Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
geen seks?
Of bedoel je meer dat jullie langs elkaar heen leefden ofzo?
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef artelligence het volgende:
@yats: een bro hug met m'n beste vriend![]()
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatiequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de redden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Dus exit, finito, basta. Was niet leuk, but I'm all the better for it
Knuffel je katquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ben helaas alleen thuis...Geen hug hier nu dus.
soms is het ook gewoon beter, goede keus dan, moeilijk, maar goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Niet dat ik iets heb tegen PS3 spleen of tegen blowen, maar ik speel geen 12 uur onafgebroken achter elkaar, en ik begin bijvoorbeeld ook niet met drinken van whisky om 10 uur 's ochtends. En al helemaal niet als je een spaarzame dag samen hebt.
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ook. En ook. Ik weet haar redenen niet eens, want tijdens ons laatste gesprek kwam er niet meer dan wat schouderophalen en een eventueel traantje uit. Voor mij was de reden simpelweg dat ik geen zin heb om een relatie te hebben met iemand wiens idee van een goed weekend spleen op een PS3 en stoned worden is.
Net gedaanquote:
Amaiquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:45 schreef yats het volgende:
Terecht, ik zou dat ook niet trekken. Zeker als je er alles aan gedaan hebt om dat te veranderen.
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to mequote:Op vrijdag 26 september 2014 21:44 schreef artelligence het volgende:
[..]
Damn... Zij was de onvolwassen vent in jullie relatieMja, life sucks... Heel soms. Love dan.
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoorquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
True story.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mensen verander je niet. Dat is toch echt iets wat ze zelf moeten doen.
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me![]()
Heilige Stront.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
sommige mensen willen ook graag veranderen en zien een relatie als een motivatie daarvoor
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:49 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik kan bij deze zeggen dat zoiets mij nooit zal gebeuren.
Kinderachtig 4 life.
Whud?quote:
Bij mij ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat was eigenlijk de grootste schok, dat IK de meest volwassene was. Now that has never EVER happened to me![]()
de goede.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dat kun je op een goede manier uitleggen en op een verkeerde manier... Welke variant doel jij op?
Dat is een goed motto. Ik sluit me er bij aan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:50 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik zeg altijd maar zo; "I may grow old, but I'll never grow up!"
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jijquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij ook nietklinkt wel als een moordwijf, tot het echt niet meer leuk is idd. Leuk voor even. Maar 's ochtends aan de whisky... Damn haha.
Ik heb liever bier gebrouwen met verstand, drink je met liefde. Da's veiliger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef Samzz het volgende:
Bier gebrouwen met liefde, drink je met verstand.
Wat een lieve hondquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:53 schreef JaniesBrownie het volgende:
Niemand die iets zegt over dribbel
Dan ben je op een goede manier complementair aan elkaar. Wel het soort synergie waarvan je hoopt/verwacht dat je dat uit een relatie kunt halen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef JaniesBrownie het volgende:
de goede.
Voor mij helpt mn partner me rust in mn kop te houden bv. Anders blijf ik rindrennen als een kip zinder kop.
De nieuwe Fifa is wel net uit, dus niks mis met een dagje gamen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jij.
Alle vrouwen zijn klootzakkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hele dag PS3 spelen en stoned zijn klinkt als een moordwijf? Rare standaard heb jij.
Doe ik ook altijd. Kan niet functioneren zonder hasj. En heb geen werk, wat moet je anders?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet iedere vrije dagquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
De nieuwe Fifa is wel net uit, dus niks mis met een dagje gamen.
Al doe ik dat dan liever niet met mijn partner.
Wow. Af en toe zo'n weekend moet kunnen maar als het niks anders is dan kan ik me voorstellen dat je er geen zin meer in hebt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:43 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb je 'm al?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hulp zoekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
Doe ik ook altijd. Kan niet functioneren zonder hasj. En heb geen werk, wat moet je anders?
Holy Shitquote:
Waarom niet?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Maar toch zeker niet iedere vrije dag?
Nou ja, dat vind ik wat anders dan iedere vrije dag gamen en stoned wordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al zal ik vanaf morgen wel weer wat uurtjes er in stoppen.
Tot het nieuwtje er weer af is en ik Feyenoord de champions league heb laten winnen.
Zitten er cheats in ja?quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:56 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee dat niet.
Al zal ik vanaf morgen wel weer wat uurtjes er in stoppen.
Tot het nieuwtje er weer af is en ik Feyenoord de champions league heb laten winnen.
Ze dronk geen whisky, ze drinkt eigenlijk amper. Ik haalde het aan als een voorbeeld. Ze blowde, en best veel. Van wat begon toen ik haar leerde kennen als een jointje om te relaxen na een lange werkweek, iets waar ik absoluut geen problemen mee zou hebben, werd heel langzaamaan constant blowen. Chagerijnig worden als je wiet op is op een willekeurige dinsdagochtend, dat soort shit. En dat vind ik gewoon heel fout.quote:Op vrijdag 26 september 2014 21:52 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bij mij ook nietklinkt wel als een moordwijf, tot het echt niet meer leuk is idd. Leuk voor even. Maar 's ochtends aan de whisky... Damn haha.
ze was echt een schat, was alleen een beetje achterdochtig naar mannen toequote:
Honden zijn slimme dierenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:59 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ze was echt een schat, was alleen een beetje achterdochtig naar mannen toe
Welke stap ben jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe word je een moordwijf:
Stap 1: Begin de dag met een glas whisky
Stap 2: Blow, blow en blow some more
Stap 3: Word een gamer
Profit!
ja, hoopt vooral, zou t niet anders meer willenquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:54 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan ben je op een goede manier complementair aan elkaar. Wel het soort synergie waarvan je hoopt/verwacht dat je dat uit een relatie kunt halen.
Ik ben geen moordwijfquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe word je een moordwijf:
Stap 1: Begin de dag met een glas whisky
Stap 2: Blow, blow en blow some more
Stap 3: Word een gamer
Profit!
Ik speel the Sims altijd met cheats, anders kan ik m'n belachelijk grote huizen niet bouwenquote:
Goed zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
ja, hoopt vooral, zou t niet anders meer willen
het was vnl omdat ze opgroeide bij drie vrouwen, maar: inderdaad, best slim.quote:
En als je dat blowen nou echt mag voor vervangen voor blowjobs?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:03 schreef -Strawberry- het volgende:
Stap 1 en 3 zijn een makkie. Blowen hou ik niet zo van als niet-roker.
whehe, ik ook, ben zo blij met mn huis nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:02 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik speel the Sims altijd met cheats, anders kan ik m'n belachelijk grote huizen niet bouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |