Kan nog wel toch? Ik kon zo snel niet vinden wat normaal altijd in de TT staat bij zulke weken, dus heb ik het maar zo gelaten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
Geen 'Radio 3FM' als TT hebben deze week
Normaal is 'Radio 3' de TT.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? Ik kon zo snel niet vinden wat normaal altijd in de TT staat bij zulke weken, dus heb ik het maar zo gelaten.
Goh. Verrassend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeps. Champagne en wijn bij de lunch.
Verrassend dat er ook lunch bij was ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Graagquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:03 schreef rubbereend het volgende:
weer Radio 3 ipv NPO 3FM in de titel?
Oh, machtige rubbereend!quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:03 schreef rubbereend het volgende:
weer Radio 3 ipv NPO 3FM in de titel?
sorry voor het vragen hoorquote:
Radio 3.quote:
Fixed!quote:
... en het is niet eens door dhr. Rabbering.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, daar is de eerste happy van de week.
Wat bedoel je precies met 'banners'? Op de site blijft altijd het normale logo gewoon staan, enkel op social media is voorgaande jaren de avatar aangepast naar het oude logo (en dit jaar ook weer).quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werden de banners niet ook altijd gewijzigd naar het kuikentje?
Ik bedoel meer op fok zelf dan op de 3fm-redactie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'banners'? Op de site blijft altijd het normale logo gewoon staan, enkel op social media is voorgaande jaren de avatar aangepast naar het oude logo (en dit jaar ook weer).
Dacht ik later ook aan. Volgens mij is dat inderdaad weleens aangepast in eerdere jaren, maar geen idee meer wie dat toen deed...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op fok zelf dan op de 3fm-redactie.
Maar ik zat even te graven en vorig jaar was gewoon een ordinaire plaatjesdump.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
quote:QUEEN - INNUENDO
SPICE GIRLS - VIVA FOREVER
SPICE GIRLS - GOODBYE
SPICE GIRLS - SPICE UP YOUR LIFE
2 PAC/DR. DRE - CALIFORNIA LOVE
2 UNLIMITED - GET READY FOR THIS
ALL SAINTS - I KNOW WHERE IT'S AT
BLINK 182 - WHAT'S MY AGE AGAIN?
BLUR - PARK LIFE
CAPTAIN HOLLYWOOD - FLYIN' HIGH
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
DEF RHYMZ - DOEKOE
DJ PAUL ELSTAK - RAINBOW IN THE SKY
DUNE - HARDCORE VIBES
EMINEM - MY NAME IS
FATBOY SLIM - ROCKAFELLER SKANK
FIVE - KEEP ON MOVIN'
GUNS N' ROSES - LIVE AND LET DIE
HADDAWAY - WHAT IS LOVE
HENK WESTBROEK - ZELFS JE NAAM IS MOOI
INXS - SUICIDE BLONDE
LEILA K - OPEN SESAME
LIQUIDO - NARCOTIC
MELANIE B/MISSY ELLIOTT - I WANT YOU BACK
MICHAEL JACKSON - BLOOD ON THE DANCEFLOOR
OASIS - DON'T LOOK BACK IN ANGER
ROBBIE WILLIAMS - STRONG
mijn 90's playlistquote:BLINK 182 - WHAT'S MY AGE AGAIN?
BRITNEY SPEARS - BABY ONE MORE TIME
BAZ LUHRMAN - EVERYBODY'S FREE TO WEAR SUNSCREEN
CHEF - CHOCOLATE SALTY BALLS
U2 - WHO'S GONNA RIDE YOUR WILD HORSES
RED HOT CHILI PEPPERS - PARALLEL UNIVERSE
BABYLON ZOO - SPACEMAN
TEXAS - SAY WHAT YOU WANT (ORIGINEEL)
GREEN DAY - WHEN I COME AROUND
OFFSPRING - SELF ESTEEM
ANOUK - IT'S SO HARD
NILSSON - MY BRAIN'S DOWN
EMINEM - MY NAME IS
OUTKAST - ROSA PARKS
PEARL JAM - BLACK
PEARL JAM - JEREMY
PET SHOP BOYS - GO WEST
PRESIDENTS OF THE UNITED STATES - PEACHES
FOO FIGHTERS - EVERLONG
2 UNLIMITED - NOTHING LIKE THE RAIN
NO DOUBT - DON'T SPEAK
BOB MARLEY/FUNKSTAR DELUXE - SUN IS SHINING
SCOOP - DROP IT
JOE COCKER - SUMMER IN THE CITY
DIJK - LAAT HET VANAVOND GEBEUREN
SMASHING PUMPKINS - TONIGHT TONIGHT
COUNTING CROWS - MR. JONES
DJ JEAN - LAUNCH
CHARLY LOWNOISE - WONDERFUL DAYS
MARC COHN - WALKING IN MEMPHIS
quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'banners'? Op de site blijft altijd het normale logo gewoon staan, enkel op social media is voorgaande jaren de avatar aangepast naar het oude logo (en dit jaar ook weer).
Of bedoel je de banner bovenaan dit topic?
Blijft een veel sterker merk dan '3FM serious radio'quote:
Ik heb het nooit wat gevonden. Toen niet, nu niet.quote:
Kunnen ze de komende week niet elke dag gewoon een Ben Liebrand jaarmix uitzenden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef Evertjan het volgende:
vanavond om 22.00 3 uur lang DJ Sandstorm in the 90's mix![]()
Dat word 1 grote ode aan Ben Liebrand
quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
Dit klinkt wel heel erg als Back to the zoo
Valt niet te ontkennenquote:
Ja maar dan goed.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:29 schreef Pandaplint het volgende:
Dit klinkt wel heel erg als Back to the zoo
Ik denk dat je het andersom bedoeldquote:
Bijzondere Bijstands Eenheid?quote:
non stop of zegt Stenders ook nog wat? anders weet ik niet of ik het 3u vol ga houdenquote:Op vrijdag 26 september 2014 19:00 schreef Evertjan het volgende:
vanavond om 22.00 3 uur lang DJ Sandstorm in the 90's mix![]()
Dat word 1 grote ode aan Ben Liebrand
hij zal tussendoor wel kokenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:35 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
non stop of zegt Stenders ook nog wat? anders weet ik niet of ik het 3u vol ga houden
oh, gelukkig! toch wel een echte 90s ding? een Cheezer ofzoquote:
aardappel andersquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
oh, gelukkig! toch wel een echte 90s ding? een Cheezer ofzo
Chicken Tonightquote:
haha, was ooit bij Dit was t nieuws:quote:
Ik zag het vandeweek ineens weer in de schappen van de supermarkt staan. Ik dacht dat het niet eens meer bestond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e 6 maanden dat ik op mijn eigen woonde at ik dat 5 keer in de week
Chicken Tonight Sate is gruwelijk lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:44 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik zag het vandeweek ineens weer in de schappen van de supermarkt staan. Ik dacht dat het niet eens meer bestond.
Ook wel veel van gegeten als ik weinig tijd hadquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
1e 6 maanden dat ik op mijn eigen woonde at ik dat 5 keer in de week
ik kon er altijd 2 porties uithalen. In het begin kocht ik zelfs de kipfilet kant en klaar gesneden in reepjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook wel veel van gegeten als ik weinig tijd had![]()
Maar dan wel twee dagen achtereen hetzelfde moeten eten omdat 1 pot net wat te veel was voor 1 persoon
Dat is altijd een nadeel bij zulke dingen. Dan zit je min of meer vast aan 2 of 3 dagen hetzelfde eten. Hetzelfde als met macaroni maken, als ik dat doe kan ik daar makkelijk 3 dagen van etenquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:45 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Ook wel veel van gegeten als ik weinig tijd had![]()
Maar dan wel twee dagen achtereen hetzelfde moeten eten omdat 1 pot net wat te veel was voor 1 persoon
Macaroni kan je nog iedere dag een twist aangeven. 1e dag zonder kaas. 2 dag met kaas, 3e dag met kaas en op broodquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dat is altijd een nadeel bij zulke dingen. Dan zit je min of meer vast aan 2 of 3 dagen hetzelfde eten. Hetzelfde als met macaroni maken, als ik dat doe kan ik daar makkelijk 3 dagen van eten
Mac + kaas vind ik viesquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:48 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Macaroni kan je nog iedere dag een twist aangeven. 1e dag zonder kaas. 2 dag met kaas, 3e dag met kaas en op brood
Inderdaad jaquote:
Goed bezig die Domientjetwitter:Domien twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 20:41:52Ze praat Engels, omdat er Amerikaanse studenten in de zaal zitten. Twan stelde het voor. Stop met haten. #collegetour #famke reageer retweet
Dit vond mijn moeder altijd zo'n leuk liedjequote:
Ja dat trompetje is wel grappig maar wat een schijtplaat verderquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Dit vond mijn moeder altijd zo'n leuk liedje
Scherp!quote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dit had een nummer van Danny Vera kunnen zijn
niks mis mee dusquote:Op vrijdag 26 september 2014 20:54 schreef Pandaplint het volgende:
Dit had een nummer van Danny Vera kunnen zijn
Jeugdsentimentquote:
idd. wel 1 van de beste van Moby, moet jouw werk zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 21:42 schreef Sersjee het volgende:
Ik heb een gemiste oproep van een privé-nummer en nu is Moby. Dat kan geen toeval zijn.
wat een plaat is dat. net voor mijn tijd, maar ik vind em goed!quote:
is moby niet meer 00's? vooral zijn hits dan toch.....quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef Evertjan het volgende:
ik hoop dat hij ook nog wat platen van Moby er tussen gooit
Jij was toch ook gewoon eind 20?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik ga wel ff luisteren. halverwege 1993 echt muziek gaan luisteren, maar die eerste 3.5jaar ken ik ook vrij aardig
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is moby niet meer 00's? vooral zijn hits dan toch.....
Hey Rock! Ik herkende je niet...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:20 schreef 3rdRock het volgende:
ja, ik ga wel ff luisteren. halverwege 1993 echt muziek gaan luisteren, maar die eerste 3.5jaar ken ik ook vrij aardig
pfff, ik ben al 32 ja!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:22 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Jij was toch ook gewoon eind 20?
ja, was leuk weekendje weg met pa, ma en broertje. nieuwe mokkeltje van broertje kwam ook nog even langs. leuke meid. veel spelletjes gedaan, gebowld, adventuregolft en een wipkip misbruiktquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:23 schreef Qunix het volgende:
[..]
Hey Rock! Ik herkende je niet...
Hoe was vakantie vorige week?
alleen lift me up en disco lies waren nog aardige hits daarnaquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:21 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
is moby niet meer 00's? vooral zijn hits dan toch.....
edit: ah, valt mee. t/m Why does my heart is het 90's, evt kun je de rest vna Play daar ook nog onder scharen
Nice!quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:24 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nieuwe mokkeltje meid gedaan, wipkip misbruikt
Natural Blues en Porcelain zijn pas in 2000 op single verschenen, maar daar is 3fm wel vaker makkelijk inquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen lift me up en disco lies waren nog aardige hits daarna
quoteverneukerquote:
Hotel was ook nog wel aardig oke is alleen niet echt een hit geweest hier in NLquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alleen lift me up en disco lies waren nog aardige hits daarna
ah, ieder z'n hobby. ik ben er meestal na een paar minuten wel klaar meequote:Op vrijdag 26 september 2014 22:27 schreef Qunix het volgende:
[..]
Klopt. Ik was hier:
Was leuk! Lekker 6 uur lang vuurwerk kijken
Ik vergat de nummers van 18 voor het gemak even.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:26 schreef Evertjan het volgende:
[..]
Hotel was ook nog wel aardig oke is alleen niet echt een hit geweest hier in NL
je spoilertquote:
ik hoorde de gitaarintro alquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je spoilert![]()
(of ik herkende het nog niet)
Nieuwe album zuigt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:30 schreef Evertjan het volgende:
U2 was in de jaren 90 aardig ruk btw met als dieptepunt het album Pop
Jij bent een slechte voor een popquiz dan.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:29 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
je spoilert![]()
(of ik herkende het nog niet)
introotjes zijn inderdaad niet mijn dingquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:33 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Jij bent een slechte voor een popquiz dan.
Rob doet het lekker rustig aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:37 schreef Qunix het volgende:
Gelukkig is het niet zoals wanneer Paul mix, Bart er doorheen lult met een luisteraar...
Intro's ben ik over het algemeen juist best goed in.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:34 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
introotjes zijn inderdaad niet mijn dingwel ooit een keer met een team een echt pittige popquiz gewonnen, maar dat kwam niet voor mij. ik had alleen een bijdrage in 16 regels Paradise bt Dashboardlight uit m'n hoofd opschrijven en wat showbizzvragen. voor de muziek was een teamgenoot
Ja.quote:
dan zouden wij wellicht een prima team zijnquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Intro's ben ik over het algemeen juist best goed in.
Voor de rest heb je tijdens een popquiz niet veel aan me ben ik bangquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:39 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
dan zouden wij wellicht een prima team zijn
een barbiepoppenquiz daarintegenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor de rest heb je tijdens een popquiz niet veel aan me ben ik bang
joh, dan ga je toch lekker chocomel voor me halen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:40 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Voor de rest heb je tijdens een popquiz niet veel aan me ben ik bang
eigenlijk moeten ze deze week gewoon alle oude jaren 90 jingles gebruikenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef Qunix het volgende:
Oude 3FM jingle (van een maand geleden, zonder "NPO")
Ik geloof niet dat ik daar in de jaren '90 veel mee gespeeld heb. Lego daarentegenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
een barbiepoppenquiz daarintegen
Een jingle uit de oude doos XD XDquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:41 schreef Evertjan het volgende:
[..]
eigenlijk moeten ze deze week gewoon alle oude jaren 90 jingles gebruiken
nope... http://nl.wikipedia.org/wiki/Englishman_in_New_Yorkquote:
dat komt Gerard om 00.50 doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef ddx het volgende:
Ik zit nu echt te wachten tot Gerard de afkondiging doet
quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope... http://nl.wikipedia.org/wiki/Englishman_in_New_York
quote:In 1990, just prior to the release of his third studio album The Soul Cages, Sting's record label licensed Dutch DJ and producer Ben Liebrand to remix "Englishman in New York" and subsequently release it as a single. The remix played around with the introduction and some of the instrumentation, but the essence of the song remained the same. The new version was commercially successful, reaching number 15 in the UK charts in mid-1990.
in 1990 kwam er een Ben Liebrand remix uit zo lullen ze zich er wel uitquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
nope... http://nl.wikipedia.org/wiki/Englishman_in_New_York
En dat was weer een dampende stampende kneiter een jetser van een mix van DJ sandstormmmmmmm, met... (inademen)......quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:42 schreef ddx het volgende:
Ik zit nu echt te wachten tot Gerard de afkondiging doet
quote:
ja, maar dat was in NL geen hit.....maar idd, zo lullen ze er zich wel uit...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
in 1990 kwam er een Ben Liebrand remix uit zo lullen ze zich er wel uit
Moet dat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:44 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
[..]
ja, maar dat was in NL geen hit....
twitter:dezoonvancees twitterde op vrijdag 26-09-2014 om 22:43:12@Robstenders is er maar druk mee vanavond. Lekker ouwehoeren als vanouds. #3fm reageer retweet
moeten, moeten.....voor mij is een 90's plaat een plaat die in de 90's in NL in de hitlijst stond of iig is uitgebracht. maar ik heb daar natuurlijk geen fuck over te zeggenquote:
Was ook aangenaam verrast om het in de keuzelijst te zien. Volgens mij stond ie er vorig jaar nog niet. Wist ook niet dat The Universal nog van voor 2000 was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:38 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja.
Wist niet dat dat nog 90's was trouwens. Wel superplaatje hoor.
Ik dacht dat het altijd zo was dat de plaat voor het eerst uitgebracht hoorde te zijn in de jaren '90.quote:
The Universal is uit 1995quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Was ook aangenaam verrast om het in de keuzelijst te zien. Volgens mij stond ie er vorig jaar nog niet. Wist ook niet dat The Universal nog van voor 2000 was.
... The fuck.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
The Universal is uit 1995
Proost.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:48 schreef Evertjan het volgende:
ik open nog een klein alcoholische versnapering
nee, volgens mij niet. Should I Stay...van The Clash zal ook wel tot 90's gerekend worden omdat het doen door Levi's weer een hit was, maar het is een 80splaatquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:47 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd zo was dat de plaat voor het eerst uitgebracht hoorde te zijn in de jaren '90.
quote:
Zelfde album als Stereotypes, Country House edquote:
Die staan morgen zowat bij mij in de achtertuinquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
zitten de dames al te soppen btw: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)%3A-3T-live-bij-Giel
uitverkocht zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:52 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Die staan morgen zowat bij mij in de achtertuin
Jaquote:
Heb ze al eens gezien. In de '90s.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:50 schreef 3rdRock het volgende:
zitten de dames al te soppen btw: http://www.3fm.nl/nieuws/(...)%3A-3T-live-bij-Giel
Ik heb alleen de cd-single van Country House.quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[..]
Zelfde album als Stereotypes, Country House ed
ah, 90s-feest. dan denk ik niet dat 3T de echte publiekstrekker is...quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
Maar dit staat er ook:
• 2 Unlimited
• Alice Deejay
• Dune
• Party Animals
• Paul Rabbering (3fm)
• Coenio
neem aan dat Rabbering de hoofdact is?quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:53 schreef ChatGirl het volgende:
[..]
Ja
Maar dit staat er ook:
• 2 Unlimited
• Alice Deejay
• Dune
• Party Animals
• Paul Rabbering (3fm)
• Coenio
toen was je 5quote:Op vrijdag 26 september 2014 22:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb ze al eens gezien. In de '90s.
[..]
Ik heb alleen de cd-single van Country House.Heb Parklife en na een Blur-hiaat kocht ik 13. Dus die tussenperiode is (wait for it) a bit of a blur, hahahaaaa.
Fok!kers komen toch nooit buiten?quote:
das toch een nummer van Luv? Welcome to Ebolalala!quote:
Kan makkelijk... Sandstorm zacht op de achtergrond.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:02 schreef Evertjan het volgende:
deMart bij Pauw nu moet ik mijn focus verleggen naar NPO 1
Ja sinds het sterven van EkstraWeekend is het inderdaad druk hierquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:59 schreef 3rdRock het volgende:
btw....druk hier voor een vrijdagavond
we luisteren allemaal naar de Frank en Vrijdag show op 538quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja sinds het sterven van EkstraWeekend is het inderdaad druk hier
nja, tijdens de laatste maanden van EW was het hier ook al niet zo druk meer hoor.....quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:06 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Ja sinds het sterven van EkstraWeekend is het inderdaad druk hier
haha, als er tjolk en advocaat zat kon je het allebei in een glas doen en consumerenquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Evertjan het volgende:
ik luister nog even hiermee want bij Pauw zit er nou een tolk en een advocaat
Jammer dat het geen '80s Request Week is, konden we Ebola Gay van OMD aanvragen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Misschien kunnen we Eboman aanvragen ipv Ebola
je bent zelf ook oude meukquote:Op vrijdag 26 september 2014 22:55 schreef minthy het volgende:
Oh ja. Dat verklaart de oude meuk op de radio net...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:14 schreef 3rdRock het volgende:
Everything but the Girl. vond ik toen een kutplaat....nu niet meer
quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:13 schreef Evertjan het volgende:
[..]
je bent zelf ook oude meuk
HejSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
ja, sorry. smaak kan veranderenquote:
gelukkigquote:
van de week op Radio 2 nog gehoord. Jaar of 8 terug werd kind n ummer 4 geboren bij mijn baas. Meisje werd Enola genoemd. Hij had geen idee dat je dat aan een atoombom kon koppelen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat het geen '80s Request Week is, konden we Ebola Gay van OMD aanvragen.
jaren 80 is al te lang geleden voor 3FM tegenwoordig daarvoor moeten we naar Radio 2quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:11 schreef Cee het volgende:
[..]
Jammer dat het geen '80s Request Week is, konden we Ebola Gay van OMD aanvragen.
Mi Mundo?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef Qunix het volgende:
Ik zie dat ik ook de single van Jody heb![]()
jody???quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:19 schreef Qunix het volgende:
Ik zie dat ik ook de single van Jody heb![]()
nooit van gehoordquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jody Bernal - Que Si Que No
http://www.discogs.com/Jody-Bernal-Que-Si-Que-No/release/870790
ik vind het het origineel van Tjibbe beter...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:20 schreef Qunix het volgende:
[..]
Jody Bernal - Que Si Que No
http://www.discogs.com/Jody-Bernal-Que-Si-Que-No/release/870790
noperdepoopquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:21 schreef Evertjan het volgende:
zal ook wel geen quiz wezen om 0.00
Bronson vindt dit leuk.quote:
yup, met die hele controversiële regel...quote:
"I'm as serious as cancer when I say rhythm is a dancer"?quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:28 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
yup, met die hele controversiële regel...
yup, kan niet iedereen waarderen...quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:29 schreef Evertjan het volgende:
[..]
"I'm as serious as cancer when I say rhythm is a dancer"?
have funquote:Op vrijdag 26 september 2014 23:31 schreef ChatGirl het volgende:
Ik geloof het wel voor vanavond. Ik ga Graham Norton kijken
Zonder wubwubwub en swooossshhh tot de 4/4e maat.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:34 schreef Evertjan het volgende:
wel lekker hoor die dance platen uit de 90's
quote:
Nee, ja maar dus wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 23:56 schreef Evertjan het volgende:
[..]
heeft u het wel is met een neger gedaan?
gzquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
aankomende maandag trouwens mijn 12jarig jubileum op dit forum![]()
![]()
Ook uit de 90's.quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
aankomende maandag trouwens mijn 12jarig jubileum op dit forum![]()
![]()
huh??quote:
nogmaals: huh??quote:
wut?quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
WOLFROFL IK KAN IN OO!! AL BIJNA EEN MAAND
eh....ik ben Fok!ker geworden in 2002....quote:
ah, okquote:
welkom in de bejaardensoosquote:Op zaterdag 27 september 2014 00:14 schreef minthy het volgende:
WOLFROFL IK KAN IN OO!! AL BIJNA EEN MAAND
Ik las "mijn" niet....quote:Op zaterdag 27 september 2014 00:16 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
eh....ik ben Fok!ker geworden in 2002....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |