Die gaat binnenkort optreden en de zanger heeft een dvd bij humoquote:
Ik ken alleen een don diablo en zn nieuwe hit vind ik niks.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:16 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, allemaal helemaal niksikken wel het spelletje diablo
Hallo biefstukverkeringquote:
Oh, ik dacht het spelquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:20 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Die gaat binnenkort optreden en de zanger heeft een dvd bij humo
4ebequote:
biefstuk komt toch helemaal niet van een varken..quote:
4ebe en ik hebben biefstukverkeringquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biefstuk komt toch helemaal niet van een varken..
Mijn caafjes zijn uit logerenquote:
Ik heb diablo 1 en diablo opde ps4 helemaal uitgespeeldquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:22 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Oh, ik dacht het spel
Kijktip: zoek op YouTube naar 'Humo liegt'
Ik vind zijn muziek niksquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ken alleen een don diablo en zn nieuwe hit vind ik niks.
4ebe en voer in 1 zin. komt niet vaak voorquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef SgtPorkbeans het volgende:
[..]
4ebe en ik hebben biefstukverkering
Een soort snoepjesverkering, maar dan met biefstuk![]()
Ohquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mijn caafjes zijn uit logeren
Bijna paragon 700 @ D3 RoSquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:24 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik heb diablo 1 en diablo opde ps4 helemaal uitgespeeld![]()
!!
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.quote:
Kan ik hier niet afspelen, maar ik heb al ruim een week geen gewheeeek meer gehoordquote:
Awwquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kan ik hier niet afspelen, maar ik heb al ruim een week geen gewheeeek meer gehoord![]()
Miscchien herkennen ze mij niet eens.
gaan ze net zo als katten doenquote:
die lovers on the sun?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.
Wat een zeiknummer.
moest hierbij aan jou denkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gaan ze net zo als katten doenmij negeren en de kont naar me toe draaien.
Hoe heet ie?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De nieuwe van david guetta (om maar even in dat genre te blijven), ik zet dan altijd binnendsmonds kotsend en bijna de berm inrijdend de radio uit als die nieuwe van hem gedraaid wordt.
Wat een zeiknummer.
Kutbeestenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
gaan ze net zo als katten doenmij negeren en de kont naar me toe draaien.
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
moest hierbij aan jou denken
[ afbeelding ]
Katten?quote:
hitler had een hondquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]waarom? Ik lijk op een hitlerkat?
Ik bedoel maarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Katten?
Ja kutbeesten man.. vooral met de naam Bonnieen als ze calico zijn.
zo zijn ze wel jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:45 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik bedoel maar
Ik denk dat ze me zo gaat aanvallen, als ze dit leest ;s
Bonnie is getraind om ongewenste gasten om te leggenquote:
en er komen al zo weinig mensen in die uithoek waar jij woontquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bonnie is getraind om ongewenste gasten om te leggen
This is exactly whyquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en er komen al zo weinig mensen in die uithoek waar jij woont
Ik snap niks van dat paragonquote:
Met dat gefluit jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat een zeiknummer.
woon je daar trouwens nog?quote:
Waar is daar?quote:
Doorspelen na lvl 70 (op pc iig)quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:53 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik snap niks van dat paragonhoe krijg je die?
ja, weet ik nog hoe dat gat heettequote:
Hahahahhhahahaha :pquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:54 schreef 2NutZ het volgende:
Soms hoop ik dat een kat mij aanvalt zodat ik een excuus heb om te skoppen ;p
Ik zit in Ede. Al dik een jaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, weet ik nog hoe dat gat heette
je vertelde ooit dat je wilde verhuizen
ah oke, en dat bevalt?quote:
Oh ik moet nog evenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:54 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Doorspelen na lvl 70 (op pc iig)
Joah, for the time being. Zou hier niet oud willen worden tho. Biblebeltquote:
biblebelt is altijd klachtwaardigquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef Dqod het volgende:
[..]
Joah, for the time being. Zou hier niet oud willen worden tho. Biblebelt
Ik bedoel maar. Mgoed, fijn plekje om te zitten, werk, voedsel. Zit wel goed voor nuquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:59 schreef gianni61 het volgende:
[..]
biblebelt is altijd klachtwaardig
Ik was daar laatst. één en al depressie, wat een kutdorp zeg.quote:
Ik snap het wel. Als je ziet hoe men hier rijdt en shitquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:02 schreef Matip het volgende:
[..]
Ik was daar laatst. één en al depressie, wat een kutdorp zeg.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |