Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen seks?
Of bedoel je meer dat jullie langs elkaar heen leefden ofzo?
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
@yats: een bro hug met m'n beste vriend![]()
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de redden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Dus exit, finito, basta. Was niet leuk, but I'm all the better for it
Knuffel je katquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.
soms is het ook gewoon beter, goede keus dan, moeilijk, maar goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Net gedaanquote:
Amaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to mequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatieMja, life sucks... Heel soms. Love dan.
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
True story.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me![]()
Heilige Stront.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoor
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.
Kinderachtig 4 life.
Whud?quote:
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me![]()
de goede.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?
Dat is een goed motto. Ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jijquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij ook nietklinkt wel als een moordwijf, tot het echt niet meer leuk is idd. Leuk voor even. Maar 's ochtends aan de whisky... Damn haha.
Ik heb liever bier gebrouwen met verstand, drink je met liefde. Da's veiliger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Bier gebrouwen met liefde, drink je met verstand.
Wat een lieve hondquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die iets zegt over dribbel
Dan ben je op een goede manier complementair aan elkaar. Wel het soort synergie waarvan je hoopt/verwacht dat je dat uit een relatie kunt halen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
de goede.
Voor mij helpt mn partner me rust in mn kop te houden bv. Anders blijf ik rindrennen als een kip zinder kop.
De nieuwe Fifa is wel net uit, dus niks mis met een dagje gamen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jij.
Alle vrouwen zijn klootzakkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jij.
Doe ik ook altijd. Kan niet functioneren zonder hasj. En heb geen werk, wat moet je anders?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet iedere vrije dagquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De nieuwe Fifa is wel net uit, dus niks mis met een dagje gamen.
Al doe ik dat dan liever niet met mijn partner.
Wow. Af en toe zo'n weekend moet kunnen maar als het niks anders is dan kan ik me voorstellen dat je er geen zin meer in hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je 'm al?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hulp zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Kan niet functioneren zonder hasj. En heb geen werk, wat moet je anders?
Holy Shitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet iedere vrije dag?
Nou ja, dat vind ik wat anders dan iedere vrije dag gamen en stoned wordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al zal ik vanaf morgen wel weer wat uurtjes er in stoppen.
Tot het nieuwtje er weer af is en ik Feyenoord de champions league heb laten winnen.
Zitten er cheats in ja?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al zal ik vanaf morgen wel weer wat uurtjes er in stoppen.
Tot het nieuwtje er weer af is en ik Feyenoord de champions league heb laten winnen.
Ze dronk geen whisky, ze drinkt eigenlijk amper. Ik haalde het aan als een voorbeeld. Ze blowde, en best veel. Van wat begon toen ik haar leerde kennen als een jointje om te relaxen na een lange werkweek, iets waar ik absoluut geen problemen mee zou hebben, werd heel langzaamaan constant blowen. Chagerijnig worden als je wiet op is op een willekeurige dinsdagochtend, dat soort shit. En dat vind ik gewoon heel fout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij ook nietklinkt wel als een moordwijf, tot het echt niet meer leuk is idd. Leuk voor even. Maar 's ochtends aan de whisky... Damn haha.
ze was echt een schat, was alleen een beetje achterdochtig naar mannen toequote:
Honden zijn slimme dierenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze was echt een schat, was alleen een beetje achterdochtig naar mannen toe
Welke stap ben jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe word je een moordwijf:
Stap 1: Begin de dag met een glas whisky
Stap 2: Blow, blow en blow some more
Stap 3: Word een gamer
Profit!
ja, hoopt vooral, zou t niet anders meer willenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je op een goede manier complementair aan elkaar. Wel het soort synergie waarvan je hoopt/verwacht dat je dat uit een relatie kunt halen.
Ik ben geen moordwijfquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Profit!
Ik speel the Sims altijd met cheats, anders kan ik m'n belachelijk grote huizen niet bouwenquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, hoopt vooral, zou t niet anders meer willen
het was vnl omdat ze opgroeide bij drie vrouwen, maar: inderdaad, best slim.quote:
En als je dat blowen nou echt mag voor vervangen voor blowjobs?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Stap 1 en 3 zijn een makkie. Blowen hou ik niet zo van als niet-roker.
whehe, ik ook, ben zo blij met mn huis nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speel the Sims altijd met cheats, anders kan ik m'n belachelijk grote huizen niet bouwen.
I will not ask you out on a date. Ever.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Profit!
Terecht natuurlijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze was echt een schat, was alleen een beetje achterdochtig naar mannen toe
Vergeet een hoog libido nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Profit!
Ninja Gaiden Black op Very Hard. Man wat was het moeilijk maar een gevoel van voldoeningquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Deze man weet, haal je er veel meer voldoening uit.
Ja.quote:
A donkey does not hit his head twice on the same rock!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:04 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I will not ask you out on a date. Ever.
Welke stap ben jij?quote:
Nee, juist niet. Er was geen seks in het spel meer, héquote:
En perfect tits natuurlijk.quote:
Dat maakte het dus geen moordwijf, maar dat is logischquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, juist niet. Er was geen seks in het spel meer, hé.
Dame, prinses en hoer.quote:
Het blowen en gamen maakte het ook geen moordwijfquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:06 schreef yats het volgende:
[..]
Dat maakte het dus geen moordwijf, maar dat is logisch
Ninja Gaidenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:05 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ninja Gaiden Black op Very Hard. Man wat was het moeilijk maar een gevoel van voldoening
[..]
Ja.
Ik denk dat jij wel voldoet aan de gestelde kwalificaties ja.quote:
Waar haal je dat libido vandaan als je hele dagen stoned op de bank hangt en zo zwaar aan het gamen bent dat je zelfs vergeet te eten?quote:
Stap 1: ik val om van een whisky in de morgenquote:
De drank dus wel?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het blowen en gamen maakte het ook geen moordwijf.
Ik heb dat één keer gehad, toen was ik zo zwaar hooked aan m'n creatieve inspiratie dat ik de hele dag aan het schilderen ben geweestquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar haal je dat libido vandaan als je hele dagen stoned op de bank hangt en zo zwaar aan het gamen bent dat je zelfs vergeet te eten?
Wat klink je nu kwetsbaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stap 1: ik val om van een whisky in de morgen
Stap 2: ik blow niet, want dan val ik ook om
Stap 3: ik ben echt slecht in gamen, maar een online potje GTA V (online) vind ik wel leuk zo nu en dan.
3 dan denk ik.
Jij liet je tieten niet zien aan mij. Dus kan ze niet beoordelen.quote:
Precies. Deel 2 op de 360 was ook erg goed, maar deel 3 viel ongelofelijk tegen. De Razor's Edge editie deed het beter maar toch blijft Black de beste van allemaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ninja Gaiden
Wat heb ik gevloekt op die game en vaak van frustratie de xbox uitgezet. Om hem 5 minuten later weer aan te zetten.
Zoals ik al zei, er was geen drank in het spel. (nog niet, no idea what she's up to nowquote:
point takenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waar haal je dat libido vandaan als je hele dagen stoned op de bank hangt en zo zwaar aan het gamen bent dat je zelfs vergeet te eten?
Ik ga voor stap 1. Ik heb immers geen spelcomputerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef artelligence het volgende:
[..]
Stap 1: ik val om van een whisky in de morgen
Stap 2: ik blow niet, want dan val ik ook om
Stap 3: ik ben echt slecht in gamen, maar een online potje GTA V (online) vind ik wel leuk zo nu en dan.
3 dan denk ik.
Wat is moeder madonna hoer dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
De eerste van wie ik dat moeder madonna hoer verhaal hoorde was btw mn vader.
Die heeft wel vaker geprobeerd met me over seks te praten, maar dat was vrij awkward.
JB, je weet dat je wel heel voorzichtig moet zijn met wurgseks he, dat kan zomaar fout gaan.
Ik![]()
PAP!
Oiquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb dat één keer gehad, toen was ik zo zwaar hooked aan m'n creatieve inspiratie dat ik de hele dag aan het schilderen ben geweest. Aan het eind van de dag viel ik zowat flauw van de honger en verfdampen
.
Iets met wolkjes?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook. Lijk wel een tiener. Melancholiek all the way.
Ik heb soms dat ik helemaal opga in wat ik aan het doen benquote:
Hehehehehequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik helemaal opga in wat ik aan het doen ben. Maar ik weet dat van mezelf, daarom zet ik altijd een alarm die afgaat na een uur of twee.
Alle drie, op andere manieren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
en welke van de drie verzorgt je dan?
Ik ben best benieuwd hoe het daar isquote:
Ja weet ik veel. Ik kom altijd tot de 6e, en dan smelt de was aan m'n vleugeltjes en donder ik weer naar de grondquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:12 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zie je die niet alleen door een roze bril?
Daar moeten ze eens een toffe nieuwe game van maken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Ik kom altijd tot de 6e, en dan smelt de was aan m'n vleugeltjes en donder ik weer naar de grond
Naar vroeger?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:10 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zo voel ik me nu ook. Lijk wel een tiener. Melancholiek all the way.
True that.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:13 schreef Royco1 het volgende:
Wat is dat spotify toch een geweldig iets
de moeder zorgt voor haar man, de madonna kan hij meenemen naar zijn moeder en die vindt haar dan ontzettend lief en geweldig (heilige) en de hoer is geweldig in bed. Elke man is daarnaar op zoek.quote:
Ga BoC luisterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar vroeger?
Soms heb ik dat met bepaalde muziek of als ik iets lees/zie van bepaalde personen. Herinneringen. Achja.
Aaaah... Okéquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
de moeder zorgt voor haar man, de madonna kan hij meenemen naar zijn moeder en die vindt haar dan ontzettend lief en geweldig (heilige) en de hoer is geweldig in bed. Elke man is daarnaar op zoek.
Ofzo.
Klinkt verstandigquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb soms dat ik helemaal opga in wat ik aan het doen ben. Maar ik weet dat van mezelf, daarom zet ik altijd een alarm die afgaat na een uur of twee.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik leer over het algemeen van m'n foutenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Klinkt verstandigAlhoewel ik denk dat de hele dag schilderen wat minder schadelijk is dan de hele dag blowen
Helaas is die inspiratie al een tijdje wegquote:
?quote:
Nee niet zozeer. Of ja.. Beetje sentiment/gemis misschien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Naar vroeger?
Soms heb ik dat met bepaalde muziek of als ik iets lees/zie van bepaalde personen. Herinneringen. Achja.
Oh ja, goed puntquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:19 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik leer over het algemeen van m'n fouten.
En hmmm... Je bent bekend met terpentine?
How come?quote:[..]
Helaas is die inspiratie al een tijdje weg.
Werk slurpt de laatste maanden zo tering veel energie...quote:
Roze wolkjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
?
[..]
Nee niet zozeer. Of ja.. Beetje sentiment/gemis misschien.
Slaapen het gebrek er aan haha
Dan voel je je goed toch?quote:
quote:
quote:
Dat liedjequote:
Oh, das klote dan.... Werk je schetsen nog uit of laat je ze zo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Werk slurpt de laatste maanden zo tering veel energie...
Al heb ik vorige week wel een paar leuke schetsjes gemaakt van een aantal diertjes in de dierentuin. Dat was leuk.
Nee, deze blijven zo. Zijn lijnschetsjes, gewoon voor de leuk. Stelt ook niks voor. Mijn daadwerkelijke tekeningen, daar heb ik op moment geen kracht voor of zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, das klote dan.... Werk je schetsen nog uit of laat je ze zo?
Er is geen nummer ter wereld dat een betere samenzang heeftquote:
Meestal voel je je dan wel goed inderdaad, tenzij het niet wederzijds is. Dan moet je hopen dat er een kussen oner de wolk ligt om je op te vangen. Gewoon hard blazen naar die wolk, wellicht helpt het.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan voel je je goed toch?ik zit niet op een roze wolk. Meer onder zo'n onweerswolkje, maar die trekt wel weer weg
. Ik kan beter positief blijven
alleen ben niet altijd zo'n positieve eikel. En Fok! is nu even mijn klaagbaak. Oh, dan moet ik eigenlijk naar klb he
?
The awesome miss Etta Jamesquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:28 schreef Yvie_lu het volgende:
Nee nee nee, bij echte roze wolken is het dit en niets anders
Frank ook niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Samzz het volgende:
Nancy Sinatra ziet er nu echt niet meer uit, trouwens.
Dan is het in mijn ogen geen roze wolk. Misschien voor heel even.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef yats het volgende:
[..]
Meestal voel je je dan wel goed inderdaad, tenzij het niet wederzijds is. Dan moet je hopen dat er een kussen oner de wolk ligt om je op te vangen. Gewoon hard blazen naar die wolk, wellicht helpt het.
Tijdelijk toch wel? Tot je ontdekt dat het niet wederzijds isquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan is het in mijn ogen geen roze wolk. Misschien voor heel even.
Maar een roze wolk heeft niet alleen met liefde te maken. Ander succes kan er ook voor zorgen. Heb een heel toffe conferentie gehad vanmiddag. Das ook coolquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:31 schreef yats het volgende:
[..]
Tijdelijk toch wel? Tot je ontdekt dat het niet wederzijds is
Geen grapjes maken over de baas der bazen.quote:
Geintje moet kunnen Barb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Geen grapjes maken over de baas der bazen.
Zie die ogenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Valt toch wel mee, gezien haar leeftijd.
Ik zag de foto. Dat soort dingen zijn leuk om mee te maken. Ik hoop dat over twee weken ook te kunnen zeggen (ik mag gaan pleiten in een rechtszaalquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef artelligence het volgende:
[..]
Maar een roze wolk heeft niet alleen met liefde te maken. Ander succes kan er ook voor zorgen. Heb een heel toffe conferentie gehad vanmiddag. Das ook cool
Dát zijn de gave dingenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zag de foto. Dat soort dingen zijn leuk om mee te maken. Ik hoop dat over twee weken ook te kunnen zeggen (ik mag gaan pleiten in een rechtszaal)
Wauwquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Ik zag de foto. Dat soort dingen zijn leuk om mee te maken. Ik hoop dat over twee weken ook te kunnen zeggen (ik mag gaan pleiten in een rechtszaal)
Ik hoop maar dat ik het niet verkloot aangezien het een ontslagzaak is.quote:
Die is lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
I'll see your romantic music, Yvie, and I'll raise you with this:
Thxs! Ik kreeg het vandaag te horen aangezien ik de hele zaak al vanaf het begin doequote:
Dun ijs, broeder. Heel dun ijs.quote:
Ahwquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn dochter vanmiddag: mama, jij bent eigenlijk wel een heel mooie moeder!
Ik:![]()
Moest ik aan denken door samzz's plaatje btw
Whoopquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Dear Sir, do not mess with mequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef Barbusse het volgende:
I'll see your romantic music, Yvie, and I'll raise you with this:
En waarschijnlijk de dag ervoor ontzettend zenuwachtig zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:39 schreef JaniesBrownie het volgende:
Goed voorbereiden, niet aan jezelf twijfelen, komt goed! Succes alvast
*geluksmomentjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:39 schreef yats het volgende:
[..]
Thxs! Ik kreeg het vandaag te horen aangezien ik de hele zaak al vanaf het begin doe
zo rol ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dun ijs, broeder. Heel dun ijs.
mijn oma en moeder zagen er ook nog wel lang goed uit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ahw.
Ik denk dat ik ook wel mooi oud word. Als ik kijk naar mijn moeder en oma's... Daarnaast hoop ik op m'n oude leeftijd nog zo fasionable te zijn als het vrouwtje dat hier in de buurt woont. Echt een top wijf, loopt ook nog gewoon op hakken baas te zijn.
Heerlijk...Maar wat moest je op de conferentie doen? Een presentatie houden?quote:
Ah okéquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
mijn oma en moeder zagen er ook nog wel lang goed uit.
Maar ik ben gewoon ook nog heel jong vergeleken bij de meeste moeders van kinderen uit haar leerjaar, dat scheelt heel veel.
dat spreekt voor zichquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef yats het volgende:
[..]
En waarschijnlijk de dag ervoor ontzettend zenuwachtig zijn
ik was 20 bij de oudste, nu 34. Veel moeders zitten echt al wel boven de 40.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:43 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah oké. Mijn moeder was ook jong toen ze mij kreeg. 23 geloof ik. Ik moet er niet aan denken
.
je kan er best doorheen zakken bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:43 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik kan best met skeelers op het ijs
Zeg je nu dat ik dik ben?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
je kan er best doorheen zakken bedoel je?
Mijn moeder wordt begin november 50quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ik was 20 bij de oudste, nu 34. Veel moeders zitten echt al wel boven de 40.
dan zijn m'n dochters al bijna 30quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt begin november 50.
I would be disappointed if you were. But I don't need any words to outdo same girl with a grasp of taste.quote:
Nou ja, ik ben 27quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
dan zijn m'n dochters al bijna 30
Dat is nog vrij jong. Mijn moeder zou nu 59 zijn.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mijn moeder wordt begin november 50.
Haha nee ik niet. Was een doe-conferentie. Vier lezingen op het gebied van persuasive design/behavior en experimenting/testing. 2 cases, 10 teams en ieder team moest met een oplossing komen voor het vraagstuk. Deze moest gepresenteerd worden en werd getoetst/gejureerd door de opdrachtgevers en sprekers. Toffe opzet. Helaas de laatste keer, anders zou ik graag volgend jaar weer gaan. Leuk om samen te werken met onbekende mensen en iets te concepten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Heerlijk...Maar wat moest je op de conferentie doen? Een presentatie houden?
Dat klinkt inderdaad leuk! Ik heb een paar maanden terug ook zoiets gehad, maar daarbij betrof het een forensische casus waarin ieder groepslid een eigen specialisme had. Ik had echt een leuke groep.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Was een doe-conferentie. Vier lezingen op het gebied van persuasive design/behavior en experimenting/testing. 2 cases, 10 teams en ieder team moest met een oplossing komen voor het vraagstuk. Deze moest gepresenteerd worden en werd getoetst/gejureerd door de opdrachtgevers en sprekers. Toffe opzet. Helaas de laatste keer, anders zou ik graag volgend jaar weer gaan. Leuk om samen te werken met onbekende mensen en iets te concepten.
ok okay, ook erg mooiquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
I would be disappointed if you were. But I don't need any words to outdo same girl with a grasp of taste.
Oi, dat klinkt totaal anders dan mijn conferentie die ik binnenkort hebquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:49 schreef artelligence het volgende:
[..]
Haha nee ik niet. Was een doe-conferentie. Vier lezingen op het gebied van persuasive design/behavior en experimenting/testing. 2 cases, 10 teams en ieder team moest met een oplossing komen voor het vraagstuk. Deze moest gepresenteerd worden en werd getoetst/gejureerd door de opdrachtgevers en sprekers. Toffe opzet. Helaas de laatste keer, anders zou ik graag volgend jaar weer gaan. Leuk om samen te werken met onbekende mensen en iets te concepten.
Dat laatste sowieso.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
?
[..]
Nee niet zozeer. Of ja.. Beetje sentiment/gemis misschien.
Slaapen het gebrek er aan haha
Dat is het zeker. Pure gepassioneerde seks en stijl.quote:
Jij hebt een vriendinquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allll byyyyy mysseeeeheeeelllffff
Maar ik ben toch iets meer van de muziek met ook tekst.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Pure gepassioneerde seks en stijl.
Klinkt goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat is het zeker. Pure gepassioneerde seks en stijl.
Verder alles goed?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Allll byyyyy mysseeeeheeeelllffff
Zitten, achterover leunen en luisteren luisteren luisterenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oi, dat klinkt totaal anders dan mijn conferentie die ik binnenkort heb
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ik ben toch iets meer van de muziek met ook tekst.
Komt goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat laatste sowieso.Feel better soon.
*takes gloves off....quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Maar ik ben toch iets meer van de muziek met ook tekst.
Heerlijkquote:
Het is weekend, dan kun je iig bijslapen.quote:
Dan nog, kappen met jankballenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
maar die zit in de bios
Ik wacht nog steeds op een knuffelquote:
Ik ben onwijs relaxed, mag dat ook?quote:
Iets positiever graag!!!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Nou ze kapt morgen in ieder geval niet af. Valt me nog mee.
Nee, open bar vanaf 10 uur 's ochtends bij een zwembad van een hotel dat we vrijwel geheel afgehuurd hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:56 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zitten, achterover leunen en luisteren luisteren luisteren?
Maak je nu niet zo druk en maak er gewoon een leuke avond van.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Geen tranen op mijn wangen manquote:
Ik verwacht helemaal niks meer dus het kan alleen maar meevallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Omdat ik het vraag?![]()
Komt vast goed morgen
Met die instelling komt morgen vast goedquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
Ik zit er nu middeninquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wat ben ik blij dat ik die fase heb overgeslagen.
Je kan ook niets verwachten op een positieve manierquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik verwacht helemaal niks meer dus het kan alleen maar meevallen.
Vast wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:03 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Met die instelling komt morgen vast goed
Tsjongejonge, score, dudequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:00 schreef Faxie het volgende:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Je bedoelt net zoals nu met ons seizoen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:04 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Je kan ook niets verwachten op een positieve manier
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb vast nog wel wat gothic spullen ergens voor je uit de tijd dat ik dat was. Lang, lang geleden
Met zo'n spoiler snap je zeker wel wat ik nu ga vragen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef yats het volgende:
[..]Ik heb vast nog wel wat gothic spullen ergens voor je uit de tijd dat ik dat was. Lang, lang geleden
Haha jou als goth, dat lijkt me een leuk plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Uhm ja zo jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals nu met ons seizoen?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Je bedoelt net zoals nu met ons seizoen?
Ja, en nee, die foto krijg je nooit te zien en staat ook niet digitaal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Met zo'n spoiler snap je zeker wel wat ik nu ga vragen he?
Verliefd maatpakjequote:
Wel bedankt, ben nu gelijk weer helemaal uit mn softe-buiquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Arme Faxie.
The pain does not end.
Ik was wel een heel lieve goth. Gelukkig maar een maandje of zes/zeven.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:07 schreef Faxie het volgende:
[..]
Haha jou als goth, dat lijkt me een leuk plaatje
Always here to help.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wel bedankt, ben nu gelijk weer helemaal uit mn softe-bui
Dat is een maand of acht/negen te langquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Ik was wel een heel lieve goth. Gelukkig maar een maandje of zes/zeven.
Ik kan mij dat echt helemaal niet voorstellen bij jou hahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
Een lieve goth?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef yats het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een lieve goth?
Jij tekende zwarte my little pony's ipv doodskoppen en pentagrammen?
Ik heb wel goth kleding maar met mijn witte haar is het haast onmogelijk om mij dan te bestempelen als gothquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb, thank god, nooit een goth fase doorgemaakt.
Ja dat moeten we niet hebben natuurlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dankje, wilde al bijna een romantische film gaan kijken. Stel je voor zeg.
albino gothquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel goth kleding maar met mijn witte haar is het haast onmogelijk om mij dan te bestempelen als goth
Snap ik, ik heb wel meer kanten die mensen niet kennen of achter me zouden zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik kan mij dat echt helemaal niet voorstellen bij jou haha
Doe er wat felgekleurde stofzuigerslangen in, dan ben je een cyberquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik heb wel goth kleding maar met mijn witte haar is het haast onmogelijk om mij dan te bestempelen als goth
Ik vind goth kleding wel mooi. Maar mij staat dat denk ik niet, ik ben meer een vintage prinsesje.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:10 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zoietsquote:
Jep, brony for lifequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Een lieve goth?
Jij tekende zwarte my little pony's ipv doodskoppen en pentagrammen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, brony for lifeIk had het ook niet over suïcidaal natuurlijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet zeker dat als ik een kind krijg, het een gothic wordt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:09 schreef Samzz het volgende:
Ik heb, thank god, nooit een goth fase doorgemaakt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef yats het volgende:
[..]
Jep, brony for lifeOok niet alle goths zijn zwart. Kleurige kleding zie je eigenlijk meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
ik ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben bijna jarig![]()
Nee, niet morgen al![]()
Oh neequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik een kind krijg, het een gothic wordt.
Niet een neger?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:12 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ik weet zeker dat als ik een kind krijg, het een gothic wordt.
En dan gaat mijn clubbie weer knallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Royco1 het volgende:
[..]
ik ook
En dan is het bijna winterstop dus nieuwe transferperiode
Neequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
En dan gaat mijn clubbie weer knallen
Durf je daar geld op in te zetten?quote:
Ik heb ook een gabber periode gehad, maar vanaf 98 ben ik van binnen hiphop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
Ik was een 'gabber'en hiphop periode natuurlijk. Nu zwarte eyeliner. Je hebt whatsapp Straw
Ik was ook gabberin, incl kapselquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
Ik was een 'gabber'en hiphop periode natuurlijk. Nu zwarte eyeliner. Je hebt whatsapp Straw
Pics ter illustratie aubquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Ik heb Malteser goths gezien, het is net zo raar als Noorse rastafaris
neequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf je daar geld op in te zetten?
en van buiten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik heb ook een gabber periode gehad, maar vanaf 98 ben ik van binnen hiphop.
Wij willen hem ook zienquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
Jammer weerquote:
Roy zal hoger inzetten dan Marc de komende transferperiode.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Durf je daar geld op in te zetten?
Jaloersquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef artelligence het volgende:
Blijft engquote:
Denk je nu serieus dat ik daar foto's van ga maken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik was ook gabberin, incl kapsel
[..]
Pics ter illustratie aub
En hallo Huppelquote:
Nee niet echt eigenlijk.quote:
Nee, ik denk dat jij even voor mij gaat googlen zodat ik weet wat ik mij moet voorstellen bij die Noorse rasta'squote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Denk je nu serieus dat ik daar foto's van ga maken?
quote:
You lazy womanquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat jij even voor mij gaat googlen zodat ik weet wat ik mij moet voorstellen bij die Noorse rasta's
[..]
mah nigga! Geen bad boy. West Coast!quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:16 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee niet echt eigenlijk.
Ik draag geen baggy broeken en Karl Kani ofzo was ook nooit mijn stijl. En BadBoy kleding kon uit principe niet.
Sta jij niet elk weekend strak van de pillen los te gaan dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja want als je kaal bent ben je gabber
Klopt als een bus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Sorryquote:
Klopt als een busquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
If you a badboy then you diequote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef artelligence het volgende:
[..]
mah nigga! Geen bad boy. West Coast!
Ik seks niet met negers!!! 1!!@12! 1quote:
Nee hoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:18 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sta jij niet elk weekend strak van de pillen los te gaan dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |