Gast, ga lekker naar stichting martijnquote:
Grapje joh. 13+quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef Pheno het volgende:
[..]
Gast, ga lekker naar stichting martijn
Toevallig heb ik ook een vervelende piepstemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:54 schreef appelen het volgende:
[..]!
meisjes van 11 zijn 1,40, 30 kg en hebben een vervelende piepstem
Er zijn nog veel meer fora op FOK!quote:
Jij hebt echt een leuke stemquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Toevallig heb ik ook een vervelende piepstem
Sowieso, SMS'enquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef muzas het volgende:
Gemiddelde centerparcs animatiezanger zingt beter.
Maar hij is zielig, dus massaal smse!
quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
Dus?quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er zijn nog veel meer fora op FOK!
Ja.quote:
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 20:55 schreef Fylax het volgende:
[..]
maar geweldig om over te fok!kenquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef Symphonic het volgende:
Deze liveshow is echt om te janken
Hahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.
Beetje. Wel zwaarder geworden afgelopen jaar. Maar moet misschien mijn amandelen er uit laten halen en dan heb ik weer een piepstemquote:
Je hoeft niet te kijken en te posten. Je kunt talentenjachten dus geheel mijden. Goed he!quote:
Cee has arrivedquote:
je had hem moeten horen giechelen toen hij plaatjes van tetten zagquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:56 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Dat valt best mee...alleen dat giechellachje kan soms wat irritant zijn.
Oeiquote:Op zaterdag 27 september 2014 20:57 schreef appelen het volgende:
[..]
Beetje. Wel zwaarder geworden afgelopen jaar. Maar moet misschien mijn amandelen er uit laten halen en dan heb ik weer een piepstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |