Stahpquote:
Hehequote:
Bondagequote:Op vrijdag 26 september 2014 12:08 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Je bent zelf vast te knopen. #Nohommo
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen. Maar hee, als jij er maar gelukkig mee bentquote:
Wat voor gevoel krijg je bij mij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen.
Zo'n raar gevoel in m'n onderbuik. Meestal ga ik dan even schijten en is het snel daarna over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wat voor gevoel krijg je bij mij?
quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:10 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo'n raar gevoel in m'n onderbuik. Meestal ga ik dan even schijten en is het snel daarna over.
Oke, poep maar in je broek danquote:
Al gedaan joh handpopquote:Op vrijdag 26 september 2014 12:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oke, poep maar in je broek dan![]()
Huh?quote:
Niemand volgens mij. En jij?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:12 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wie probeer je hier voor de gek te houden?
Welke succesverhalen? Vertel ik iets daarover op FOK? En waarom vindt jij mijn seksleven of andermans leven altijd zo interresant?quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:09 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Krijg altijd dat gevoel over jouw succesverhalen. Maar hee, als jij er maar gelukkig mee bent.
Waarom doe je dat? wees eerlijk tegen jezelf.quote:
Voederbietel doet mij denken aan dat plaatje van die gast dat op elke FOK! user loopt te haten en op neer kijkt maar er wel constant achter zit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 12:14 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Waarom doe je dat? wees eerlijk tegen jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |