Die gaat binnenkort optreden en de zanger heeft een dvd bij humoquote:
Ik ken alleen een don diablo en zn nieuwe hit vind ik niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, allemaal helemaal niksikken wel het spelletje diablo
Hallo biefstukverkeringquote:
Oh, ik dacht het spelquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort optreden en de zanger heeft een dvd bij humo
4ebequote:
biefstuk komt toch helemaal niet van een varken..quote:
4ebe en ik hebben biefstukverkeringquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biefstuk komt toch helemaal niet van een varken..
Mijn caafjes zijn uit logerenquote:
Ik heb diablo 1 en diablo opde ps4 helemaal uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het spel
Kijktip: zoek op YouTube naar 'Humo liegt'
Ik vind zijn muziek niksquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen een don diablo en zn nieuwe hit vind ik niks.
4ebe en voer in 1 zin. komt niet vaak voorquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe en ik hebben biefstukverkering
Een soort snoepjesverkering, maar dan met biefstuk![]()
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn caafjes zijn uit logeren
Bijna paragon 700 @ D3 RoSquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb diablo 1 en diablo opde ps4 helemaal uitgespeeld![]()
!!
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.quote:
Kan ik hier niet afspelen, maar ik heb al ruim een week geen gewheeeek meer gehoordquote:
Awwquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik hier niet afspelen, maar ik heb al ruim een week geen gewheeeek meer gehoord![]()
Miscchien herkennen ze mij niet eens.
gaan ze net zo als katten doenquote:
die lovers on the sun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.
Wat een zeiknummer.
moest hierbij aan jou denkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gaan ze net zo als katten doenmij negeren en de kont naar me toe draaien.
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.
Wat een zeiknummer.
Kutbeestenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gaan ze net zo als katten doenmij negeren en de kont naar me toe draaien.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest hierbij aan jou denken
[ afbeelding ]
Katten?quote:
hitler had een hondquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]waarom? Ik lijk op een hitlerkat?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten?
Ja kutbeesten man.. vooral met de naam Bonnieen als ze calico zijn.
zo zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ik denk dat ze me zo gaat aanvallen, als ze dit leest ;s
Bonnie is getraind om ongewenste gasten om te leggenquote:
en er komen al zo weinig mensen in die uithoek waar jij woontquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie is getraind om ongewenste gasten om te leggen
This is exactly whyquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en er komen al zo weinig mensen in die uithoek waar jij woont
Ik snap niks van dat paragonquote:
Met dat gefluit jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een zeiknummer.
woon je daar trouwens nog?quote:
Waar is daar?quote:
Doorspelen na lvl 70 (op pc iig)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat paragonhoe krijg je die?
ja, weet ik nog hoe dat gat heettequote:
Hahahahhhahahaha :pquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Soms hoop ik dat een kat mij aanvalt zodat ik een excuus heb om te skoppen ;p
Ik zit in Ede. Al dik een jaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, weet ik nog hoe dat gat heette
je vertelde ooit dat je wilde verhuizen
ah oke, en dat bevalt?quote:
Oh ik moet nog evenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doorspelen na lvl 70 (op pc iig)
Joah, for the time being. Zou hier niet oud willen worden tho. Biblebeltquote:
biblebelt is altijd klachtwaardigquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Joah, for the time being. Zou hier niet oud willen worden tho. Biblebelt
Ik bedoel maar. Mgoed, fijn plekje om te zitten, werk, voedsel. Zit wel goed voor nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biblebelt is altijd klachtwaardig
Ik was daar laatst. één en al depressie, wat een kutdorp zeg.quote:
Ik snap het wel. Als je ziet hoe men hier rijdt en shitquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik was daar laatst. één en al depressie, wat een kutdorp zeg.
Deze Chloro weet. Bernardo'squote:Op vrijdag 26 september 2014 11:04 schreef Chloroform het volgende:
Ede.Enige goede in Ede is Bernardo's.
quote:
Hahaha 't pleinquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Verder is het wel een deprimerend kutdorp ja. Ooit een keer met een collega die in Ede woonde naar 't plein () geweest. Wat een grote bak met ellende bij elkaar. Man man man.
Waarom zit jij daar nu dan?
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
Ik ben hier terechtgekomen omdat
Zij wil hier ook weg tho, dus dat gaat tzt ook wel gebeuren
Plast een beer in het bos?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?
Dqod = Mquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit dat je lesbie/bi-sexuolo bent of heb ik het mis?
Haha ja, precies mijn gedachte. En Heideweek ofzo, ook zoiets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Dqod het volgende:
[..]
Hahaha 't pleinYeah, I know what you mean. Het uitgaansleven hier in general is gewoon kktjebagger
Gelukkig is Arnhem maar 10 min met de trein
Ik ben hier terechtgekomen omdat
Zij wil hier ook weg tho, dus dat gaat tzt ook wel gebeuren
Ewquote:
Masochist?quote:
There's your answerquote:
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Weeknie, maar 'man' was ook nog een optie
Heideweekquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Haha ja, precies mijn gedachte. En Heideweek ofzo, ook zoiets.![]()
![]()
Ahhhww.:$$ Leuk. Ga daar maar snel weg ja, daar wil je niet vrijwillig blijven wonen. Al enig idee welke kant jullie op willen of dat niet?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe ik had hem door ja. Maar blijkbaar lesbie/bi of ze/hij/zij/het zit te fockennn anyway nog steeds is ze/hij/zij/het een aardig persoon.
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
dan moet je uit de buurt blijvenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.
En terecht.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
HeideweekWas ook gaande toen ik hier vorig jaar voor 't eerst kwam. Died a little inside
Gaat dan iets van Arnhem/Nijmegen worden wsl ja, dusse. Tot ziens
Wat zeg je? WAT?! Wijn op?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Alleen als ze gedronken heeft eigenlijk. Wacht maar tot haar wijn een keer op is.
sheldonquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef Dqod het volgende:
[..]
Wat zeg je? WAT?! Wijn op?
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
En terecht.Kkboerendorp.
Resy's is wel leuk overigens, daar al een keer gegeten? Zit in een van de zijstraten van die weg van Bernardo's.
Leuk, misschien worden we buren.![]()
![]()
Ik vind dit zo'n raar 'compliment' dat ik 'm nog eens quotequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ik kom er nog niet helemaal uit, ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik vind dit zo'n raar 'compliment' dat ik 'm nog eens quote
Dit soort text vind je terug op een pyramide.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Picsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:22 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Dit soort text vind je terug op een pyramide.
Godverredommequote:
Je gunt me ook nietsquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:37 schreef Gridlok het volgende:
[..]
ga maar ergens anders op fappen ouwe ruktijger.
Standaard.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
dqod is er weer en gelijk weer puddingbuksen enzo ;s
Doe eens iets verfrissendsquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Met dat gefluit jaallemaal zelfde die kutdj's
Nat gewordenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:41 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zal je eens neer gunnen met m'n yoghurt buks.
Klap in je noten kan je krijgen ;squote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef 2NutZ het volgende:
dqod is er weer en gelijk weer puddingbuksen enzo ;s
Oke wil ik welquote:
Zal eens naar jou fluitenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe eens iets verfrissends
Met je gefluit
Echt hequote:
Hehequote:
Is dit het begin van een grap?quote:
Maar nog net niet zo erg dat je haar niet meer kan voeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ik denk dat ze me zo gaat aanvallen, als ze dit leest ;s
Heb wilde fantasieen over je :$quote:
Nou. Okay. Doen we dat, toch? :$ Ben niet zo moeilijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke wil ik wel
[..]
Zal eens naar jou fluiten
[..]
Echt he
[..]
Hehe
neequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is dit het begin van een grap?
Blondie
Duitse herders
Heeft ze niet van mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar nog net niet zo erg dat je haar niet meer kan voeren.
Uitgekookt tot de max
Wat doe jij op mensen hun wc ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik snap het wel. Als je ziet hoe men hier rijdt en shitDaar word je ook wel depri van
Kattenmensenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nee
alleen een constatering dat hitler geen kattenmens was maar een hondenmens
Je bent wel moeilijkquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:48 schreef Dqod het volgende:
[..]
Heb wilde fantasieen over je :$
[..]
Nou. Okay. Doen we dat, toch? :$ Ben niet zo moeilijk
Ben je een cavia geworden?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:47 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Oke wil ik wel
[..]
Zal eens naar jou fluiten
[..]
Echt he
[..]
Hehe
Lastigvallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat doe jij op mensen hun wc ?
Zal eens moeilijk hard op je toefenquote:
Oh ben jij dat?quote:
Lucky TV is geweldigquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik klikte per ongeluk eens de favorieten van een collega open op de pc.Luckytv zag ik voorbij komen.
wat
Ah, KFC... dus arnhemquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:15 schreef Dqod het volgende:
[..]
HeideweekWas ook gaande toen ik hier vorig jaar voor 't eerst kwam. Died a little inside
Gaat dan iets van Arnhem/Nijmegen worden wsl ja, dusse. Tot ziens
Zoiets ga je toch niet op je werk kijken of wat?quote:
Toefje slagroom erbij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zal eens moeilijk hard op je toefen
Weep?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben je een cavia geworden?
Als het kan ...quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zoiets ga je toch niet op je werk kijken of wat?
Nou..quote:
Feest?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:16 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zwarte Piet is niet meerquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh ben jij dat?
Ik dacht zwarte piet
Gaarnequote:
Goed bedoeltquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
WELquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zwarte Piet is niet meer
[..]
Gaarne
smijt slagroombus in je oogquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:53 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zwarte Piet is niet meer
[..]
Gaarne
* aai over de bol geeftquote:
in Nederland...quote:
Ik weet niet, you tell mequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEL
Of heet jij soms Prem Shivram Shaw Radhakishun ???
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef wickedmen het volgende:
Kk zit zo'n 6/10 uit Arnhem hier mij flink te teasen. Zegt ze ja je wilt alleen kijken als we wat gaan doen.
Zijn beide kk geil maar ze wilt niet afspreken ondanks dat ik zei dat we na vandaag wat moeten gaan doen.
Had op een gegeven moment wat feedback op haar uitstraling omdat ze er bij stond als een zak aardappelen, vond ze niet leuk en moest opeens denken aan smooth like Krio.
#Dimastories #Smoothlikekrio
tl;drquote:
Zou eens wat in jouw oog smijten. Wacht maarquote:
Als ik een cavia was zou ik de hele dag aan de tralies knagen hehehehe ;Dquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* aai over de bol geeft
koetjie koetsjie koeee, ben jij dan zo'n brave cavia?
Grmblquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een cavia was zou ik de hele dag aan de tralies knagen hehehehe ;D
Haha kk markov.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als ik een cavia was zou ik de hele dag aan de tralies knagen hehehehe ;D
Ik ben heel benieuwd wat voor object of objecten preciesquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Zou eens wat in jouw oog smijten. Wacht maar
waarom weet jij dit?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:54 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
WEL
Of heet jij soms Prem Shivram Shaw Radhakishun ???
Nou dat wel, een galg eerder.quote:
Nee, dit is een normale achternaam: Radhakishunquote:
Doe. Normaal.quote:
Zoethout?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Grmbl!
Dan zou ik je takken geven om op te knagen![]()
is veel lekkerderderderder dan zo'n tralies
Markov is een wiskundige, weenie?quote:
Is niet goed voor je bloeddruk, schijnt.quote:
Markov is de naam van 2NutZ zijn hamster/cavia.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Markov is een wiskundige, weenie?
bedoel je pavlov?
Bonkjes en sliertjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd wat voor object of objecten preciesof vloeibare dingen?
Je lijkt er sprekend opquote:
Serieus?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Markov is de naam van 2NutZ zijn hamster/cavia.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes
Maar nu ga ik even wat doen omdat iemand mijn internet verneukt![]()
Later![]()
Scherp blijven..quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom weet jij dit en ik niet?
Onee niet die weerquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonkjes en sliertjes
Maar nu ga ik even wat doen omdat iemand mijn internet verneukt![]()
Later![]()
Ik ben drachtig van een poepje ;Pquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Is niet goed voor je bloeddruk, schijnt.
Drachtige mogen dat niet.
Had een meet geregeld voor dewc, hij heeft een konijn die freshly snipes heet... en als jij dan kwam met neuf dan nam ik markov de russische dwerghamster mee.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:01 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Serieus?
Waarom weet jij dit en ik niet?
Dus wederom niet geneukt?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:55 schreef wickedmen het volgende:
Kk zit zo'n 6/10 uit Arnhem hier mij flink te teasen. Zegt ze ja je wilt alleen kijken als we wat gaan doen.
Zijn beide kk geil maar ze wilt niet afspreken ondanks dat ik zei dat we na vandaag wat moeten gaan doen.
Had op een gegeven moment wat feedback op haar uitstraling omdat ze er bij stond als een zak aardappelen, vond ze niet leuk en moest opeens denken aan smooth like Krio.
#Dimastories #Smoothlikekrio
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Had een meet geregeld voor dewc, hij heeft een konijn die freshly snipes heet... en als jij dan kwam met neuf dan nam ik markov de russische dwerghamster mee.
Snel!quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:02 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Onee niet die weer![]()
Ik wens u velen succes.
[..]
Ik ben drachtig van een poepje ;P
Stahpquote:
Hehequote:
Bondagequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent zelf vast te knopen. #Nohommo
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen. Maar hee, als jij er maar gelukkig mee bentquote:
Wat voor gevoel krijg je bij mij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen.
Zo'n raar gevoel in m'n onderbuik. Meestal ga ik dan even schijten en is het snel daarna over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je bij mij?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo'n raar gevoel in m'n onderbuik. Meestal ga ik dan even schijten en is het snel daarna over.
Oke, poep maar in je broek danquote:
Al gedaan joh handpopquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, poep maar in je broek dan![]()
Huh?quote:
Niemand volgens mij. En jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie probeer je hier voor de gek te houden?
Welke succesverhalen? Vertel ik iets daarover op FOK? En waarom vindt jij mijn seksleven of andermans leven altijd zo interresant?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen. Maar hee, als jij er maar gelukkig mee bent.
Waarom doe je dat? wees eerlijk tegen jezelf.quote:
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? wees eerlijk tegen jezelf.
Waarom?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.
Ja, maar jij. En ik.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:29 schreef Gridlok het volgende:
[..]
wow, hard geworden.
[..]
Heb er weinig last van.
zo vies mannetje ben jij ;squote:
'vies = lekker'quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
zo vies mannetje ben jij ;s
ja, groetjes je vriendinquote:
Die weet dat welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
in je bips.quote:
Ik heb alleen een schijthekel aan jou eigenlijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:53 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die weet dat wel
Oke hoi modus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Hoilo lamon.quote:
Zeg dan miver of hakunaquote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:35 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb denk ik al twee weken geen koffie meer gedronken.
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeďne gehalte in m'n lijf had.quote:
Eensch.quote:
waar wordt er nu weer gehaat dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
Aaaaaawh lobi voor Nootjes die m'n back heeft tegen al die haters![]()
![]()
![]()
![]()
Kan gebeurenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeďne gehalte in m'n lijf had.
Heb je afkickverschijnselen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik dronk wel echt belachelijke hoeveelheden koffie, liter of 2,5 op een dag. Ik kon ook altijd stoer zeggen dat ik gewoon koffie kon drinken voordat ik ging slapen zonder enig probleem, dat komt denk ik omdat ik gewoon altijd een hoog cafeďne gehalte in m'n lijf had.
Nee, ik rook nu gewoon dubbel zo veel. Beetje balanceren weet je.quote:
Ik mag hopen dat ik kom dan :$quote:
quote:
Ik zocht miver idd, maar was de naam kwijtquote:
Zou alleen naar een meet gaan waar ik bij ben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
Wsl niet tho, heb al plannen volgend weekend
Waar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:42 schreef VeerEli het volgende:
Aaaaaawh lobi voor Nootjes die m'n back heeft tegen al die haters![]()
![]()
![]()
![]()
Heb je ook een puntquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:26 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Zou alleen naar een meet gaan waar ik bij ben.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat ik kom dan :$
Wat is er volgende week dan?
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:24 schreef Dqod het volgende:
Wsl niet tho, heb al plannen volgend weekend
Ben je nou boos? :$quote:
Die houd met panz een plaspauze.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:27 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ben je nou boos? :$
Waar is CY toch wanneer je d'r nodig hebtWe zouden die shit regelen ;s
Ik kom eigenlijk elke dagquote:
Weet ik tochquote:
DA HEDDE MOOI GOE HAHAHHAAHAHHAH ;pquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:28 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Weet ik tochmeermalen en keihard als ik het niet verkeerd heb ;p
schreeuw eens niet zo ik wil een middagdutje doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
DA HEDDE MOOI GOE HAHAHHAAHAHHAH ;p
GA GEWOON AAN HET WERK, VIEZE DREKNEK ;Squote:Op vrijdag 26 september 2014 14:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
schreeuw eens niet zo ik wil een middagdutje doen
ik ben reeds afgewerktquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:31 schreef Dqod het volgende:
[..]
GA GEWOON AAN HET WERK, VIEZE DREKNEK ;S
Was het lekker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:32 schreef Salatrel het volgende:
[..]
ik ben reeds afgewerktom 05:09 al begonnen vanochtend
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:29 schreef Dqod het volgende:
[..]
DA HEDDE MOOI GOE HAHAHHAAHAHHAH ;p
Ik vond het idd ook vrij klamvochtigquote:
The Honeymoon Suite-achtige taferelen. Ik voel het al aankomenquote:
Bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Je mag wel een iets normalere toon aanslaan. Realiseer je goed dat dit slechts jouw mening is.
Beetjequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
BedanktYwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Word btje heet van j :$I was put together wrong, still I was made for you. When our stitches come undone,
we come together like glue.
https://www.youtube.com/watch?v=N-jTN7r_fww
Heb je dat nu nog? na alles wat we meegemaakt hebben? one luvquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:46 schreef Dqod het volgende:
[..]
Beetje
[..]
Yw
Word btje heet van j :$
Altijd dushi :$quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:51 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb je dat nu nog? na alles wat we meegemaakt hebben? one luv
Als ik met jou chat heb ik altijd zin om het tapijt te reinigen
quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd dushi :$
Wil je mijn tapijtje reinigen?
ja is het zo stoffig daar?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:52 schreef Dqod het volgende:
[..]
Altijd dushi :$
Wil je mijn tapijtje reinigen?
Ohmyquote:
Je moest eens weten :$quote:
Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jouquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:26 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waar?jammer dat het geen quote waard is
Echt hoor altijd als jij hier bent krijgen we hier een digitale gangbang zowat :s tijd om weer mijn onderwerkfaptijd op te pakkenquote:
Ik ben hier dan ook om jou te helpen. Zo ben ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Echt hoor altijd als jij hier bent krijgen we hier een digitale gangbang zowat :s tijd om weer mijn onderwerkfaptijd op te pakken
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jou
Dat waardeer ik. Ga je gelijk weer weg? omdat ik daar over begin?quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:57 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ben hier dan ook om jou te helpen. Zo ben ik
Ga dat lekker doen, ik ben ff weer weg![]()
![]()
lelijke poolquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:55 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Tegen BT toch en dat ik knap ben volgens jou
Ik denk dat het wel meevalt, als je 10x je kuitjes en pierenenkels laat zien en je wormenlichaam maar nooit je gezicht, dan is er vast iets mis met je gezicht hahahaquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat BT een echte mooie boy is.
hahaha ja of het heeft te maken met internet bekendheid etc. waar is jouw gezicht bijv.?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik denk dat het wel meevalt, als je 10x je kuitjes en pierenenkels laat zien en je wormenlichaam maar nooit je gezicht, dan is er vast iets mis met je gezicht hahaha
Ben best mooi ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:00 schreef TARDIS. het volgende:
Ik denk dat BT een echte mooie boy is.
Daar stond ik.quote:
Internetbekendheid? jij bent een digitale bn'er?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:09 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahaha ja of het heeft te maken met internet bekendheid etc. waar is jouw gezicht bijv.?
Snap ikquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik heb alleen een schijthekel aan jou eigenlijk.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:10 schreef 2NutZ het volgende:
Internetbekendheid? jij bent een digitale bn'er?
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom maar meettten als je zo'n grote bek hebt over hoe lelijk iemand is terwijl je geen idee hebtkktriest
jy bn lelik haha kkjongquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
Kom maar meettten als je zo'n grote bek hebt over hoe lelijk iemand is terwijl je geen idee hebtkktriest
nahquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:11 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Gaat er niet om.... niet iedereen hoeft hier mijn gezicht te zien.
Mad?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef BlauweTijger het volgende:
BT is knap van wat ik heb begrepen, jij bent een saaie oetlulkneus zonder humor in rl die alleen kan saai lullen over koffie bijv. Dus ga nou maar naar de hoeren en kom deze chat niet lastig vallen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:13 schreef voederbietel het volgende:
[..]
We weten allebei dat 'ie wel een beetje gelijk heeft.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
BT die zich knapper voordoet dan 'ie is en 2NutZ die zich stoerder voordoet dan 'ie is. Man, wat een dag.
Wat een feest voor jou. Je leven is zeker gemaakt nu.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
BT die zich knapper voordoet dan 'ie is en 2NutZ die zich stoerder voordoet dan 'ie is. Man, wat een dag.
Haha homoquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef wickedmen het volgende:
[..]
BT is knap van wat ik heb begrepen, jij bent een saaie oetlulkneus zonder humor in rl die alleen kan saai lullen over koffie bijv. Dus ga nou maar naar de hoeren en kom deze chat niet lastig vallen.
M'n leven was altijd al gemaakt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Wat een feest voor jou. Je leven is zeker gemaakt nu.
Hahahahahaahj wat een komback, hoe kum je erop.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik stop je even hier, want daar gaat het mis.
Nou dat zit zo, eigenlijk is het altijd zo dat als jij zelf iets bedenkt het kant nog wal slaat, en deze keer is daarin niets anders.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:18 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Hahahahahaahj wat een komback, hoe kum je erop.
nochquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:19 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Nou dat zit zo, eigenlijk is het altijd zo dat als jij zelf iets bedenkt het kant nog wal slaat, en deze keer is daarin niets anders.
obvious homo srsquote:
En ik? En ik?quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef voederbietel het volgende:
Stabiel is wel een beetje saai hoor.quote:
Soundcloud doet altijd stoer.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef remi1986 het volgende:
[soundcloud]https://soundcloud.com/fwxx/spitnoise-footworxx-podcast-027[/soundcloud]
nou dan gooi ik er nog ff een sfeermuziekje erin
Hoppa!! Gas met die zooi!!
Die Spitnoise is een tweede Partyraiser, net ff ietsje harderquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:33 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Soundcloud doet altijd stoer.
Angerfist.
Til er niet zo zwaar aan joh, gewoon wat mensen op internet die je uitlachen... boeiendquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:32 schreef BlauweTijger het volgende:
'jij bent lelijk' ''Jij bent knap' ahaha jaa''haha kleine benen'' ghahaah ja.
Dit elke keer zeggen terwijl je er zelf het zwaarst aan tiltquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Til er niet zo zwaar aan joh, gewoon wat mensen op internet die je uitlachen... boeiend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |