Afgevoerd door ambulance ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geschept door een fietser. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis.
Afgezien van een gekneusde pols ben ik in orde.
Owwwww, dacht dat je flink was gestruikeld ofzo. Auwch.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geschept door een fietser. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis.
Afgezien van een gekneusde pols ben ik in orde.
Beterschap!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie zijn druk bezig geweest.
Na een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht te hebben ben ik eigenlijk wel toe aan een wijntje. Op klaarlichte dag.Jammer dat ze geen iPhone-lader hadden, anders had ik vannacht met jullie kunnen meedoen.
![]()
Ziekenhuislucht is trouwens zum Kotzen.
Hahaha. Dhoom 3 was ook niet slecht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet denken aan 'Bzzt, electricity'.. (Komt niet uit die film, I know.)
Om te gebruiken als foundation?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, wat is een goede dekkende poeder?
talkpoeder?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, wat is een goede dekkende poeder?
zegt een koerd.. ga poep eten. je hebt nieteens een landquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
3?
Je hebt daar wel een miljard idiots wonen..
Fucked up lichaamquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
FEELING PUMPED YO!
[ afbeelding ]
Nu lekker chillen.
ik ga zo ook. daarna sauna en stoombad in, daarna bubbelbadquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
FEELING PUMPED YO!
[ afbeelding ]
Nu lekker chillen.
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbadquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga zo ook. daarna sauna en stoombad in, daarna bubbelbad
ahh, snowworld fitness
je zit bij basicfit toch,quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbad
Jaaaaaaaa. Wat dan! Jij zit op je reetquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zit bij basicfit toch,
die sauna/ spa afdeling van snowworld is gemixt. soms komen er gewoon nude babes, maar dan doe ik m'n ogen netjes dicht..quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbad
ja dan moet je niet janken dat ze X, X en X niet aanbiedenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Wat dan! Jij zit op je reet![]()
Welke stad?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die sauna/ spa afdeling van snowworld is gemixt. soms komen er gewoon nude babes, maar dan doe ik m'n ogen netjes dicht..
zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdelingquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke stad?
Is snowworld niet totaal wat anders? Iets met sneeuw
Waarom mag dat niet ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dan moet je niet janken dat ze X, X en X niet aanbieden
Lekker man. Het is je gegund amar. DM je foto dan. Kijken of je pumped ben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdeling
is basic fit niet het goedkoopst van goedkoopst zonder douches?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet ?![]()
Deze zit gewoon 3 minuten lopen van mij vandaan. Ik heb niets te klagen eigenlijk
nee man ik ga meer voor het atletische figuurquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Het is je gegund amar. DM je foto dan. Kijken of je pumped ben.
Wel met douche. Gratis. Fit for free kostte het 50 cent voor 3 minutenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
is basic fit niet het goedkoopst van goedkoopst zonder douches?
Ok. Drop dan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee man ik ga meer voor het atletische figuur
Nou, hopelijk kan ik nog een beetje studeren. BEN ECHT ZO NIET GEMOTIVEERD VOOR DEZE KUTTYFUSMINOR, OHMYGOODLORD.quote:
Verhoudingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
Hahaha Zoetermeerquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdeling
"Dingen"quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef AMAR420 het volgende:
anyway, ik ga trainen en genieten van m'n sauna
hoop dat ik deze dingen tegenkom..
[ afbeelding ]
Ik moest lachen toen ik Zoetermeer las. Dat was altijd Little Koelietownquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga jou maar eens negeren, je komt een beetje sneu over
lijkt op creme brulee/ aardappelgratin. wat is dittttt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb hier echt zin in.
[ afbeelding ]
Wilde net zeggen dat het uiensoep met een beschuitje of zoiets isquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijkt op creme brulee/ aardappelgratin. wat is dittttt?
edit: franse uiensoep.
uien.![]()
Hij lijkt op een cobraquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb kalkpoeder gehaald. Bedankt voor de tip mensen!
Oh. Hoi..quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
Wallahi, ik dacht GELIJK aan jou toen ik hem zag. "Stimorol zou dit wel tof vinden..."quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb kalkpoeder gehaald. Bedankt voor de tip mensen!
Franse uiensoep.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat het uiensoep met een beschuitje of zoiets is
Waddan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
[..]
[..]
Franse uiensoep.
Watsmetjullie.
Kreeg meteen bepaalde gedachtes. DAMN.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:58 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Wallahi, ik dacht GELIJK aan jou toen ik hem zag. "Stimorol zou dit wel tof vinden..."
Die roze? Hoe werkt die? Ik gebruik sponsjes van Douglas.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:59 schreef Crip het volgende:
Heb weer een nieuwe Beautyblender besteld. Wedden dat ik hem straks ga vinden ;/
Zei je niet stagfirullah, ogen neerslaan enzo.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:01 schreef Stimorol- het volgende:
Oh sorry. Past niet bij meisje. Kreeg geen gedachtes. Dacht alleen doe je shirt aan mallerd!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMAIII"Whatever I was looking for was always you."Rumi
Ja sws. Mag niet dit. Dacht wel Masallah.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:02 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Zei je niet stagfirullah, ogen neerslaan enzo.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:03 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
Jeetje, jeetje. Echt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.AMAIII
Waarom? Ramadan is voorbijquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:05 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Sorry, oke. pics van eten guys.
VIND DIE MAN VOOR MIJ DAN TRUT. ALLEEN EIGENBELANGEN VAN JOU EN IK KAN STIKKEN MKAAAYY.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
WAAR MOETEN WE DAN OVER COMMUNICEREN
Ik ga zo naar de moskee, ik vraag wel even rond of een van de mannen nog een 2e vrouw wil.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
VIND DIE MAN VOOR MIJ DAN TRUT. ALLEEN EIGENBELANGEN VAN JOU EN IK KAN STIKKEN MKAAAYY.
Door jou ga ik het verkeerde pad weer op.
Niet zo doen, zo lijk je op KBquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:07 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
WAAR MOETEN WE DAN OVER COMMUNICEREN
Nee, ik wil of eerste vrouw zijn of derde want driemaal is scheepsrecht. Nummer twee is echt geen optie.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:09 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Ik ga zo naar de moskee, ik vraag wel even rond of een van de mannen nog een 2e vrouw wil.
sterfquote:
Post je schema. Ik doe nu full body maar merk dat dat niet goed genoeg is nu. Wil meer uit me workout halen en piergroepen per dag trainenquote:
Wow! Dat ziet er echt delicious uit. Wat is dit? Waar te halen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:11 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, dit altijd, 3x per dag.
Ah, Pokémon fanquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:17 schreef Santello het volgende:
Check dit! Echt geweldig!
EDIT: Postte mijn facebook![]()
Bij mijn madre of een willekeurig Pakistaans/Hindoestaans restaurant.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:20 schreef Santello het volgende:
[..]
Wow! Dat ziet er echt delicious uit. Wat is dit? Waar te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Whatever I was looking for was always you."Rumi
Dag1: rug en tricepsquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:18 schreef Santello het volgende:
[..]
Post je schema. Ik doe nu full body maar merk dat dat niet goed genoeg is nu. Wil meer uit me workout halen en piergroepen per dag trainen
quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Bij mijn madre of een willekeurig Pakistaans/Hindoestaans restaurant.Iedereen heeft geklikt. Stelletje hyena's. Zat er maar 2 seconden opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lekker. Hoe heet het dan? Ik ga plaatje naar willekeurig restaurant mailen denk ik![]()
Ik zit met 3 dagen voetbal. Dus ik kan enkel 3 dagen work-out doen. Heb je daar ook oefeningen ergens staan? Ken er niet zoveel.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dag1: rug en triceps
Dag2: borsten en biceps
Dag3: rust of cardio
Dag4: benen en schouders
Dag5: cardio
Dag6: rust
Ik heb niet geklikt hoor bby.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Iedereen heeft geklikt. Stelletje hyena's. Zat er maar 2 seconden op![]()
Lekker. Hoe heet het dan? Ik ga plaatje naar willekeurig restaurant mailen denk ik
Als Ronaldo hattrick weet te scoren. Nog 20 minuten te gaan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:22 schreef mrstylo het volgende:
Ik heb je fb gemist santello, DM eens
Nee niet geklikt.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Iedereen heeft geklikt. Stelletje hyena's. Zat er maar 2 seconden op![]()
Lekker. Hoe heet het dan? Ik ga plaatje naar willekeurig restaurant mailen denk ik
Ik heb 3 Polen op deze topic gezet die hele dag f5'en.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:21 schreef Santello het volgende:
[..]
Heb je geklikt? Vast wel he. Ook, maar Nee dat zijn de eerste drie letters van mijn naam
Heb mijn schema niet bij de hand. Zal je wel eens PM'en als ik het niet vergeet.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Ik zit met 3 dagen voetbal. Dus ik kan enkel 3 dagen work-out doen. Heb je daar ook oefeningen ergens staan? Ken er niet zoveel.
Ik wil mijn kwasten niet eens meer gebruiken zo enthousiast ben ik over mijn Beautyblender.. damn. Gewoon. damn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:01 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Die roze? Hoe werkt die? Ik gebruik sponsjes van Douglas.
HAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:17 schreef Santello het volgende:
Check dit! Echt geweldig!
EDIT: Postte mijn facebook![]()
Ik herinner je wel. Aardige boy.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:24 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Heb mijn schema niet bij de hand. Zal je wel eens PM'en als ik het niet vergeet.
Het is toch maar een sponsje,quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:24 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik wil mijn kwasten niet eens meer gebruiken zo enthousiast ben ik over mijn Beautyblender.. damn. Gewoon. damn.
HAHHAHAquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik heb 3 Polen op deze topic gezet die hele dag f5'en.
Ja dat dacht ik dus ook. Just try it het is echt een apart sponsje.. het voelt gewoon niet zoals alle sponsjes die ik ooit heb aangeraakt. En het is een must om hem nat te maken trouwens.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:25 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Het is toch maar een sponsje,iedereen is er zo lyrisch over. Don't get it.
gebruik je voor concealen of foundationquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:26 schreef Crip het volgende:
[..]
Ja dat dacht ik dus ook. Just try it het is echt een apart sponsje.. het voelt gewoon niet zoals alle sponsjes die ik ooit heb aangeraakt. En het is een must om hem nat te maken trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |