quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:32 schreef Selestha het volgende:
Lekkere dry-age biefstuk met gebakken pastinaak,wortel en aardappel
die gefrituurde? Klonk nou niet zo heel smakelijkquote:
Ik wacht op de foto's!quote:Op zondag 28 september 2014 17:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Ik ga straks n iwaniusje doenavondhap eten bij soi3
tom kai soep met garnalen en pad thai met garnalen ( en dubieuze gedroogde meuk) best prima voor dat geldquote:Op zondag 28 september 2014 18:16 schreef RobinOok het volgende:
Hihi, ja, die! Ik vond dat echt superlekker. Vooral ook omdat het anders is.
Beetje rubberachtig, haha. Dus okay, misschien niet doen.
Behalve als het niet zo duur is, dan wel! Proberen!
Ik heb dezelfde avond het thuis na proberen te maken en dat is me niet gelukt.
met ingesoepte vliegen en Muizenquote:
quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
met ingesoepte vliegen en Muizen? Niet mijn ding
![]()
Alleen n foto van mn funky kokosbier gemaakt om thuis eens op te zoeken waar je dat koopt
Je had moeten vragen naar de specials... Had je nog lekkerder gegeten drummer.quote:Op zondag 28 september 2014 19:51 schreef littledrummergirl het volgende:
tom kai soep met garnalen en pad thai met garnalen ( en dubieuze gedroogde meuk) best prima voor dat geld
Bedoel je dit bier?quote:Op zondag 28 september 2014 20:19 schreef littledrummergirl het volgende:
Alleen n foto van mn funky kokosbier gemaakt om thuis eens op te zoeken waar je dat koopt
Spitskool en bloemkool door de sapcentrifuge??quote:Op maandag 29 september 2014 13:51 schreef Sunshine1982 het volgende:
Net 4 boterhammen met kaas en 5 (!) mini choco-kanjers. Glas cola erbij.
Zometeen mijn sapcentrifuge maar weer onder het stof vandaan halen. Heb nog spitskool, bloemkool en wortelen wat op moet (en eigenlijk ook aardbeien maar dan verpruts ik het gigantsich denk ik)
Jahoor, waarom niet?quote:Op maandag 29 september 2014 14:44 schreef Molo het volgende:
[..]
Spitskool en bloemkool door de sapcentrifuge??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |