Jij bent dan ook eigenlijk best liefquote:
Mja, kiezen uit mensen die keihard "neuk mij, kies mij" schreeuwen. Nahhquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik heb weleens bij een vriendin van me meegekeken naar wat voor dm ze kreeg. Keus zat als vrouw denk ik.
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooitquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, kiezen uit mensen die keihard "neuk mij, kies mij" schreeuwen. Nahh
Drie :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooit
Niet mijn stijl dat directe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent dan ook eigenlijk best lief
[..]
"Blijf weg!"quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooit
Drie wat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie :$
Ik ga ff m'n workout doen, later![]()
Ik ben liefquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent dan ook eigenlijk best lief
[..]
Zuinig met je vingers, je hebt er maar 10.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie :$
Ik ga ff m'n workout doen, later![]()
Ja?quote:
quote:
Daar sta je al opquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst straks komen we ook nog op de lijst wie fuckt wie
Sowieso apart dat ik daar nog niet op staquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst straks komen we ook nog op de lijst wie fuckt wie
Oja?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik en er klopt geen hol van![]()
ik heb jou ook gedaan weet je nog...
Ik weet niet meer wat je ophad...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja?![]()
Waarom kan ik me daar niks van herinneren dan?
Altijd je hand boven je glas houden, er kan zo ineens ghb in zittenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja?![]()
Waarom kan ik me daar niks van herinneren dan?
Zelfde als jij toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat je ophad...
Had ik daarom zo'n pijn in m'n poepert?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd je hand boven je glas houden, er kan zo ineens ghb in zitten
Hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik daarom zo'n pijn in m'n poepert?
Nee, maar evengoed vermakelijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de natte snee die je in gedachten had?
Die heeft de hond opgesnoept.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef Elvi het volgende:
Waar is die 'wie fuckt wie'-lijst want ik wil de nieuwste roddels horen
Ik zal niet zeggen dat wij wat gedaan hebben hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso apart dat ik daar nog niet op sta
I keep it a secret
Heel fok is een groot sodom en gomorraquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso apart dat ik daar nog niet op sta
I keep it a secret
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat wij wat gedaan hebben hoor
Ik bedoel maar. Ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel fok is een groot sodom en gomorra
Dus janu we toch in de biblebelt wonen
Dat, maar toch klaarwakkerquote:
Ouwe Greppelsletquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou op met me hoor
[..]
Ik bedoel maar. Ofzo
Wat? :$
Mogguh
Blijf maar, ik draag die titel met eerquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouwe Greppelslet![]()
* rent weg
* ploft neerquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf maar, ik draag die titel met eer
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat, maar toch klaarwakker
Ik ken het. Hoewel de caffeine z'n werk begint te doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* ploft neer
Ik ben moe maar kan niet meer slapen..
Hm dan maar een spinnendocu opzetten.
Yolo
Altijd zo, right?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Gisteren bedacht wat ik vandaag wilde gaan doen, heb ik geen zin
Mijn hoofd is leegquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd zo, right?
Gewoon iets doen wat je op dat moment te binnen schiet, veel leukerderderder
Dan ga je dus gewoon als een zak aardappelen op de bank hangen, zo werkt dat. Haske leuk, haske fijnquote:
En dat vind jij zomaar kunnen? HE?quote:
Oh ja, dat deed ik alquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Dan ga je dus gewoon als een zak aardappelen op de bank hangen, zo werkt dat. Haske leuk, haske fijn
Tsssquote:
Lekker tochquote:Op zaterdag 27 september 2014 10:08 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Oh ja, dat deed ik al
[..]
Tsss
Ja, kiek da. Modus ging een beetje zomaar een beetje het topic sluiten en niet eens een nieuwe openen, die oetlulquote:
Ohquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:14 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ja, kiek da. Modus ging een beetje zomaar een beetje het topic sluiten en niet eens een nieuwe openen, die oetlul
Ik pak m nog wel jongahquote:
Ik heb nog genoeg te doen hier, kom je me helpen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:16 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik pak m nog wel jongah
Hoi trouwens. Ik verveel me
Sure *steekt den handjes uit den mouwenquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg te doen hier, kom je me helpen?
quote:
Wat moet er allemaal nog gebeuren?quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb nog genoeg te doen hier, kom je me helpen?
NIET BOOS ZIJNquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:04 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kom je me nog helpen, ofwa?
Nou, de afwas moet nog afgedroogt worden, de was moet nog opgeruimd worden, er moet nog stofgezogen worden, de kattenbakken even schoonscheppen, boodschappen doen, en spullen inpakken voor vanavond..quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:05 schreef yats het volgende:
[..]
Wat moet er allemaal nog gebeuren?
Geen. Krijg je toch altijd alsnog meer slijmvorming vanquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Overigens; welke keelsnoepjes o.i.d. raden jullie me aan? Ik heb regelmatig last van mn keel, maar nog niet dé keelsnoepjes gevonden die ik daar prettig bij vind..
Ik vind strepsils dus echt niet fijnquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Geen. Krijg je toch altijd alsnog meer slijmvorming van
En als je toch wat wil, dan zou ik voor strepsils gaan
Zou je met liefde helpen als het kon, srsquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, de afwas moet nog afgedroogt worden, de was moet nog opgeruimd worden, er moet nog stofgezogen worden, de kattenbakken even schoonscheppen, boodschappen doen, en spullen inpakken voor vanavond..
Trachitol dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik vind strepsils dus echt niet fijn
Wat ga je vanavond doen? Ik heb hier net de bench schoongemaakt (mijn kater moet er 10 dagen in zitten omdat een deel van zijn pootje geamputeerd is) en ga zo boodschappen doen. De rest stel ik uit tot zondag.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nou, de afwas moet nog afgedroogt worden, de was moet nog opgeruimd worden, er moet nog stofgezogen worden, de kattenbakken even schoonscheppen, boodschappen doen, en spullen inpakken voor vanavond..
Nawww. Issie aangereden ofwaquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen? Ik heb hier net de bench schoongemaakt (mijn kater moet er 10 dagen in zitten omdat een deel van zijn pootje geamputeerd is) en ga zo boodschappen doen. De rest stel ik uit tot zondag.
Trachitol vind ik heel fijn, maar die verdoofd alleen, die pakt niet het probleem aan, toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:08 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou je met liefde helpen als het kon, srs
[..]
Trachitol dan?
Awquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:08 schreef yats het volgende:
[..]
Wat ga je vanavond doen? Ik heb hier net de bench schoongemaakt (mijn kater moet er 10 dagen in zitten omdat een deel van zijn pootje geamputeerd is) en ga zo boodschappen doen. De rest stel ik uit tot zondag.
Volgens mij heb je daar gelijk in, mjaquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Trachitol vind ik heel fijn, maar die verdoofd alleen, die pakt niet het probleem aan, toch?![]()
Ik heb zegmaar bijna elke maand/elke 2 maanden wel een keelontstekingNu dus weer een beginnende en ik wil verdorie gewoon eens iets waardoor ik het direct tegen kan gaan zodra ik het voel aankomen. Ibuprofen werkt wel een beetje maar dan loop ik er vaak alsnog een paar dagen mee
Nee, hij heeft tot drie keer toe een bloedprop gehad waardoor zijn achterpoten een tijdje verlamd waren. Eerst dachten we dat het een reactie op zijn jaarlijkse inenting was (daar is hij blijkbaar allergisch voor) maar het bleef terugkeren. De eerste twee keer is hij volledig hersteld, bij de derde keer deed het laatste stukje van zijn linkerachterpoot het niet meer (en zat geen gevoel meer in). Donderdag ging het echt niet meer en dus is nu een stukje van zijn poot geamputeerd.quote:
Ik drink me helemaal suf hier. Helpt nietquote:
Sjeuzus, da's mooi fuckedquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:13 schreef yats het volgende:
[..]
Nee, hij heeft tot drie keer toe een bloedprop gehad waardoor zijn achterpoten een tijdje verlamd waren. Eerst dachten we dat het een reactie op zijn jaarlijkse inenting was (daar is hij blijkbaar allergisch voor) maar het bleef terugkeren. De eerste twee keer is hij volledig hersteld, bij de derde keer deed het laatste stukje van zijn linkerachterpoot het niet meer (en zat geen gevoel meer in). Donderdag ging het echt niet meer en dus is nu een stukje van zijn poot geamputeerd.
Ah gezellig! Al heb ik echt geen flauw idee hoe het stappen in Apeldoorn is. Laat het me maar weten hoe het was? Misschien ga ik er ook nog eens heen aangezien ik Arnhem wel gezien heb qua stappen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Aw![]()
Naar één van mn beste vriendinnetjes die maandag 29 wordt. Zij woont sinds een jaar in Apeldoorn dus daarheen en dan ook daar stappen
Logisch, het is ook leuke muziek. Wat dat betreft jammer dat Q music wel de top 500 van de zero's heeft, maar niet van de '90squote:Op zaterdag 27 september 2014 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk blij van al die 90's muziek
Deze hele week op 3FM alleen maar 90's, en vrijdag de top 100 van de 90'squote:Op zaterdag 27 september 2014 12:16 schreef yats het volgende:
[..]
Logisch, het is ook leuke muziek. Wat dat betreft jammer dat Q music wel de top 500 van de zero's heeft, maar niet van de '90s
Keer naar een vette 90's party?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik word zo verschrikkelijk blij van al die 90's muziek
Wel verdommequote:Op zaterdag 27 september 2014 12:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
2/3 weken geleden nog geweest
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Deze hele week op 3FM alleen maar 90's, en vrijdag de top 100 van de 90's
quote:
Ok, officially jellyquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik 5ive (3hree eigenlijk, want 2 kwamen niet), Paul Elstak, Party Animals, 2 Unlimited, Gigi d'Agostino enzo live gezien
quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:22 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ok, officially jelly
[ afbeelding ]
Ok, ik ben jaloersquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:20 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Daar heb ik 5ive (3hree eigenlijk, want 2 kwamen niet), Paul Elstak, Party Animals, 2 Unlimited, Gigi d'Agostino enzo live gezien
Ja, maar die had ik laatst al gepost. Ik moet niet te voorspelbaar worden natuurlijk.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:25 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Vind deze leuker:
[ afbeelding ]
Hehehe, met je brakke harsesquote:
Don't you fucking look at me while I'm eatingquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[ afbeelding ]
Dit liedje is er nu op. Althans, waar dit plaatje op gebasseerd is. En ik moet dus altijd aan dit plaatje denken
Appelquote:
En al had je het wel, had je het ervoor over gehad?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:43 schreef Dqod het volgende:
Apple
He'k toch heul geen geld voor :$
The answer's no. I'd buy toys instead :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:45 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En al had je het wel, had je het ervoor over gehad?
Dan maar geen hipster he.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:43 schreef Dqod het volgende:
Apple
He'k toch heul geen geld voor :$
Ik ben van de oude gothic-garde. Hipsters zijn inferieur ;squote:
Tegenwoordig is dat allemaal een pot nat toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:47 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben van de oude gothic-garde. Hipsters zijn inferieur ;s
Hihaho hij zei pot xD lololol :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:50 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat allemaal een pot nat toch?
Anders hoor je er niet bij natuurlijk. Stel je voor!quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihaho hij zei pot xD lololol :$
Tegenwoordig wel ja, omdat de jeugd van tegenwoordig geen karakter/eigen identiteit meer heeft
Weet ik toch niet, ik ben bejaardquote:Op zaterdag 27 september 2014 12:54 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Anders hoor je er niet bij natuurlijk. Stel je voor!
What was I saying? :$quote:
Ze moeten eens normaal doen, met hun hoofd en hun ogen die naar boven gaanquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
What was I saying? :$
[ afbeelding ]
Schattig, he, al die hetero's die denken daarmee origineel te zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hihaho hij zei pot xD lololol :$
Tegenwoordig wel ja, omdat de jeugd van tegenwoordig geen karakter/eigen identiteit meer heeft
"Ik dacht, ik kom even aanwaaien"quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:03 schreef Fascination het volgende:
[..]
Schattig, he, al die hetero's die denken daarmee origineel te zijn.
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
What was I saying? :$
[ afbeelding ]
[..]
Ze moeten eens normaal doen, met hun hoofd en hun ogen die naar boven gaan
quote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:05 schreef Dqod het volgende:
[..]
"Ik dacht, ik kom even aanwaaien"
Aldus een oude vriendin met anorexia
Zoietsquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Kom maar binnen door het sleutelgat, hoef ik niet naar de deur te lopen."
Kiertje...quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
[..]! "Kom maar binnen door het sleutelgat, hoef ik niet naar de deur te lopen."
Ik zal jou eens kiertjequote:
Dat kan toch helemaal niet jongen!quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:09 schreef Fascination het volgende:
Zullen we 'r in elkaar slaan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:11 schreef LovelyLady het volgende:
Over potten gesproken. .. claudia op de radio
I'm not gonna get laid today, so noquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Nou nou, wat een haat.
Toch wel andere manieren om die frustratie eruit te gooien
keiharde neukseksquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:14 schreef S95Sedan het volgende:
Nou nou, wat een haat.
Toch wel andere manieren om die frustratie eruit te gooien
OMGquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
nee gewoon dr stembanden eruit rukken.
Sucks to be you.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
I'm not gonna get laid today, so no
Bijvoorbeeldquote:
Ja, eigenlijk wel jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:16 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Sucks to be you.
[..]
Bijvoorbeeld![]()
Hoiquote:
quote:
How you doin'quote:
Ach. Van een schrale pussy is nog niemand doodgegaanquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat 'away' gaat dan.
Hmmmquote:
Sorry :$quote:
Wie heeft het over schraal? Bont en blauw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach. Van een schrale pussy is nog niemand doodgegaan
Mjaquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:30 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ach. Van een schrale pussy is nog niemand doodgegaan
[..]
Hmmm![]()
[..]
Sorry :$
Moet je niet zo hard op die schaamlippen swaffelen, geakk ;squote:Op zaterdag 27 september 2014 13:31 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Wie heeft het over schraal? Bont en blauw.
Liet een boertje en ik faalde :$quote:
Niet boos zijnquote:
Ik ben niet boos, ik snap er geen hol vanquote:
Zeg je nu dat dat niet hoort dan?quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:32 schreef Dqod het volgende:
[..]
Moet je niet zo hard op die schaamlippen swaffelen, geakk ;s
Ik lul gewoon dom, like I always doquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben niet boos, ik snap er geen hol van![]()
Ik faalde, maar ineens faalde jij, ofzo?
Kijk nu nog eens naar die post...quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik lul gewoon dom, like I always do
Waarin faalde je
Ik zeg helemaal niksquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:35 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Zeg je nu dat dat niet hoort dan?
Sammequote:Op zaterdag 27 september 2014 13:36 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk nu nog eens naar die post...
Ik weet niet hoe dat moet :$quote:
Thuis laten bezorgen en de bezorger met chloroform smoren voordat je moet betalen en dan wegrennenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:38 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Bijna alles gedaan. Alleen nog de boodschappen en het inpakken. Maar ik heb totaal geen zin in boodschappen doen
Ben gwn maagd, weeniequote:
Dat werkt niet lieve schat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen en de bezorger met chloroform smoren voordat je moet betalen en dan wegrennen
Laat me nou verdomme eens in de waanquote:
Ah, vandaar.quote:
Tot aan de laatste steen afgebrokenquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Laat me nou verdomme eens in de waan
MIJN fantasiewereld
quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:39 schreef Dqod het volgende:
[..]
Thuis laten bezorgen en de bezorger met chloroform smoren voordat je moet betalen en dan wegrennen
Da's minderquote:
Sterktequote:Op zaterdag 27 september 2014 13:48 schreef Dqod het volgende:
Tijd om eens even frisse buitenlucht op te snuiven![]()
kom je delen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:48 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Zo, een lekker welverdiend broodje carpaccio
Prima. Mijn broodje carpaccio is heerlijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je ook niet mijn baguette salami
Carpaccio > Salamiquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
krijg je ook niet mijn baguette salami
benieuwd naar haar rosbief danquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft haar worst liever niet in plakjes denk ik
Jawel! Lekker juist!quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:54 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ze heeft haar worst liever niet in plakjes denk ik
Leverworst met komkommer? Brrrrquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:55 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Jawel! Lekker juist!
Leverworst in plakjes met komkommer bijvoorbeeld
Naturel gok ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
benieuwd naar haar rosbief dan
Ik zou niet weten waarom alleen daarquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn raar.
En carpaccio is alleen lekker in een restaurant.
ik kan dat zelf ook niet makenquote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef S95Sedan het volgende:
Jullie zijn raar.
En carpaccio is alleen lekker in een restaurant.
Omdat er dan van alles bij zit.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik zou niet weten waarom alleen daar
En dat heb ik nu niet?quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Omdat er dan van alles bij zit.
Ik zou het wel kunnen waarschijnlijk maar dan ben je een jaar bezig met alles en is het met 5minuten op.quote:Op zaterdag 27 september 2014 14:58 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik kan dat zelf ook niet maken![]()
Okequote:Op zaterdag 27 september 2014 15:00 schreef Faxie het volgende:
[..]
Pak ik de plakjes leverworst, mag jij de komkommer
Dan is het al wat anders hequote:Op zaterdag 27 september 2014 14:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En dat heb ik nu niet?![]()
Ik zal het even gedetailleerder zeggen dan: Heerlijk, een welverdiend broodje carpaccio met parmezaanse kaas, carpaccio dressing, rucola sla en pijnboompitten
Met...quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Nog steeds een broodje carpaccio.
In een restaurant bestel je toch ook gewoon een carpaccio, ipv een carpaccio met parmezaanse kaas, dressing, sla en pijnboompitten. Doe toch even normaal manquote:
SLA M NEERquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In een restaurant bestel je toch ook gewoon een carpaccio, ipv een carpaccio met parmezaanse kaas, dressing, sla en pijnboompitten. Doe toch even normaal man
Dat we dat zeggen betekend niet dat er standaard wat bij zit. Carpaccio los kan ook namelijk, ook mensen die dat eten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:03 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
In een restaurant bestel je toch ook gewoon een carpaccio, ipv een carpaccio met parmezaanse kaas, dressing, sla en pijnboompitten. Doe toch even normaal man
En jij bent gewoon hard aan het mierenneuken. zoals altijdquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat we dat zeggen betekend niet dat er standaard wat bij zit. Carpaccio los kan ook namelijk, ook mensen die dat eten.
Ah dat zal het zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:07 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
En jij bent gewoon hard aan het mierenneuken. zoals altijd
Wie zegt dat ik chagrijnig ben?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:09 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ah dat zal het zijn.
Misschien moet je gewoon even een tijdje niet op fok komen als je hiervan al chagrijnig wordt.
Volgens mij is alles dat wat niet in je straatje pastquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:10 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik chagrijnig ben?![]()
Ik vind het gewoon gemierenneuk, that's all
En wie neem je daarvoor mee?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:12 schreef LovelyLady het volgende:
GEZELLIG HIER. WIE MOET IK EFFE OP ZIJN BAKKES HOEKEN
Oh is dat zo? Bepaal jij dat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:13 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Volgens mij is alles dat wat niet in je straatje past
Maar prima
Toch wel?quote:Op zaterdag 27 september 2014 15:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
denken dat lola niet sterk genoeg is
Jawel. Tenzij mensen gewoon een pak rammel willen met een koe, dan kan dat ookquote:Op zaterdag 27 september 2014 15:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kom jij wat liefde in het topic brengen?
quote:
Robinquote:
Je moet helemaal niks.quote:Op zaterdag 27 september 2014 16:59 schreef Dqod het volgende:
Nee geen drank vandaag. Moet braaf zijn
Kunnen we haar hebben met zijn tweeën denk je?quote:
ja ja, moet'n is driet'nquote:
ik wel. Geen idee hoe jouw algehele gesteldheid isquote:Op zaterdag 27 september 2014 17:04 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Kunnen we haar hebben met zijn tweeën denk je?
Best oké.quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:06 schreef LovelyLady het volgende:
ik wel. Geen idee hoe jouw algehele gesteldheid is
quote:
Neen, theequote:
Wat denk je, is Robin dominant of niet?quote:
hmmm... ik denk het wel...quote:Op zaterdag 27 september 2014 17:11 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Wat denk je, is Robin dominant of niet?
Dan krijg jij het zwaar.quote:
Was leuk, vrij eenvoudig gehaald ook. Nu lekker op het bankje liggenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:28 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Navond
Hoe was je mudmasterdingie
Dan zal de spierpijn ook wel meevallenquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Was leuk, vrij eenvoudig gehaald ook. Nu lekker op het bankje liggen
Morgenochtend even naar de sportschool, even rustig uit fietsen en daarna saunaatje pakken. Dan denk ik dat het wel mee gaat vallen ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zal de spierpijn ook wel meevallen
Rustig zoals je zietquote:Op zaterdag 27 september 2014 22:33 schreef S15 het volgende:
[..]
Morgenochtend even naar de sportschool, even rustig uit fietsen en daarna saunaatje pakken. Dan denk ik dat het wel mee gaat vallen ja.
Hoe is het hier?
Woepsquote:
ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd gevoetbald hequote:
Doe je goedquote:Op zondag 28 september 2014 11:44 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb gisteren voor het eerst in lange tijd gevoetbald hemeteen 2 bloedblaren op mijn voet en spierpijn
![]()
Ja ik weetquote:
Welcome to my lifequote:Op zondag 28 september 2014 11:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
Ja ik weetik loop vandaag ook als een kreupele
![]()
maar wel 2x gescoord en keer de lat geraakt![]()
ook altijd last van?quote:Op zondag 28 september 2014 11:59 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Welcome to my life
Wauw, ben je toch ook nog ergens anders goed in
Goedzoooooo!!!!quote:Op zaterdag 27 september 2014 22:30 schreef S15 het volgende:
[..]
Was leuk, vrij eenvoudig gehaald ook. Nu lekker op het bankje liggen
Ja, en dan hoef ik niet eens te gaan sportenquote:Op zondag 28 september 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook altijd last van?
Naast bier drinken en hockeyen bedoel je?![]()
Das lang geleden dat ik jou heb gezien op FOK!quote:Op zondag 28 september 2014 12:01 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ook altijd last van?
Naast bier drinken en hockeyen bedoel je?![]()
Meer sporten danquote:Op zondag 28 september 2014 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en dan hoef ik niet eens te gaan sporten
Gheghe, ja dat dus
Ligt eraan of je op of onder ligt/zit/staat.quote:
Er is van alles mogelijkquote:Op zondag 28 september 2014 12:44 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ligt eraan of je op of onder ligt/zit/staat.
Marathonslapen? Voorhuidjoggen?quote:
quote:Op zondag 28 september 2014 12:15 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, en dan hoef ik niet eens te gaan sporten
Gheghe, ja dat dus
ik kom hier niet meer zo vaakquote:Op zondag 28 september 2014 12:39 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Das lang geleden dat ik jou heb gezien op FOK!
Ik weet niet zo goed watquote:
Omdat zondag. De dag der brakheden, met of zonder drank/drugsquote:Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Brak, maar niet gezopen.
WHY
En mijn vriendin afgezegd voor vanavond omdat ze moet leren.quote:Op zondag 28 september 2014 13:35 schreef Dqod het volgende:
[..]
Omdat zondag. De dag der brakheden, met of zonder drank/drugs
Ga je fappen soppen, dat werkt meestal wel ok.quote:Op zondag 28 september 2014 13:34 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed wat
En dat je dan vervolgens ook toch niet zoveel zin hebt in dat idee wat in je opkomtVervelend is dat
Straks maar ff een serie kijken dan ofzo
Huuuuquote:Op zondag 28 september 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En mijn vriendin afgezegd voor vanavond omdat ze moet leren.
Nouja, jammer
Dikke friendzone.quote:Op zondag 28 september 2014 13:36 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En mijn vriendin afgezegd voor vanavond omdat ze moet leren.
Nouja, jammer
quote:Op zondag 28 september 2014 13:36 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga je fappen soppen, dat werkt meestal wel ok.
Ga vreemd met links dan.quote:Op zondag 28 september 2014 13:37 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik blijf bezigHet moet wel speciaal blijven eh
Denk dat ik even een maat bericht zo.quote:Op zondag 28 september 2014 13:36 schreef Dqod het volgende:
[..]
Huuuu![]()
Mja, film kijken dan maar eh, met een bak ijs
Oh ja, dat kan ook nogquote:
Da's ook nog een optiequote:Op zondag 28 september 2014 13:40 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Denk dat ik even een maat bericht zo.
Zo heet dat toch tegenwoordig als een vrouw wat anders gaat doen.quote:
Of je komt gewoon hierheen voor harde porno.quote:Op zondag 28 september 2014 13:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Oh ja, dat kan ook nog
Don't tell my right hand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |