Ik wil dit. Maar ik bedoelde eigenlijk:quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Er bestaat een 'ziekte' waardoor je 2 verschillende kleuren ogen hebt:
[ afbeelding ]
hee hen je shajwan en avan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie dat ook alleen maar bij Irakezen. Iedereen in mijn familie heeft het (zuiden van Irak, geen Koerden).
Ik ga uit. Naar de Mondial.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wat moet je nu met makeup mop
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk echt dat het met de klimaat daar te maken heeft. Deel van een familie heeft blauwe/groene kleuren ogen en het andere honey/Amber kleurigquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie dat ook alleen maar bij Irakezen. Iedereen in mijn familie heeft het (zuiden van Irak, geen Koerden).
Door jouw post ging ik googlen en kwam ik er achter dat zonlicht de kleur van je ogen verandert! Nooit geweten!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:46 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik denk echt dat het met de klimaat daar te maken heeft. Deel van een familie heeft blauwe/groene kleuren ogen en het andere honey/Amber kleurig
Je bent toch geen Da3sh?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Mijn ogen zijn letterlijk:
[ afbeelding ]
Net zoals mijn ziel.
Zwarte ogen bestaan niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:48 schreef Crip het volgende:
Mijn ogen zijn letterlijk:
[ afbeelding ]
Net zoals mijn ziel.
Dankjewel wijze uil. Dat wist ik nog niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zwarte ogen bestaan niet.Dat is heel donkerbruin.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF LUL JIJ NOU WEERquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
Ik heb gegoogled naar Da3sh. Ben geen shiiet nigga.
Of wat is dat? Nooit van gehoord.
Ook gegoogled. Wtf is dat. Ik zie IS en dode mensen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
ISISquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:51 schreef Crip het volgende:
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik zie da3sh en shia overal staan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
WTF LUL JIJ NOU WEERrrrrrrrrrrrrr
ISIS.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik zie da3sh en shia overal staan.![]()
Nog nooit van die beaming gehoord.
Nigga ben geen IS. Stylo wtf.
Je had zwarte vlag. 1+1=ISISquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:53 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhhhhhhhhhhhh, ik zie da3sh en shia overal staan.![]()
Nog nooit van die beaming gehoord.
Nigga ben geen IS. Stylo wtf.
ISIS op z'n Arabisch.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:52 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ook gegoogled. Wtf is dat. Ik zie IS en dode mensen.
TANGLE TEEZERquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef Stimorol- het volgende:
ik zoek een detangling kam. Weet IEMAND hoe ik er aan kom?
Ze mogen mijn kont kussen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je had zwarte vlag. 1+1=ISIS
En volgens een Turk bij dwdd moeten alle moslims excuus aanbidden anders zijn ze isis liefhebbers. Heb geen excuses van jou gezien
No problemoo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:55 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik wist wel dat jij er iets van wist. Thanks.
Amen. Vond het echt raar. Ze beschuldigde zo 1,6miljard moslimsquote:
Nou terecht. Laat ze maar allemaal ervoor uitkomen dat ze ISIS niks vinden. Over Palestina-gebeuren viel iedereen, maar over ISIS hoor je geen kut (dat ze er tegen zijn dan).quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amen. Vond het echt raar. Ze beschuldigde zo 1,6miljard moslims
Echt domste wezen op aarde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Amen. Vond het echt raar. Ze beschuldigde zo 1,6miljard moslims
Moet prima kunnen hoor. Wat is er op tegen dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega hoorde ik gisteren spreken over "moslim mensen". Die moslim mensen moeten hun excuses aanbieden en zich distantieren van de daden van ISIS. Dat leek hem logisch en hij begreep niet waarom wij geen tegengeluid lieten horen. Heb er om gelachen.
Wallah, ik denk dat het komt omdat het soennieten zijn.... Misschien zie ik het verkeerd, maar een andere reden zie ik niet. Soennieten willen blijkbaar geen verkeerd woorden over medesoennieten zeggen. Uitzonderingen daargelaten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terecht. Laat ze maar allemaal ervoor uitkomen dat ze ISIS niks vinden. Over Palestina-gebeuren viel iedereen, maar over ISIS hoor je geen kut (dat ze er tegen zijn dan).
Ik vond die afstandsverklaring van Dibi best grappig eigenlijk...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega hoorde ik gisteren spreken over "moslim mensen". Die moslim mensen moeten hun excuses aanbieden en zich distantieren van de daden van ISIS. Dat leek hem logisch en hij begreep niet waarom wij geen tegengeluid lieten horen. Heb er om gelachen.
Ja precies, ik vind het echt maar een raar verhaal hoor. Maar goed, ik ga hier verder niet meer over discussiėren. Word wel helemaal gestoord van mn vader, ik hoop dat die shitlosers weggaan daar uit Irak.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wallah, ik denk dat het komt omdat het soennieten zijn.... Misschien zie ik het verkeerd, maar een andere reden zie ik niet. Soennieten willen blijkbaar geen verkeerd woorden over medesoennieten zeggen. Uitzonderingen daargelaten.
De enige die hierin iets laten horen zijn voornamelijk Koerden en Sjiieten. De rest is stil.
Heb jij je gedistantieerd van WTC?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Moet prima kunnen hoor. Wat is er op tegen dan?
Natuurlijk weten we allemaal dat ISIS geen islam is, maar negatief over die parasieten uitspreken is heus niet erg.
Ik ben daar volledig mee eens. veel anti-ISIS Moslims komen nog met gekke verhalen aanzetten dat op ontkenning duidt. "ISIS is gemaakt door de CIA/Mossad", "ISIS is gemaakt om Islam zwart te maken" etc etc. Kop in het zand omdat men niet goed kan bevatten dat zo'n groep als ISIS echt bestaat en mensen afmaakt op de manier dat het doet met een juist een beroep op (hun interpretatie van) het geloof.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nou terecht. Laat ze maar allemaal ervoor uitkomen dat ze ISIS niks vinden. Over Palestina-gebeuren viel iedereen, maar over ISIS hoor je geen kut (dat ze er tegen zijn dan).
hahaha ja, die had ik gisteren ofzo hier gepost. Ik vond em te goed. Sarcasme is altijd goed.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:00 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vond die afstandverklaring van Dibi best grappig eigenlijk...
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik ben daar volledig mee eens. veel anti-ISIS Moslims komen nog met gekke verhalen aanzetten dat op ontkenning duidt. "ISIS is gemaakt door de CIA/Mossad", "ISIS is gemaakt om Islam zwart te maken" etc etc. Kop in het zand omdat men niet goed kan bevatten dat zo'n groep als ISIS echt bestaat en mensen afmaakt op de manier dat het doet met een juist een beroep op (hun interpretatie van) het geloof.
Veel soennieten zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Flikkerquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel soennieten sjiieten moslims mensen zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.
Ik zei dat ik niet meer ging discussiėren hierover dus sry. Heb je tekst wel twee keer gelezen en ben het verder met je eens hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker
Ik zal nooit meer met mijn hersenen posten.
Waarom haten mensen alevieten? Ik weet er echt niets overquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega keek beteuterd toen ik utilegde dat zij meer kans op overleven had (ze is Christen) dan ik, aleviet dus afvallige.
Ik weet niet.. Ik ergerde mij vorige ZO HARD aan mijn buurvrouw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel soennieten zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.
Geef gewoon toe dat het bij ons erger is. Zie bijvoorbeeld het ISIS gebeuren. Mensen komen met filmpjes aan dat ISIS bedacht is in 1992 door Israėliėrs en dergelijke. Ze proberen er alles aan te doen om maar te voorkomen om het probleem bij onszelf te zoeken. Sinds het overleden van ons profeet is er altijd oorlog geweest, omdat er mensen zijn die het Koran anders interpreteren. Er is nooit 10 jaar vrede achter elkaar geweest.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |