Veel soennieten zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:58 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega hoorde ik gisteren spreken over "moslim mensen". Die moslim mensen moeten hun excuses aanbieden en zich distantieren van de daden van ISIS. Dat leek hem logisch en hij begreep niet waarom wij geen tegengeluid lieten horen. Heb er om gelachen.
Flikkerquote:
quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel soennieten sjiieten moslims mensen zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.
Ik zei dat ik niet meer ging discussiëren hierover dus sry. Heb je tekst wel twee keer gelezen en ben het verder met je eens hoor.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Flikker
Ik zal nooit meer met mijn hersenen posten.
Waarom haten mensen alevieten? Ik weet er echt niets overquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:03 schreef Stimorol- het volgende:
Mijn collega keek beteuterd toen ik utilegde dat zij meer kans op overleven had (ze is Christen) dan ik, aleviet dus afvallige.
Ik weet niet.. Ik ergerde mij vorige ZO HARD aan mijn buurvrouw.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Veel soennieten zien nooit hun eigen tekortkomingen. Het is altijd de schuld van een ander.
Geef gewoon toe dat het bij ons erger is. Zie bijvoorbeeld het ISIS gebeuren. Mensen komen met filmpjes aan dat ISIS bedacht is in 1992 door Israëliërs en dergelijke. Ze proberen er alles aan te doen om maar te voorkomen om het probleem bij onszelf te zoeken. Sinds het overleden van ons profeet is er altijd oorlog geweest, omdat er mensen zijn die het Koran anders interpreteren. Er is nooit 10 jaar vrede achter elkaar geweest.quote:
Omdat zij leven naar een bepaalde manier, waardoor veel mensen ze zien als afvallige. De vijf zuilen van de islam accepteren ze bijv niet, omdat zij dat zien als regels voor soennieten.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:05 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waarom haten mensen alevieten? Ik weet er echt niets over
Agree. Ik vind moslims (generaliserend) soms barbaars.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Geef gewoon toe dat het bij ons erger is. Zie bijvoorbeeld het ISIS gebeuren. Mensen komen met filmpjes aan dat ISIS bedacht is in 1992 door Israëliërs en dergelijke. Ze proberen er alles aan te doen om maar te voorkomen om het probleem bij onszelf te zoeken. Sinds het overleden van ons profeet is er altijd oorlog geweest, omdat er mensen zijn die het Koran anders interpreteren. Er is nooit 10 jaar vrede achter elkaar geweest.
Wat is beter?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:12 schreef AMAR420 het volgende:
Alevieten behandelen hun vrouwen stukken beter, eerlijk.
WAT is beter?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:13 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Vergeleken met andere Anatoliers.
Dus jij kent alle alevieten en kan stellen dat ze doorgaans beter zijn voor hun vrouwen?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:14 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
GEWOON HOE ZE MET ELKAAR OMGAAN
Dat heeft niks met het geloof te maken. Meer omdat in die streken veel dorpen zijn. Doordat je in dorpen altijd weinig inwoners (kleine gemeenschap)hebt, letten ze veel op elkaar. Alleen al in Noord-Irak heb je meer dan 5000 dorpen.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:12 schreef AMAR420 het volgende:
Alevieten behandelen hun vrouwen stukken beter, eerlijk.
Jah. In Alanya ging ik gewoon praten en daten met Turkse meiden. Da's weer een heel ander verhaal he..in grote steden is het veeel vrijer en moderner.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:15 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dus jij kent alle alevieten en kan stellen dat ze doorgaans beter zijn voor hun vrouwen?
Ik vind dat weer onzin. Als ik in Turkije loop, zie ik juist vaak soennieten hun vrouw beter behandelen.
Taz, ik doe niet eens 's wat.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:17 schreef Santello het volgende:
[..]
Laat mij met rust ja![]()
Gelijk kom je stoken
Maar denk je dat de soennieten in het oosten hetzelfde zijn als in Istanbul? Daar zijn ze ook vrijer...?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:16 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
Jah. In Alanya ging ik gewoon praten en daten met Turkse meiden. Da's weer een heel ander verhaal he..in grote steden is het veeel vrijer en moderner.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |