Bram had zich waarschijnlijk voor de bus gegooid als Menchov tweede was geworden.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Bram de Groot die zo zenuwachtig is dat hij buiten aan het ijsberen is.
Kozontchuk die erbij zit alsof hij naar het journaal aan het kijken is.
82quote:Op zondag 28 september 2014 23:18 schreef Evertjan het volgende:
weet iemand hoeveel koersdagen Tom Dumoulin erop heeft zitten dit jaar?
a oke hij heeft best wel een druk seizoen achter de rug zeker in vergelijking met een Mollema en Boom zie ik nuquote:Op zondag 28 september 2014 23:21 schreef Marcoss het volgende:
[..]
82
http://cqranking.com/men/asp/gen/StatsRaceDays.asp?year=2014
Met zijn eeuwige jongenskoppie zeg je dat nog steeds als hij 82 is.quote:Op zondag 28 september 2014 22:25 schreef Felagund het volgende:
Fietst die nog steeds Sevilla,. Ziet er trouwens nog steeds niet oud uit.
quote:Bradley Wiggins adviseerde Tom Dumoulin na het grijpen van de titel op de WK-tijdrit op een persconferentie om naar Team Sky over te stappen. Dave Brailsford, de teammanager van de Britse equipe, heeft bevestigd dat hij wel oren heeft naar een samenwerking met de Nederlander van Giant-Shimano.
"Als ik één renner heel graag bij de ploeg wil hebben, dan is het wel Dumoulin", sprak Brailsford volgens De Telegraaf over de Giant-renner, die op de WK-tijdrit van zich deed spreken met het halen van de bronzen medaille. "Als je op je 23ste zo kunt tijdrijden, dan ben je echt een groot talent."
"Ik denk dat hij grote mogelijkheden heeft", vervolgt de Sky-manager, die denkt dat er een grote toekomst weggelegd is voor Dumoulin, zeker als hij de overstap naar zijn ploeg maakt. "Ja, ook in de grote rondes. Ik ben ervan overtuigd dat wij hem verder kunnen ontwikkelen tot een kandidaat-eindwinnaar in een grote ronde."
quote:
Daar zijn ze nog steeds naar op zoek.quote:Op maandag 29 september 2014 17:16 schreef rubbereend het volgende:
Geen subsponsor gevonden dus, dus flink terug in budget?
Ik ben blij dat De Lotto ingestapt is bij de wielerploeg maar heel eerlijk gezegd vraag ik me wel af of het nut heeft. Ik kan me niet voorstellen dat dit veel extra Lotto spelers op gaat leveren.quote:Op maandag 29 september 2014 19:19 schreef Evertjan het volgende:
ik snap alleen niet dat Lotto NL niet een andere naam heeft gebruikt iedereen kent het merk Lotto wel ze hadden beter een andere merknaam kunnen gebruiken voor het wielerteam
Epische foto! Die Guama ziet er uit alsof ie wel een bamihapje lust..quote:Op maandag 29 september 2014 21:02 schreef DNP-Old het volgende:
Etapa 4: Barranquilla (Atlantico) – Carmen de Bolivar (Bolivar) \\ 160.8 km
1. GUAMA, Byron (MOVISTAR TEAM AMERICA) 3:34:36
2. CASTAÑEDA, Jaime (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN) m.t.
3. VILLEGAS, Juan Pablo (4-72 COLOMBIA)
4. SANDOVAL, Edwin (BLANCO DEL VALLE-SUPER GIROS-REDETRANS INDERVALLE)
5. JAIMES, José (EBSA-INDEPORTES BOYACA)
6. QUINTERO, Juan Diego (4-72 COLOMBIA)
7. ROLDAN, Weimar (EPM-UNE-AREA METROPOLITAN)
8. WILCHES, Juan Pablo (AGUARDIENTE NECTAR-STL-4WD-RENTACAR)
9. TIQUE, Camilo (GOBERNACION TOLIMA-INDEPORTES-PIJAOS CARNAVAL DEL POLLO)
10. SALAS, Jairo (AGUARDIENTE ANTIOQUEÑO.IDEA.LOTERIA DE MEDELLIN)
[ afbeelding ]
twitter:Vannieuwkerke twitterde op maandag 29-09-2014 om 22:38:16Sterkte aan de familie van Marc Van Landeghem, wielerjournalist met een groot hart die vandaag onverwacht is gestorven. #RIP reageer retweet
Wuyts is ook wijnkenner tegenwoordigquote:Welke score krijgen de Belgen voor het wielerjaar 2014?
Wuyts (wijnkenner): "Een kleine cru. We hebben de Amstel Gold Race gewonnen met Philippe Gilbert en we waren tweede in onder meer de Ronde van Vlaanderen met Greg Van Avermaet. Naar mijn gevoel is Van Avermaet toch de landgenoot van het seizoen vanwege die regelmaat over het hele seizoen, maar we wonnen niet één rit in een grote ronde. Dan kan je moeilijk gewag maken van een grote lengte in de nasmaak."
De half-Belgische wijnen zijn niet aan te slepen.quote:Op maandag 29 september 2014 23:07 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wuyts is ook wijnkenner tegenwoordig
twitter:RGUpdate twitterde op woensdag 01-10-2014 om 07:34:19Happy to have my family home again after a month of insecurity in hospital. Still a long way to go but happy for now. Thanks for supporting! reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |