SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kun je enigzins dimmen hèquote:Op donderdag 25 september 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Die PS4 controller is snel leeg zeg..uurtje of 7 en dan is hij dood
Niet gek met dat gigantische zoeklicht voorop
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hèshitquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hè![]()
Tim is veranderd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tebleierquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh god, begin jij nu ook al. Laat mij lekker even een paar dagen zeiken joh, ouwe temeier. Daarna ben ik weer blij.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!
Thanks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echte FUT autist gespot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nice, ja hier midgame.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistieken
Weer een vrije trap met Depay erin trouwens.Wat een onzin.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mag-twi-diquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.![]()
Ik denk dat het aan mijn verbinding ligt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ja hier midgame.
Ik had precies hetzelfde met FUT 14 maar als ik dan mijn modem reset heb ik er heel de avond geen last van. En alleen met ultimate team, wanneer ik seizoenen speel heb ik er geen last van. #kutlevenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik join ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
Wie kan mij een snelcursus verdedigen aanbieden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
Wie kan mij een snelcursus verdedigen aanbieden?gewoon niet zo snel happen:P verdedigen gaat mij goed af hoorquote:
kan wel streamen, kan je kijken![]()
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill![]()
![]()
Hier kom ik niet eens tot die stap. Gemiddeld 95 pace á 3 personen komt gewoon volle snelheid op m'n verdediger af.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
gewoon niet zo snel happen:P verdedigen gaat mij goed af hoor![]()
![]()
Kan jij scoren met Depay uit normaal spel (niet vrije trappen dus)? Hij mist bij mij echt zoveel, al ligt het vast ook aan mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ja hier midgame.
Bentiki 2 goals bij zijn debuut. Ei, ei, ei en ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fijn ook bij het kiezen van kits dat EA heeft besloten om bij elke kit die je zelf nog niet hebt unlocked een gigantisch slot ervoor te painten. Handig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, gaat wel aardig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij scoren met Depay uit normaal spel (niet vrije trappen dus)? Hij mist bij mij echt zoveel, al ligt het vast ook aan mij
Bentiki 2 goals bij zijn debuut. Ei, ei, ei en ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Scoort letterlijk nu.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waat, wie had je uiteindelijk nog gekregen naast aguero en ramos?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill![]()
Dat is wel knap tijdens het typenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel aardig.Scoort letterlijk nu.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damnquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill
Voor hoeveel had je gehaald? Dacht dat ik pack luck vandaag, maar jij wel een stuk meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
groetjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BPL spitsen zijn wel aan de prijzige kant. Gelukkig heb ik Zarate er nu staan. Opperbaasje, zelfs als lone-striker.
PSN: DePresident_![]()
Had jij daar met 14 ook al last van?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor 80 euro. Had Aguero, Ramos, 2x Benzema, Schurrle en een heleboel spelers van 10 tot 20k zoals Depay, Piszcek etc.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Voor hoeveel had je gehaald? Dacht dat ik pack luck vandaag, maar jij wel een stuk meer![]()
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan patsquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
kickt er iemand hier de cornervlag als celebration? of doe jullie niet aan digitale vernieling?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?
Binnenkort potje is prima, heb ff iedereen van de club toegevoegd.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan pats
GRAAG VERWIJDEREN![]()
een nazi vlag?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan pats![]()
![]()
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyaltyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wweet je dat zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyalty![]()
rodriguez als valse spits?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyalty![]()
nee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja. Speelt erg fijn. Al paar keer laten invallen. Speelt super daar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
oh chillquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Speelt erg fijn. Al paar keer laten invallen. Speelt super daar.![]()
Ik heb maar tegen 2 mensen uit dit topic gespeeld in het verleden; Trapz en Marcie.
Van Trapz won ik volgens mij ruim toen
Morgen wil ik wel weer eens tegen iemand uit dit topic spelen, wie wil er afgeslacht worden?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Of zal ik eerst maar eens een beter team maken
Whehe net online single match, krijgen we pingels en win ik met 3-2, ware het niet dat hij nog moest aanleggen eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Dat is Freire.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?![]()
geniet ervan!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:02 schreef The_Yakuza het volgende:
GODSALLEMACHTIG IK KAN EINDELIJK SPELEN![]()
Bij mij doet cilissen het tot nu toe het bestequote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb em ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan het zijn dat ik gift packs mis?![]()
Fucking vet! Alleen dat schieten is wel superlastig
Nextgen is echt een verbetering
GRAAG VERWIJDEREN![]()
moet je vrijkopen volgens mij in je catalogusquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe doe je die cornervlag celebration?![]()
Nee schieten is heel erg simpel. Alles finesse. En dan zachtjes net langs de keeper. Is heel OPquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Fucking vet! Alleen dat schieten is wel superlastig
Nextgen is echt een verbeteringDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doetquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je vrijkopen volgens mij in je catalogus
GRAAG VERWIJDEREN![]()
finesse afstandschoten dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee schieten is heel erg simpel. Alles finesse. En dan zachtjes net langs de keeper. Is heel OPGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doetquote:Further showing off the moveable corner flags in FIFA 15 you can also simply sprint towards the corner flag after scoring a goal o perform a Flag celebration.![]()
Geen idee. Doe ik nooit. Ik doe wel dip longshots. Die zijn ook best op met rvpquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ff googlenquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doet![]()
L1 + twee keer vierkantjequote:Op vrijdag 26 september 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doetSmile like you mean it
www.wefut.com![]()
Netjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 03:28 schreef The_Yakuza het volgende:
Jeuj, ondanks kut 1 disconnect toch gelijk titel gepakt![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 03:17 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Ingame heet ie ineens Rienstra![]()
![]()
Moggel![]()
Eerste 4 potjes gewonnen gisteravond
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar moet zeggen dat de controller al best goed chill voelt. Al is dat altijd makkelijker gezegd na 4 gewonnen wedstrijden
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag![]()
komt door je actieve inspanning tijdens het streamen, ga zo doorquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:25 schreef Rijst het volgende:
Mn neck is 3 cm dunner en het bovenste knoopje kan dicht. Suit amd tie shit
Presentation timeeeee!!!
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
Wat hadden wij tegen elkaar gedaanquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
Ik heb maar tegen 2 mensen uit dit topic gespeeld in het verleden; Trapz en Marcie.
Morgen wil ik wel weer eens tegen iemand uit dit topic spelen, wie wil er afgeslacht worden??
![]()
Iemand ervaring met 4-2-2-2? Ik speel het liefst 4-1-2-1-2(2) maar krijg dan mn squad niet werkend.Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
Ja.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:21 schreef byah het volgende:
wie er nog bij op het middenveld?
kroos?
[ afbeelding ]
Hoeveel van deze spelers heb je al?![]()
grootste deel heb ik alquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ja.
Hoeveel van deze spelers heb je al?![]()
![]()
12000 points inderdaadquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:35 schreef DarkSonic2 het volgende:
Zeker een hoop FIFA points gekocht?![]()
had een IF di maria en reus uit packs![]()
Potje spelen voor 10.000 coins?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen wil ik wel weer eens tegen iemand uit dit topic spelen, wie wil er afgeslacht worden?![]()
daaaaamn sonquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:37 schreef byah het volgende:
[..]
12000 points inderdaad![]()
had een IF di maria en reus uit packs![]()
Hebben wij gespeeld? in FIFA 13 ofzo dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:55 schreef dion_v_k het volgende:
Morgen wil ik wel weer eens tegen iemand uit dit topic spelen, wie wil er afgeslacht worden?
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Spelers met hele hoge defensieve stats hebben wel een echt een voordeel dit jaar. Vorig jaar was een goede fysiek eigenlijk al genoeg.
Dit jaar zijn de automatische tackles flink teruggeschroefd..alleen de toppers doen dat eigenlijk nog.![]()
Dit merk je ook in clubs als je een bal af wilt pakken.quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef Confetti het volgende:
Spelers met hele hoge defensieve stats hebben wel een echt een voordeel dit jaar. Vorig jaar was een goede fysiek eigenlijk al genoeg.
Dit jaar zijn de automatische tackles flink teruggeschroefd..alleen de toppers doen dat eigenlijk nog.
Klopt, je merkt echt een groot verschil. Overigens merk je het nu ook heel erg als je een sterke spits/verdediger hebt, die duels die je kunt winnen puur op kracht zijn echt van grote invloedquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef Confetti het volgende:
Dit jaar zijn de automatische tackles flink teruggeschroefd..alleen de toppers doen dat eigenlijk nog.![]()
ja lekker sta ik dan met mijn discard teampjesquote:Op vrijdag 26 september 2014 08:57 schreef Confetti het volgende:
gister wel met xabi Alonso gespeelddie hing hem er even in zeg
![]()
meest opvallende spelers tot nu toe, Xabi Alonso Vidal en Diaby.
heb wel het idee dat je het spel op het middenveld moet winnen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kloptquote:maar lekker met discard spelerts spelen
en coins farmen.
gister wel 1 keer goed op mijn klote gehad 7-2 alles via de paal of rebound er in.
record 5-0-1Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
kroosje pakt geen 9 chem hequote:Op vrijdag 26 september 2014 08:33 schreef byah het volgende:
[..]
grootste deel heb ik al
[ afbeelding ]![]()
![]()
Marcelo.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Straks nog even Pogba erbij en dan is het klaar. 5atb is back.
Lekker park the bus doen, niets aan veranderenquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Straks nog even Pogba erbij en dan is het klaar. 5atb is back.![]()
Aguero, IF Rondon, nog een shitload aan spelers van 8k+quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:21 schreef Jorwol het volgende:
[..]
TrapZie wat had je uiteindelijk nou uit je packs? Aguero en IF Rondon?
Even een investering gedaan:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aguero, IF Rondon, nog een shitload aan spelers van 8k+
Even een investering gedaan:
[ afbeelding ]
•how much do you've got baby. 500K?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:22 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Aguero, IF Rondon, nog een shitload aan spelers van 8k+
Even een investering gedaan:Not bad, had je points gekocht?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Rond de 400k denk ik zoquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:24 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
how much do you've got baby. 500K?Jup had er even 40 tegen aangegooid maar misschien ga ik die coins wel verkopen om profit te krijgen.quote:
16.5K per 100K op t momentzou even wachten tot hoogtepunt morgen middag
krijg je er miss meer voor.
Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hoe zit dat nou eigenlijk met de Webapp.
Had vorig jaar natuurlijk Fifa 14 voor de PS3 als ik nu Fifa 15 voor de PS4 heb worden alle dingen die ik nu op de webapp doe dan overgezet naar de 4 ?![]()
Dan verkoop ik ze gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:26 schreef FCsuarez het volgende:
16.5K per 100K op t momentzou even wachten tot hoogtepunt morgen middag
krijg je er miss meer voor.
Ik had die code voor die 15 packs ook gewoon voor 6 euro kunnen verkopen.
Is er een formatie waar de LB/RB aan een ST linked?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
waarom heb jij een code voor 15 packs. heb je ultimate team editie gekocht ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had die code voor die 15 packs ook gewoon voor 6 euro kunnen verkopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee die kreeg ik bij een pre-order. Netjes op de mail gehad van bol.comquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:29 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
waarom heb jij een code voor 15 packs. heb je ultimate team editie gekocht ?
Wat een kut team. Candreva CMquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:19 schreef Confetti het volgende:
[ afbeelding ]
Straks nog even Pogba erbij en dan is het klaar. 5atb is back.![]()
![]()
ahhh pre-order, ja daar had ik niets aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:30 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee die kreeg ik bij een pre-order. Netjes op de mail gehad van bol.com![]()
verwacht dat de high rated spelers maandag ofzo pas echt gaan stijgen. nu nog veel mensen packs aan t kopen.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Weet ik niet meer, ging gelijk op volgens mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 07:30 schreef WeCanDoIt het volgende:
[..]
Wat hadden wij tegen elkaar gedaan?
Nee begin van 14quote:Op vrijdag 26 september 2014 08:54 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Hebben wij gespeeld? in FIFA 13 ofzo dan?
Potje voor 10.000 dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:33 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Weet ik niet meer, ging gelijk op volgens mij![]()
Weinig indruk gemaakt zie ik alweer.quote:
Oei, klap onder de gordel van Trapzquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weinig indruk gemaakt zie ik alweer.![]()
Heb ook 20 eurootjes in de strijd geworpen voor het goede doel. De oogst was redelijk door het laatste pack, daar zat van Persie in. Verder nog een Cavani. Kan beter, kan slechter.![]()
![]()
Ameno Omenare imperavi ameno Dimere dimere mantiro Mantiremo
AmenoRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
krijg je maar 1 per week toch?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:28 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Ik had die code voor die 15 packs ook gewoon voor 6 euro kunnen verkopen.![]()
20 eu is 12 packs ofzo toch. dan is een 86 en 88 rated speler nog een hele goed opbrengst denk ik zomaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:36 schreef Toefjes het volgende:
Heb ook 20 eurootjes in de strijd geworpen voor het goede doel. De oogst was redelijk door het laatste pack, daar zat van Persie in. Verder nog een Cavani. Kan beter, kan slechter.
#FreeTrapz![]()
Klopt je krijgt er 0,143 per dag.quote:Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
zieke berekeningquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:39 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Klopt je krijgt er 0,143 per dag.
gewoon uit je hoofd neem ik aan![]()
kan ie toch nog iets met dat waterhoofd van mquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:39 schreef Herqules het volgende:
[..]
zieke berekening
gewoon uit je hoofd neem ik aan
#FreeTrapz![]()
Hele goed opbrengst en iek daar hiel blaai meequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20 eu is 12 packs ofzo toch. dan is een 86 en 88 rated speler nog een hele goed opbrengst denk ik zomaar![]()
![]()
so tell me. how much icardi's have you bought ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hele goed opbrengst en iek daar hiel blaai meePak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ja als je gewend bent om te verliezen wel.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:34 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Weinig indruk gemaakt zie ik alweer.
Alleen 1 Maher erbij. Dus 1 Menez, 4 Icardi en 1 Maher. En 145Kquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:42 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
so tell me. how much icardi's have you bought ?Ik wacht op het weekend met de nieuwe batch inslaan. Dus in theorie heb ik er iets van 20 al.
![]()
Van trapzie kan ik dat hebben.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:35 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oei, klap onder de gordel van TrapzFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Mwah dat valt ook wel mee ik heb een beter record dan de meeste hier heb ik al gezien.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:43 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Ja als je gewend bent om te verliezen wel.
Lang leve India, 40 euro voor 12000 FP.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:37 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
20 eu is 12 packs ofzo toch. dan is een 86 en 88 rated speler nog een hele goed opbrengst denk ik zomaar![]()
![]()
Jaquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:39 schreef Herqules het volgende:
[..]
zieke berekening
gewoon uit je hoofd neem ik aanMaar het zijn trouwens maar die 5k packs die je krijgt.
Bakkes Sjon.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
kan ie toch nog iets met dat waterhoofd van mRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
speel je wel op inferieure kut consolequote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lang leve India, 40 euro voor 12000 FP.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nu nog niet want dan gooi ik (misschien) zowat mijn hele kapitaal wegquote:
Ik speel met het shirt van Indiaquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Lang leve India, 40 euro voor 12000 FP.![]()
![]()
ik wil ook packs kopen, maar ik weet toch al dat ik daarna dikke spijt heb.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hele goed opbrengst en iek daar hiel blaai meeHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik ook van jou trapzquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
JaMaar het zijn trouwens maar die 5k packs die je krijgt.
[..]
Bakkes Sjon.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Oké, voor jou gratis dan. Spelen tegen ajacieden brengt toch altijd wel wat extra'squote:Op vrijdag 26 september 2014 09:45 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Nu nog niet want dan gooi ik (misschien) zowat mijn hele kapitaal weg![]()
![]()
maar even wat anders he.
het blik is nu nog niet open getrokken. dus we kunnen het even over belangrijke zaken hebben. nieuw spel nieuwe speelstijl, er moten nu mensen goedkoop zijn die straks omhoog gaanwie is dan nog de vraag
#FreeTrapz![]()
Met die IF methode is de eerste week het belangrijkste, dus vandaar. Ik denk dat ik de rest van het jaar de verleiding wel kan weerstaan. Dus in totaal ¤ 70, inclusief spel. Dat kan slechter.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:46 schreef DuTank het volgende:
[..]
ik wil ook packs kopen, maar ik weet toch al dat ik daarna dikke spijt heb.![]()
Basacikoglu.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef FCsuarez het volgende:
maar even wat anders he.
het blik is nu nog niet open getrokken. dus we kunnen het even over belangrijke zaken hebben. nieuw spel nieuwe speelstijl, er moten nu mensen goedkoop zijn die straks omhoog gaanwie is dan nog de vraag
Die speelt als een baas.
Tenminste online kunnen gamen zonder issues, daar heb ik best een aantal pixels voor over.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:45 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
speel je wel op inferieure kut console![]()
![]()
Ik heb een negatief record maar van de 7 verliespartijen had ik 5 x een disconnectquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:44 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Mwah dat valt ook wel mee ik heb een beter record dan de meeste hier heb ik al gezien.
En liep ik dus ook iets van 10k aan coins mis.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
gister geweldig online kunnen gamen zonder issues, weet niet waar jij het over hebt. nooit maar dan ook echt nooit last gehad met PSquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:49 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Tenminste online kunnen gamen zonder issues, daar heb ik best een aantal pixels voor over.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Hell yeah! Gratis mogen spelen tegen Kiddquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:47 schreef Kiid het volgende:
[..]
Oké, voor jou gratis dan. Spelen tegen ajacieden brengt toch altijd wel wat extra's![]()
Voeg me maar toe dion_v_k
Kiid dus
Ik ben de rotste nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:52 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Hell yeah! Gratis mogen spelen tegen Kidd![]()
Voeg me maar toe dion_v_k![]()
volgens mij wel een FIFA waar je eindelijk eens in het voordeel bent met goede allround spelers en niet de hard rennende .... voorin.
ook heb ik het idee dat ik als een malle moet leren skillen
#FreeTrapz![]()
Ga je dan ook na iedere wedstrijd douchen, of niet?quote:![]()
Jup. Skills zijn OPquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:55 schreef FCsuarez het volgende:
volgens mij wel een FIFA waar je eindelijk eens in het voordeel bent met goede allround spelers en niet de hard rennende .... voorin.
ook heb ik het idee dat ik als een malle moet leren skillen
Heb je geluk denk ik. Aantal keer dat ik downtime had, EA problematiek, DDOS, onderhoud of random afsluitende games met een mooie error was bij mij niet te tellen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:51 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
gister geweldig online kunnen gamen zonder issues, weet niet waar jij het over hebt. nooit maar dan ook echt nooit last gehad met PS
Of ik had gewoon pech, dat kan natuurlijk ook.![]()
![]()
Hoezo? Dit is gewoon een "skill" squad...quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Kiid het volgende:
[..]
Ga je dan ook na iedere wedstrijd douchen, of niet?Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
ik kan net aan die aanname met L1, vierkantje en kruisjequote:en die schiet ie dan ook 30% van de tijd nog weg. gaat een lange weg worden.
#FreeTrapz![]()
Bohhh! Potje spelen? gr grquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:57 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
ik kan net aan die aanname met L1, vierkantje en kruisjeen die schiet ie dan ook 30% van de tijd nog weg. gaat een lange weg worden.
misschien hangt t van de game frequentie afquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:56 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Heb je geluk denk ik. Aantal keer dat ik downtime had, EA problematiek, DDOS, onderhoud of random afsluitende games met een mooie error was bij mij niet te tellen.
Of ik had gewoon pech, dat kan natuurlijk ook.![]()
ik ben niet non-stop online. zo her en der een potje.
#FreeTrapz![]()
niet achter de console op het moment maar kunnen we best een keer doenquote:
#FreeTrapz![]()
Busted.quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
misschien hangt t van de game frequentie afik ben niet non-stop online. zo her en der een potje.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
niet achter de console op het moment maar kunnen we best een keer doen
Moet je wel tegen mijn "skill" squadRock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Heeft een G hier wel eens met een 7 chem speler gespeeld? Ik wil per se een aantal spelers erin, maar die zijn voor alsnog onmogelijk te combineren zonder te moeten compenseren en dan zou Ggggggggames Rodriguez op 7 chem komen![]()
![]()
jij bedoel die "skill" squad met eminike en ibarbo voorin ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:59 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Moet je wel tegen mijn "skill" squad
of is dat je "zweet neger" squad.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Nee dat is mijn "skill"-squad omdat Ibarbo 4* heeft en Cuadrado 5*quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef FCsuarez het volgende:
bedoel die "skill" squad met eminike en ibarbo voorin ?
of is dat je "zweet neger" squad.Rock you in your face and stab your brain with your nosebone![]()
Sure. Ooit eens zo'n mooie uitleg gelezen dat zolang je spelers niet onder de 6 chem komen en je teamchem boven de 70 (oid) blijft, het geen effect heeft op je spelers. Alleen die boost mis je dan, maar de basis card-stats blijven dan gelijk.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
Heeft een G hier wel eens met een 7 chem speler gespeeld? Ik wil per se een aantal spelers erin, maar die zijn voor alsnog onmogelijk te combineren zonder te moeten compenseren en dan zou Ggggggggames Rodriguez op 7 chem komen
Ook gewoon uitgeprobeerd in 14 met een full team waarbij iedereen 6 chem had (sommigen 7 na 10 potjes) en dat speelde uitstekend.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat is mijn "skill"-squad omdat Ibarbo 4* heeft en Cuadrado 5*![]()
![]()
![]()
seems legit.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:01 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Nee dat is mijn "skill"-squad omdat Ibarbo 4* heeft en Cuadrado 5*
investeringen en wat discard bij elkaar. hmm weet t nog niet.
[ Bericht 14% gewijzigd door FCsuarez op 26-09-2014 10:10:25 ]Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Buffon lijkt me echt slecht dit jaar.. Lage reflexes en handlingquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:02 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
seems legit.
[ afbeelding ]
investeringen en wat discard bij elkaar. hmm weet t nog niet.![]()
had gister de sanctis op goal. die heb ik dingen zien doenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:12 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Buffon lijkt me echt slecht dit jaar.. Lage reflexes en handling
#FreeTrapz![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 09:36 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Ameno Omenare imperavi ameno Dimere dimere mantiro Mantiremo
Ameno![]()
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.![]()
Marchetti hoef je ook niet te kopen. Heb nu Handanovic gekocht. Straks eens even kijken of hij het wel fatsoenlijk doet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:12 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
had gister de sanctis op goal. die heb ik dingen zien doen
Weten jullie hoe je moet schieten buiten de 16 ? Ballen die in 14 er lekker invlogen zijn nu een gevaar voor mensen die op de dertiende rij zitten.![]()
Kun je in 15 co-op seasons doen met iemand naast je op de bank als speler 2?Op donderdag 9 mei 2013 16:42 schreef tong80 het volgende:
Je bent de grootste kut-user van FOK! realiseer je je dat ?![]()
8 chem kan hij op komen en dan mis je maar 2 chevrons. Stelt niets voor, gewoon doen.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:00 schreef Kiid het volgende:
Heeft een G hier wel eens met een 7 chem speler gespeeld? Ik wil per se een aantal spelers erin, maar die zijn voor alsnog onmogelijk te combineren zonder te moeten compenseren en dan zou Ggggggggames Rodriguez op 7 chem komen![]()
Al Ruwahli en Barry Richardson zitten weer in mn clubquote:Op vrijdag 26 september 2014 09:50 schreef DarkSonic2 het volgende:
HUUUU dit had ik niet verwacht.
[ afbeelding ]
Best veel waard ook nog.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
precies hetzelfde hierquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
Marchetti hoef je ook niet te kopen. Heb nu Handanovic gekocht. Straks eens even kijken of hij het wel fatsoenlijk doet.nope, ik probeer wel vaker uit te spelen. dan is de kans kleiner dan ik de afstandsschoten op mijn eigen supporters schiet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Weten jullie hoe je moet schieten buiten de 16 ? Ballen die in 14 er lekker invlogen zijn nu een gevaar voor mensen die op de dertiende rij zitten.'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Wie is Richardson? En je hebt de 2 40-rated spelers dus nog niet.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:16 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Al Ruwahli en Barry Richardson zitten weer in mn club![]()
stick door blijven drukken. gister verschillende afstand schoten gescoord. 2x Xabi 1x vidal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:14 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Marchetti hoef je ook niet te kopen. Heb nu Handanovic gekocht. Straks eens even kijken of hij het wel fatsoenlijk doet.
Weten jullie hoe je moet schieten buiten de 16 ? Ballen die in 14 er lekker invlogen zijn nu een gevaar voor mensen die op de dertiende rij zitten.
heb meer last als ik alleen voor de keeper sta. schiet m soms dat stadion uit man
#FreeTrapz![]()
Die 2 zijn gewoon 3k elkquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Wie is Richardson? En je hebt de 2 40-rated spelers dus nog niet.
GRAAG VERWIJDEREN![]()
was het nou wel of niet handig de uitbreiding van de TP te kopen, zag wel iets voorbij komen maar t probleem was me niet helemaal duidelijk.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Je hebt wel max. 100 items maar je kan er maar 30 tegelijk opzettenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:26 schreef FCsuarez het volgende:
was het nou wel of niet handig de uitbreiding van de TP te kopen, zag wel iets voorbij komen maar t probleem was me niet helemaal duidelijk.![]()
![]()
oke schiet je dus niets mee opquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Je hebt wel max. 100 items maar je kan er maar 30 tegelijk opzetten
heb nog belachelijk veel van die punten zag ik gistereerst maar een 1000c bonus aangeschaft
#FreeTrapz![]()
Ik heb 122.000 van die puntenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke schiet je dus niets mee op
heb nog belachelijk veel van die punten zag ik gistereerst maar een 1000c bonus aangeschaft
Iemand die weet hoe Lacazette speelt?Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Compleet onlogisch inderdaad. Misschien dat te veel mensen te veel items relist all deden, dat de servers het daar lastig mee hadden o.i.d. Dan is het nu hooguit handig om de IF kaarten op te parkeren.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:28 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
oke schiet je dus niets mee op
![]()
Zou moeten werkenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:44 schreef Janeiros het volgende:
Is het mogelijk om een vriend te laten in loggen op mijn PS4 voor z'n FUT team?![]()
zijn account aanmaken lijkt mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:44 schreef Janeiros het volgende:
Is het mogelijk om een vriend te laten in loggen op mijn PS4 voor z'n FUT team?
#FreeTrapz![]()
Zal zo wel ff proberen omdat normaal altijd dat ding zo moeilijk deed op de PS3
Alleen zijn PSN ff inloggen?![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HUUUFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Want je kan zijn stats niet opzoeken?quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:34 schreef dion_v_k het volgende:
Iemand die weet hoe Lacazette speelt?![]()
BINquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
BIN
PS neem ik aan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
BIN
netjes hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.toch weer 4K
#FreeTrapz![]()
Jawel maar ik ben nog niet goed wakker en stats zeggen ook niet alles, ze kunnen namelijk altijd mee of tegenvallenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:49 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Want je kan zijn stats niet opzoeken?
Mijn PSN zegt als ik een vriend wil laten inloggen: kan niet aanmelden met een andere aanmeldings id.
Iemand weet hoe je dit kan omzeilen?![]()
Je moet een andere user kiezen, niet in je eigen account proberen in te loggenquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:54 schreef Janeiros het volgende:
Mijn PSN zegt als ik een vriend wil laten inloggen: kan niet aanmelden met een andere aanmeldings id.
Iemand weet hoe je dit kan omzeilen?![]()
![]()
you can do it kid, it ain't rocket sience.quote:Op vrijdag 26 september 2014 10:56 schreef Janeiros het volgende:
Nieuwe gebruiker bij maken dus. Zal eens ff zien, thanks
gebruikertje aanmaken en inloggen met origin ID
ik heb ook heel veel "vrienden" op mijn PS
#FreeTrapz![]()
Maatsje hier op de bank wil even op zijn FUT account op mijn PS4, vandaarquote:Op vrijdag 26 september 2014 10:58 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
you can do it kid, it ain't rocket sience.
gebruikertje aanmaken en inloggen met origin ID
ik heb ook heel veel "vrienden" op mijn PSEn had geen fucking flauw idee hoe dat te fixen was
![]()
waar is POTS eigenlijk. ochtendje vrij ?Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Iemand al in de sneeuw gespeeld? Dat is echt intens kut dit jaar
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
ff een stadion in de woestijn kopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:08 schreef Reemi het volgende:
Iemand al in de sneeuw gespeeld? Dat is echt intens kut dit jaar
regen was ook niet alles trouwens.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Ze proberen het AB's moeilijk te maken met een hele lage RPM maar het begint nu ook handmatig gebruik te vermoeilijken. Ik word er constant uitgegooid.![]()
uitgegooid? of een captcha ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef Confetti het volgende:
Ze proberen het AB's moeilijk te maken met een hele lage RPM maar het begint nu ook handmatig gebruik te vermoeilijken. Ik word er constant uitgegooid.Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Mijn "handeltje" loopt prima heur, vannacht ook weer iedereen de deur uiti'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Captcha bedoel ik ja. Moet je toch weer refreshen en de rekenmachine erbij pakken iedere keer.quote:![]()
Mirallas speelt echt kut dit jaar, zou zelf voor Sanchez gaan als je het geld hebtquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef WezepAFCA het volgende:
Zo nieuwe team is af, maar eens een paar potjes gaan spelen![]()
[ afbeelding ]![]()
heb m ook al een paar keer gehad. meestal in de consumables sectiequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef Confetti het volgende:
[..]
Captcha bedoel ik ja. Moet je toch weer refreshen en de rekenmachine erbij pakken iedere keer.spelers eigenlijk nooit
#FreeTrapz![]()
Vond Mirallas echt een beest vorig jaar. Zal eens een paar potjes doen als die echt slecht is dan koop ik Sanchez of Willian.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:11 schreef Henrys het volgende:
[..]
Mirallas speelt echt kut dit jaar, zou zelf voor Sanchez gaan als je het geld hebt![]()
squad fitness is nog verrassend goedkoop moet ik zeggenPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Tyfes Bart Smit:Gisteren mailden ze nog dat die verstuurd wasquote:Geachte heer/mevrouw ,
Wij hebben uw bestelling mogen ontvangen.
Tot onze spijt moeten wij u informeren dat het onderstaande artikel niet meer op voorraad is en niet wordt geleverd:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Healing kaarten zijn wel erg duur.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
squad fitness is nog verrassend goedkoop moet ik zeggen![]()
allemaal hommo'squote:Op vrijdag 26 september 2014 11:07 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Teveel undercutters op de markt.![]()
![]()
heb ook in 3 wedstrijden al 1 blessurequote:Op vrijdag 26 september 2014 11:18 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Healing kaarten zijn wel erg duur.
#FreeTrapz![]()
Wel een goede kaart om in te investeren denk ik. Zodra mensen er achter komen dat je na 3 wedstrijden op 80 fitness zit gaan die wel lopenquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:17 schreef FCsuarez het volgende:
squad fitness is nog verrassend goedkoop moet ik zeggen![]()
![]()
Hoe speelt Mangala?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:10 schreef WezepAFCA het volgende:
Zo nieuwe team is af, maar eens een paar potjes gaan spelen![]()
[ afbeelding ]![]()
DS2 zit je nu gewoon tegen me te liegen -O_ healing all 250c BIN
#FreeTrapz![]()
900 voor een gold heals all en nog meer voor bronze en silver (op Xbox)quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:23 schreef FCsuarez het volgende:
DS2 zit je nu gewoon tegen me te liegen -O_ healing all 250c BIN![]()
heb het idee dat er op PS gewoon bizar veel packs geopend worden nu. SF is ook maar 900c BINquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
900 voor een gold heals all en nog meer voor bronze en silver (op Xbox)Pak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz![]()
Die zijn ook heel goedkoop op dit moment.. bronze squad fitnesses 750-800 coins.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:26 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb het idee dat er op PS gewoon bizar veel packs geopend worden nu. SF is ook maar 900c BIN![]()
5-5ik ben zo slecht in verdedigen dat de Zarate van de tegenstander gewoon drie keer door mijn verdediging heen loopt en scoort, vanaf de aftrap
Divisie 8
![]()
![]()
heb al 2 keer gescoord door de benen van de keeperquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Ajacied7 het volgende:
5-5ik ben zo slecht in verdedigen dat de Zarate van de tegenstander gewoon drie keer door mijn verdediging heen loopt en scoort, vanaf de aftrap
Divisie 8
had echt de reactie aan de andere kant willen horen
#FreeTrapz![]()
Lukt mij ook regelmatig, meteen vanaf de aftrap een volle sprint zetten naar de goal.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:30 schreef Ajacied7 het volgende:
Divisie 8
Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Als je teveel druk zet en je de spelers te veel laat lopen krijgen ze beenblessures. Aangezien bijna alle spelers dat doen dan ja dan worden ze duurquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:21 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb ook in 3 wedstrijden al 1 blessure![]()
Ik zit hier echt te schreeuwen door de goals die ik tegen krijgquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:31 schreef FCsuarez het volgende:
[..]
heb al 2 keer gescoord door de benen van de keeperhad echt de reactie aan de andere kant willen horen
![]()
Je hebt nu ook echt een voordeel als je rond de 70e minuut fitte spelers inbrengt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:32 schreef Henrys het volgende:
[..]
Als je teveel druk zet en je de spelers te veel laat lopen krijgen ze beenblessures. Aangezien bijna alle spelers dat doen dan ja dan worden ze duurOp dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Waarom nu al verkopen?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:24 schreef Kiid het volgende:
Costa verkocht voor 310k![]()
Nja, hij was toch niet zo goed. Dan maar de winst pakken![]()
![]()
Ja en dat kan gewoon een speler van een hele andere competitie/nationaliteit zijn en die krijgt ook gewoon 9,2 chem zolang je 100 team chemistry hebtquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:34 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Je hebt nu ook echt een voordeel als je rond de 70e minuut fitte spelers inbrengt.![]()
Erger dan Heinz Muller in FUT 13 kan het niet worden met de keepers.
http://www.easports.com/media/play/video/138604689![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:36 schreef DutchSL het volgende:
Erger dan Heinz Muller in FUT 13 kan het niet worden met de keepers.
http://www.easports.com/media/play/video/138604689![]()
![]()
![]()
Teringquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef Kiid het volgende:
Hoeveel zijn Fifa 15 coins waard? Ik heb nu 800k100k kost op mmoga in ieder geval bijna 30 eu
![]()
Hoe danquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef Kiid het volgende:
Hoeveel zijn Fifa 15 coins waard? Ik heb nu 800k
i'm black, i'm white, i'm a facking zebra![]()
Ja, alleen verkopen krijg je een stuk minderquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:44 schreef Jorwol het volgende:
[..]
Tering100k kost op mmoga in ieder geval bijna 30 eu
![]()
![]()
Tik m aanquote:Op vrijdag 26 september 2014 11:40 schreef Kiid het volgende:
Hoeveel zijn Fifa 15 coins waard? Ik heb nu 800k![]()
![]()
PS toch ?quote:Op vrijdag 26 september 2014 11:45 schreef Kiid het volgende:
[..]
Combinatie van wat geluk in packs (Falcao/Schwein), Fifa 14 coins en winst op Fifa 15 spelers
zo'n 16/17 euroPak de hooivorken en fakkels. Hunt him down like a dog
#FreeTrapz
Forum Opties Forumhop: Hop naar: