Maar jij hebt niet zulk water om in te zwemmenquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ziet er bij ons wel m stuk mooier uit dan
ja, maar de rest is allemaal slecht.quote:
waarom zweeft die boot boven het water?quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:22 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Maar jij hebt niet zulk water om in te zwemmen![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik snap die hype echt niet. Bulgur is veel lekkerder.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:27 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ja het is te klein, je kunt het niet goed kauwen.
Dan nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
een superfood!
Tsss faxie! Dat kan niet he!
Idem hierquote:
Het is mooi, ik leef maar één keer, ik eet wat ik lekker vindquote:Op vrijdag 26 september 2014 17:25 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
ja, maar de rest is allemaal slecht.
Fruit vaak ook nog, want bespoten.
Je mag ook groente trouwens, allerlei soorten, als t maar bio is. Liefst zelf verbouwd.
En quinoa kopen schijnt zielig te zijn voor de locale bevolking aldaar. Of zo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, ik snap die hype echt niet. Bulgur is veel lekkerder.
Ja, was de basis van hun voeding. En nu het zo'n hype in de rest van de wereld is kunnen zij het niet meer betalen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 18:03 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
En quinoa kopen schijnt zielig te zijn voor de locale bevolking aldaar. Of zo.
quote:Op vrijdag 26 september 2014 17:55 schreef Samzz het volgende:
Oh fantastisch, m'n huidige collega vertrekt ook. Godverdomme, als hierdoor m'n vakantie in het geding komt ga ik echt staken
.
Te weinigquote:
Gaat niet gebeuren, hoorquote:
Sweetquote:Op vrijdag 26 september 2014 18:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
Gaat niet gebeuren, hoor. Collega gaat sowieso deze maand uitwerken, zei ze net. Dus dat is mooi
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |