abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144944426
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:50 schreef Van_Poppel het volgende:

[..]

Evert, Evert, Evert _O_
bedankt jongens dit bandje neem ik mee naar huis
pi_144944433
Pauw moet deze woeste vrouw maar temmen op de boot.
pi_144944439
Mart vindt dit weer niet leuk.
pi_144944447
Rijker hadden ze aan tafel moeten zetten. Beetje vreemd om zo buiten de tafel te zitten.
pi_144944450
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
En hoezo mag je nooit een vrouw slaan? Hoezo is dat veel erger dan een man slaan? Als ik Rijker een klap geef, is dat dan erger dan als ik ergens een mietje of een fokker een klap geef?
Als jij Rijker een klap geeft lig je daarna knockie op de grond
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
pi_144944453
Grootheidswaanzin is het. Het zijn mensen die het contact met de realiteit gewoon compleet verliezen. In Nederland hebben we ook zulke sporters. Als ze iets te jong iets te veel geld verdienen, gaat het mis. Die Royston Drenthe is een goed voorbeeld (waarmee ik trouwens niet gezegd heb dat hij ook vrouwen slaat).
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:52:34 #208
168304 Mani89
We try not to sexualize them.
pi_144944455
Lucia wil je met me trouwen?
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:52:34 #209
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_144944456
Lucia steelt tijd van de Mart -O-
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_144944469
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Kenju het volgende:

[..]

Misschien een beetje overdreven wanneer je 30 kilo zwaarder bent. Verder sloeg hij als eerste, en dacht zei dat hij niet te ver zou gaan....Maar 'he didn't mess around'....
euh nee, zij slapte hem, vrij duidelijk te zien. Een corrigerende tik lijkt me dan op zijn plaats.
pi_144944470
Langer door dan de zendtijd

#fuckhetnosjournaal
pi_144944473
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

Als jij Rijker een klap geeft lig je daarna knockie op de grond
Daarom.
pi_144944475
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef PirE het volgende:
Lucia steelt tijd van de Mart -O-
En ze heeft eigenlijk nog meer zinnigs te zeggen ook.
pi_144944478
Aftiteling loopt weer. Weer een aidsshow.
pi_144944483
Rijker heeft gewoon weer een punt. Zijn inderdaad veel paupers die zo opgevoed zijn en toevallig goed zijn in sport.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 26-09-2014 23:53:43 ]
pi_144944486
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw moet deze woeste vrouw maar temmen op de boot.
De rijker draait m dr zo af denk ik
pi_144944487
:')
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:53:32 #218
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_144944491
Pauw :D
pi_144944496
Rijker zegt nu iets wat die twee niet snappen. Zeker in het zuiden worden veel zwarten door hun eigen ouders afgeranseld zodat ze minder snel de politie daartoe aanleiding zullen geven.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144944503
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Aftiteling loopt weer. Weer een aidsshow.
Wat moet het leven voor jou een lijdensweg zijn om iedere keer naar Jeroen Pauw te kijken uit het volste tegenzin.
pi_144944514
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

De rijker draait m dr zo af denk ik
Jeroen is zo zijn boot kwijt.

RIP de Boot.
pi_144944517
Was de eerste helft nog de moeite terugkijken waard?
pi_144944519
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Kenju het volgende:
Rijker zegt nu iets wat die twee niet snappen. Zeker in het zuiden worden veel zwarten door hun eigen ouders afgeranseld zodat ze minder snel de politie daartoe aanleiding zullen geven.
Ze kent de VS iets beter dan Mart.
pi_144944525
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Grootheidswaanzin is het. Het zijn mensen die het contact met de realiteit gewoon compleet verliezen. In Nederland hebben we ook zulke sporters. Als ze iets te jong iets te veel geld verdienen, gaat het mis. Die Royston Drenthe is een goed voorbeeld (waarmee ik trouwens niet gezegd heb dat hij ook vrouwen slaat).
Patje en Robin verdacht van verkrachting, en Patje heeft nog iemand doodgereden ook. Maar hij was afgelopen zomer nog mooi assistent van de bondscoach.
pi_144944546
ondertussen op 3FM is DJ Sandstorm bezig met een 3 uur durende jaren 90 mix

www.3fm.nl/live
pi_144944551
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Patje en Robin verdacht van verkrachting, en Patje heeft nog iemand doodgereden ook. Maar hij was afgelopen zomer nog mooi assistent van de bondscoach.
robin van persie? :?
pi_144944553
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Waarom maak je die vergelijking dan? Ik vind wat rare dingen doen en je vrouw afslaan twee compleet verschillende dingen.
Drenthe doet wat gekke dingen, omdat hij gewoon geld heeft. Maar het is geen agressieve idioot de het gevoel voor moraliteit volledig kwijt is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144944556
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Evertjan het volgende:

www.3fm.nl/live
oke
pi_144944557
quote:
2s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Evertjan het volgende:

www.3fm.nl/live
Bedankt Hans.
pi_144944579
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

euh nee, zij slapte hem, vrij duidelijk te zien. Een corrigerende tik lijkt me dan op zijn plaats.
Ze ging op hem af omdat hij haar een beuk gaf. Dat eerste is minder duidelijk te zien, maar wel degelijk de aanleiding dat ze fysiek werd.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144944608
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Wat moet het leven voor jou een lijdensweg zijn om iedere keer naar Jeroen Pauw te kijken uit het volste tegenzin.
Iets met verschillende vensters open en alleen naar de aidsshow luisteren. Die woonbootkop hoef ik niet te zien.
pi_144944612
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Waarom maak je die vergelijking dan? Ik vind wat rare dingen doen en je vrouw afslaan twee compleet verschillende dingen.
Drenthe doet wat gekke dingen, omdat hij gewoon geld heeft. Maar het is geen agressieve idioot de het gevoel voor moraliteit volledig kwijt is.
Het zou zo maar kunnen dat hij zijn vrouw slaat, maar dat horen we dan wel als de carrière van Drenthe helemaal over is.
pi_144944620
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

robin van persie? :?
Ja, was een beetje een aandachtsgeil meisje volgens mij, ze deed later ook mee met dat WK in lingerie op Veronica :') Maar hij is vrijgesproken.
know'm sayin?
word? word.
pi_144944626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Kenju het volgende:

[..]

Ik leg uit sommige mensen heel jong compleet van het padje zijn. Ze wanen zich enorme sterren. In dat opzicht is die Royston Drenthe een heel goed voorbeeld.

Qua wangedrag zijn er andere voorbeelden te bedenken, zoals hierboven al genoemd.
pi_144944640
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef alors het volgende:

[..]

Ja, was een beetje een aandachtsgeil meisje volgens mij, ze deed later ook mee met dat WK in lingerie op Veronica :') Maar hij is vrijgesproken.
gewoon onzin dus? itt kluivert?
pi_144944665
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Kenju het volgende:
Niet zo zeer specifiek zwarten. Hey idee dat opvoeden inhoudt dat je een kind indien je het nodig acht eens flink afranselt met een riem of iets dergelijks is in het zuiden van de Verenigde Staten nog verre van uitgestorven.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_144944666
Toen ik nog op de Haagse Hogeschool zat, zag ik een keer Regilio in de gang lopen. Ik zeg: 'Regilio wat doe je hier? Ik wist niet eens dat jij kon lezen'. Pakte hij me beet en sloeg me zo door het glas heen.

Even serieus, hij was daar om zijn vriendin op te halen.
  vrijdag 26 september 2014 @ 23:59:27 #238
23344 Sheepcidus
Is it an excuse?
pi_144944696
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Het zou zo maar kunnen dat hij zijn vrouw slaat, maar dat horen we dan wel als de carrière van Drenthe helemaal over is.
Die is al een tijdje over
Were making, were making!
Radio Soulwax!
pi_144944702
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:57 schreef Ahmad1nejad het volgende:

[..]

gewoon onzin dus? itt kluivert?
Ik was er niet bij, dus ik kan dat niet zeggen. Maar dat gevoel had ik er wel bij.
know'm sayin?
word? word.
pi_144944709
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Toen ik nog op de Haagse Hogeschool zat, zag ik een keer Regilio in de gang lopen. Ik zeg: 'Regilio wat doe je hier? Ik wist niet eens dat jij kon lezen'. Pakte hij me beet en sloeg me zo door het glas heen.

Even serieus, hij was daar om zijn vriendin op te halen.
Probeer het nog een keer.
pi_144944724
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Oke, als Drenthe in de goot ligt.
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef Zipportal het volgende:

[..]

Probeer het nog een keer.
Hij haalde daar echt zijn vriendin op.
pi_144944791
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef Sheepcidus het volgende:

[..]

Nee hoor, die carrière duurt gewoon voort. Hij speelt momenteel bij Sheffield Wednesday, in de Engelse Eerste Divisie. Dat -ie geen deuk in een pakje boter meer trapt, is niet relevant. Hij verdient ongetwijfeld nog steeds een mooi salaris met tegen een balletje aan trappen.
pi_144944816
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Dat Kluivert iemand doodreed heeft er natuurlijk niets mee te maken (overigens was de enige echte fout die hij daar maakte dat hij te hard reed. Die kerel was zelf aan het keren op een plek dat het niet mocht). Verdachte wil overigens verder niets zeggen natuurlijk.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144944842
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Hij haalde daar echt zijn vriendin op.
Laat ik het zo zeggen, ik zag hem echt in de Haagse Hogeschool. Hoorde via via dat hij zijn vriendin ophaalde. Misschien volgde hij wel een opleiding, strafrecht of zo.
pi_144944858
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef alors het volgende:

[..]

Ik was er niet bij, dus ik kan dat niet zeggen. Maar dat gevoel had ik er wel bij.
Op basis waarvan? Kluivert zat niet vast, Van Persie heeft een paar weken in De Schie gezeten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
  zaterdag 27 september 2014 @ 00:04:52 #246
168304 Mani89
pi_144944890
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef Kenju het volgende:

[..]

Op basis waarvan? Kluivert zat niet vast, Van Persie heeft een paar weken in De Schie gezeten.
Omdat Kluivert een massaverkrachter is.
pi_144944947
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet zo zeer specifiek zwarten. Hey idee dat opvoeden inhoudt dat je een kind indien je het nodig acht eens flink afranselt met een riem of iets dergelijks is in het zuiden van de Verenigde Staten nog verre van uitgestorven.
Van het weekend zei Wendell Pierce dit. Zwarten hebben een verhoogde kans op politiegeweld te ondergaan, waar zwarte ouders zich zorgen om maken. Ze hebben daar ook bepaalde gedragingen als je ID-gegevens op je dashboard te leggen wanneer je aangehouden wordt, zodat de politie niet denkt dat je voor een pistool gaat of een ander raar verhaal als excuus om een neger af te schieten.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144945021
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:02 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Nee hoor, die carrière duurt gewoon voort. Hij speelt momenteel bij Sheffield Wednesday, in de Engelse Eerste Divisie. Dat -ie geen deuk in een pakje boter meer trapt, is niet relevant. Hij verdient ongetwijfeld nog steeds een mooi salaris met tegen een balletje aan trappen.
Blijft een zwakke vergelijking die je maakt. Drenthe is gewoon een vrolijk ventje. Dat karakter heeft nadelen, namelijk dat je hem lastig serieus kan nemen. Maar je hoeft niet te generaliseren. Van een persoon als Drenthe is het zeer onwaarschijnlijk dat hij zo schofterig agressief is.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144945036
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Laat ik het zo zeggen, ik zag hem echt in de Haagse Hogeschool. Hoorde via via dat hij zijn vriendin ophaalde. Misschien volgde hij wel een opleiding, strafrecht of zo.
Schijnt dat Seedorf daar ook een opleiding volgde, strafschop ofzo.
pi_144945063
quote:
9s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:10 schreef Monolith het volgende:

[..]

Samen met Frank de Boer en Van Basten? (Die beiden in één wedstrijd tweemaal misten, maar wat iedereen vergeten is)...
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144945064
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef Kenju het volgende:

[..]

Dat Kluivert iemand doodreed heeft er natuurlijk niets mee te maken (overigens was de enige echte fout die hij daar maakte dat hij te hard reed. Die kerel was zelf aan het keren op een plek dat het niet mocht). Verdachte wil overigens verder niets zeggen natuurlijk.
Als je te hard rijdt en vervolgens iemand doodrijdt, heb je sowieso een verantwoordelijkheid. Kluivert heeft zelf aangegeven tussen de 20 en 25km/u uur te hard gereden te hebben. De technische onderzoeken wezen nog meer uit, maar het is achteraf maar moeilijk te bewijzen.

Ik vind Patje en Robin ook goede voorbeelden van mensen waarbij het roem en het geld ze naar het hoofd gestegen is.
pi_144945091
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:10 schreef Kenju het volgende:

[..]

Blijft een zwakke vergelijking die je maakt. Drenthe is gewoon een vrolijk ventje. Dat karakter heeft nadelen, namelijk dat je hem lastig serieus kan nemen. Maar je hoeft niet te generaliseren. Van een persoon als Drenthe is het zeer onwaarschijnlijk dat hij zo schofterig agressief is.
Ik zei toch uitdrukkelijk dat ik hem niet van agressief gedrag beschuldig. Waar mekker je dan over?
Ik nam hem als voorbeeld voor de wereldvreemdheid die sommige sporters ontwikkelen. Te jong verdienen ze heel veel geld; ze krijgen een enorm ego en ze gaan naast hun schoenen lopen.
pi_144945093
quote:

[..]

Flauw, maar toch een kleine gniffel.
pi_144945097
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:11 schreef Kenju het volgende:

[..]

Samen met Frank de Boer en Van Basten? (Die beiden in één wedstrijd tweemaal misten, maar wat iedereen vergeten is)...
Daar heeft Freek de Jonge dan ook geen liedje over geschreven.
pi_144945172
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Als je te hard rijdt en vervolgens iemand doodrijdt, heb je sowieso een verantwoordelijkheid. Kluivert heeft zelf aangegeven tussen de 20 en 25km/u uur te hard gereden te hebben.
Tuurlijk. Maar ik erger me eraan dat het verhaal zo eenzijdig belicht wordt door zo veel mensen en doen alsof Kluivert iets ontzettend vreselijks heeft gedaan, terwijl het voor ene 18-jarige echt niet zo vreemd is om te hard te rijden, zeker niet in snelle auto's. Hij heeft een straf gekregen, die niet voor niets slechts bestond uit een taakstraf.
quote:
Ik vind Patje en Robin ook goede voorbeelden van mensen waarbij het roem en het geld ze naar het hoofd gestegen is.
Ik vind het zeer makkelijk zoals mensen dit soort dingen vaak roepen. Hetzelfde geldt voor die onzin over dat dit soort sporters zo ontzettend arrogant zouden zijn. Kluivert en Seedorf zijn altijd zeer open geweest in de media en stonden altijd klaar voor een interview. Van Persie minder, maar die staat er ook bekend om open te zijn naar zijn fans. Ik vind het werkelijk schofterig zoals mensen in de jaren '90 en een deel van de '00s omgegaan zijn met Seedorf en dat hij 3 keer de CL moest winnen voordat mensen eindelijk reden zagen om normaal te doen en zelfs zijn talent te erkennen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144945241
quote:

[..]

Seedorf is één van de succesvolste Nederlandse voetballers ooit. Bijzonder weinig spelers hebben zo'n carrière gehad.
pi_144945246
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Ik zei toch uitdrukkelijk dat ik hem niet van agressief gedrag beschuldig. Waar mekker je dan over?
Je trekt een vergelijking in dit verband, terwijl het niets met elkaar te maken heeft.
quote:
Ik nam hem als voorbeeld voor de wereldvreemdheid die sommige sporters ontwikkelen. Te jong verdienen ze heel veel geld; ze krijgen een enorm ego en ze gaan naast hun schoenen lopen.
Maar het hebben van een ego en dit uiten in agressief gedrag zijn twee dingen die je niet zomaar aan elkaar kan verbinden. Daar komen een hoop dingen bij kijken. Het is niet zo dat mensen met meer geld, vaker hun vrouw mishandelen. Sterker nog, ik denk dat die het veel beter doen in de statistieken dan de meeste mensen van soortgelijke komaf die géén geld hebben aangezien dat de norm is in veel wijken waar veel sporters van kinds af vandaan komen.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144945350
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Kenju het volgende:

[..]

Tuurlijk. Maar ik erger me eraan dat het verhaal zo eenzijdig belicht wordt door zo veel mensen en doen alsof Kluivert iets ontzettend vreselijks heeft gedaan, terwijl het voor ene 18-jarige echt niet zo vreemd is om te hard te rijden, zeker niet in snelle auto's. Hij heeft een straf gekregen, die niet voor niets slechts bestond uit een taakstraf.

[..]

Ik vind het zeer makkelijk zoals mensen dit soort dingen vaak roepen. Hetzelfde geldt voor die onzin over dat dit soort sporters zo ontzettend arrogant zouden zijn. Kluivert en Seedorf zijn altijd zeer open geweest in de media en stonden altijd klaar voor een interview. Van Persie minder, maar die staat er ook bekend om open te zijn naar zijn fans. Ik vind het werkelijk schofterig zoals mensen in de jaren '90 en een deel van de '00s omgegaan zijn met Seedorf en dat hij 3 keer de CL moest winnen voordat mensen eindelijk reden zagen om normaal te doen en zelfs zijn talent te erkennen.
Ik vind het schofterig dat je betrokken raakt in een verkrachtingszaak terwijl je vrouw met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis ligt. Ik vind het schofterig dat je veel te hard rijdt, snelle auto of niet. En dan het ergste, iemand doodrijden.

Voetbal is maar een spel. Ik mag het graag volgen. Maar iemand doodrijden is andere koek. Natuurlijk heeft Kluivert het zelf ook niet zo gewild. Echter heeft hij zich ook nooit hoffelijk gedragen naar het familie van het slachtoffer.

Dit interview met Wilfried de Jong is daar een mooi voorbeeld van:

pi_144945361
Kijken jullie nog?
pi_144945413
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:18 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Seedorf is één van de succesvolste Nederlandse voetballers ooit. Bijzonder weinig spelers hebben zo'n carrière gehad.
Niet alleen succesvol, hij is m.i. ook wel een van de beste en meest onderschatte spelers.
Seedorf en penalty is ook gewoon een geintje. Net als de wissel van advocaat, verder ook een prima coach. Of de wissel van Kramer, ook gewoon de beste lange afstand schaatser aller tijden.
pi_144945484
komt het debat er nou of niet?
pi_144945594
deze vent is tolk geweest? Hij spreekt niet bepaald vloeiend engels
pi_144946717
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:22 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Ik vind het schofterig dat je betrokken raakt in een verkrachtingszaak terwijl je vrouw met zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis ligt. Ik vind het schofterig dat je veel te hard rijdt, snelle auto of niet. En dan het ergste, iemand doodrijden.
Wat ik zeg over Seedorf en Kluivert en het woord schofterig staat natuurlijk in een heel andere context en volledig los van elkaar. Dat moet je niet aan elkaar verbinden.

Ik ga omtrent Kluivert niet deze hele discussie opnieuw voeren, dat is al vaak genoeg gebeurd. Maar dat interview met De Jong vind ik juist een heel slecht voorbeeld, aangezien dat een zeer eenzijdige kijk is op het geheel en hij vervolgens stelt dat het aan Kluivert ligt dat hij het contact ontweek, terwijl dat volgens mij geen uitzonderlijk gedrag is. In het begin wil die familie geen contact hem hem uiteraard. Dan moet je ook wegblijven. Vervolgens is hij toch in contact gekomen, maar heeft hij het uiteindelijke contact zo lang mogelijk uitgesteld. Ook zeer menselijk volgens mij. Ik heb bij veel minder ergere dingen waarvoor ik me schaam in mijn leven de confrontatie ook uitgesteld. Het is geen goede eigenschap, maar maakt Kluivert niet schofteriger dan een ander.

Verder was het voor iemand die wat welbespraakter is, zeer makkelijk om zich uit die ondervraging van De Jong te praten. De Jong maakte dus misbruik van het feit dat Kluivert niet over deze welbespraaktheid beschikt en kon Kluivert zo de morele inferioriteit in praten. Dat maakt dit item opzichzelf gewoon zeer zwak. Helaas is dit iets dat veel mensen niet herkennen.
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 00:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Niet alleen succesvol, hij is m.i. ook wel een van de beste en meest onderschatte spelers.
Seedorf en penalty is ook gewoon een geintje. Net als de wissel van advocaat, verder ook een prima coach. Of de wissel van Kramer, ook gewoon de beste lange afstand schaatser aller tijden.
Niemand zegt over Advocaat dat het een slechte coach is. Sterker nog, ik vind dat zijn kwaliteiten enorm overdreven worden. Kramer werd ook niet aangepakt en niemand stelde dat hij bepaalde talenten niet zo hebben of dat hij helemaal niet zo goed zou zijn. Bij Seedorf is dit wel gebeurd en men ging verder dan zijn carrière. Het ging gewoon concreet op de persoon.
WHOEOEOEOEHAAAAAAHAHAHA
pi_144949904
579.000
pi_144950155
Dat aantal valt niet tegen, gezien de nogal matige gasten. Wellicht omdat Tan nog minder was.
pi_144950179
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:55 schreef Webschip het volgende:
Dat aantal valt niet tegen, gezien de nogal matige gasten. Wellicht omdat Tan nog minder was.
Ach, daar keken ook weer 1,5 miljoen mensen naar maar dat zullen vast slaperige tienersletjes zijn die vergaten dat hun TV nog aanstond na TVOH.
pi_144950249
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 10:56 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Ach, daar keken ook weer 1,5 miljoen mensen naar maar dat zullen vast slaperige tienersletjes zijn die vergaten dat hun TV nog aanstond na TVOH.
Het valt me op hoe meer baggergasten ze daar hebben hoe hoger ze scoren. :')

De meeste kijkers zijn gewoon dom.
pi_144950280
Bek dicht, Antoine.
pi_144954771
Onderstaand een overzicht van de kijkcijfers van vier weken Pauw.
Link naar kijkcijfers KvdB: TV / [Pauw] #9 Ebola

Week 36 Pauw
Ma 01-09: 744.000 / 20,8%
Di 02-09: 609.000 / 17,2%
Wo 03-09: 548.000 / 16,8%
Do 04-09: 595.000 / 16,7%
Vr 05-09: 599.000 / 15,4%

Week 37 Pauw
Ma 08-09: 596.000 / 17,4%
Di 09-09: 501.000 / 13,9%
Wo 10-09: 486.000 / 14,3%
Do 11-09: 556.000 / 17,4%
Vr 12-09: 504.000 / 13,7%

Week 38 Pauw
Ma 15-09: 633.000 / 18,8%
Di 16-09: 618.000 / 18,6%
Wo 17-09: 551.000 / 15,8%
Do 18-09: 553.000 / 16,1%
Vr 19-09: 585.000 / 14,2%

Week 39 Pauw
Ma 22-09: 609.000 / 18,2%
Di 23-09: 642.000 / 19,9%
Wo 24-09: 519.000 / 15,5%
Do 25-09: 492.000 / 14,1%
Vr 26-09: 579.000 / 14,4%

Weekgemiddelden
Week 36: 619.000 / 17,38%
Week 37: 528.600 / 15,34%
Week 38: 588.000 / 16,70%
Week 39: 568.200 / 16,42%

Na een flinke terugval in week 37 was er in week 38 weer wat herstel. Deze week zijn de cijfers weer wat lager, maar nog wel beter dan in week 37.

Opvallend is ook dat alleen de eerste aflevering een marktaandeel van 20 procent haalde. Dat is ook met afstand de best bekeken uitzending. De uitzending van afgelopen dinsdag was met 642.000 kijkers de op één na best bekeken aflevering tot dusver.
  zaterdag 27 september 2014 @ 14:41:42 #270
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_144955121
Ik vind het grappig hoeveel mensen blijkbaar nog tv kijken om 11 uur.
pi_144962347
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:41 schreef n00b13 het volgende:
Ik vind het grappig hoeveel mensen blijkbaar nog tv kijken om 11 uur.
Ongezond laat tijdstip :P
  zaterdag 27 september 2014 @ 20:39:13 #272
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_144964736
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 19:36 schreef empa1010 het volgende:

[..]

Ongezond laat tijdstip :P
Als ik zo laat nog tv kijk krijg ik mezelf de volgende ochtend het bed niet uit hoor.
pi_144967998
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 september 2014 14:25 schreef Elfletterig het volgende:
Onderstaand een overzicht van de kijkcijfers van vier weken Pauw.
Link naar kijkcijfers KvdB: TV / [Pauw] #9 Ebola

Week 36 Pauw
Ma 01-09: 744.000 / 20,8%
Di 02-09: 609.000 / 17,2%
Wo 03-09: 548.000 / 16,8%
Do 04-09: 595.000 / 16,7%
Vr 05-09: 599.000 / 15,4%

Week 37 Pauw
Ma 08-09: 596.000 / 17,4%
Di 09-09: 501.000 / 13,9%
Wo 10-09: 486.000 / 14,3%
Do 11-09: 556.000 / 17,4%
Vr 12-09: 504.000 / 13,7%

Week 38 Pauw
Ma 15-09: 633.000 / 18,8%
Di 16-09: 618.000 / 18,6%
Wo 17-09: 551.000 / 15,8%
Do 18-09: 553.000 / 16,1%
Vr 19-09: 585.000 / 14,2%

Week 39 Pauw
Ma 22-09: 609.000 / 18,2%
Di 23-09: 642.000 / 19,9%
Wo 24-09: 519.000 / 15,5%
Do 25-09: 492.000 / 14,1%
Vr 26-09: 579.000 / 14,4%

Weekgemiddelden
Week 36: 619.000 / 17,38%
Week 37: 528.600 / 15,34%
Week 38: 588.000 / 16,70%
Week 39: 568.200 / 16,42%

Na een flinke terugval in week 37 was er in week 38 weer wat herstel. Deze week zijn de cijfers weer wat lager, maar nog wel beter dan in week 37.

Opvallend is ook dat alleen de eerste aflevering een marktaandeel van 20 procent haalde. Dat is ook met afstand de best bekeken uitzending. De uitzending van afgelopen dinsdag was met 642.000 kijkers de op één na best bekeken aflevering tot dusver.
Wat mij opvalt is de piek op maandag. Er zijn dus blijkbaar mensen die na het weekend weer zin in Pauw hebben, om in de loop van de week weer af te haken. Het effect was ook bij KvdB en P&W.
pi_144968040
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Wat mij opvalt is de piek op maandag. Er zijn dus blijkbaar mensen die na het weekend weer zin in Pauw hebben, om in de loop van de week weer af te haken. Het effect was ook bij KvdB en P&W.
Geen idee hoe dat zit. Afgelopen week was de piek op dinsdag.
  zaterdag 27 september 2014 @ 21:56:39 #275
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_144968102
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:54 schreef luxerobots het volgende:

[..]

Maandag is misschien vaak een vrije dag?
pi_144968420
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 21:55 schreef Elfletterig het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat zit. Afgelopen week was de piek op dinsdag.
Ik zag het. Dinsdag scoorde iets beter dan maandag. Maar maandag toch nog op twee.

Ik neem de kijkcijfers ook niet te serieus. De kijkcijfers zijn afhankelijk van zo veel dingen, zijn er misschien populaire gasten, waar mensen voor blijven zitten. Of is er op een andere zender net een ander populair programma, voetbal bijvoorbeeld.

Ik vind het ook dubieus dat er maar één bureau is die het peilt. Met één methode. Politieke peilingen lopen ook uiteen, waarom zou zoiets niet gelden voor de kijkcijfers?
pi_144968634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 20:39 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Als ik zo laat nog tv kijk krijg ik mezelf de volgende ochtend het bed niet uit hoor.
Ben jij 72?
  zaterdag 27 september 2014 @ 22:10:01 #278
343179 n00b13
UI bij Studiotje
pi_144968767
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:07 schreef Specularium het volgende:

[..]

Ben jij 72?
Ik moet om 6 uur op. 12 uur naar bed is 6 uurtjes slaap.

Das niet gezond.
pi_144968828
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 september 2014 22:10 schreef n00b13 het volgende:

[..]

Ik moet om 6 uur op. 12 uur naar bed is 6 uurtjes slaap.

Das niet gezond.
De show is het vooral niet waard.
pi_144969750
Je vraagt je af wie er in het weekend nog tv kijkt. Wat een baggeraanbod. :')
  maandag 29 september 2014 @ 22:44:11 #281
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_145037216
Vanavond in de show:

pi_145037342
Eindelijk waardige gasten.
pi_145037717
topshow
  maandag 29 september 2014 @ 22:56:10 #284
104871 remlof
Europees federalist
pi_145037879
Paulgod.
pi_145037990
steeds minder mensen in de studio
pi_145038002
We gaan beGINNEN :o
  maandag 29 september 2014 @ 23:02:38 #288
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_145038011
Oke karre Pauwtje
RED ONS HENNIEGOD
pi_145038031
Pauw gaat iedere nacht met zijn monstertruck over vrouwen heen in de megalomaan
pi_145038067
Dopoog.
pi_145038075
Hij dacht dat het bij de show hoorde, Pauw.
pi_145038097
Op RTL was ook een omstander die zei: ze konden ook een bank of een winkel in rijden. _O-
Ja, dat is nog véél erger. :D
pi_145038130
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:05 schreef Zipportal het volgende:
Op RTL was ook een omstander die zei: ze konden ook een bank of een winkel in rijden. _O-
Ja, dat is nog véél erger. :D
Dan had je Southpark taferelen gehad, tv's jatten alles.
pi_145038140
Even op zoek naar de kuch zeecontainer kuch
  maandag 29 september 2014 @ 23:06:26 #296
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_145038144
quote:
0s.gif Op maandag 29 september 2014 23:05 schreef Latert het volgende:

[..]

Dan had je Southpark taferelen gehad, tv's jatten alles.
THEY TOOK OUR TV HURPERDUUURRR
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 29 september 2014 @ 23:06:47 #297
168304 Mani89
pi_145038155
Ouders die hun kinderen op de eerste rij zetten gelijk uit de ouderlijke macht zetten.
pi_145038159
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Ik heb een gratis TV gekregen op zondag, dat was echt fantastisch
pi_145038172
Ik word gedwongen naar dit programma te kijken.
pi_145038175
quote:
7s.gif Op maandag 29 september 2014 23:06 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')