SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: de gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De 10 geboden van dit topic:
1. Gij zult niet maveren; (zie 10)
2. Gij zult het pacehoerisme prediken;
3. Gij zult het Trapzionisme verspreiden;
4. Gij zult Rijst discrimineren;
5. Gij zult niet het blik met mongolen openen;
6. Gij zult Tobi liefdesbrieven sturen;
7. Gij zult uw medemens met een Xbox One uitlachen en vernederen;
8. Gij zult zeker niet geband worden voordat 2Happy4U je waarschuwt;
9. Gij zult WEFUT.com gebruiken voor squadbuilden;
10. Gij zult niet babbelen met mods.Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
Kun je enigzins dimmen hèquote:Op donderdag 25 september 2014 23:52 schreef Tim86 het volgende:
Die PS4 controller is snel leeg zeg..uurtje of 7 en dan is hij dood
Niet gek met dat gigantische zoeklicht voorop
Smile like you mean it
www.wefut.com![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hèshitquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je moet ze wel op de bank zetten hè![]()
Tim is veranderd
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
tebleierquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
oh god, begin jij nu ook al. Laat mij lekker even een paar dagen zeiken joh, ouwe temeier. Daarna ben ik weer blij.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Verzin je eigen teams maar Lindgren. Het team is gebouwd om Nani, Braithwaite (OP) en Lacazette (persoonlijke favoriet) Verder wat opvulling waaronder Carvalho die jij wel goed vond en mr. plastic chirurgy van Fener
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!
Thanks.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Echte FUT autist gespot.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:12 schreef Ajacied7 het volgende:
Feest, weer 3 blessures en 5 aflopende contracten!![]()
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:14 schreef Lindgren. het volgende:
Record is trouwens 6-1-9. Waarvan 6 disconnects. Luf dis keem alreddie.
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Nice, ja hier midgame.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistieken
Weer een vrije trap met Depay erin trouwens.Wat een onzin.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Mag-twi-diquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:21 schreef dion_v_k het volgende:
Matuidi is echt een baas, zet iedereen zo makkelijk van de bal
Ook Djibril Cisse speelt lekker, goede versnelling en sterk in de lucht.. alleen zijn geplaatste schoten zijn niet zo best
Origi speelt ook opvallend goed.
Doei lief dagboek.![]()
Ik denk dat het aan mijn verbinding ligt.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ja hier midgame.
Ik had precies hetzelfde met FUT 14 maar als ik dan mijn modem reset heb ik er heel de avond geen last van. En alleen met ultimate team, wanneer ik seizoenen speel heb ik er geen last van. #kutlevenFabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Dit heb ik dus ook.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:22 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Bij mij disconnect ie elke keer na de wedstrijd bij het laden van de statistiekenHerb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.![]()
ik join ookquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
Wie kan mij een snelcursus verdedigen aanbieden?'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'![]()
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:28 schreef Reemi het volgende:
Wie kan mij een snelcursus verdedigen aanbieden?gewoon niet zo snel happen:P verdedigen gaat mij goed af hoorquote:
kan wel streamen, kan je kijken![]()
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill![]()
![]()
Hier kom ik niet eens tot die stap. Gemiddeld 95 pace á 3 personen komt gewoon volle snelheid op m'n verdediger af.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:31 schreef Roypsv het volgende:
[..]
[..]
gewoon niet zo snel happen:P verdedigen gaat mij goed af hoor![]()
![]()
Kan jij scoren met Depay uit normaal spel (niet vrije trappen dus)? Hij mist bij mij echt zoveel, al ligt het vast ook aan mijquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:23 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice, ja hier midgame.
Bentiki 2 goals bij zijn debuut. Ei, ei, ei en ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''![]()
Fijn ook bij het kiezen van kits dat EA heeft besloten om bij elke kit die je zelf nog niet hebt unlocked een gigantisch slot ervoor te painten. Handig.hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
Ja, gaat wel aardig.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Kan jij scoren met Depay uit normaal spel (niet vrije trappen dus)? Hij mist bij mij echt zoveel, al ligt het vast ook aan mij
Bentiki 2 goals bij zijn debuut. Ei, ei, ei en ik ben zo blij![]()
![]()
![]()
![]()
Scoort letterlijk nu.
hallo dus dit noemen ze nou twitter![]()
waat, wie had je uiteindelijk nog gekregen naast aguero en ramos?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill![]()
Dat is wel knap tijdens het typenquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, gaat wel aardig.Scoort letterlijk nu.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
Damnquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:32 schreef WezepAFCA het volgende:
Prima packs gekregen, morgen maar verder met verkopen. Als ik alles incl. consumables zou verkopen kom ik dicht bij de mill
Voor hoeveel had je gehaald? Dacht dat ik pack luck vandaag, maar jij wel een stuk meer
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
![]()
![]()
![]()
groetjesAlex Pastoor:
Martin Verkerk:
BPL spitsen zijn wel aan de prijzige kant. Gelukkig heb ik Zarate er nu staan. Opperbaasje, zelfs als lone-striker.
PSN: DePresident_![]()
Had jij daar met 14 ook al last van?quote:Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Voor 80 euro. Had Aguero, Ramos, 2x Benzema, Schurrle en een heleboel spelers van 10 tot 20k zoals Depay, Piszcek etc.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Damn
Voor hoeveel had je gehaald? Dacht dat ik pack luck vandaag, maar jij wel een stuk meer![]()
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan patsquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:44 schreef IsaacCuenca het volgende:
kickt er iemand hier de cornervlag als celebration? of doe jullie niet aan digitale vernieling?![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?
Binnenkort potje is prima, heb ff iedereen van de club toegevoegd.![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan pats
GRAAG VERWIJDEREN![]()
een nazi vlag?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:45 schreef Roypsv het volgende:
[..]
heb een vlag in de woonkamer waar ik tegenaan pats![]()
![]()
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyaltyDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
wweet je dat zeker?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyalty![]()
rodriguez als valse spits?quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:49 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]
Dit maar maken denk ik. jese 8 chem door manager en loyalty![]()
nee.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ja. Speelt erg fijn. Al paar keer laten invallen. Speelt super daar.quote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
oh chillquote:Op vrijdag 26 september 2014 00:51 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ja. Speelt erg fijn. Al paar keer laten invallen. Speelt super daar.![]()
Ik heb maar tegen 2 mensen uit dit topic gespeeld in het verleden; Trapz en Marcie.
Van Trapz won ik volgens mij ruim toen
Morgen wil ik wel weer eens tegen iemand uit dit topic spelen, wie wil er afgeslacht worden?
Fabio Capello: "Het enige dat ik van Feyenoord weet is dat ze uit het land van Ajax komen''.![]()
Of zal ik eerst maar eens een beter team maken
Whehe net online single match, krijgen we pingels en win ik met 3-2, ware het niet dat hij nog moest aanleggen eigenlijk.![]()
![]()
![]()
Dat is Freire.quote:Op vrijdag 26 september 2014 00:30 schreef Lindgren. het volgende:
Ik word net toegevoegd door ene Thomas. Weet dat het iemand van hier is, maar weet niet precies wie. Wil je een potje?![]()
geniet ervan!quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:02 schreef The_Yakuza het volgende:
GODSALLEMACHTIG IK KAN EINDELIJK SPELEN![]()
Bij mij doet cilissen het tot nu toe het bestequote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ik heb em ook nietquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:09 schreef PrideoftheSouth het volgende:
Kan het zijn dat ik gift packs mis?![]()
Fucking vet! Alleen dat schieten is wel superlastig
Nextgen is echt een verbetering
GRAAG VERWIJDEREN![]()
moet je vrijkopen volgens mij in je catalogusquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:37 schreef The_Yakuza het volgende:
Hoe doe je die cornervlag celebration?![]()
Nee schieten is heel erg simpel. Alles finesse. En dan zachtjes net langs de keeper. Is heel OPquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:36 schreef The_Yakuza het volgende:
Fucking vet! Alleen dat schieten is wel superlastig
Nextgen is echt een verbeteringDon't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doetquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:37 schreef Roypsv het volgende:
[..]
moet je vrijkopen volgens mij in je catalogus
GRAAG VERWIJDEREN![]()
finesse afstandschoten dan?quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:38 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee schieten is heel erg simpel. Alles finesse. En dan zachtjes net langs de keeper. Is heel OPGRAAG VERWIJDEREN![]()
quote:Op vrijdag 26 september 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doetquote:Further showing off the moveable corner flags in FIFA 15 you can also simply sprint towards the corner flag after scoring a goal o perform a Flag celebration.![]()
Geen idee. Doe ik nooit. Ik doe wel dip longshots. Die zijn ook best op met rvpquote:
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
ff googlenquote:Op vrijdag 26 september 2014 01:40 schreef The_Yakuza het volgende:
[..]
Klopt, maar er staat niet bij hoe je m doet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |