Dat lukt ze al jaren, verander het naampje en klaar.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nou je weet het, maar toch blijft het lachwekkend dat ze er steeds mee wegkomen.
Zoals de 18 suikerklontjes in pastasaus bedoel je?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:14 schreef STING het volgende:
[..]
En het dan nog niet te hebben over alle producten waar je het niet van verwacht waar suiker in zit
Jep, dat is inderdaad wel een van de beste voorbeeldenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:15 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoals de 18 suikerklontjes in pastasaus bedoel je?
Inderdaad, dat ligt echt aan de definitie van vers of dat zo isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef STING het volgende:
Maar zelfs van (verse) vruchtensappen geloven heel veel mensen dat het gezond is
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:16 schreef STING het volgende:
[..]
Jep, dat is inderdaad wel een van de beste voorbeelden
Maar zelfs van (verse) vruchtensappen geloven heel veel mensen dat het gezond is
Ook al is het vers, het feit dat er geen vezels in zitten zoals wel bij vruchten zelf het geval is, maakt het dat het ongezond is, aangezien de suikers zonder de vezels alsnog heel snel opgenomen worden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Solique het volgende:
[..]
Inderdaad, dat ligt echt aan de definitie van vers of dat zo is
Dat is zo, maar doelde meer op vers als in echt de vrucht in de pers/blender doen en daar een vruchtensap van maken zonder bijgevoegde suiker of iets.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:19 schreef STING het volgende:
[..]
Ook al is het vers, het feit dat er geen vezels in zitten zoals wel bij vruchten zelf het geval is, maakt het dat het ongezond is, aangezien de suikers zonder de vezels alsnog heel snel opgenomen worden.
Dat wist ik al zonder de keuringsdienst.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:22 schreef Yvie_lu het volgende:
En sinds de aflevering van de Keuringsdienst van Waarde gisteren weten we nu ook dat echt overal plastic in zit
Nee, niet omheen, IN! Als voorbeeld, in biologische honing zitten gewoon stukjes plastic die ze bijen gewoon erin verwerken omdat ons milieu te vervuild isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:23 schreef Solique het volgende:
[..]
Dat is zo, maar doelde meer op vers als in echt de vrucht in de pers/blender doen en daar een vruchtensap van maken zonder bijgevoegde suiker of iets.
[..]
Dat wist ik al zonder de keuringsdienst, zijn bij ons aan het scheiden tegenwoordig vanuit de gemeente. Je schrikt echt van de hoeveelheid.
En dan dat uitzicht erbij.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:25 schreef Barbusse het volgende:
Friet en chicken nuggets voor lunch
IN het voedsel zelf?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:24 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Nee, niet omheen, IN! Als voorbeeld, in biologische honing zitten gewoon stukjes plastic die ze bijen gewoon erin verwerken omdat ons milieu te vervuild is
Indeed, ben ook helemaal afgestapt van de cruesli. Wel jammer dat het zo ongezond isquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:26 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan dat uitzicht erbij.
Misschien moet ik ook maar weer gaan verhuizen.
Wat erg, heb medelijden met jequote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Ja, een grote opeenstapeling van Griekse tragedieen, mijn levenquote:
Dat cruesli suiker is is toch wel algemeen bekend?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik schrok toen van die gezonde tussendoortjes en cruesli toen wat ook echt minimaal 25% suiker was.
ja maar ook de gezonde varianten met minimaal zoveel suiker vond ik toch nog best veel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat cruesli suiker is is toch wel algemeen bekend?
Hou je mijn boot een beetje in de gaten?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, ik zit op werk. Dan is mijn uitzicht ongeveer dit:
[ afbeelding ]
Om welke tobbe hebben we het dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:39 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Hou je mijn boot een beetje in de gaten?
quote:
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebbenquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om welke tobbe hebben we het dan?
[..]Whoop whoop
Goed nieuwsquote:
Fantastischquote:Op vrijdag 26 september 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebben
Dinsdag nog even gesprek met de recruiter en de nodige voorbereidingen, maar woensdag is het eindelijk zover.
Kan wel janken van geluk, maar dat bewaar ik nog even
De Royco 2quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Om welke tobbe hebben we het dan?
[..]Whoop whoop
Succes kerel, tis je gegunt!quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Woensdag om 10 uur ga ik ze ervan overtuigen dat ze mij moeten hebben
Dinsdag nog even gesprek met de recruiter en de nodige voorbereidingen, maar woensdag is het eindelijk zover.
Kan wel janken van geluk, maar dat bewaar ik nog even
Eerste hit op google:quote:
quote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 13:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
FantastischGoed bezig Thijs!
Dank jullie wel!quote:
Godver, nu heb ik honger.quote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
Echt?Was na pasta één van de eerste dingen die ik maakte.
Als er een pan lang staat te pruttelen maakt dat mij blij.Gisteren stond de pan goulashsoep voor vanavond al de halve dag te pruttelen. Dat is fijn.
Lekkerquote:Op vrijdag 26 september 2014 14:00 schreef Myraela het volgende:
Echt?Was na pasta één van de eerste dingen die ik maakte.
Als er een pan lang staat te pruttelen maakt dat mij blij.Gisteren stond de pan goulashsoep voor vanavond al de halve dag te pruttelen. Dat is fijn.
quote:
Voedselexpertsquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wat mag van de heren en dames voedselexperts nog wel gegeten worden?
Ik eet gewoon waar ik zin of trek in heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Mja, het spijt mij ook zeer, maar ik eet 's ochtends lekker een bakje cruesli. Of een boterham met pindakaas, lekker puh.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voedselexperts
Omdat ze vroeger niet naar de McDonalds mochten, mag niemand het zeker.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:15 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Voedselexperts
Omdat ze vroeger niet naar de McDonalds mochten, mag niemand het zeker.
Elke gram meer is er een meer om van te houden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik eet gewoon waar ik zin of trek in heb.
Ben toch al te dik dus die paar extra gram.
Pindakaas of hagelslagquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het spijt mij ook zeer, maar ik eet 's ochtends lekker een bakje cruesli. Of een boterham met pindakaas, lekker puh.
En hij mocht ook niet naar Burger King.quote:
Alleen voor mezelf dan, vrouwen zien het als extra reden om weg te lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
Elke gram meer is er een meer om van te houden.
Die weten gewoon niet wat liefde isquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf dan, vrouwen zien het als extra reden om weg te lopen
En lekkerquote:
Ik vind muesli ook lekker. Maar ik lust geen rozijnen en ik heb geen zin iedere keer die ondingen eruit te zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
Cruesli is wel veel lekkerder dan muesli.
Je hebt heel veel muesli zonder rozijnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind muesli ook lekker. Maar ik lust geen rozijnen en ik heb geen zin iedere keer die ondingen eruit te zoeken.
I hear yaquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
Cruesli is wel veel lekkerder dan muesli.
Vleesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Ik heb bij de Appie nog geen naturel gevonden zonderquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt heel veel muesli zonder rozijnen.
Met al die antibiotica en andere medicatiequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Soms gaat alles even goed.
Had al een pers event staan in Amsterdam. Krijg ik een uitnodiging voor nog eentje op dezelfde dag, sluit mooi aan.Hoef ik ze niet te missen, maar ook niet dubbel reiskosten te betalen.
![]()
En mijn moeder gaat nu mee naar de boek lancering een week later in Oisterwijk, in plaats van dat ze meegaat naar Amsterdam en ik daarheen alleen.
Alles klopt gewoon.
"Ach, 1 extra kan er ook nog wel bij."quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even kijken naar "het geheim van een goed huwelijk"
Mijn stiefoom had zich ook opgegeven om met een onbekende te trouwen.Maar hij is het niet geworden.
Jammer, was wel lachen geweest. Hij is toch al meerdere keren getrouwd geweest, dus gaf er toch niet zoveel meer om.
Zo erg?quote:
30 graden en kans op regen momenteel, waardoor het dubbel zo warm aanvoelt. Dus jaquote:
Wie weet werkt t wel perfect!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even kijken naar "het geheim van een goed huwelijk"
Mijn stiefoom had zich ook opgegeven om met een onbekende te trouwen.Maar hij is het niet geworden.
Jammer, was wel lachen geweest. Hij is toch al meerdere keren getrouwd geweest, dus gaf er toch niet zoveel meer om.
Quinoa en speltquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Maar jij hebt niet zulk water om in te zwemmenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ziet er bij ons wel m stuk mooier uit dan
ja, maar de rest is allemaal slecht.quote:
waarom zweeft die boot boven het water?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet zulk water om in te zwemmen![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik snap die hype echt niet. Bulgur is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja het is te klein, je kunt het niet goed kauwen.
Dan nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een superfood!
Tsss faxie! Dat kan niet he!
Idem hierquote:
Het is mooi, ik leef maar één keer, ik eet wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar de rest is allemaal slecht.
Fruit vaak ook nog, want bespoten.
Je mag ook groente trouwens, allerlei soorten, als t maar bio is. Liefst zelf verbouwd.
En quinoa kopen schijnt zielig te zijn voor de locale bevolking aldaar. Of zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik snap die hype echt niet. Bulgur is veel lekkerder.
Ja, was de basis van hun voeding. En nu het zo'n hype in de rest van de wereld is kunnen zij het niet meer betalen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En quinoa kopen schijnt zielig te zijn voor de locale bevolking aldaar. Of zo.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
Oh fantastisch, m'n huidige collega vertrekt ook. Godverdomme, als hierdoor m'n vakantie in het geding komt ga ik echt staken
.
Te weinigquote:
Gaat niet gebeuren, hoorquote:
Sweetquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, hoor. Collega gaat sowieso deze maand uitwerken, zei ze net. Dus dat is mooi
.
Huuuuuuquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |