kan nu in ieder geval meepraten in plaats van sommige hier die gewoon roepen zonder te onderzoekenWie niet dom is moet slim zijn!![]()
nou ik ben er wel van overtuigd dat Ajax nog niet in het stadium verkeerd dat ze in europa "moeten winnen", maar nog steeds in het "ze kunnen winnen".quote:Op dinsdag 30 september 2014 09:13 schreef PeeJie_ het volgende:
[..]
Sommige weten geen naam te noemen van APOEL, maar zitten wel op tv te verkondigen dat ze een hoop ervaring hebben en Ajax moet oppassen voor deze ploeg (Johan Derksen).
APOEL is lastig spelen maar dit "moeten ze wel winnen"
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Okee Hans, bedankt.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:37 schreef mokkiemok het volgende:
het zijn duikelaars
dus als we de eerste 20 minuten doorkomen zonder tegendoelpunten en dan in de eerste helft in ieder geval zelf scoren zie ik het goed komen.![]()
ik vond het zelf ook een mooie hans conclusiequote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat schot tegen Heracles bijvoorbeeld. Ik denk niet dat Sightorsson ooit van buiten de zestien gescoord heeft. Die tweede, waar hij verdediger moeiteloos opzij zet, was ook een prima goal. En die doelpunten tegen JOS op zich zijn niet zo relevant, maar vond die assist voor Andersen wel van grote klasse. Op de juiste snelheid een bal achter het standbeen meegeven, Sightorsson had zijn enkel gebroken. Ook in de voorbereiding tegen Sociedad maakte ie een technisch prachtig doelpunt.quote:Op maandag 29 september 2014 23:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Hoop niet dat je daar die wedstrijd tegen JOS in mee neemt.
En nogmaals. Misschien is Milik wel helemaal niet zo goed, maar Sightorsson laat al 3,5 jaar zien dat ie er helemaal niets van kan.![]()
Voetbaltechnisch misschien, alleen schort het mentaal er nogal wat aan met dank aan z'n huidige slappe trainer. Als je bij Verbeek zo uit de pas loopt als Maher bij PSV dan ga je zonder pardon een paar dagen met Gert-Jan ergens houthakken voor z'n blokhut totdat je weer normaal kunt doen.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Verbeek vindt interesseert me weinig, die vond Maher ook rijp voor een topclub, het gaat erom wat De Boer vindt en met hem ben ik het ook niet altijd eens maar ik weet wel zeker dat hij altijd wil winnen en altijd naar het teambelang kijkt.Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo![]()
Jij kunt toch ook zien dat Siggy beperkt is als voetballer.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Verbeek vindt interesseert me weinig, die vond Maher ook rijp voor een topclub, het gaat erom wat De Boer vindt en met hem ben ik het ook niet altijd eens maar ik weet wel zeker dat hij altijd wil winnen en altijd naar het teambelang kijkt.![]()
Dat was op dat moment ook helemaal niet zo'n gekke gedachte. Groot talent bij AZ en deed prima mee bij het Nederlands elftal. Dat het zich tot op heden niet heeft doorgezet verbaast mij ook wel. Maar goed, de ontwikkeling van een voetballer is ook verre van een exacte wetenschap natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:29 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat Verbeek vindt interesseert me weinig, die vond Maher ook rijp voor een topclub, het gaat erom wat De Boer vindt en met hem ben ik het ook niet altijd eens maar ik weet wel zeker dat hij altijd wil winnen en altijd naar het teambelang kijkt.
Dat Siggy daarentegen niet moet gaan meevoetballen is daarentegen wel een exacte wetenschap. Je kunt toch niet serieus beweren dat die jongen moet meevoetballen als hij elke bal die met een beetje vaart op hem afkomt minimaal twee meter van zijn voet laat springen?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Natuurlijk, het punt is of Milik beter is op dit moment, hij lijkt mij aan de bal beter maar dat is maar 1 aspect (wel belangrijk daar niet van)quote:Op dinsdag 30 september 2014 10:35 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij kunt toch ook zien dat Siggy beperkt is als voetballer.![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 08:23 schreef Ajacied422 het volgende:
HIJ SCOORDE GODVERDOMME
Kom op zeg![]()
![]()
Frank de Boer beslist dit samen met Dennis Bergkamp, die zelf een fantastische spits was bij Ajax en Arsenal.quote:Op maandag 29 september 2014 19:11 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Hij heeft mij in twee wedstrijden al meer mogelijkheden laten zien dan Sightorsson in drie seizoenen. En het is nou niet dat Frank alles goed ziet. Het is een topcoach, maar af en toe teveel vertrouwen in spelers (op de verkeerde plek).Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Het is meer de schreeuw om een alternatief. Sigthorson laat het al zo lang afweten. Dat hij dan niet scoort is dan één ding, maar hij stelt anderen ook niet in staat om te scoren en, sterker nog, met zijn balbehandeling helpt hij menig aanval om zeep. Als je dan naar alternatieven voor die positie gaat kijken, dan kom je al snel bij Milik uit.quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:38 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ik ben ook niet echt tevreden over Sigthorsson, maar die schreeuw om Milik is wel erg overdrevenVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Muric is geblesseerdquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
15.00 APOEL A1 - Ajax A1, ben benieuwd.. Riedewald doet weer mee, Muric niet![]()
![]()
Precies ditquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:47 schreef Monolith het volgende:
[..]
Het is meer de schreeuw om een alternatief. Sigthorson laat het al zo lang afweten. Dat hij dan niet scoort is dan één ding, maar hij stelt anderen ook niet in staat om te scoren en, sterker nog, met zijn balbehandeling helpt hij menig aanval om zeep. Als je dan naar alternatieven voor die positie gaat kijken, dan kom je al snel bij Milik uit.![]()
![]()
A1 speelt toch om 16.00?quote:Op dinsdag 30 september 2014 11:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
15.00 APOEL A1 - Ajax A1, ben benieuwd.. Riedewald doet weer mee, Muric niet![]()
Bedankt, ik las ergens 16.00 dus mooi dat ik het nu nog even vraagquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
16.00 in Cyprus, 15.00 uur bij ons.![]()
![]()
Gebakken eitje.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wat denken wij vanavond mannen?![]()
Bier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Hoerenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
denk een gelijkspelquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Ik vrees het ergste. Maar weet niets van dat APOEL. Zal ervan afhangen of die spelen à la Salzburg en Feyenoord, of wat meer afwachtend. In het laatste geval heb ik er wel vertrouwen in![]()
![]()
Kan me eigenlijk niet voorstellen dat ze er net zo opvliegen als Salzburg of Feyenoord. Denk eerder dat ze zoals Celtic zeer compact en gesloten gaan spelen en dan de duels aangaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:54 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik vrees het ergste. Maar weet niets van dat APOEL. Zal ervan afhangen of die spelen à la Salzburg en Feyenoord, of wat meer afwachtend. In het laatste geval heb ik er wel vertrouwen in![]()
Ik durf er werkelijk niks over te zeggenquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Wordt moeilijk maar ik hoop 0-5, 5x Siggyquote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
2-1, Ajax onderschat lekker en die lui klappen er wel op.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Gaat heel moeilijk worden. Je kan er zomaar met 4-0 vanaf gaan.quote:Op dinsdag 30 september 2014 12:26 schreef WhateverWhatever het volgende:
Of hou jij gewoon je mond hier.quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:07 schreef wieisboos het volgende:
[..]
hou deze onzin gewoon op twitter en facebook aub![]()
quote:Op dinsdag 30 september 2014 14:13 schreef Leonos het volgende:
[..]
Domme plaatjes altijd
Ga dat lekker op je badoo posten ofzo.Nee en nee gaan jullie lekker naar het Donald Duck forumquote:![]()
http://www.catenaccio.nl/(...)jke-avond-in-cyprus/
Interessant stuk. En de verwachte opstelling (Andersen en Schone op de vleugels) komt niet echt overeen met hun analyse. Moisander en Veltman gaan het wel lastig krijgen met die spits.![]()
editquote:Op dinsdag 30 september 2014 15:05 schreef Frozen-assassin het volgende:
Iemand toevallig streampje APOEL A1 - Ajax A1? DM![]()
Van de Beek op houtwerk
Van Bladeren
Lartey Sanniez - Mirani - Riedewald - Savastano
El Mahdioui - Nouri - Van de Beek
Cerny - El Idrissi - Dekker
Forum Opties Forumhop: Hop naar: