Jij bent dan ook eigenlijk best liefquote:
Mja, kiezen uit mensen die keihard "neuk mij, kies mij" schreeuwen. Nahhquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:08 schreef yats het volgende:
[..]
I know, ik heb weleens bij een vriendin van me meegekeken naar wat voor dm ze kreeg. Keus zat als vrouw denk ik.
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooitquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Mja, kiezen uit mensen die keihard "neuk mij, kies mij" schreeuwen. Nahh
Drie :$quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooit
Niet mijn stijl dat directe.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent dan ook eigenlijk best lief
[..]
"Blijf weg!"quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:23 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat zeggen vrouwen tegen mij nou nooit
Drie wat?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie :$
Ik ga ff m'n workout doen, later![]()
Ik ben liefquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:19 schreef Dqod het volgende:
[..]
Jij bent dan ook eigenlijk best lief
[..]
Zuinig met je vingers, je hebt er maar 10.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Drie :$
Ik ga ff m'n workout doen, later![]()
Ja?quote:
quote:
Daar sta je al opquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst straks komen we ook nog op de lijst wie fuckt wie
Sowieso apart dat ik daar nog niet op staquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:47 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ssst straks komen we ook nog op de lijst wie fuckt wie
Oja?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:49 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dat weet ik en er klopt geen hol van![]()
ik heb jou ook gedaan weet je nog...
Ik weet niet meer wat je ophad...quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja?![]()
Waarom kan ik me daar niks van herinneren dan?
Altijd je hand boven je glas houden, er kan zo ineens ghb in zittenquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oja?![]()
Waarom kan ik me daar niks van herinneren dan?
Zelfde als jij toch?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat je ophad...
Had ik daarom zo'n pijn in m'n poepert?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd je hand boven je glas houden, er kan zo ineens ghb in zitten
Hahahaquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:57 schreef Faxie het volgende:
[..]
Had ik daarom zo'n pijn in m'n poepert?
Nee, maar evengoed vermakelijkquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet de natte snee die je in gedachten had?
Die heeft de hond opgesnoept.quote:Op zaterdag 27 september 2014 01:08 schreef Elvi het volgende:
Waar is die 'wie fuckt wie'-lijst want ik wil de nieuwste roddels horen
Ik zal niet zeggen dat wij wat gedaan hebben hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso apart dat ik daar nog niet op sta
I keep it a secret
Heel fok is een groot sodom en gomorraquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Sowieso apart dat ik daar nog niet op sta
I keep it a secret
Hou op met me hoorquote:Op zaterdag 27 september 2014 01:28 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ik zal niet zeggen dat wij wat gedaan hebben hoor
Ik bedoel maar. Ofzoquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heel fok is een groot sodom en gomorra
Dus janu we toch in de biblebelt wonen
Dat, maar toch klaarwakkerquote:
Ouwe Greppelsletquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:41 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hou op met me hoor
[..]
Ik bedoel maar. Ofzo
Wat? :$
Mogguh
Blijf maar, ik draag die titel met eerquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ouwe Greppelslet![]()
* rent weg
* ploft neerquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Blijf maar, ik draag die titel met eer
Jaquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat, maar toch klaarwakker
Ik ken het. Hoewel de caffeine z'n werk begint te doenquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* ploft neer
Ik ben moe maar kan niet meer slapen..
Hm dan maar een spinnendocu opzetten.
Yolo
Altijd zo, right?quote:Op zaterdag 27 september 2014 09:55 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja
Gisteren bedacht wat ik vandaag wilde gaan doen, heb ik geen zin
Mijn hoofd is leegquote:Op zaterdag 27 september 2014 09:56 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd zo, right?
Gewoon iets doen wat je op dat moment te binnen schiet, veel leukerderderder
Dan ga je dus gewoon als een zak aardappelen op de bank hangen, zo werkt dat. Haske leuk, haske fijnquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |