Kan nog wel toch? Ik kon zo snel niet vinden wat normaal altijd in de TT staat bij zulke weken, dus heb ik het maar zo gelaten.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:24 schreef ChatGirl het volgende:
Geen 'Radio 3FM' als TT hebben deze week
Normaal is 'Radio 3' de TT.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:25 schreef alors het volgende:
[..]
Kan nog wel toch? Ik kon zo snel niet vinden wat normaal altijd in de TT staat bij zulke weken, dus heb ik het maar zo gelaten.
Goh. Verrassend.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeps. Champagne en wijn bij de lunch.
Verrassend dat er ook lunch bij was ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:32 schreef ieniminimuis het volgende:
Oeps. Champagne en wijn bij de lunch.
Graagquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:03 schreef rubbereend het volgende:
weer Radio 3 ipv NPO 3FM in de titel?
Oh, machtige rubbereend!quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:03 schreef rubbereend het volgende:
weer Radio 3 ipv NPO 3FM in de titel?
sorry voor het vragen hoorquote:
Radio 3.quote:
Fixed!quote:
... en het is niet eens door dhr. Rabbering.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ah, daar is de eerste happy van de week.
Wat bedoel je precies met 'banners'? Op de site blijft altijd het normale logo gewoon staan, enkel op social media is voorgaande jaren de avatar aangepast naar het oude logo (en dit jaar ook weer).quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:04 schreef Mexicanobakker het volgende:
Werden de banners niet ook altijd gewijzigd naar het kuikentje?
Ik bedoel meer op fok zelf dan op de 3fm-redactie.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:31 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies met 'banners'? Op de site blijft altijd het normale logo gewoon staan, enkel op social media is voorgaande jaren de avatar aangepast naar het oude logo (en dit jaar ook weer).
Dacht ik later ook aan. Volgens mij is dat inderdaad weleens aangepast in eerdere jaren, maar geen idee meer wie dat toen deed...quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik bedoel meer op fok zelf dan op de 3fm-redactie.
Maar ik zat even te graven en vorig jaar was gewoon een ordinaire plaatjesdump.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |