Afgevoerd door ambulance ofzo?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geschept door een fietser. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis.
Afgezien van een gekneusde pols ben ik in orde.
Owwwww, dacht dat je flink was gestruikeld ofzo. Auwch.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:40 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Geschept door een fietser. Daarna ben ik afgevoerd naar het ziekenhuis.
Afgezien van een gekneusde pols ben ik in orde.
Beterschap!quote:Op zaterdag 27 september 2014 10:03 schreef sylvesterrr het volgende:
Jullie zijn druk bezig geweest.
Na een nachtje in het ziekenhuis doorgebracht te hebben ben ik eigenlijk wel toe aan een wijntje. Op klaarlichte dag.Jammer dat ze geen iPhone-lader hadden, anders had ik vannacht met jullie kunnen meedoen.
![]()
Ziekenhuislucht is trouwens zum Kotzen.
Hahaha. Dhoom 3 was ook niet slecht.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet denken aan 'Bzzt, electricity'.. (Komt niet uit die film, I know.)
Om te gebruiken als foundation?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, wat is een goede dekkende poeder?
talkpoeder?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:09 schreef Stimorol- het volgende:
Crip, wat is een goede dekkende poeder?
zegt een koerd.. ga poep eten. je hebt nieteens een landquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:33 schreef Che_ het volgende:
[..]
3?
Je hebt daar wel een miljard idiots wonen..
Fucked up lichaamquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
FEELING PUMPED YO!
[ afbeelding ]
Nu lekker chillen.
ik ga zo ook. daarna sauna en stoombad in, daarna bubbelbadquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:10 schreef Santello het volgende:
FEELING PUMPED YO!
[ afbeelding ]
Nu lekker chillen.
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbadquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik ga zo ook. daarna sauna en stoombad in, daarna bubbelbad
ahh, snowworld fitness
je zit bij basicfit toch,quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbad
Jaaaaaaaa. Wat dan! Jij zit op je reetquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:18 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
je zit bij basicfit toch,
die sauna/ spa afdeling van snowworld is gemixt. soms komen er gewoon nude babes, maar dan doe ik m'n ogen netjes dicht..quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:15 schreef Santello het volgende:
[..]
Lekker man. Mijn sportschool heeft geen sauna, geen stoombad en ook geen bubbelbad
ja dan moet je niet janken dat ze X, X en X niet aanbiedenquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:22 schreef Santello het volgende:
[..]
Jaaaaaaaa. Wat dan! Jij zit op je reet![]()
Welke stad?quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:24 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
die sauna/ spa afdeling van snowworld is gemixt. soms komen er gewoon nude babes, maar dan doe ik m'n ogen netjes dicht..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |