Gast, ga lekker naar stichting martijnquote:
Grapje joh. 13+quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast, ga lekker naar stichting martijn
Toevallig heb ik ook een vervelende piepstemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef appelen het volgende:
[..]!
meisjes van 11 zijn 1,40, 30 kg en hebben een vervelende piepstem
Er zijn nog veel meer fora op FOK!quote:
Jij hebt echt een leuke stemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook een vervelende piepstem
Sowieso, SMS'enquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef muzas het volgende:
Gemiddelde centerparcs animatiezanger zingt beter.
Maar hij is zielig, dus massaal smse!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer fora op FOK!
Ja.quote:
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar geweldig om over te fok!kenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze liveshow is echt om te janken
Hahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.
Beetje. Wel zwaarder geworden afgelopen jaar. Maar moet misschien mijn amandelen er uit laten halen en dan heb ik weer een piepstemquote:
Je hoeft niet te kijken en te posten. Je kunt talentenjachten dus geheel mijden. Goed he!quote:
Cee has arrivedquote:
je had hem moeten horen giechelen toen hij plaatjes van tetten zagquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.
Oeiquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef appelen het volgende:
[..]
Beetje. Wel zwaarder geworden afgelopen jaar. Maar moet misschien mijn amandelen er uit laten halen en dan heb ik weer een piepstem
Nou zo te horen is Gordon er wel duidelijk overquote:
Nou bedankt Hans.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken en te posten. Je kunt talentenjachten dus geheel mijden. Goed he!
Graag gedaanquote:
Als je 11 bent dan heeft ie interesse in jequote:
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als je 11 bent dan heeft ie interesse in je
Ik zit op mobiel dus zit alleen in dit topicquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fylax de spamhoer kan je in elke topic bewonderen op fok
is dat boeiend, het gaat hier om interesse?quote:
Je bent zelf een hoerquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:59 schreef Stickertje het volgende:
[..]
fylax de spamhoer kan je in elke topic bewonderen op fok
Ik ben geen pedo van 30 ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
is dat boeiend, het gaat hier om interesse?
Neuh, ze moeten de jury eigenlijk uit dit topic halen. Zou veel eerlijker zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:00 schreef Van_Poppel het volgende:
Ik dacht dat dit zo'n afzeikprogramma was...maar blijkbaar vindt de jury zelfs dit goed...
Uit de kast is al begonnenquote:
oeeeeeeeeeequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
jij ook, moet je trouwens nog betalen voor gisteravond
Toch niet teveel hoop ik?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Ik betaal niet voor jouw dienstenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef Stickertje het volgende:
[..]
Het zou geen feel good TV meer zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Neuh, ze moeten de jury eigenlijk uit dit topic halen. Zou veel eerlijker zijn.
Coming out op de korfbal-vereniging... Who would have thoughtquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef appelen het volgende:
[..]
ik denk dat nieuwe personages anouk en max uit elkaar gaan drijven
Alle bagger bij de eerste show zodat het daarna enkel beter kan worden?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze liveshow is echt om te janken
Winner?quote:
Ik heb die van deze week nog niet helemaal af kunnen kijkenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:02 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Coming out op de korfbal-vereniging... Who would have thought
Nu welquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef Fylax het volgende:
MY ANACONDA DONT WANT NONE UNLESS YOU GOT BUNNS HUN
Ik heb het helemaal niet gezien, alleen stukje van promo.. toen had hij geen coming out nodig. Gaydar ging al afquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:03 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Ik heb die van deze week nog niet helemaal af kunnen kijken
Ik heb het gezien t/m dat stukje met z'n mattie van de acteurs/filmopleiding
zal wel moeten als ze te veel dansen en weinig eten blijft er weinig van hun act overquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef Pheno het volgende:
En na de uitzending rijden ze weer door de McDrive
Dat is het nu ook.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef muzas het volgende:
Raar eigenlijk wel,
Als ze gewoon slank waren was het een kutact.
Oh, bij deze hadden de ouders het ook al doorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:04 schreef Burner82 het volgende:
[..]
Ik heb het helemaal niet gezien, alleen stukje van promo.. toen had hij geen coming out nodig. Gaydar ging al af
stickertje heeft geen bootyquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je geen booty hebt ben je uit de mode
gelukkig heb ik nog een groot bos hout voor de deurquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:06 schreef JanCees het volgende:
[..]
Als je geen booty hebt ben je uit de mode
http://www.npo.nl/uit-de-kast/23-09-2014/KN_1662151quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:05 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Oh, bij deze hadden de ouders het ook al door
Zal wel dezelfde zijn dan
dan mag je een hele week met de Mol op padquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:07 schreef Pheno het volgende:
Juich-app. Kom je daarna in SynDroom?
Ik moest lachen inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef TywinLannister het volgende:
Die reclame van 'dit was het nieuws' is echt grappig zeg
Die zinnen en dan een filmpje.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Bazen show![]()
Lekker de TROS afzeiken
i like big butts and i cannot liequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:09 schreef Jirdo het volgende:
Hoede performance
Ik hou van dikke konten
idd, heel hoed.. nog nooit zoiets hoeds gezien.. vond je de rest van de artiesten ook hoed of vond je wat minder hoed.. welke vond je de hoeiste tot nu toe?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:09 schreef Jirdo het volgende:
Hoede performance
Ik hou van dikke konten
Dit niet door hebbenquote:
Helemaal stil, voor werelddovendag?quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Helemaal stil, voor werelddovendag?
wanneer is UiN terug op tv?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:13 schreef appelen het volgende:
de koekaratsja die lai ded in de kitsjen
een wonder dat hij het soberso heeft gekunnen, hij hijgt al voordat hij zijn kleren uit heeftquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Alberto heeft voorlopig ouderschapsverlof
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Stickertje het volgende:
[..]
een wonder dat hij het soberso heeft gekunnen, hij hijgt al voordat hij zijn kleren uit heeft
Curves: die vertellen hoeveel ze etenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef Stickertje het volgende:
is er eentje door die geen zielig verhaal heeft?
topshow altijd inderdaadquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:16 schreef Pheno het volgende:
Dubbeltje op zijn kant. Werkschuw tuig
Volgens mijn TVgidsquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef appelen het volgende:
Op de sbs site staat dat UiN morgen komt.. maar albertnoes zegt 12 oktober
Wut geen RMV meerquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:18 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Volgens mijn TVgids
19h30: WMB
20h30: WMB
21h30: Bonje met de Buren
ook een zielig verhaal, niemand zag ze staan enzo .. wat me moeilijk lijkt als er een 2 meter brede vrouw voor je loopt in het gangpad van een winkelquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:17 schreef Pheno het volgende:
[..]
Curves: die vertellen hoeveel ze eten
of voor je instappen in de trein en dan vast komen te zittenquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef Stickertje het volgende:
[..]
ook een zielig verhaal, niemand zag ze staan enzo .. wat me moeilijk lijkt als er een 2 meter brede vrouw voor je loopt in het gangpad van een winkel
koekaratja was wel het hoogtepunt, jammer dat fok! kapoet was tijdens dat stukjequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het RMV seizoen is al voorbei
Yep morgen dubbele WMB, 12 oktober UINquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:19 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Het RMV seizoen is al voorbei
Eeuwig zonde jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:20 schreef Stickertje het volgende:
[..]
koekaratja was wel het hoogtepunt, jammer dat fok! kapoet was tijdens dat stukje
Dit is correctquote:
verrek iddquote:
er zaten wel wat foutjes in, maar hij is echt behoorlijk goed hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:23 schreef tralalala het volgende:
Hij kan er gewoon geen reet van, zeg het gewoon.
quote:
Het kunnen mijn dochters zijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:27 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Voor iedereen boven de 16 zou dat wat dubieus zijn.
Noet je op hun facebook kijkenquote:
uhhhh nee dit gaat inderdaad niet helemaal goedquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Pheno het volgende:
Het is niet zo goed , er vloog een kraai langs
PICS VAN JE DOCHTERquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:29 schreef Symphonic het volgende:
[..]
mijne ook....
Mijn dochter wordt morgen ook 16
Die zou een grot uitvluchten als ie dit hoordequote:
ik wil het wel horenquote:
Dat bekt minder goed als het op ovatie moet lijken.quote:
Dat was het vier jaar geleden alquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:32 schreef Symphonic het volgende:
Oke dit programma is definitief failliet
Dan moet je eerst je zolderkamer afquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je zolderkamer af
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:34 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan moet je eerst je zolderkamer af
valt gewoon het meeste geld aaan te verdienen, en wanneer komt de eerste cd van je anus uit?quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is dit pure omkoperij? Ze zongen valser dan mijn anus...
en die tp4yquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
ik hoop dat de 'dj' doorgaat omdat het rete slecht is.. en de dikke negerinnen om dezelfde rede
Pff was echt superslecht, eentje kon niet eens op tijd verder zingen vanwege de danspasjes...Ongeloofwaardig om dan zo lyrisch te reageren!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:33 schreef SecretStoryWous het volgende:
Is dit pure omkoperij? Ze zongen valser dan mijn anus...
Niet, de vader van mijn anus is namelijk geen Harry Mensquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:35 schreef Stickertje het volgende:
[..]
valt gewoon het meeste geld aaan te verdienen, en wanneer komt de eerste cd van je anus uit?
Oh jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef Stickertje het volgende:
[..]
nee dan gaat fylax weer irritant doen
Mwah. Grote namen zingen vanaf een bandje als ze veel dansen. Tenzij het een concert is.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:36 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Pff was echt superslecht, eentje kon niet eens op tijd verder zingen vanwege de danspasjes...Ongeloofwaardig om dan zo lyrisch te reageren!
Bazen nr hequote:
En toch gaan de laatste vier door. Apart ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Pheno het volgende:
Meest onlogische ooit: je mag meteen stemmen als ze hebben opgetreden. ja, dan heeft de eerste act toch veel meer kans. Waarom is deze?
Een complot!quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En toch gaan de laatste vier door. Apart ja.
Voor zijn tere voorhuidjequote:
hij is wat fylax is op fok!.. overalquote:Op zaterdag 27 september 2014 21:38 schreef tralalala het volgende:
Godver, kan ik nou geen enkele avond tv kijken zonder die teringmongool van een Ferry Doedels in beeld te zien?
quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:39 schreef Stickertje het volgende:
[..]
hij is wat fylax is op fok!.. overal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |