Omdat zij beter weet waar het over gaat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:47 schreef Evertjan het volgende:
waarom is dat vrouwmens aan het woord in Mart zijn zendtijd ???
Falcon punch.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef alors het volgende:
[..]
Ze zou hem eigenlijk gewoon een flink uppercut moeten geven ja.
NPO is voor verdiepingquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nederland 2 is voor verdieping, Nederland 1 niet.
Biden zegt toch dat het wel mag uit zelfverdediging...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef Ahmad1nejad het volgende:
Ik sla gewoon terug hoor als een vrouw mij slaat
die tik net lijkt me prima dan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Kenju het volgende:
[..]
Biden zegt toch dat het wel mag uit zelfverdediging...
Neuh, grootverdieners pakken 20 miljoen per jaar (excl. endorsements). Het gros speelt voor veel minder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:49 schreef Kenju het volgende:
'Pakweg een honderd miljoen'. Dat verdienen ze per jaar. De toppers nog veel meer.
Misschien een beetje overdreven wanneer je 30 kilo zwaarder bent. Verder sloeg hij als eerste, en dacht zei dat hij niet te ver zou gaan....Maar 'he didn't mess around'....quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:50 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
die tik net lijkt me prima dan.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
En hoezo mag je nooit een vrouw slaan? Hoezo is dat veel erger dan een man slaan? Als ik Rijker een klap geef, is dat dan erger dan als ik ergens een mietje of een fokker een klap geef?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |