SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kun je enigzins dimmen hèquote:Op donderdag 25 september 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Die PS4 controller is snel leeg zeg..uurtje of 7 en dan is hij dood
Niet gek met dat gigantische zoeklicht voorop
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hèshitquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hè![]()
Tim is veranderd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tebleierquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh god, begin jij nu ook al. Laat mij lekker even een paar dagen zeiken joh, ouwe temeier. Daarna ben ik weer blij.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!
Thanks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echte FUT autist gespot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nice, ja hier midgame.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistieken
Weer een vrije trap met Depay erin trouwens.Wat een onzin.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mag-twi-diquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.![]()
Ik denk dat het aan mijn verbinding ligt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ja hier midgame.
Weer een vrije trap met Depay erin trouwens.Wat een onzin.
Ik had precies hetzelfde met FUT 14 maar als ik dan mijn modem reset heb ik er heel de avond geen last van. En alleen met ultimate team, wanneer ik seizoenen speel heb ik er geen last van. #kutlevenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik join ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
Wie kan mij een snelcursus verdedigen aanbieden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |