abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144928502
nee dan zou de camera maar 2 tot 2 1/2 uur fout staan....qua tijd/datum 2013
pi_144928532
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:53 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Op zaterdag 6 september om 16,32 uur, schreef ik al : `dat er op 3 kwartier lopen vanaf het begin, iets gebeurd moet zijn ` .....das dus nu 3 weken geleden, morgen.
soms moet je opnieuw beginnen tot antwoorden te komen......
pi_144928631
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef Dr.Kloothommel het volgende:

[..]

Dit is een nieuw fenomeen dat je steeds vaker ziet de laatste jaren: sommige mensen weigeren de werkelijkheid te accepteren en proberen coûte que coûte de wereld naar hun hand te zetten, ook al is dat, zoals in dit geval, gewoon onmogelijk.

De ouders Froon acht ik daarom wijzer. Ze berusten in de trieste afloop van deze ongelukkig gekozen vakantie. De jonge vrouwen zijn zo onvoorzichtig geweest om totaal onvoorbereid en met ongeschikte kleding en uitrusting de onbewoonde jungle in te trekken.

Hoewel het interessant is te proberen hun laatste dagen nog te reconstrueren, maakt het feitelijk weinig verschil of het uiteindelijke doodvonnis nu is voltrokken door een poema of een psychopaat.

In het laatste geval zou je die in theorie nog voor een rechter kunnen brengen, mits je hem vindt en mits je het bewijs rond krijgt. Maar gelet op wat er het afgelopen half jaar is gebeurd en gevonden (beter gezegd: wat er niet is gebeurd en niet is gevonden), acht ik dit praktisch onmogelijk.
Zo.
Dat zijn me nogal beweringen.

sommige mensen weigeren de werkelijkheid te accepteren
Welke werkelijkheid? Dat is toch juist hun vraag?

De jonge vrouwen zijn zo onvoorzichtig geweest om totaal onvoorbereid en met ongeschikte kleding en uitrusting de onbewoonde jungle in te trekken.
Daar weten we toch niet zoveel van?
Niemand weet toch ook hoever ze de 'jungle' in getrokken zijn....op een zonovergoten dag?
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_144928734
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:55 schreef ToniB het volgende:

[..]

soms moet je opnieuw beginnen tot antwoorden te komen......
oook dat, heb ik geschreven vannacht nog......er zit niets anders op, om een compleet nieuwe tijdlijn op te zetten ( hoewel ik wel denk dat die `prive-detective ` die als vaststaande tijd, 13.00 uur op de taalschool hanteert, dat we die kunnen geloven, omdat er op die taalschool door hem gekeken is naar de computer waarop de meisjes het een en ander hadden opgezocht ) .....als ie d a t niet gedaan heeft, dan is ook hij een `flapdrol ` ....dat zal toch zeker niet ? Hij wist het zeker, zei ie
Goed, 13.00 uur dus.....taalschool....
pi_144928748
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 16:42 schreef ToniB het volgende:
dus áls de meisjes een lift hadden gekregen zo rond twee uur vanaf het restaurant dan zouden zij rond drie uur op de top kunnen zijn?
In de answers video lopen ze naar een punt van meer dan een uur voor de top terug (dus aan Boquete zijde); knappe jongen die daar iets met 4x4 kan.
Dus nee, drie uur kan nooit
pi_144928785
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:02 schreef SAJ het volgende:

[..]

In de answers video lopen ze naar een punt van meer dan een uur voor de top terug (dus aan Boquete zijde); knappe jongen die daar iets met 4x4 kan.
Dus nee, drie uur kan nooit
kan 15.20/15.25 wel in jouw optiek? Is dat haalbaar?
pi_144928801
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 15:35 schreef ToniB het volgende:

[..]

ja kom we maken er een gezellig koffieleutje van.....Ga liever in op het feit dat F die mensen als eerste heeft geinfomeerd over hun verdwijning.
En gewacht heeft met een officiële melding (al dan niet op 'advies' van Eileen) tot 's avonds.
Met het gegeven dat ze die voorafgaande nacht niet in het hostel waren geweest/hun bedden niet beslapen waren (vlgs hemzelf toch?)
Geen beschuldiging, maar gewoon een gegeven.
Hoe hoger de geest, hoe groter het beest.(Maaike Vaatstra)
pi_144928807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:02 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

oook dat, heb ik geschreven vannacht nog......er zit niets anders op, om een compleet nieuwe tijdlijn op te zetten ( hoewel ik wel denk dat die `prive-detective ` die als vaststaande tijd, 13.00 uur op de taalschool hanteert, dat we die kunnen geloven, omdat er op die taalschool door hem gekeken is naar de computer waarop de meisjes het een en ander hadden opgezocht ) .....als ie d a t niet gedaan heeft, dan is ook hij een `flapdrol ` ....dat zal toch zeker niet ? Hij wist het zeker, zei ie
Sigfrid ziet meiden vertrekken 13.10
pi_144929006
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:05 schreef ToniB het volgende:

[..]

Sigfrid ziet meiden vertrekken 13.10
juist.....! dat wou ik net schrijven
vervolgens, 13.40 uur afgezet bij het BEGIN van da gewandel
( ondertussen loopt Blue mee.....maar hij was s n e l weer terug .....HOE snel ?
en hoelang, is hij `normaal ` weg ? )
Rond 14.00 uur hebben we kunnen begrijpen is er nog CONTACT geweest met de broer
van Lisanne ? .....maakt nie uit......contact geweest.....
13.40 uur plus 3 kwartier......is ( afronden ) 14.30 uur.........TOEN is er iets gebeurd
( zijn ze achtervolgd ? ......) door.....wie ??
pi_144929067
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:04 schreef ToniB het volgende:

[..]

kan 15.20/15.25 wel in jouw optiek? Is dat haalbaar?
Als je op kaart kijkt zie je dat ca helft vd afstand hemelsbreed met 4x4 zou kunnen. Het steile en dus moeilijke deel begint dan nog, dus ruim de helft van totale tijd heb je dan nog voor wandelen nodig, zeg 5 kwartier tot 1,5 uur. Dan kwartier tot half uur (is daar geen snelweg) 4x4 voor het eerste deel. Dus zal een half uur tot 3 kwartier sneller zijn tov alles lopen.
Dus half 4 - kwart voor 4 Max. Maar dan zit je nog met stand van zon op foto waaruit blijkt dat het 1200-1400 uur of zo is
pi_144929117
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:14 schreef SAJ het volgende:

[..]

Als je op kaart kijkt zie je dat ca helft vd afstand hemelsbreed met 4x4 zou kunnen. Het steile en dus moeilijke deel begint dan nog, dus ruim de helft van totale tijd heb je dan nog voor wandelen nodig, zeg 5 kwartier tot 1,5 uur. Dan kwartier tot half uur (is daar geen snelweg) 4x4 voor het eerste deel. Dus zal een half uur tot 3 kwartier sneller zijn tov alles lopen.
Dus half 4 - kwart voor 4 Max. Maar dan zit je nog met stand van zon op foto waaruit blijkt dat het 1200-1400 uur of zo is
nee volgens mij was hier duidelijk uitgezocht dat de zon tussen 12-16 vrijwel gelijk staat
pi_144929188
16.30 uur : eerste nood-oproep ( maar..........vanaf WAAAR ?....de berg ? en, waren ze toen al in handen van daders ? .....of heeft die rode auto die van de berg afkwam rond 18.00 uur er iets mee te maken ? )
pi_144929303
De locatie van de nood-oproep, zou uitsluitsel kunnen geven WAAR ze om 16.30 uur waren.......
maar ja....ik zeg hier maar niks meer over.....corrupt panama, en de rest.....
pi_144929311
De stand van de zon op de foto: valt er een vergelijk te maken met de foto van de gids op hetzelfde punt een paar dagen later? Hoe laat nam hij die foto? Is dat bekend? Ik meen mij te herinneren dat de schaduw in de bergen anders is dan bij de foto van Lisanne, maar ik kan de foto niet meer terugvinden.
pi_144929488
quote:

[..]

Nee, hij baseerde zich op de verklaring van Ingrid L. die stelde dat ze om 13:00 de taalschool verlieten om andere schoenen aan te gaan doen voor de hike.
pi_144929554
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:05 schreef ToniB het volgende:
[quote]0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef suddenintuition het volgende:
De locatie van de nood-oproep, zou uitsluitsel kunnen geven WAAR ze om 16.30 uur waren.......
Ik denk nog steeds vlak na die laatste foto van K. De meiden hebben veel foto's gemaakt onderweg, daarvan hebben wij er maar een paar gezien. Het is mij volstrekt onduidelijk waarom je eerst tot 14.00 uur volgens de camera volop foto's maakt en dan niks meer tot twee uur later de noodoproep.
pi_144929621
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Nee, hij baseerde zich op de verklaring van Ingrid L. die stelde dat ze om 13:00 de taalschool verlieten om andere schoenen aan te gaan doen voor de hike.
maar K&L hadden toch iets opgezocht op die computer van de taalschool ??
Dat is toch terug te halen op die computer ??
.....dus toch een flapdrol......
en zou dat NU, nog terug te halen zijn op die computer ??...dan hebben we een
`vaststaande tijd ` ...of niet ?
pi_144929626
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef Ouder1 het volgende:

[..]

Het was Sigrid van de taal school die hen zag vertrekken om 13.10.
pi_144929662
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:21 schreef suddenintuition het volgende:
Er was geen bereik dus die 'corrupte' Panamezen hadden ook niets te verdoezelen over de locatie van die oproep.
pi_144929715
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

Dat is idd onderzocht, ook door het NFI. De conclusie is niet openbaar gemaakt.
Ik denk niet dat een privédetective dat soort onderzoek doet.
pi_144929727
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef suddenintuition het volgende:

[..]

maar dat zegt Ingrid ook dat ZIJ ingrid dus heeft nagekeken in de geschiedenis! Trouwens heeft het nfi de pc meegenomen naar nederland voor onderzoek maar daar is niets meer van vernomen....past niet in het tijdschema!
pi_144929728
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef ToniB het volgende:

[..]

Het was Sigrid van de taal school die hen zag vertrekken om 13.10.
Klopt. My bad. En dat was gecommuniceerd door Ingrid L.
pi_144929796
quote:

[..]

Nee, aankomst 30 maart in Boquete.
En dan misschien beginnen met wat ze op 31 maart allemaal hebben gedaan en of het mogelijk is dat bepaalde getuigen in de war zijn met de dag.

Verder:
Wanneer was de massage
Wanneer kochten ze muggenspray
Wanneer gingen ze medicijnen halen
Wanneer hadden ze een lunch
Wanneer liepen ze de verkeerde trail op
Enz.
pi_144929807
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:34 schreef ToniB het volgende:

[..]

maar dat zegt Ingrid ook dat ZIJ ingrid dus heeft nagekeken in de geschiedenis! Trouwens heeft het nfi de pc meegenomen naar nederland voor onderzoek maar daar is niets meer van vernomen....past niet in het tijdschema!
Dat is nogal een voorbarige conclusie! Je kan ook stellen dat het niet naar buiten is gekomen omdat het wel in de tijdslijn past en dus niets toevoegt.
pi_144929845
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 17:36 schreef jackie12 het volgende:

[..]

Nee, aankomst 30 maart in Boquete.
En dan misschien beginnen met wat ze op 31 maart allemaal hebben gedaan en of het mogelijk is dat bepaalde getuigen in de war zijn met de dag.

Verder:
Wanneer was de massage
Wanneer kochten ze muggenspray
Wanneer gingen ze medicijnen halen
Wanneer hadden ze een lunch
Wanneer liepen ze de verkeerde trail op
Enz.
Je kan wel blijven drammen maar hoe denk jij aan die antwoorden te komen? Door er hier steeds weer over te beginnen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')