Elke gram meer is er een meer om van te houden.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:16 schreef Solique het volgende:
[..]
Ik eet gewoon waar ik zin of trek in heb.
Ben toch al te dik dus die paar extra gram.
Pindakaas of hagelslagquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja, het spijt mij ook zeer, maar ik eet 's ochtends lekker een bakje cruesli. Of een boterham met pindakaas, lekker puh.
En hij mocht ook niet naar Burger King.quote:
Alleen voor mezelf dan, vrouwen zien het als extra reden om weg te lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:26 schreef El_Thijs het volgende:
Elke gram meer is er een meer om van te houden.
Die weten gewoon niet wat liefde isquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:28 schreef Solique het volgende:
[..]
Alleen voor mezelf dan, vrouwen zien het als extra reden om weg te lopen
En lekkerquote:
Ik vind muesli ook lekker. Maar ik lust geen rozijnen en ik heb geen zin iedere keer die ondingen eruit te zoeken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
Cruesli is wel veel lekkerder dan muesli.
Je hebt heel veel muesli zonder rozijnen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 15:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik vind muesli ook lekker. Maar ik lust geen rozijnen en ik heb geen zin iedere keer die ondingen eruit te zoeken.
I hear yaquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:24 schreef Myraela het volgende:
Cruesli is wel veel lekkerder dan muesli.
Vleesquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wat mag van de heren en dames voedselexperts nog wel gegeten worden?
Ik heb bij de Appie nog geen naturel gevonden zonderquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je hebt heel veel muesli zonder rozijnen.
Met al die antibiotica en andere medicatiequote:
quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:30 schreef Myraela het volgende:
Soms gaat alles even goed.
Had al een pers event staan in Amsterdam. Krijg ik een uitnodiging voor nog eentje op dezelfde dag, sluit mooi aan.Hoef ik ze niet te missen, maar ook niet dubbel reiskosten te betalen.
![]()
En mijn moeder gaat nu mee naar de boek lancering een week later in Oisterwijk, in plaats van dat ze meegaat naar Amsterdam en ik daarheen alleen.
Alles klopt gewoon.
"Ach, 1 extra kan er ook nog wel bij."quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even kijken naar "het geheim van een goed huwelijk"
Mijn stiefoom had zich ook opgegeven om met een onbekende te trouwen.Maar hij is het niet geworden.
Jammer, was wel lachen geweest. Hij is toch al meerdere keren getrouwd geweest, dus gaf er toch niet zoveel meer om.
Zo erg?quote:
30 graden en kans op regen momenteel, waardoor het dubbel zo warm aanvoelt. Dus jaquote:
Wie weet werkt t wel perfect!quote:Op vrijdag 26 september 2014 16:37 schreef Myraela het volgende:
Nu ga ik even kijken naar "het geheim van een goed huwelijk"
Mijn stiefoom had zich ook opgegeven om met een onbekende te trouwen.Maar hij is het niet geworden.
Jammer, was wel lachen geweest. Hij is toch al meerdere keren getrouwd geweest, dus gaf er toch niet zoveel meer om.
Quinoa en speltquote:Op vrijdag 26 september 2014 15:12 schreef Samzz het volgende:
Wat mag van de heren en dames voedselexperts nog wel gegeten worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |