abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_144919281
Goedemorgen,

Op 12 augustus j.l. twitterde een ambtenaar, die werkte bij het Nationaal Cyber Security Center met zaken die rechtstreeks te maken hebben met de Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid, het volgende:

De vraag is of deze ambtenaar maar wat roept of dat zij door haar werk wellicht toegang had tot bepaalde informatie.

Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen. Zoals jullie weten is de Taliban in de jaren '80 in het leven geroepen door de Verenigde Staten om te strijden tegen de Sovjet-Unie. Na de aanslagen op het WTC in 2001 werd de Taliban plotseling de grote vijand van het Westen. Men werd bang gemaakt en overheidscontrole werd aangescherpt onder het mom van veiligheid.

Nu hebben we ISIS, tegenwoordig ook wel IS genoemd. Hoe kan een relatief kleine terreurgroep aan zoveel geld komen en hoe komen ze aan zulke geavanceerde wapens? De laatste berichten zeggen dat IS een olieveld heeft bezet waar ze ruim 2 miljoen dollar per dag mee verdienen. Hoe komen een stel opstandelingen aan olie-installaties? Mensen nemen alles maar klakkeloos aan van de massamedia en ze stellen geen kritische vragen.

In werkelijkheid is ISIS/IS opgericht door Israël en de Verenigde Staten. Het hoofd van IS, Al-Baghdadi, is in werkelijkheid Simon Elliot, een geheim agent van Mossad, de geheime dienst van Israël: http://www.veteranstoday.(...)-isil-leader-mossad/.

Doel? Chaos creëren, burgers bang maken door te zeggen dat er tegenwoordig overal weer aanslagen kunnen worden gepleegd en onder het mom van veiligheid de overheidscontrole op burgers nog verder aanscherpen. De VS, Israël en overige bondgenoten zijn langzaam toe aan het werken naar een nieuwe wereldorde: een wereldregering waarbij de VS een centrale rol zal spelen. Obama had het in een speech in juli al voorzichtig over deze nieuwe orde: "People are anxious (...) the old order isn't holding". Tevens voegde hij er recent aan toe dat de VS en haar bondgenoten de wereldorde bewaken.

Zouden dit soort dingen besproken worden op Bilderberg-conferenties, waar geen media bij aanwezig mag zijn en waar wij geen inkijk in krijgen? Is het wenselijk dat democratisch gekozen volksvertegenwoordigers geheime bijeenkomsten houden met andere politici, invloedrijke mensen uit het zakenleven en met machtige families als de Rockefellers?

Klacht: IS is in het leven geroepen door de VS en Israël. Overheden maken burgers, net als na de aanslagen op 9/11, bang dat er grote risico's zijn en onder het mom van veiligheid kan er flink getornd worden aan burgerrechten en kunnen de mensen achter de schermen langzaam toewerken naar de "nieuwe orde".

Laat je niet opjagen en neem niet alles wat tot je komt via de massamedia klakkeloos aan, zonder zelf kritisch over de inhoud na te denken.
Copthorne 2.0
pi_144919302
* HeatWave stuurt weer door naar de AIVD.

:W.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:20 #3
406136 Le_Professeur
Arsène Charles Ernest Wenger.
pi_144919316
Zwart maken of niet, IS moet gewoon kapot.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:26:33 #4
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144919325
Ja, want IS(IS) is vanuit het niets ontstaan
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:27:05 #5
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_144919329
Durf je trouwens niet in BNW te posten?
pi_144919397
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:25 schreef Copthorne het volgende:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen.
:')
TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
pi_144919414
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:27 schreef hugecooll het volgende:
Durf je trouwens niet in BNW te posten?
Ik kom nooit op dat subforum, bovendien is dat een subforum voor allerlei complottheorieën en speculaties en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.

Aangezien dit een oprechte klacht is vond ik deze OP beter op KLB passen.
Copthorne 2.0
pi_144919604
quote:
Ik heb me weleens afgevraagd waarom de Taliban nooit Israël heeft aangevallen.
Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen. :W
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_144919638
quote:
Hoe komen een stel opstandelingen aan olie-installaties?
:')
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:39:34 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_144919719
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:29 schreef Copthorne het volgende:

[..]

en het staat vast dat het hoofd van IS(IS) in werkelijkheid een agent van Mossad is.
Oja joh? Vertel ons meer! Het liefst met bewijzen natuurlijk ^O^
pi_144919754
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:39 schreef Joran-Joran het volgende:

[..]

Oja joh? Vertel ons meer! Het liefst met bewijzen natuurlijk ^O^
Er staat een link bij. :* Daar kun je eventueel op klikken.
Copthorne 2.0
pi_144919888
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat was weer een goed moment om te stoppen met lezen. :W
De Taliban steunt officieel de Palestijnen, maar de Taliban is Israël nooit binnengevallen.

Tevens goed om te stoppen met lezen, je niet verder te verdiepen en je kop in het zand te steken. Goed bezig, knul.
Copthorne 2.0
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:46:47 #13
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_144919956
Who cares, moslims killen is het voornaamste doel van de kruisvaarders
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
pi_144920112
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef corehype het volgende:
Waar ze overigens wel gelijk hebben. Opgeruimd staat netjes.
  vrijdag 26 september 2014 @ 11:56:58 #15
15929 DiRadical
Everything's ruined
pi_144920307
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

De Taliban steunt officieel de Palestijnen, maar de Taliban is Israël nooit binnengevallen.

Tevens goed om te stoppen met lezen, je niet verder te verdiepen en je kop in het zand te steken. Goed bezig, knul.
In welk ander land dan Pakistan en Afghanistan is de Taliban dan actief geweest?
Ik denk niet dat ze door Iran, Irak en Jordanië heen mochten om Israël binnen te vallen.
Happyness is nature's way of informing human resources that you're overpaid
-Catbert: Evil director of HR
pi_144920359
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Copthorne het volgende:

[..]

Wel eens op de kaart gekeken? Weet je waar de Taliban huis hield? Weet je waar Israël ligt? Weet je aan wie de Taliban nou eigenlijk zo'n schurft hekel hadden? Wat was het voornaamste doel van de Taliban?

Tevens:

Massa media bla bla bla, hoe kom jij aan die informatie over Assad agenten? Ik neem aan dat je die man persoonlijk geïnterviewd hebt?
pi_144920500
Ik heb wel eens gedacht dat het voor Israël wel héél convenient was, dat ISIS ontstond vlak na Operation Protective Edge.. Ja iemand moet aantonen hoe kut die moslims wel niet zijn he. Palestijnen zijn ook moslims. Ergo, palestijnen zijn pigfucking monsters die het licht in de ogen niet waard zijn. Aldus Israël.

Israël is machtiger dan veel mensen denken, ik ben er nu een research paper over aan het schrijven dus ik doe hier veel onderzoek naar. Vind het ontzettend interessant en zie ook steeds meer verbanden die niet zo voor de hand liggen.
"...en altijd als ik een schreeuwer zie, met een alternatief voor de democratie dan denk ik: jouw paradijs, hoeveel ruimte is daar, voor ben ali libi de tovenaar..."
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:05:10 #18
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_144920572
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef corehype het volgende:
Ik denk overigens dat kruisvaarders meer satanisch ingesteld zijn dan wel christelijk.
pi_144920833
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef voederbietel het volgende:

[..]

Wel eens op de kaart gekeken? Weet je waar de Taliban huis hield? Weet je waar Israël ligt? Weet je aan wie de Taliban nou eigenlijk zo'n schurft hekel hadden? Wat was het voornaamste doel van de Taliban?

Tevens:

Massa media bla bla bla, hoe kom jij aan die informatie over Assad agenten? Ik neem aan dat je die man persoonlijk geïnterviewd hebt?
Aanhangers van IS kunnen nu zogenaamd door heel Europa en de VS aanslagen plegen (er lopen al militairen op straat in New York) en dan zou de Taliban geen aanhangers in Israël kunnen hebben?

Ik neem inderdaad niet alles van de massamedia over. Recent kwam nog naar voren dat de NOS had zitten knoeien met beelden van Poetin. Ze hadden getoond hoe een Britse journalist een vraag stelde aan Poetin en in het volgende shot zag je Poetin weglopen. De rauwe beelden lieten echter zien dat Poetin de journalist keurig minutenlang antwoord gaf.

En dat IS-leider Abu Bakr al-Baghdadi in werkelijkheid een Mossad-agent is, is anderen opgevallen.

Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
Copthorne 2.0
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:18:47 #20
433734 vigilant7
Eenvoudige man.
pi_144920971
Er is blijkbaar naast IS nog andere terreur groep aan het werk, de Khorasan:
quote:
Het verschil in gevaar tussen het zelfverklaarde kalifaat en Khorasan is dat ISIS op een relatief latente manier gevaarlijk is: al-Baghdadi, de leider van IS, wil zijn rijkdom gebruiken om zijn grondtroepen te betalen en zo gebieden te veroveren in het Midden-Oosten. Khorasan daarentegen zou effectief bereid zijn om op een grootschalige internationale schaal te opereren.
quote:
Wat nog meer zorgen baart is dat Khorasan rekruten opleidt die in het bezit zijn van Amerikaanse en Europese paspoorten. In dat opzicht is de Al Qaeda-afgeleide organisatie een acuter en groter gevaar voor de VS en Europa dan ISIS op dit moment.
http://www.beurs.com/2014(...)kere-vijand-op/55632
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:19:00 #21
371833 BlauweTijger
Doet tegen iedereen stoer
pi_144920977
quote:
Hey, hoe is het met je love? :)
En altijd het laatste woord.
pi_144921760
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 12:13 schreef Copthorne het volgende:

Helaas heb ik hierover niks teruggelezen of teruggezien bij de massamedia. Het past ook niet in het plaatje dat al maanden door hen van de situatie wordt geschetst.
En die waardeloze plaatjes zijn je enige bewijs?
pi_144921778
Interessante post, en dat zonder sarcasme. Van mij mag u meer komen met dit soort artikelen. Heeft u misschien een link naar goede bronmateriaal(wel in het Nederlands natuurlijk)?
pi_144921814
Hoi Lange Frans :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
  vrijdag 26 september 2014 @ 12:53:41 #25
385546 corehype
ogen uitgestoken
pi_144921923
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 september 2014 11:56 schreef DiRadical het volgende:

[..]

In welk ander land dan Pakistan en Afghanistan is de Taliban dan actief geweest?
Ik denk niet dat ze door Iran, Irak en Jordanië heen mochten om Israël binnen te vallen.
Wat boeit Israel eigenlijk voor NL-ers :?

Wat boeite het dat dat achterlijk oord met napalm wordt weggevaagd

O ja, een rondje lopen om buitenlanders als zolderautisten naar buiten gaan natuurlijk :')
"Geen kut is ooit nat geworden van een autist die 100 cijfers achter de komma van Pi uit zijn kop kan drummen."
corehype in KLB / Wiskundige bewijzen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')