quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:32 schreef Selestha het volgende:
Lekkere dry-age biefstuk met gebakken pastinaak,wortel en aardappel
die gefrituurde? Klonk nou niet zo heel smakelijkquote:
Ik wacht op de foto's!quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga straks n iwaniusje doenavondhap eten bij soi3
tom kai soep met garnalen en pad thai met garnalen ( en dubieuze gedroogde meuk) best prima voor dat geldquote:Op zondag 28 september 2014 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Hihi, ja, die! Ik vond dat echt superlekker. Vooral ook omdat het anders is.
Beetje rubberachtig, haha. Dus okay, misschien niet doen.
Behalve als het niet zo duur is, dan wel! Proberen!
Ik heb dezelfde avond het thuis na proberen te maken en dat is me niet gelukt.
met ingesoepte vliegen en Muizenquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met ingesoepte vliegen en Muizen? Niet mijn ding
![]()
Alleen n foto van mn funky kokosbier gemaakt om thuis eens op te zoeken waar je dat koopt
Je had moeten vragen naar de specials... Had je nog lekkerder gegeten drummer.quote:Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
tom kai soep met garnalen en pad thai met garnalen ( en dubieuze gedroogde meuk) best prima voor dat geld
Bedoel je dit bier?quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Alleen n foto van mn funky kokosbier gemaakt om thuis eens op te zoeken waar je dat koopt
Spitskool en bloemkool door de sapcentrifuge??quote:Op maandag 29 september 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net 4 boterhammen met kaas en 5 (!) mini choco-kanjers. Glas cola erbij.
Zometeen mijn sapcentrifuge maar weer onder het stof vandaan halen. Heb nog spitskool, bloemkool en wortelen wat op moet (en eigenlijk ook aardbeien maar dan verpruts ik het gigantsich denk ik)
Jahoor, waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Spitskool en bloemkool door de sapcentrifuge??
Jij iwaniusje. Ik ook een "iwaniusje"en schijt aan de regendruppels en gewoon weer buiten zitten en bestellen wat ik al eens eerder heb gegeten. Een zoveelste special dus.quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga straks n iwaniusje doenavondhap eten bij soi3
Yep dat is de kaas geweest. Volgende keer mengen met wat room of minder zoute kaas om het wat af te zwakkenquote:Op maandag 29 september 2014 18:10 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn quiche was op zich best goed gelukt, maar erg zoutig qua smaak. Zat eigenlijk alleen prei, gorgonzola, sjalotjes en ei in. En wat peper. Zal die kaas dan wel geweest zijn denk ik?
Volgende keer maar een ander recept uitproberen dan.
Ook nog maar Ottolenghi's aubergine kroketjes erbij gemaakt voor een vegetariër die mee at. Had er toch nog een paar liggen dus kwam goed uitquote:Op maandag 29 september 2014 14:45 schreef Molo het volgende:
Hier vanavond cougettesoep, chorizobroodjes en curry met gehaktballetjes en erwtjes.
Ah thanks! Had het recept (uit een simpel kookboek) gevolgd qua hoeveelheden en ingrediënten, maar blijkbaar mist er dan toch iets aan, want dan wordt hij gewoon te zout.quote:Op maandag 29 september 2014 22:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Yep dat is de kaas geweest. Volgende keer mengen met wat room of minder zoute kaas om het wat af te zwakken
Te zout is niet lekker inderdaad. Een gekookte aardappel in kleine blokjes erdoor kan trouwens ook het zout wat opheffen, en beīnvloedt de smaak niet zo erg.quote:Op maandag 29 september 2014 22:41 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ah thanks! Had het recept (uit een simpel kookboek) gevolgd qua hoeveelheden en ingrediënten, maar blijkbaar mist er dan toch iets aan, want dan wordt hij gewoon te zout.
quote:Op maandag 29 september 2014 23:03 schreef BlackLining het volgende:
Sta een gigantische pan met bouef bourguignion te maken
quote:Op maandag 29 september 2014 14:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Goede terug vlucht FFT
Nu een biertje en popcorn.
Vanavond patat, tzaziki, garnalen, pompoen, linzensoep enzovoort.
Boterham met koffie, dat wordt vast zompigquote:Op dinsdag 30 september 2014 10:25 schreef Bienelientjee het volgende:
Boterham met pindakaas en koffie
Misschien op jouw manier van eten wel jaquote:Op dinsdag 30 september 2014 11:13 schreef sirdanilot het volgende:
[..]
Boterham met koffie, dat wordt vast zompig
Ook niet verkeerd. Zo kan ik ook zeer uitkijken naar het boerenkool seizoenquote:Op dinsdag 30 september 2014 17:45 schreef golfer het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes en een gebraden runderworst.
Ha! de lieve schat van mij maakte als avondeten vandaag? Nou... Andijvie stampot met heel veul jus en....balletje gehakt!quote:Op dinsdag 30 september 2014 17:45 schreef golfer het volgende:
Stamppot rauwe andijvie met uitgebakken spekjes en een gebraden runderworst.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Selestha het volgende:
Vanavond gepofte aardappels met tonijn, olijven en kaas
Doe je dat naast de aardappelen, of erop/in?quote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:15 schreef Selestha het volgende:
Vanavond gepofte aardappels met tonijn, olijven en kaas
Ik pof de aardappel, hol hem uit. Meng de ingrediënten met de aardappel, doe het er in terug en bak de aardappels nog even tot de kaas gesmolten isquote:Op woensdag 1 oktober 2014 14:44 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
[..]
Doe je dat naast de aardappelen, of erop/in?
Die versie van jou klinkt een stuk lekkerder dan de versie uit het recept.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik pof de aardappel, hol hem uit. Meng de ingrediënten met de aardappel, doe het er in terug en bak de aardappels nog even tot de kaas gesmolten is
Zoals dit dus
Oh ja ik doe er al jaren mijn eigen ding meequote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:58 schreef Molo het volgende:
[..]
Die versie van jou klinkt een stuk lekkerder dan de versie uit het recept.
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Ik pof de aardappel, hol hem uit. Meng de ingrediënten met de aardappel, doe het er in terug en bak de aardappels nog even tot de kaas gesmolten is
Zoals dit dus
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 16:02 schreef Selestha het volgende:
[..]
Zoals dit dus
Yummyquote:Op woensdag 1 oktober 2014 20:07 schreef FutureFairytale het volgende:
Trek in een Big Tasty dus ga ik zo halen
Is anders ook heerlijk! (Op boerenjongens naquote:Op woensdag 1 oktober 2014 23:41 schreef foodlover het volgende:
[..]
Yummy
We werden getrakteerd op een etentje, ik nam Garnalenkroketjes, biefstuk en brie met pecan en boerenjongens na, lekker!
Yeah! Een grandioos glutenvrij alternatief voor zelfgemaakte pizza ontdekt, mijn leven heeft weer zinquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:30 schreef Selestha het volgende:
Zometeen een pizza'tje maken van een maīstortilla
Bij mijn supermarkt hebben ze glutenvrije diepvriespizza's (met salami dacht ik).quote:Op donderdag 2 oktober 2014 12:28 schreef Selestha het volgende:
[..]
Yeah! Een grandioos glutenvrij alternatief voor zelfgemaakte pizza ontdekt, mijn leven heeft weer zin
Zelfgemaakt is velen malen lekkerder, die uit de diepvries smaken letterlijk naar kartonquote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bij mijn supermarkt hebben ze glutenvrije diepvriespizza's (met salami dacht ik).
Ik eet nu een bordje meloen met rauwe ham
Voor gerecht neem ik aan?quote:Op donderdag 2 oktober 2014 16:05 schreef Iwanius het volgende:
[ afbeelding ]
(zonder konijntje omdat het afkomstig is van dit review topic.)
Yum!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:27 schreef minilot het volgende:
Ik maakte net risotto met zelfgetrokken paddestoelenbouillon, marsalawijn, knoflook, tijm, anijschampignons en oude kaas. Om het najaarsgevoel compleey te maken dronk ik er een uit Engeland meegebrachte herfstige cider bij. *hips*
Ha, wat leuk! Ik eet toevallig vanavond (bij soep) een vlugbrood met gekarameliseerde uien en Wensleydale erdoor!quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 20:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Yum!
Bloemkool met Wensleydale cheddar en komijn en vissticks hier
Wensleydale
Heerlijk is datquote:Op zaterdag 4 oktober 2014 12:36 schreef minilot het volgende:
[..]
Ha, wat leuk! Ik eet toevallig vanavond (bij soep) een vlugbrood met gekarameliseerde uien en Wensleydale erdoor!
Ziet er goed uit!quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef ddx het volgende:
Deze week wat extreem hete pepers binnen gekregen, dus vandaag was het tijd voor een extreem hete curry.
Naga Jolokia Phall Chicken Curry.
Disclaimer: begin er niet aan als je niet weet of je de pepers aankan
http://www.westlandpepper(...)l-chicken-curry.html
Dit was echt goed heet, zorg als je dit gaat eten voor wat verkoeling erbij.
Ik had mangochutney.
En bij een hap waar wat van de garnering bij zat was het helemaal ff goed zweten
[ link | afbeelding ]
Ha!.lekker man die Naga Jolokia pepers. Ziet er ook prima uit in dit eenvoudig huiselijk maal.quote:Op zondag 5 oktober 2014 19:33 schreef ddx het volgende:
Deze week wat extreem hete pepers binnen gekregen,
dus vandaag was het tijd voor een extreem hete curry.
Naga Jolokia Phall Chicken Curry.
Dit was echt goed heet, zorg als je dit gaat eten voor wat verkoeling erbij.
Ik had mangochutney.
En bij een hap waar wat van de garnering bij zat was het helemaal ff goed zweten
Ja!quote:Op zondag 5 oktober 2014 01:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Heerlijk is dat
Ik lijk volgens mik qua smaak best op jou, alleen ben ik de luie versie
Filmpje van Monty Python wat ik later ernog bijgezet had ook gezien?
Python
Wat is kiri?quote:Op maandag 6 oktober 2014 15:26 schreef Dragonberry het volgende:
Rustiek pistoletje met een stukje kiri
Thanksquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:36 schreef Dragonberry het volgende:
[..]
zelde als la vache quiri, maar grotere blokjes
Lekkâh!quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:08 schreef minilot het volgende:
Ik eet vanavond een simpele salade van verschillende soorten sla, gerookte forel, suikermaīs en wat Engelse kazen (restjes opmaken)
Erbij een dressing van mayo, karnemelk, knoflook en wat ik nog aan tuinkruiden in de achtertuin kan vinden.
Als toetje Eton Mess (ben nu meringues aan het bakken) met kiwi in plaats van aardbei.
Och, we eten toch pas als het ruim donker is. Zomerse deun erbij op en net doen alsof de zon vandaag scheen.quote:Op maandag 6 oktober 2014 16:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Lekkâh!
Jammer dat het zonnetje van gisteren er vandaag niet is, had goed bij je eten gepast
Zozo er is er een op dieetquote:Op maandag 6 oktober 2014 15:26 schreef quirina het volgende:
Vanmorgen een powerfoodsmoothie met amandelmelk en gojibessen en rode bosvruchten.
Vanmiddag een salade nicoise zonder ei
Vanavond gegrilde groenten en gegrilde kipfiletreepjes.
Nu snack ik wat zonnepitjes.. Heerlijk
Nou niet op dieet maar wel op de gezonde tour. Gewoon om meer energy te krijgen. Ben slank genoeg dus om af te vallen is het niet . Ik let altijd wel op de koolhydraatjes en suikers. Want wat er niet aankomt hoeft er dan ook niet afquote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Zozo er is er een op dieet![]()
Molo wat bout een complete vissaus geur in je keuken![]()
Ik heb nog bami maar heb eigenlijk meer trek in spaghetti. Ik wil altijd wat anders als ik iets van tevoren plan
Bami weggepleurd, sta ik in de super met alle boodschappen voor de spaghetti in mn handen... krijg ik ineens een ingeving.quote:Op maandag 6 oktober 2014 17:44 schreef FutureFairytale het volgende:
Ik heb nog bami maar heb eigenlijk meer trek in spaghetti. Ik wil altijd wat anders als ik iets van tevoren plan
Knap hoor.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:50 schreef quirina het volgende:
[..]
Nou niet op dieet maar wel op de gezonde tour. Gewoon om meer energy te krijgen. Ben slank genoeg dus om af te vallen is het niet . Ik let altijd wel op de koolhydraatjes en suikers. Want wat er niet aankomt hoeft er dan ook niet af
Jaaah, een mede warhoofdquote:Op maandag 6 oktober 2014 19:01 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Bami weggepleurd, sta ik in de super met alle boodschappen voor de spaghetti in mn handen... krijg ik ineens een ingeving.
Ik eet straks aardappelpuree met cheddar, spinazie en vis
Welke polenta gebruik je daarvoor? Lijkt me wel lekkerquote:Op maandag 6 oktober 2014 21:42 schreef Skeletor. het volgende:
Vanavond zalm in een bescheiden jasje van polenta, gepofte aardappelen, Hongaarse twist gegeven aan een hutspotpakket (wortel en ui opbakken met knoflook, room en peterselie erbij) en veldsla met pompoenpitolie/appelazijn/knoflookdressing.
Nu knäckebröd met geitenkaas, appel en een peer.
De allergewoonste, die je bij de Turk kunt krijgen!quote:Op maandag 6 oktober 2014 21:43 schreef Molo het volgende:
[..]
Welke polenta gebruik je daarvoor? Lijkt me wel lekker
Hier ook!quote:Op donderdag 9 oktober 2014 18:58 schreef MaLo het volgende:
Aangezien het vandaag de dag van de kroket is: patat met een kroket
Bak je paprika en ui dan voor, of doe je dat er rauw op?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:19 schreef Skeletor. het volgende:
Tosti allerlekkerste schapenkaas, grillham, rode puntpaprika, rode ui. Erbij snoeptomaatjes.
Vanavond Indiaas!
Rauw! Het bakt vanzelf mee.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 14:24 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Bak je paprika en ui dan voor, of doe je dat er rauw op?
He wat rotquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:49 schreef FutureFairytale het volgende:
Chocoladetruffels- en chips proeven. Vervelend.
Iwanius ik weet zeker dat ik deze exacte foto al een keer eerder gezien heb, of eet je iedere keer hetzelfde bij die tent?quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 16:45 schreef Iwanius het volgende:
Een keer geen Aziatische lunch maar gewoon Nederlands/EU.
Daarna relaxen!
Oh dat kan wel hoor want ik heb dit al eens eerder bestelt,zoals je intussen ook wel gemerkt zal hebben met mijn bekende Aziatische lunch bowls. Mijn eetpatroon als lunch is vrij voorspelbaar zeg ik altijd. Die paar keren dat het niet zo is,daar gelaten.quote:Op vrijdag 10 oktober 2014 18:18 schreef Selestha het volgende:
[..]
Iwanius ik weet zeker dat ik deze exacte foto al een keer eerder gezien heb, of eet je iedere keer hetzelfde bij die tent?
Ik dacht daar inderdaad ook al regelmatig hetzelfde te zien, maar bedankt voor de ophelderingquote:Op vrijdag 10 oktober 2014 19:10 schreef Iwanius het volgende:
[..]
Oh dat kan wel hoor want ik heb dit al eens eerder bestelt,zoals je intussen ook wel gemerkt zal hebben met mijn bekende Aziatische lunch bowls. Mijn eetpatroon als lunch is vrij voorspelbaar zeg ik altijd. Die paar keren dat het niet zo is,daar gelaten.
En vertraging met vliegtuig dus ik had gewoon nog iets fatsoenlijks kunnen halenquote:
Daar heb ik ook nog een fles van staan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |