quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Schopje naar 'Totaal nergens op slaande topics met idem TT', alstublieft.
Voor een concert gingen Doc en ik in Amsterdam naar z'n stamkroeg. Hadden ze Tongerlo als huismerk. Mooie bierviltjes aan overgehouden. Heb ook een grote plakaat aan de muur van het merk. En flesjes die ik nooit zal openen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef borisz het volgende:
Ik vind eigenlijk alleen maar de Tripel van Tongerlo echt lekker
Vast welquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Mijn schoonvader spaart bier etiketten, heeft er tienduizenden... zal hem eens vragen of ie deze kent
Omdat ze voor een ander merk bier kozelen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 02:01 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Waarom is Kozel niet tot beste bier gekozen?
Ooitquote:Op zaterdag 27 september 2014 11:45 schreef Twiitch het volgende:
Dat soort verkiezingen zijn echt de grootste onzin ooit. Niks is zo subjectief als smaak.
Ik ook. Alleen maar Tongerlo bier hier.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:48 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Ik drink mijn eigen gebrouwen bier. Daar kan geen ander bier tegenop.
Virtueel ? Of is het klassement al bekend ?quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:29 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Ja.
Religie staat op 2. Feminisme vlak daarachter.
Het is gewoon omdat ze een hekel hebben aan Tsjechen, omdat Tsjechen in hun blote kont rond lopen en autistisch zijn.quote:Op zaterdag 27 september 2014 11:39 schreef tong80 het volgende:
[..]
Omdat ze voor een ander merk bier kozelen.
Je faalt hier behoorlijk; je verwart pils nl. met bier. Belgen staan bekend om hun voortreffelijke bieren, maar pils brouwen kunnen ze to-taal niet. Daar moet je idd o.a. voor bij de Tsjechen zijn. Maar aangezien je Fries bent, zij het je vergeven. Nederland heeft boven de grote rivieren immers geen biercultuur.quote:Op zaterdag 27 september 2014 12:38 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Het is gewoon omdat ze een hekel hebben aan Tsjechen, omdat Tsjechen in hun blote kont rond lopen en autistisch zijn.![]()
En dat is discriminatie van dit olijke volkje dat leeft op bier, Kofola en Pardubicke Pernike.![]()
![]()
Ze hebben zelfs een voetbalclub die Pilzen noemt geloof ikquote:Op zaterdag 27 september 2014 13:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je faalt hier behoorlijk; je verwart pils nl. met bier. Belgen staan bekend om hun voortreffelijke bieren, maar pils brouwen kunnen ze to-taal niet. Daar moet je idd o.a. voor bij de Tsjechen zijn. Maar aangezien je Fries bent, zij het je vergeven. Nederland heeft boven de grote rivieren immers geen biercultuur.
Meeste Nederlanders willen een zoet pils zonder uitgesproken smaak.quote:Op zaterdag 27 september 2014 13:25 schreef DDDDDaaf het volgende:
[..]
Je faalt hier behoorlijk; je verwart pils nl. met bier. Belgen staan bekend om hun voortreffelijke bieren, maar pils brouwen kunnen ze to-taal niet. Daar moet je idd o.a. voor bij de Tsjechen zijn. Maar aangezien je Fries bent, zij het je vergeven. Nederland heeft boven de grote rivieren immers geen biercultuur.
noemtquote:Op zaterdag 27 september 2014 16:42 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs een voetbalclub die Pilzen noemt geloof ik
*Heet dan. Wat een muggenzifter ben jij zeg. In Vlaanderen halen we dat wel eens door elkaar.quote:Op zaterdag 27 september 2014 18:49 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
noemt
En nee, idioot. pils komt oorspronkelijk uit Plzen, vandaar de naam.
heerlijk gerstenatjequote:Op zaterdag 27 september 2014 21:34 schreef Vasilevski het volgende:
Blond abdijbier? Tja. Heb dit specifieke geval nooit gehad, maar ik kan me geen bier in dit 'genre' bedenken dat niet smerig was. Maar onze Amerikaanse vrienden zullen er wel verstand van hebben.
Hoe debiel moet je trouwens zijn om in nieuwsberichten over bier steeds maar van die nietszeggende frasen als 'goudgeel sap', 'goudgeel gerstenat', 'gele pretcilinder' en dergelijke uit je mouw te schudden?
Het was wereldwijd.quote:Op zaterdag 27 september 2014 21:34 schreef Vasilevski het volgende:
Blond abdijbier? Tja. Heb dit specifieke geval nooit gehad, maar ik kan me geen bier in dit 'genre' bedenken dat niet smerig was. Maar onze Amerikaanse vrienden zullen er wel verstand van hebben.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |