zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdelingquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef Santello het volgende:
[..]
Welke stad?
Is snowworld niet totaal wat anders? Iets met sneeuw
Waarom mag dat niet ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja dan moet je niet janken dat ze X, X en X niet aanbieden
Lekker man. Het is je gegund amar. DM je foto dan. Kijken of je pumped ben.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdeling
is basic fit niet het goedkoopst van goedkoopst zonder douches?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:26 schreef Santello het volgende:
[..]
Waarom mag dat niet ?![]()
Deze zit gewoon 3 minuten lopen van mij vandaan. Ik heb niets te klagen eigenlijk
nee man ik ga meer voor het atletische figuurquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:27 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Het is je gegund amar. DM je foto dan. Kijken of je pumped ben.
Wel met douche. Gratis. Fit for free kostte het 50 cent voor 3 minutenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:27 schreef xaban06 het volgende:
[..]
is basic fit niet het goedkoopst van goedkoopst zonder douches?
Ok. Drop dan.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:28 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
nee man ik ga meer voor het atletische figuur
Nou, hopelijk kan ik nog een beetje studeren. BEN ECHT ZO NIET GEMOTIVEERD VOOR DEZE KUTTYFUSMINOR, OHMYGOODLORD.quote:
Verhoudingenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
Hahaha Zoetermeerquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:25 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
zoetermeer, ja is een grote skibaan, overdekt en daarboven een gigantische fitness afdeling
"Dingen"quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:39 schreef AMAR420 het volgende:
anyway, ik ga trainen en genieten van m'n sauna
hoop dat ik deze dingen tegenkom..
[ afbeelding ]
Ik moest lachen toen ik Zoetermeer las. Dat was altijd Little Koelietownquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:38 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga jou maar eens negeren, je komt een beetje sneu over
lijkt op creme brulee/ aardappelgratin. wat is dittttt?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:17 schreef Crip het volgende:
Ik heb hier echt zin in.
[ afbeelding ]
Wilde net zeggen dat het uiensoep met een beschuitje of zoiets isquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:56 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
lijkt op creme brulee/ aardappelgratin. wat is dittttt?
edit: franse uiensoep.
uien.![]()
Hij lijkt op een cobraquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb kalkpoeder gehaald. Bedankt voor de tip mensen!
Oh. Hoi..quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
VInd je? Hoezo?
[ afbeelding ]
Ik vind het wel oke
Wallahi, ik dacht GELIJK aan jou toen ik hem zag. "Stimorol zou dit wel tof vinden..."quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef Stimorol- het volgende:
Heb kalkpoeder gehaald. Bedankt voor de tip mensen!
Franse uiensoep.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:57 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Wilde net zeggen dat het uiensoep met een beschuitje of zoiets is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |