quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:34 schreef TheMagnificent het volgende:
Met licht bedoel ik dus (fel)blauw.
Ik snap precies wat je bedoeld. Mijn pa heeft het. Ik ook, maar dan alleen wanneer ik daar ben. Echt fucking raar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind donkere ogen het allermooist. Wat ook mooi is, is een soort van bruin, maar dan heel licht bruin. Zie het tot nu toe eigenlijk alleen bij Irakese Koerden. In de zon kleurt het mooi.
Misschien weet stylo wat ik bedoe?
Er bestaat een 'ziekte' waardoor je 2 verschillende kleuren ogen hebt:quote:
heel ff gesquat en daarna wat gedronken met een nlse maatquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Amar, hoe was het op de sportschool. Wat heb je zoal gedaan?
Dat is zo'n mooie kleur. En dan de combi met zwart haar. Echt. Allahs meesterwerk gewoon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:36 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ik snap precies wat je bedoeld. Mijn pa heeft het. Ik ook, maar dan alleen wanneer ik daar ben. Echt fucking raar.
Heb dan ook vaak heel licht haar, terwijl ik hier zwarte haren heb
Amber kleurig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:33 schreef Stimorol- het volgende:
Ik vind donkere ogen het allermooist. Wat ook mooi is, is een soort van bruin, maar dan heel licht bruin. Zie het tot nu toe eigenlijk alleen bij Irakese Koerden. In de zon kleurt het mooi.
Misschien weet stylo wat ik bedoe?
Heb je nog een bepaalde doel met sporten of doe je het omdat het gezond is?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
heel ff gesquat en daarna wat gedronken met een nlse maat
er waren geen meiden dus geen inspiratie meer..
Honeyquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:37 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat is zo'n mooie kleur. En dan de combi met zwart haar. Echt. Allahs meesterwerk gewoon.![]()
Weet je hoe het heet, dan kan ik het googlen?
ik probeer een hunk te worden maar dat lukt niet echt..quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:38 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Heb je nog een bepaalde doel met sporten of doe je het omdat het gezond is?
Dat dus! Geen idee wat het in het Turks is dan.quote:
Hmmmm. Vrouwen vallen vaak op lengte geloof ik, dus grote lange mannen. Daarnaast zijn zaken als humor, gulheid en zelfvertrouwen belangrijk. Probeer daar eens aan te werkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:40 schreef AMAR420 het volgende:
[..]
ik probeer een hunk te worden maar dat lukt niet echt..
wil ook niet breder worden ofzo
wat moet je nu met makeup mopquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:42 schreef Crip het volgende:
Ik kan me beautyblender niet vinden. Dikke stress.
Ik zie dat ook alleen maar bij Irakezen. Iedereen in mijn familie heeft het (zuiden van Irak, geen Koerden).quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:41 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dat dus! Geen idee wat het in het Turks is dan.
Mijn vaders heeft weer hazelnoot dat in de zon neigt naar groen. Echt heel mooi ook.
ik train hier, dus kom maar eens langs (snowworld)quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Hmmmm. Vrouwen vallen vaak op lengte geloof ik, dus grote lange mannen. Daarnaast zijn zaken als humor, gulheid en zelfvertrouwen belangrijk. Probeer daar eens aan te werken
Vaak ook iets donkerdere teint toch? Is wel mooi ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:43 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik zie dat ook alleen maar bij Irakezen. Iedereen in mijn familie heeft het (zuiden van Irak, geen Koerden).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |