Als jij Rijker een klap geeft lig je daarna knockie op de grondquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef luxerobots het volgende:
En hoezo mag je nooit een vrouw slaan? Hoezo is dat veel erger dan een man slaan? Als ik Rijker een klap geef, is dat dan erger dan als ik ergens een mietje of een fokker een klap geef?
euh nee, zij slapte hem, vrij duidelijk te zien. Een corrigerende tik lijkt me dan op zijn plaats.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Kenju het volgende:
[..]
Misschien een beetje overdreven wanneer je 30 kilo zwaarder bent. Verder sloeg hij als eerste, en dacht zei dat hij niet te ver zou gaan....Maar 'he didn't mess around'....
Daarom.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
Als jij Rijker een klap geeft lig je daarna knockie op de grond
De rijker draait m dr zo af denk ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Pauw moet deze woeste vrouw maar temmen op de boot.
Wat moet het leven voor jou een lijdensweg zijn om iedere keer naar Jeroen Pauw te kijken uit het volste tegenzin.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Zipportal het volgende:
Aftiteling loopt weer. Weer een aidsshow.
Jeroen is zo zijn boot kwijt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
De rijker draait m dr zo af denk ik
Ze kent de VS iets beter dan Mart.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Kenju het volgende:
Rijker zegt nu iets wat die twee niet snappen. Zeker in het zuiden worden veel zwarten door hun eigen ouders afgeranseld zodat ze minder snel de politie daartoe aanleiding zullen geven.
Patje en Robin verdacht van verkrachting, en Patje heeft nog iemand doodgereden ook. Maar hij was afgelopen zomer nog mooi assistent van de bondscoach.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Elfletterig het volgende:
Grootheidswaanzin is het. Het zijn mensen die het contact met de realiteit gewoon compleet verliezen. In Nederland hebben we ook zulke sporters. Als ze iets te jong iets te veel geld verdienen, gaat het mis. Die Royston Drenthe is een goed voorbeeld (waarmee ik trouwens niet gezegd heb dat hij ook vrouwen slaat).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |