en die Ingrid beweerd dus voor camera dat zij de geschiedenis heeft gecheckt! Vandaar dat ik ervan uitga dat die 13.00 uur een vaststaand feit is door haar gecontroleerd.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. My bad. En dat was gecommuniceerd door Ingrid L.
Hoe rijm jij dat met die foto om 13.00 uur ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Dat is nogal een voorbarige conclusie! Je kan ook stellen dat het niet naar buiten is gekomen omdat het wel in de tijdslijn past en dus niets toevoegt.
welke tijdlijn?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:37 schreef agter het volgende:
De ouders hebben de NFI-rapporten toch?
En op tv (vermist) hielden ze vast aan de originele tijdslijn.
Ik maak daaruit op dat het NFI ook van die tijdslijn uitgaat.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Nee, aankomst 30 maart in Boquete.
En dan misschien beginnen met wat ze op 31 maart allemaal hebben gedaan en of het mogelijk is dat bepaalde getuigen in de war zijn met de dag.
Verder:
Wanneer was de massage
Wanneer kochten ze muggenspray
Wanneer gingen ze medicijnen halen
Wanneer hadden ze een lunch
Wanneer liepen ze de verkeerde trail op
Enz.
In elk geval de tijden die op de foto's staan en die men ook in Antwoorden voor Kris noemde.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:40 schreef ToniB het volgende:
[..]
welke tijdlijn?
Om 1300 uur verlaten school?
Om 1300 uur foto op de top?
1 van de twee klopt niet
ik vermoed echt dat de foto-tijdlijnen niet kloppen....quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:42 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval de tijden die op de foto's staan en die men ook in Antwoorden voor Kris noemde.
Komen we niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:37 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Je kan wel blijven drammen maar hoe denk jij aan die antwoorden te komen? Door er hier steeds weer over te beginnen?
dit zijn de fotoos, er staan twee vergelijkbare fotoos op zijn fbquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef Ceto het volgende:
De stand van de zon op de foto: valt er een vergelijk te maken met de foto van de gids op hetzelfde punt een paar dagen later? Hoe laat nam hij die foto? Is dat bekend? Ik meen mij te herinneren dat de schaduw in de bergen anders is dan bij de foto van Lisanne, maar ik kan de foto niet meer terugvinden.
ik denk ook dat we hier nu langzaam naar het eindpunt toe drijven.....de zaak drijft boven onze macht, alle waarheid komt altijd boven zeggen ze.....maar dat is nog niet nu.......toch zal alles uitkomen, geloof ik.......quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:43 schreef jackie12 het volgende:
[..]
Komen we niet.
Alleen onderzoek ter plaatse door goede rechercheurs zou misschien iets kunnen uithalen.
Ik denk dat als er nu ook verder niks naar buiten komt dat dit het dan was.
Wel ben ik nieuwsgierig wat je er van vindt dat klaarblijkelijk F eerder dan de detective van de familie langs getuige(n) is geweest en hoe dat past in je verklaring dat de getuigen verkeerd zaten door suggestieve vraagstelling?
Bedankt voor het plaatsten van deze video.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:04 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Ik spreek geen Spaans.
En in deze video wordt haarscherp uitgelegd hoe dat met die privédetective zit.
http://www.ornstein.org/o(...)ver-lisanne-en-kris/
Juist maar wat als die nou niet kloppen!quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:42 schreef agter het volgende:
[..]
In elk geval de tijden die op de foto's staan en die men ook in Antwoorden voor Kris noemde.
eh, F zei toch zelf dat hij de meiden als laatste in levende lijve had gezien??quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Klopt. My bad. En dat was gecommuniceerd door Ingrid L.
Het is allemaal terug te vinden in de artikelen in de krant en interviews.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:35 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
eh, F zei toch zelf dat hij de meiden als laatste in levende lijve had gezien??
Waar was dat dan? Was hij om 13:10u AM nog op de taalschool dan?
Ze konden toch geen gids meer boeken die dag, want allen zaten 'vol'?
Met wie was hij dan weg? Want EN weg aan het gidsen ergens, EN de meiden zien op de taalschool, kan dat? (niet dat ik F. verdenk, maar logisch is het niet toch?)
ja, die zin ken ik uit mijn hoofd, maar daar ging mijn post niet over, hij beweert ergens in een artikel zelf dwt hij de laatste is die ze in levende lijve heeft gezien , nee, constateren we hier, dat is niet zo, dat was een persoon Sigfrid op de taalschool om 13:10u AM en daarna diverse getuigen onderweg, dus waarom zegt / zei hij dat? Hoe kon hij dat 'weten'?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:55 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Het is allemaal terug te vinden in de artikelen in de krant en interviews.
F liep de ochtend van 1 april langs het hostel waar K&L logeerden. Een van de meiden was een kaart aan het bestuderen en de ander lag in een hangmat. F groette "Hola" in het voorbij lopen. Dat was de laatste keer dat hij ze zag.
Oke op die manier. Maar beweert hij dat hij de laatste was die ze zag of zegt hij dat het laatste keer was dat hij ze zag?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, die zin ken ik uit mijn hoofd, maar daar ging mijn post niet over, hij beweert ergens in een artikel zelf dwt hij de laatste is die ze in levende lijve heeft gezien , nee, constateren we hier, dat is niet zo, dat was een persoon Sigfrid op de taalschool om 13:10u AM en daarna diverse getuigen onderweg, dus waarom zegt hij dat?
laat maar, hij zegt dat hij een van de laatsten was hier:quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:02 schreef Grijzemassa het volgende:
[..]
Oke op die manier. Maar beweert hij dat hij de laatste was die ze zag of zegt hij dat het laatste keer was dat hij ze zag?
Wat ik vreemd vind en veel interessanter.. Is dat die persoon op de taalschool wist wat ze gingen doen; hun schoenen wisselen voor die hike. Het lijkt mij dan zo vreemd als je dát wel weet en niet weet dat ze de Pianista gaan doen. En als diegene dat wel weet en wel heeft gezegd tegen o.a. Sinaproc.. Waarom gingen ze dan niet dáár zoeken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, die zin ken ik uit mijn hoofd, maar daar ging mijn post niet over, hij beweert ergens in een artikel zelf dwt hij de laatste is die ze in levende lijve heeft gezien , nee, constateren we hier, dat is niet zo, dat was een persoon Sigfrid op de taalschool om 13:10u AM en daarna diverse getuigen onderweg, dus waarom zegt / zei hij dat? Hoe kon hij dat 'weten'?
dit dus !quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind en veel interessanter.. Is dat die persoon op de taalschool wist wat ze gingen doen; hun schoenen wisselen voor die hike. Het lijkt mij dan zo vreemd als je dát wel weet en niet weet dat ze de Pianista gaan doen. En als diegene dat wel weet en wel heeft gezegd tegen o.a. Sinaproc.. Waarom gingen ze dan niet dáár zoeken?
Het klinkt mij in de oren alsof ze een gezellig praatje hebben gehad met die persoon.
Omdat hij niet wist dat ze die persoon/personen tegengekomen zijn?quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:59 schreef Poekje01 het volgende:
[..]
ja, die zin ken ik uit mijn hoofd, maar daar ging mijn post niet over, hij beweert ergens in een artikel zelf dwt hij de laatste is die ze in levende lijve heeft gezien , nee, constateren we hier, dat is niet zo, dat was een persoon Sigfrid op de taalschool om 13:10u AM en daarna diverse getuigen onderweg, dus waarom zegt / zei hij dat? Hoe kon hij dat 'weten'?
Ik heb nergens gelezen dat ze op de taalschool vertelden dat ze van schoenen gingen wisselen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:06 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat ik vreemd vind en veel interessanter.. Is dat die persoon op de taalschool wist wat ze gingen doen; hun schoenen wisselen voor die hike. Het lijkt mij dan zo vreemd als je dát wel weet en niet weet dat ze de Pianista gaan doen. En als diegene dat wel weet en wel heeft gezegd tegen o.a. Sinaproc.. Waarom gingen ze dan niet dáár zoeken?
Het klinkt mij in de oren alsof ze een gezellig praatje hebben gehad met die persoon.
nou, hij is toch met een aantal getuigen wezen praten op 3 april, werd er gezegd enkele posts hiervoor??quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:11 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Omdat hij niet wist dat ze die persoon/personen tegengekomen zijn?
De tekst is niet verwarrend. Mensen lezen wat ze willen lezen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 19:14 schreef Poekje01 het volgende:
Hier kwam de verwarring door:
Betrokken
Feliciano voelt zich betrokken bij de verdwijning. Niet voor niets, want hij is niet alleen de man die de laatste sporen van de meiden vond,
hij is ook een van de laatsten die de twee in leven zagen.
Op de taalschool waar ze Spaans hadden geleerd, leken ze te genieten. De één in een hangmat, de ander bij de kaart van de omgeving. Ze hadden plannen om met Feliciano de vulkaan bij Boquete
bron: http://www.ad.nl/ad/nl/30(...)rgend-langzaam.dhtml
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |