Bram had zich waarschijnlijk voor de bus gegooid als Menchov tweede was geworden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bram de Groot die zo zenuwachtig is dat hij buiten aan het ijsberen is.
Kozontchuk die erbij zit alsof hij naar het journaal aan het kijken is.
82quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand hoeveel koersdagen Tom Dumoulin erop heeft zitten dit jaar?
a oke hij heeft best wel een druk seizoen achter de rug zeker in vergelijking met een Mollema en Boom zie ik nuquote:Op zondag 28 september 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
82
http://cqranking.com/men/asp/gen/StatsRaceDays.asp?year=2014
Met zijn eeuwige jongenskoppie zeg je dat nog steeds als hij 82 is.quote:Op zondag 28 september 2014 22:25 schreef Felagund het volgende:
Fietst die nog steeds Sevilla,. Ziet er trouwens nog steeds niet oud uit.
quote:Bradley Wiggins adviseerde Tom Dumoulin na het grijpen van de titel op de WK-tijdrit op een persconferentie om naar Team Sky over te stappen. Dave Brailsford, de teammanager van de Britse equipe, heeft bevestigd dat hij wel oren heeft naar een samenwerking met de Nederlander van Giant-Shimano.
"Als ik één renner heel graag bij de ploeg wil hebben, dan is het wel Dumoulin", sprak Brailsford volgens De Telegraaf over de Giant-renner, die op de WK-tijdrit van zich deed spreken met het halen van de bronzen medaille. "Als je op je 23ste zo kunt tijdrijden, dan ben je echt een groot talent."
"Ik denk dat hij grote mogelijkheden heeft", vervolgt de Sky-manager, die denkt dat er een grote toekomst weggelegd is voor Dumoulin, zeker als hij de overstap naar zijn ploeg maakt. "Ja, ook in de grote rondes. Ik ben ervan overtuigd dat wij hem verder kunnen ontwikkelen tot een kandidaat-eindwinnaar in een grote ronde."
quote:
Daar zijn ze nog steeds naar op zoek.quote:Op maandag 29 september 2014 17:16 schreef rubbereend het volgende:
Geen subsponsor gevonden dus, dus flink terug in budget?
Ik ben blij dat De Lotto ingestapt is bij de wielerploeg maar heel eerlijk gezegd vraag ik me wel af of het nut heeft. Ik kan me niet voorstellen dat dit veel extra Lotto spelers op gaat leveren.quote:Op maandag 29 september 2014 19:19 schreef Evertjan het volgende:
ik snap alleen niet dat Lotto NL niet een andere naam heeft gebruikt iedereen kent het merk Lotto wel ze hadden beter een andere merknaam kunnen gebruiken voor het wielerteam
Epische foto! Die Guama ziet er uit alsof ie wel een bamihapje lust..quote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef DNP-Old het volgende:
Etapa 4: Barranquilla (Atlantico) – Carmen de Bolivar (Bolivar) \\ 160.8 km
1. GUAMA, Byron (MOVISTAR TEAM AMERICA) 3:34:36
2. CASTAÑEDA, Jaime (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) m.t.
3. VILLEGAS, Juan Pablo (4-72 COLOMBIA)
4. SANDOVAL, Edwin (BLANCO DEL VALLE-SUPER GIROS-REDETRANS INDERVALLE)
5. JAIMES, José (EBSA-INDEPORTES BOYACA)
6. QUINTERO, Juan Diego (4-72 COLOMBIA)
7. ROLDAN, Weimar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN)
8. WILCHES, Juan Pablo (AGUARDIENTE NECTAR-STL-4WD-RENTACAR)
9. TIQUE, Camilo (GOBERNACION TOLIMA-INDEPORTES-PIJAOS CARNAVAL DEL POLLO)
10. SALAS, Jairo (AGUARDIENTE ANTIOQUEÑO.IDEA.LOTERIA DE MEDELLIN)
[ afbeelding ]
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 29-09-2014 om 22:38:16Sterkte aan de familie van Marc Van Landeghem, wielerjournalist met een groot hart die vandaag onverwacht is gestorven. #RIP reageer retweet
Wuyts is ook wijnkenner tegenwoordigquote:Welke score krijgen de Belgen voor het wielerjaar 2014?
Wuyts (wijnkenner): "Een kleine cru. We hebben de Amstel Gold Race gewonnen met Philippe Gilbert en we waren tweede in onder meer de Ronde van Vlaanderen met Greg Van Avermaet. Naar mijn gevoel is Van Avermaet toch de landgenoot van het seizoen vanwege die regelmaat over het hele seizoen, maar we wonnen niet één rit in een grote ronde. Dan kan je moeilijk gewag maken van een grote lengte in de nasmaak."
De half-Belgische wijnen zijn niet aan te slepen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wuyts is ook wijnkenner tegenwoordig
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 01-10-2014 om 07:34:19Happy to have my family home again after a month of insecurity in hospital. Still a long way to go but happy for now. Thanks for supporting! reageer retweet
quote:Op woensdag 1 oktober 2014 07:50 schreef Pino112 het volgende:
Rayyyyy meldt dat Jumbo tweede sponsor wordt van TEAMLottoNL.
#HalloJumbo
#HalloRobert
#HalloLaurens
Enz
http://www.telegraaf.nl/t(...)utm_campaign=twitter
Drie miljoen per jaar erbij, totaal 10.5 miljoen.
Ik ben eigenlijk verbaasd dat supermarkten nog niet eerder in het wielrennen gestapt zijn. Het is toch een volkssport en heeft niet die rivaliteit onderling zoals bij voetbal.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef quinoahipster het volgende:
Afgezien van de cheesy reclames die we gaan zien:
dat 2 zulke grote nederlandse merken zo'n grote (dubbele!) nederlandse ploeg gaan sponsoren
Ho ho ho, Mercato Uno volgens Mart en dus is dat zoquote:
Marco Mercatoquote:Op woensdag 1 oktober 2014 21:35 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ho ho ho, Mercato Uno volgens Mart en dus is dat zo
Als die stupide reclames met Frank Lammers en Toren C verdwijnen is het prima.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:24 schreef quinoahipster het volgende:
Afgezien van de cheesy reclames die we gaan zien :
Echt wel, de Rabo/Blanco/Belkin/Lotto-Jumbo-fanboys en de Skil-Argos-Alpecin-Shimano-worshippers vliegen elkaar regelmatig in de haren.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 11:29 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk verbaasd dat supermarkten nog niet eerder in het wielrennen gestapt zijn. Het is toch een volkssport en heeft niet die rivaliteit onderling zoals bij voetbal.
http://www.nusport.nl/wie(...)ki-onacceptabel.htmltwitter:sportzeloot twitterde op donderdag 02-10-2014 om 08:36:24Goed dat het wielrennen zo'n brandschone voorvechter van een dopingvrije sport heeft. Leve Vino. http://t.co/S9hUHYhZ3i reageer retweet
quote:Op donderdag 2 oktober 2014 08:35 schreef Tommeke het volgende:
Manolo Saiz wordt ploegleider bij een jeugdteam in Spanje
Ik kan het artikel niet meer vinden, maar daar stond trouwens ook dat Roussel, bekend van Festina, ook een U-23 team gaat leidenquote:
http://nos.nl/artikel/705144-saiz-keert-terug-in-wielersport.htmlquote:Op donderdag 2 oktober 2014 09:30 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Ik kan het artikel niet meer vinden, maar daar stond trouwens ook dat Roussel, bekend van Festina, ook een U-23 team gaat leiden![]()
TEAM line-up:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 00:30 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand al wat de selectie is voor Lombardije van Belkin. Ik weet dat Mollema daar start maar kan voor de rest geen namen vinden.
Valt toch wel mee? Op Syntix en Groenen na is het vooral wij Nederlanders tegen te rest.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:43 schreef Zelva het volgende:
[..]
Echt wel, de Rabo/Blanco/Belkin/Lotto-Jumbo-fanboys en de Skil-Argos-Alpecin-Shimano-worshippers vliegen elkaar regelmatig in de haren.
Ik denk dat Zelva een tikkeltje Ironisch/Sarcastisch was.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 10:53 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? Op Syntix en Groenen na is het vooral wij Nederlanders tegen te rest.
okquote:Op donderdag 2 oktober 2014 11:22 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik denk dat Zelva een tikkeltje Ironisch/Sarcastisch was.
Frank Lammers is een groot wielerliefhebber. Hij komt tenminste geloofwaardig over in die reclames.quote:Op woensdag 1 oktober 2014 22:03 schreef OProg het volgende:
[..]
Als die stupide reclames met Frank Lammers en Toren C verdwijnen is het prima.
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-hele-ronde.dhtmlquote:Thailand wil de Ronde van Frankrijk naar Azië halen. Het Thaise bureau voor toerisme (TAT) zegt onlangs een gesprek te hebben gehad met Jean-Etienne Amaury, de voorzitter van Tourorganisator ASO. 'We praten nog steeds met de organisatoren van de Tour. We denken aan het jaar 2016. We weten nog niet hoeveel etappes we willen houden, een of twee ritten of misschien wel de hele ronde. Maar Thailand is een perfecte locatie voor de wedstrijd. Sport is erg populair hier', aldus Thawatchai Arunyik, een hoge official bij het TAT.
De afgelopen jaren heeft de Tour uitstapjes gemaakt naar diverse landen in Europa, maar nooit daarbuiten.
Kans op regen? Als dat een argument moet zijn om ergens niet te fietsen dan kunnen we maar beter helemaal stoppen.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-hele-ronde.dhtml
Kan iemand ze uitleggen wat een Ronde van Frankrijk betekent? Doi Inthanon en nog wat heuvels en bergen in Thailand zijn overigens wel leuk om te beklimmen ook al heb je dan wel constant kans op regen.
Maar het lijkt me verder vrij kansloos, hele circus even verplaatsen naar Thailand, rustdag en dan weer aan de slag in Frankrijk. Gewoon niet doen.
Dat is geen regenbuitje zoals wij dat kennen, dat zijn buien waar je wordt weggespoeld van de berg. Waar je leuk kan klimmen in Thailand is zeker in juli niet het meest begaanbare.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:09 schreef Blik het volgende:
[..]
Kans op regen? Als dat een argument moet zijn om ergens niet te fietsen dan kunnen we maar beter helemaal stoppen.
Het 6 uur tijdsverschil met enorme verplaatsing erbij lijkt me iets beter qua argumentatie
Ik weet het, ben precies daar geweest in juli.quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:16 schreef Ericr het volgende:
[..]
Dat is geen regenbuitje zoals wij dat kennen, dat zijn buien waar je wordt weggespoeld van de berg. Waar je leuk kan klimmen in Thailand is zeker in juli niet het meest begaanbare.
Blijkt (gelukkig) niet waar te zijn:quote:Op donderdag 2 oktober 2014 13:05 schreef Ericr het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)-de-hele-ronde.dhtml
Kan iemand ze uitleggen wat een Ronde van Frankrijk betekent? Doi Inthanon en nog wat heuvels en bergen in Thailand zijn overigens wel leuk om te beklimmen ook al heb je dan wel constant kans op regen.
Maar het lijkt me verder vrij kansloos, hele circus even verplaatsen naar Thailand, rustdag en dan weer aan de slag in Frankrijk. Gewoon niet doen.
twitter:julienpretotRTR twitterde op donderdag 02-10-2014 om 11:26:17Thailand NOT in talks to host the #TDF - in talks with ASO re a possible criterium by Le Tour (as with Saitama) reageer retweet
Greipel sprokkelt wat-ie sprokkelen kan om toch weer op 1 in de zegestand te eindigen.quote:Op vrijdag 3 oktober 2014 16:34 schreef Marcoss het volgende:
Was close tussen Greipel en Degenkolb vandaag
[ afbeelding ]
Het is nog waar ook:quote:
http://www.wielerland.nl/(...)ew&id=29783&Itemid=1quote:Theo Bos wint derde etappe Tour de l'Eurométropole
zaterdag 04 oktober 2014
De derde etappe van de Tour de l'Eurométropole (UCI 2.1) is gewonnen door Theo Bos. De renner van Belkin, die bezig is aan zijn laatste koers voor die ploeg, was in een massasprint de sterkste. Arnaud Démare blijft leider.
Bos komt volgend seizoen uit voor MTN-Qhubeka en had vooraf gezegd dat hij zijn huidige werkgever Belkin een mooi afscheidscadeau wilde geven. Dat lukte, want hij bleef na 171 kilometer in Middelkerke de Belg Jens Debusschere en Arnaud Démare in een sprint voor.
Laatstgenoemde renner gaat zondag de slotetappe in als leider. De Frans kampioen van FDJ won eerder al de eerste en tweede etappe. Voor Nederland is het de 101ste UCI-overwinning van het jaar 2014.
Puur beoordeeld op CQ ranking beste seizoen tot nu toe:quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:40 schreef Chiappucci het volgende:
Je kunt zeggen wat je wil van Bos, maar hij pakt toch jaarlijks een hele rits overwinningen binnen.
Scorebordjournalistiek inderdaad.quote:Op zaterdag 4 oktober 2014 16:44 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Puur beoordeeld op CQ ranking beste seizoen tot nu toe:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |