Koop gewoon ergens een Prepaid Mastercard of Visa.quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:33 schreef jarajosefff het volgende:
Accepteert Uber cash in Portugal? Dit is zo ontmoedigend.
Je hebt een creditcard nodig voor een huurauto.
Je hebt een creditcard nodig voor Uber.
In India had ik nog Ola als alternatief. Taxi bestellen en dan aan het eind van de rit gewoon contant afrekenen. Portugal heeft geen alternatief. Ze maken het toeristen die geen schulden willen opbouwen wel moeilijk
Dat werkt toch niet voor Uber? Maar ik las net over izzymove app, dan zou je met cash kunnen betalen....quote:Op woensdag 4 januari 2023 22:36 schreef Fogel het volgende:
[..]
Koop gewoon ergens een Prepaid Mastercard of Visa.
Dat vond ik niet het mooiste gedeelte van de Algarve, lelijke fantasieloze hoogbouw. Ik denk dat je dan beter af bent in Faro of Tavira qua activiteiten. Tavira valt iets meer te doen denk ik, heeft wel musea en een haventje. Faro ben ik zelf niet geweest, ik hou niet zo van steden, stadje gaat nog. Cabanas naast Tavira is aanloopbaar (uur) en heeft een leuke boulevard met veel eettentjes. Het strand op het eiland voor Cabanas is mooi, je kan een watertaxi nemen om er te komen.quote:Op zaterdag 2 maart 2024 06:03 schreef Notorious_Roy het volgende:
Zijn er mensen bekend met Monte Gordo? Is daar wat te doen buiten het strand?
Wij willen een zon/strandvakantie maar wel eentje waarbij je wat kan doen. Denk aan musea, aquarium, boottocht, etc.
Het kan regenen, maar daar is eigenlijk geen peil op te trekken de afgelopen jaren. Het is nog niet echt koud, gewoon lekker.quote:Op vrijdag 9 augustus 2024 15:41 schreef Soldier2000 het volgende:
Is Portugal een beetje te doen in oktober? Begin oktober?
Of is de kans op slecht weer dan echt hoog?
Kijk eens naar Nazaré,quote:Op vrijdag 6 september 2024 15:15 schreef Tinus_dus het volgende:
Ik ben ook van plan om eind oktober naar Portugal te gaan. Beetje zon pakken, cultuur en eventueel golfsurfen. Ik reis alleen. Iemand nog een gouden tip?Zat te denken aan Lagos maar daar zou het niet fijn surfen zijn.
Als je golven wil moet je daar zijnquote:
Maar dat is dus ook nog planning, geen idee of het volledig en/of goed is.quote:-Belém Tower
-Jerónimos Monastery
-Tram 28
-Praça do Comércio
-Lisbon Oceanarium
-Miradouro de Santa Luzia
-Santa Justa Lift
-Miradouro de São Pedro de Alcântara
-Alfama, Príncipe Real, Bairro Alto, Campo de Ourique, Arroios and Santos districts
-Castelo de São Jorge
-Tapada das Necessidades
-Jardim da Estrela
- Jardim Botânico de Lisboa
Geen idee wat @capuchon_jongen doet.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 22:06 schreef Redefine het volgende:
Afhankelijk van het aantal dagen dat je gaat kun je ook nog een dagtrip maken naar Sintra en/of Cabo da Roca plausCascais. Al is er in Lissabon zelf al genoeg te beleven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |